abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95793770
Meld. Nog geen actie hier.
Goed geslapen en ik vond vanmorgen een leuke paas-surprise van het werk van mijn vriend op tafel.
Normaal krijgen ze een mooi gevuld chocolade-ei of iets dergelijks. Nu is het een doosje met allerlei lekkere dingetjes erin. Soort paaspakket ipv kerstpakket dus. Straks nog een x kijken als ik echt wakker ben.
pi_95793783
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 08:35 schreef danic het volgende:
Meld. Nog geen actie hier.
Goed geslapen en ik vond vanmorgen een leuke paas-surprise van het werk van mijn vriend op tafel.
Normaal krijgen ze een mooi gevuld chocolade-ei of iets dergelijks. Nu is het een doosje met allerlei lekkere dingetjes erin. Soort paaspakket ipv kerstpakket dus. Straks nog een x kijken als ik echt wakker ben.
Ik las: van MIJN werk _O-

En ik dacht: HUH??? Ik heb helemaal niks gezien :o
  donderdag 21 april 2011 @ 08:40:26 #178
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95793847
Mef, rustig aan :*. Ik kan me voorstellen dat het mentaal erin hakt!

Isis have fun!!!

TAP, wat vervelend dat het al niet botert met je moeder, en dan ook zo'n opmerking koud op je dak. Ik zeg altijd: in de sop gaar laten koken (maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan). Enne, schuurmachine is heul niet voor zwngere Vrouwmensen heh.

Tankgirl, rottig dat je geen lekkere houding kan vinden. Ikzelf lig altijd half op mijn zij met mijn bovenste been dan nog op een kussen, wellicht is dat iets :?

Cynthia :D nog ff wachten

Ikzelf mag nog steeds niet klagen... Overdag gaat prima (al zwel ik wel langzaam op in de zon :')), maar ik slaap goed en als ik niet kan slapen, vind ik dat niet erg. Ik spoor niet, je pense :Y) Ik zei gisteren zelfs tegen Manlief dat ik zin heb om te bevallen (eens kijken hoe snel ik daarop terugkom ;))

Hoest met de andere LLMs?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_95793864
quote:
17s.gif Op donderdag 21 april 2011 08:36 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik las: van MIJN werk _O-

En ik dacht: HUH??? Ik heb helemaal niks gezien :o
Aaaah, dat was dan wel weer een teleurstelling _O-
  donderdag 21 april 2011 @ 08:44:07 #180
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95793909
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 08:40 schreef Takkembah het volgende:

Isis have fun!!!

TAP, wat vervelend dat het al niet botert met je moeder, en dan ook zo'n opmerking koud op je dak. Ik zeg altijd: in de sop gaar laten koken (maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan). Enne, schuurmachine is heul niet voor zwngere Vrouwmensen heh.

Tankgirl, rottig dat je geen lekkere houding kan vinden. Ikzelf lig altijd half op mijn zij met mijn bovenste been dan nog op een kussen, wellicht is dat iets :?

Ikzelf mag nog steeds niet klagen... Overdag gaat prima (al zwel ik wel langzaam op in de zon :')), maar ik slaap goed en als ik niet kan slapen, vind ik dat niet erg. Ik spoor niet, je pense :Y) Ik zei gisteren zelfs tegen Manlief dat ik zin heb om te bevallen (eens kijken hoe snel ik daarop terugkom ;))

Ik vind het nu ook niet zo'n ramp, kan mijn slaap nog de hele dag inhalen ;)

Maar ik lig al tijden met een voedingskussen tussen mijn benen, in het begin hielp dat perfect, maar ik voel nu toch elke keer druk op het onderste been zeg maar :?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_95793920
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 08:40 schreef Takkembah het volgende:

Isis have fun!!!

TAP, wat vervelend dat het al niet botert met je moeder, en dan ook zo'n opmerking koud op je dak. Ik zeg altijd: in de sop gaar laten koken (maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan). Enne, schuurmachine is heul niet voor zwngere Vrouwmensen heh. :Y

Tankgirl, rottig dat je geen lekkere houding kan vinden. Ikzelf lig altijd half op mijn zij met mijn bovenste been dan nog op een kussen, wellicht is dat iets :? Ikzelf kan momenteel bijna niet meer draaien. Als ik dat wil doen kraakt mijn hele bekken en dan zo hard dat ik echt een gil geef. Het is maar goed dat (8> de nacht heeft, dan heeft hij daar geen last van. Maar God wat doet dat zeer!

Ikzelf mag nog steeds niet klagen... Overdag gaat prima (al zwel ik wel langzaam op in de zon :')), maar ik slaap goed en als ik niet kan slapen, vind ik dat niet erg. Ik spoor niet, je pense :Y) Ik zei gisteren zelfs tegen Manlief dat ik zin heb om te bevallen (eens kijken hoe snel ik daarop terugkom ;)) Ik heb dat ook hoor, laat die bevalling maar komen! Echt heel raar, een paar weken geleden vond ik het nog doodeng, maar nu, met 38,5 week ben ik er gewoon wel aan toe merk ik. Tijd voor de volgende fase!

pi_95793934
Tankgirl, misschien moet je het kussen iets verplaatsen, zodat ook je buik erop rust. Dan hangt ie minder aan je been en rug. Ik vind dat wel lekkerder liggen iig.
  donderdag 21 april 2011 @ 09:43:54 #183
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95795347
Dat draaien gaat bij mij nu eigenlijk veel beter sinds jouw tips danic. Maar het blijft een werk, zo 's nachts :P

quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 08:44 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

Maar ik lig al tijden met een voedingskussen tussen mijn benen, in het begin hielp dat perfect, maar ik voel nu toch elke keer druk op het onderste been zeg maar :?
Dat had ik ook, vandaar dat ik nu zeg maar half op mijn zij lig, en mijn bovenste been niet meer via het kussen op mijn onderste been rust. Dus mijn benen liggen in een schaar eigenlijk.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_95795412
Danic..en wat vind je van een geboortekist?

Wij hebben er destijds 1 voor Lena gekregen in de stijl van haar geboortekaartje en daar ben ik zó blij mee. Je kunt er niet gauw verkeerd mee zitten omdat het geboortekaartje natuurlijk met zorg uitgezocht is en sowieso in stijl is van je zusje. Ik gebruik heb nu om speciale dingetjes in te bewaren, haar eerste pakje, eerste tekening etc.
Als ik er voor dit kleine menneke niet ook 1 krijg bestel ik er zelf 1 zodat ze allebei een eigen mooie herinneringskist hebben!

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 21-04-2011 09:55:25 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_95795435
Toen ik die tips gaf hielp het bij mij ook heel goed Takkembah. Nu weet ik af en toe echt niet waar ik naar toe moet. Ik lig 'vast' zeg maar. Dus het duurt soms gewoon een paar minuten ( :o )voordat ik echt mijn bed uit ben. Heel frustrerend en pijnlijk. Maar ja, tis nog maar eventjes!
pi_95795452
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:36 schreef trui het volgende:
ik heb al 2 koters die nog betergemutst kunnen worden. :)
voor de winter! natuurlijk :)
pi_95795475
Oooh Poppedein! Die is mooi! Ik ga die link zeker even bewaren. Dát is nou eens een origineel idee, super!
pi_95797162
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 08:44 schreef danic het volgende:

[..]

Ik denk ook dat je eerder gaat bevallen dan de uitgerekende datum :Y)
pi_95797382
Ja? Waarom denkt iedereen dat dan? Ik heb zelf nog helemaal niet het idee dat het ieder moment kan gaan gebeuren. Ik blijf gewoon de rest van mijn leven zwanger :X
pi_95797565
Ik heb straks weer controle bij vlos. Nu moet ik ook doorgeven dat we gaan verhuizen. Naar een andere wijk waardoor ik dus eigenlijk onder de andere groep val (onze verloskundige praktijk heeft 2 groepen). Maar ik wil helemaal niet na de andere groep. Dus ik hoop dat ze me willen blijven begeleiden zodat ik de bevalling gewoon kan doen met het bekende groepje!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 21 april 2011 @ 11:10:02 #191
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95798076
Zo slaapkamer, babykamer en badkamer gepoetst. Valt dat nu officieel onder nesteldrang? :)
En een wasje gedraaid, het weekend maar eens flink aan het strijken/vouwen zodat alles weg is, en de kinderwagen naar beneden en de box inrichten, kunnen de katten wennen.

Vanaf nu mogen ze ook niet meer op onze slaapkamer, dat zal ze nog wel even tegenvallen. Gelukkig kunnen ze overdag wel naar zolder toe, 's avonds moeten ze dan beneden blijven in de woonkamer.

@Mefke, wat rot dat je je zo naar voelt, is het een depressie, of wat psies?

@TAP, het zal een moeilijke dag zijn geweest gisteren, ik kan me bij zoveel botheid echt niets voorstellen. Aan de andere kant, het is lief dat je helpt, maar neem ook echt je rust nu je vrij hebt, schuren vind ik sowieso niets voor een zwangere om te doen. En als er dan zoveel stress bijkomt wegens je moeder is dat helemaal geen goed plan. :*

@Danic, volgens mij is de laatste tijd bijna iedereen vroeg/op tijd bevallen, dus trek die lijn maar fijn even door... ;)
pi_95799309
Nou ik ben er vanmorgen wel naartoe gegaan om te helpen.
Vervolgens moesten we naar een bouwmarkt om wat spul te halen. Bij die bouwmarkt werkt een voormalig vriendin van haar, daar heeft ze ruzie mee, maar ik kan het gewoon met die vrouw vinden. Ze heeft me zelfs heel erg geholpen tijdens mijn overspannenheid.
Maargoed, die vrouw was aan het werk vandaag en zegt gewin vriendelijk gedagvaard en vraagt hoe t gaat. En mn ma ontploft. Ze wilde niet dat we met elkaar praatten, anders ging ze weer weg. Dus die vrouw loopt maar weg en wij gaan spullen halen.
Ik kookte ondertussen van woede.

Die vrouw zit aan de kassa, dat is o.a. haar werk dus we gaan afrekenen.
Ze zegt tegen mn moeder dat ze gewoon aan t werk is en dat ze hetgeen tussen hun niet moet ventileren op mij. Mn moeder gaat weer tekeer en in de auto zit ze maar, 'ze heeft over je gelogen'. Ik was t al meer dan zat en zei dat ik er niks over wilde horen. Sowieso kan ze niks van die vrouw weten want ze spreekt haar al jaren niet.
Maar ze bleef maar doorgaan en toen zei ik dat er wel meer mensen over mij liegen.
Ik doelde op haar, want ze heeft n boel leugens over mij verspreid hoor toen ze me zo had laten vallen.
Ik bleef zeggen dat ik er niks over wilde horen en dat ik op t punt stond om de auto uit te stappen. Toen zei ze dat die vrouw een slet was en dat ze niet goed voor me was en was voor mij de maat vol. Ik ben uitgestapt, heb haar succes gewenst met het schuren en ben weggelopen.
Daaag, je gaat toch niet zo debiel doen zonder goede aanleiding?
En helemaal niet in een winkel. Wat een idioot.
Ik zat wel smoesjes te verzinnen om er onderuit te komen, maar op deze manier had ik t niet kunnen bedenken. :')
Echt unfuckingbelievable. En dat in mn vakantie :')
Sinds ik zwanger was deed ze weer echt normaal tegen me en hadden we afgesproken niet meer over t verleden te praten. Het ging de laatste tijd gewoon goed en normaal, ik hoefde niet meer steeds aan t verleden te denken. En hup, door deze actie ben ik weer terug bij af.
Tralalalaaa
pi_95799381
T_A_P, wat vervelend dat het zo loopt joh. Dan hoop je dat het contact beter wordt, en dan gaat het alsnog zo... Sterkte joh. :*

Juud, wij hebben al een tijd geleden de poezen laten wennen aan waar ze wel en niet meer mochten komen, en dat ging gelukkig redelijk soepel. Ik hoop dat het bij jou ook zo gaat werken..
pi_95799474
Ohja, die vriendin zei gedag, niet gedagvaard :') (telefoon...)
Tralalalaaa
  donderdag 21 april 2011 @ 11:50:24 #195
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95799504
T_A_P, wat klote dat ze toch zo tegen jou (en tegen anderen) doet. Maar je hebt haar in ieder geval een duidelijk signaal gegeven ^O^
En jij bent niet terug bij af, zij is terug bij af!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_95799618
Het is echt treurig. Ik blijf me er echt over verbazen.
Ik weet alleen niet zo goed hoe nu verder, maar ik laat maar voor wat t is nu, ik heb echt niks fout gedaan.
Tralalalaaa
pi_95800963
TAP wat een nare situatie zeg. Sterkte ermee
Danic wij hebben mijn schoonzus een schilderij gegeven met het geboortekaartje op geschilderd + een foto van hun kind
pi_95800985
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ohja, die vriendin zei gedag, niet gedagvaard :') (telefoon...)
Ik moest er al zo om lachen, stomme telefoons _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:50 schreef The_Tankgirl het volgende:
T_A_P, wat klote dat ze toch zo tegen jou (en tegen anderen) doet. Maar je hebt haar in ieder geval een duidelijk signaal gegeven ^O^
En jij bent niet terug bij af, zij is terug bij af!
Dat dus! helemaal mee eens. Jij hebt duidelijk je grens aangegeven en ze bleef maar doorgaan, haar verlies hoor dan.
En lekker af laten koelen en in haar sop laten gaar koken. Kan me voorstellen dat je nu maar even wacht tot zij weer contact opneemt. Wel echt heel erg vervelend, het is wel je moeder en aanstaande oma van jullie kindje }:|
pi_95801426
Nou ze verpest t echt voor haarzelf hoor. Ze wilde graag een keer mee naar controle als mn man niet mee kon, marne ik had het in overweging genomen, maar nu kan ze t weer vergeten :)
Heerlijk, volwassen zijn. Vraag me soms af of ze weet wat dat inhoudt.
Tralalalaaa
pi_95803600
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:50 schreef danic het volgende:
Ja? Waarom denkt iedereen dat dan? Ik heb zelf nog helemaal niet het idee dat het ieder moment kan gaan gebeuren. Ik blijf gewoon de rest van mijn leven zwanger :X
gevoel :D

Maar ja ik dacht ook dat het een jongentje werd :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')