14 geweest (zie je in mijn sig) en die bloeddruk, och, beter te laag dan te hoogquote:Op donderdag 21 april 2011 18:27 schreef Jipster het volgende:
Fijn Vlindur weer een goede echo! En al 10 weken!
En KD ook goedgekeurd, behalve bloeddruk dan, en het lijkt me zo fijn om dat wezentje in je buik te voelen! Hoe veel weken ben jij nu? Bijna 14?
Ow en natuurlijk Mefke haar verlof! Geniet ervan!
Hier ook vermoeidheid, elke avond slaap ik vroeg, anders trek ik de 9-urige werkdagen niet!
Ik krijg morgen de uitslag van de urinekweek, ben benieuwd. Heb er nog wel last van, dus hoop op een kuurtje dat aanslaat!
Ik stond vanmorgen op de weegschaal, en er is nog niks bij, maar wel 2kg erafen dat kan ik niet gebruiken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Ik denk juist van niet, dus niet iedereen denkt dat Danic. Geduld is een schone zaak en uiteindelijk krijg je er een mooi meisje voor terug.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je eerder gaat bevallen dan de uitgerekende datum
Nee, eerlijk gezegd betwijfel ik het ook hoor. Maar ik wil wel voor de 7e bevallen, want het zal me niet gebeuren dat mijn beste vriendinnetje op vakantie is als ik bevalquote:Op donderdag 21 april 2011 19:58 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ik denk juist van niet, dus niet iedereen denkt dat Danic. Geduld is een schone zaak en uiteindelijk krijg je er een mooi meisje voor terug.
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:57 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ook terug van VK!
Voor t eerst t hartje mogen horenen ik had eergisteren t vermoeden dat ik echt wat voelde, maar dacht dat het daar echt weeeeeeeeeken te vroeg voor zou zijn..
blijkt dat Polleke helemaal bovenop ligt en ik weleens gelijk zou kunnen hebben.
wel een veel te lage bloeddruk weer, maar dat is ook niets nieuws
MELDPLICHT!quote:
Mijn vrouw doet het geregeld (slaapt ook op dr zij) en het helpt haar wel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:36 schreef Cyntiaa het volgende:
Het is officieel ; ik kan niet meer lekker slapen! Slaap voornamelijk op mijn zij, zou het helpen om met een voedingskussen te gaan slapen?
Je lichaam blijft toch ook een uitstekende testquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:33 schreef GirlGoneBad het volgende:
Ik kom even heel stiekem om het hoekje kijken na de positieve testen van gisteren. Volgens de berekeningen ben ik 4,5 week onderweg, en zou ik eind december ergens uitgerekend zijn...
Maar maaaannn wat ben ik al misselijk! Overgeven doe ik gelukkig nog niet, maar het zit op het randje. Verder heb ik (nog) nergens last van.
Maandag voor de zekerheid nog een test doen en bij opnieuw positief resultaat zullen we ons eens gaan voorbereiden op wat komen gaat!
Alvast gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:33 schreef GirlGoneBad het volgende:
Ik kom even heel stiekem om het hoekje kijken na de positieve testen van gisteren. Volgens de berekeningen ben ik 4,5 week onderweg, en zou ik eind december ergens uitgerekend zijn...
Maar maaaannn wat ben ik al misselijk! Overgeven doe ik gelukkig nog niet, maar het zit op het randje. Verder heb ik (nog) nergens last van.
Maandag voor de zekerheid nog een test doen en bij opnieuw positief resultaat zullen we ons eens gaan voorbereiden op wat komen gaat!
Mijn schoonmoeder belde laatst om te vragen of ik heel toevallig al weeen had, ze gingen namelijk naar de bioscoop en zouden dus eventjes niet bereikbaar zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:27 schreef danic het volgende:
Ha! Kijk Miss! Dat wil ik nou!
Wordt dan alleen niet meer vandaag, want ben al een tijdje wakker![]()
Jammer, want goede vrijdag klinkt dan al zo positief.
Hebben meer LLM'ers het dat de aanstaande opa's en oma's ineens gaan verklaren waar ze die dag zijn?
Mijn moeder belde gisteren om door te geven dat ze vandaag naar mijn oom en tante in brabant gingen, voor het geval dat.......Ze hebben toch een mobiel bij zich? mutsie
Iedere dag is een Goede dag als je kindje geboren wordt!quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:27 schreef danic het volgende:
Ha! Kijk Miss! Dat wil ik nou!
Wordt dan alleen niet meer vandaag, want ben al een tijdje wakker![]()
Jammer, want goede vrijdag klinkt dan al zo positief.
Hebben meer LLM'ers het dat de aanstaande opa's en oma's ineens gaan verklaren waar ze die dag zijn?
Mijn moeder belde gisteren om door te geven dat ze vandaag naar mijn oom en tante in brabant gingen, voor het geval dat.......Ze hebben toch een mobiel bij zich? mutsie
Aangezien wij redelijk gelijk opgaan; ik heb af en toe kramp onder in mijn buik, gisteren met het opstaan van mijn bureaustoel en vanmiddag toen ik van de bank opstond. Is dat ongeveer wat jij bedoelt? Vind het wel een naar gevoel, want geeft mij het gevoel dat het niet goed gaat namelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:20 schreef Kleurdoos het volgende:
Polleke hangt lekker in mijn banden vandaag. alles prikt en schiet in de kramp als ik eens wat sneller beweeg dan normaal. vandaag waggelde ik zelfs even omdat ik het idee had dat ik constant moest piesen. lekker, die druk op je blaas
mja tís normaal hoor.. ook als je niest enzo, dat vinden je banden niet zo tofquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:35 schreef Susie het volgende:
[..]
Aangezien wij redelijk gelijk opgaan; ik heb af en toe kramp onder in mijn buik, gisteren met het opstaan van mijn bureaustoel en vanmiddag toen ik van de bank opstond. Is dat ongeveer wat jij bedoelt? Vind het wel een naar gevoel, want geeft mij het gevoel dat het niet goed gaat namelijk.
Verder voor iedereen hier even eenvoor sterkte, geluk en de mooie dingen die er gebeurt zijn. Ben ff te lui om terug te zoeken wie wat enzo
Sorry
Wow, ja, gewoon een steek krijg ik dan??! Ok, hoort erbij dus... phew.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mja tís normaal hoor.. ook als je niest enzo, dat vinden je banden niet zo tof
Verschrikkelijk.. op t werk had ik ook zo'n kut lopen die bij 6 weken al met die banden liep.. met quasi grappige teksten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:03 schreef innepin het volgende:
KD, dan ga je toch gewoon alvast buikbanden dragen
MADE WITH LOVE ofzo
of
50% mama 50% papa
100% IKKE
of gewoon JA IK BEN ZWANGER SNOL!
Dan gewoon lekker vaak over je buikje aaien. Duidelijk zatquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.. op t werk had ik ook zo'n kut lopen die bij 6 weken al met die banden liep.. met quasi grappige teksten.
En vlinder, sorry, maar nee absoluut niet. t shirt valt mee maar voor mij hoeft dat niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |