abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95805629
Gos TAP wat een ellende zo -O- Ik hoop dat je toch nog een beetje kunt genieten van je vakantie :*

Hier alles goed. Morgen 10 weken zwanger en ik ben MOE :O In mijn eerste zwangerschap sliep ik enorm veel, maar nu ben ik afhankelijk van een 16 maand oude dreumes. Die vanochtend gelukkig 3 uur sliep en ik dus ook. En er nu weer in ligt, maar ik twijfel of hij gaat slapen. Dus ik ga zn croissantjeoorlog maar even opruimen hier :') Ben verder totaal niet misselijk. Vind wel alles stinken. Net als bij Rienk allemaal.
Heb afgelopen dinsdag de 2e echo gehad. Het is er nog steeds 1 en lag keurig op termijn. Hij bewoog al O+ De 28e heb ik de eerste afspraak bij de gyn. Ben erg benieuwd hoe het nu zal gaan ivm de Rhesusstuff.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_95806339
Zo weer goedgekeurd bij de vlos. Bloeddruk was netjes, baarmoeder en baby goed gegroeid en wederom een vlos die qau hartslag van de baby gokt op een meid.
Mag ook ivm verhuizing gewoon in deze groep blijven *O*
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_95806739
Fijn dat alles goed was MeNicole
Vlinder hopelijk krijg je snel meer energie
Danic ik hoop niet dat je eeuwig zwanger blijft ik ben benieuwd wat er in je buik zit

En wat ben ik blij dat ik vorig jaar toch snel een luifel heb gekocht voor dit huis kan nu lekker uit de zon in de tuin zitten. Want veel komt er niet uit mijn handen.
pi_95806885
ik ook terug van VK!
Voor t eerst t hartje mogen horen O+ en ik had eergisteren t vermoeden dat ik echt wat voelde, maar dacht dat het daar echt weeeeeeeeeken te vroeg voor zou zijn..
blijkt dat Polleke helemaal bovenop ligt en ik weleens gelijk zou kunnen hebben.

wel een veel te lage bloeddruk weer, maar dat is ook niets nieuws
pi_95806962
Fijn dat alles goed was KD en je mag onbeperkt drop eten nu? ;)
pi_95807020
Fijn Nicole dat je bij je groep mag blijven! ^O^

KD wat onwijs gaaf dat je Polleke nu al voelt :o Voelt een stuk zekerder vond ik :Y
pi_95810371
even egopost: verlof

*O* *O* *O* *O*
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 21 april 2011 @ 16:24:42 #208
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95810472
Jeeej Mef!
*O* *O* *O*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_95811479
Jeuj Mefke! Geniet er van!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_95811559
Fijn Mefke!
  donderdag 21 april 2011 @ 17:00:57 #211
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95812007
Een jippie voor Mefke!!! *O*

Ik vind het soms zo'n raar idee, dat iedereen hier met verlof gaat, terwijl ik daar helemaal niet mee bezig ben, maar wel net zo ver zwanger...

Ik was nu vanaf zaterdag t/m gisteren thuis omdat ik ziek was, maar ben blij dat ik vandaag en morgen weer even wat om handen heb. De weken vliegen ook nog steeds voorbij.
Volgende week 4 dagen achter elkaar ipv 2 om 2 dagen werken, dat zal wel wat pittiger zijn. Het weekend dus maar op standje rustig doen, al is de nesteldrang een beetje aan het toeslaan.... :)
pi_95812269
Ja, mefke met verlof!!! *O* *O*

Dat van mij gaat officieel maandag in, onofficieel ben ik als het goed is woensdag klaar..
  donderdag 21 april 2011 @ 17:26:07 #213
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95812886
jeeeujj Mefke verlof!! wat heerlijk!!! geniet er lekker van meid. Dat heb je zeeer zeker verdiend...

Vlindur; jeeeej alweer 10 weken joh! en al 2 goede echo's.. wat fijn dat het allemaal goed gaat!

KD; fijn dat je je mini ook al voelt!

en ik blijf ook moe moe moe... nu nog steeds... naja, ik verwacht ook maar niet dat dat nog over gaat.. mag verder niet klagen, want echt andere klachten heb ik tnt niet...:)
en alweer 22 weken...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_95815032
Fijn Vlindur weer een goede echo! En al 10 weken!
En KD ook goedgekeurd, behalve bloeddruk dan, en het lijkt me zo fijn om dat wezentje in je buik te voelen! Hoe veel weken ben jij nu? Bijna 14?
Ow en natuurlijk Mefke haar verlof! Geniet ervan!

Hier ook vermoeidheid, elke avond slaap ik vroeg, anders trek ik de 9-urige werkdagen niet!
Ik krijg morgen de uitslag van de urinekweek, ben benieuwd. Heb er nog wel last van, dus hoop op een kuurtje dat aanslaat!

Ik stond vanmorgen op de weegschaal, en er is nog niks bij, maar wel 2kg eraf :'( en dat kan ik niet gebruiken.. :X
pi_95816143
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 18:27 schreef Jipster het volgende:
Fijn Vlindur weer een goede echo! En al 10 weken!
En KD ook goedgekeurd, behalve bloeddruk dan, en het lijkt me zo fijn om dat wezentje in je buik te voelen! Hoe veel weken ben jij nu? Bijna 14?
Ow en natuurlijk Mefke haar verlof! Geniet ervan!

Hier ook vermoeidheid, elke avond slaap ik vroeg, anders trek ik de 9-urige werkdagen niet!
Ik krijg morgen de uitslag van de urinekweek, ben benieuwd. Heb er nog wel last van, dus hoop op een kuurtje dat aanslaat!

Ik stond vanmorgen op de weegschaal, en er is nog niks bij, maar wel 2kg eraf :'( en dat kan ik niet gebruiken.. :X
14 geweest (zie je in mijn sig) en die bloeddruk, och, beter te laag dan te hoog :)

en mijn moeheid is al minder dan voorheen :)
pi_95817504
ik ben echt zo enorm blij dat het erop zit. Geestelijk niet hoor, ik ga op mijn gemakje ook nog wat dingen uitzoeken en mailen naar mijn werk, maar het 'gedoe' er om heen zal ik niet missen (vroeg opstaan, elke dag eruit, meerdere uren achter elkaar). Bovendien, mijn vervanger vind ik nog steeds niets, dus dat knaagt ook wel.

Ik weet niet meer wie het vroeg maar depressie...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95817561
zo en nu even juichen voor de mooie echo van KD!
En wat balen dat iedereen zo moe is! Dat lijkt me zo vervelend, zeker omdat je er zo weinig aan kan doen.
pi_95819002
Ow mefke toch. Ik had helemaal niet door dat je je zo voelde.
Heb je er hulp voor gezocht?
Je verhaal komt mij helaas bekent voor. Alleen heb ik geen idee hoe het zich bij mij gaat ontwikkelen
pi_95819189
Mefke :*
pi_95819572
quote:
17s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:42 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik denk ook dat je eerder gaat bevallen dan de uitgerekende datum :Y)
Ik denk juist van niet, dus niet iedereen denkt dat Danic. Geduld is een schone zaak en uiteindelijk krijg je er een mooi meisje voor terug.
pi_95821084
:* och Mefke, wat naar meid, om je zo te voelen... heb je hier samen over gepraat met je lief? Sterkte meid, als er iets is wat je even kwijt wil, staat m'n pm voor je open... :*
  donderdag 21 april 2011 @ 20:46:00 #222
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_95822620
Mefke sterkte. Schrik er wel een beetje van.
pi_95822805
mijn lief weet het ja. Die wist het de vorige keer ook. Verloskundige heb ik toen amper meer gesproken, liep een beetje raar, maar de huisarts wist het wel en ik stond daar ook extra voor onder controle. Toen heb ik ook erg geworsteld met het feit dat ik geen roze wolk kende. Maar nu weet ik gewoon dat dat zo zal zijn, dat maakt het wel minder 'eng'. Ik kan me nu bijvoorbeeld erg verheugen in gedachteloos mijn manneke optillen (Driekus dus)...
  donderdag 21 april 2011 @ 21:47:25 #224
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95826667
och Mef; ik weet nog dat je er ook best tegenop zag om weer zwanger te worden door je eerdere gevoelens. Wat vervelend dat je je nu weer zo voelt... blijkbaar ben je niet zo van de minibeebjes? en kan je pas genieten als ze ietsiepietsie groter worden? zoals Driekus nu is?
En ik denk dat het allerbelangrijkste is dat je het zelf onderkend en je omgeving ook weet hoe je je voelt... iedereen verwacht altijd een grote roze wolk, en helaas werkt dat niet altijd zo...

(ik heb mijn eerste weken met Evie ook niet zo genoten... ik vond dr wel heel leuk en lief enzo.. maar de situatie eromheen zorgde er wel voor dat ik ook niet op een roze wolk zat...En ik vind het nu ook best weer spannend en hoop gewoon zo ontzettend op een ander scenario als de eerste keer..)

en mag ik dan ook ff voor 1 keer mopperen: ik voel me dik en vadsig... ;(
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_95829470
nou ja het is wel een reden geweest om nr2 er zo snel mogelijk achter aan te doen, je kan er maar van af zijn was het idee ja.

BJ, logisch toch dat je in jouw situatie niet op een roze wolk zat? Dat was ook nogal een onverwachte wending enzo.

Enne, vadsig, jij? Kan niet! Als in...wij zijn lekker lang, we worden niet vadsig, we krijgen alleen schattige buiken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')