14 geweest (zie je in mijn sig) en die bloeddruk, och, beter te laag dan te hoogquote:Op donderdag 21 april 2011 18:27 schreef Jipster het volgende:
Fijn Vlindur weer een goede echo! En al 10 weken!
En KD ook goedgekeurd, behalve bloeddruk dan, en het lijkt me zo fijn om dat wezentje in je buik te voelen! Hoe veel weken ben jij nu? Bijna 14?
Ow en natuurlijk Mefke haar verlof! Geniet ervan!
Hier ook vermoeidheid, elke avond slaap ik vroeg, anders trek ik de 9-urige werkdagen niet!
Ik krijg morgen de uitslag van de urinekweek, ben benieuwd. Heb er nog wel last van, dus hoop op een kuurtje dat aanslaat!
Ik stond vanmorgen op de weegschaal, en er is nog niks bij, maar wel 2kg erafen dat kan ik niet gebruiken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Ik denk juist van niet, dus niet iedereen denkt dat Danic. Geduld is een schone zaak en uiteindelijk krijg je er een mooi meisje voor terug.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je eerder gaat bevallen dan de uitgerekende datum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |