Ik las: van MIJN werkquote:Op donderdag 21 april 2011 08:35 schreef danic het volgende:
Meld. Nog geen actie hier.
Goed geslapen en ik vond vanmorgen een leuke paas-surprise van het werk van mijn vriend op tafel.
Normaal krijgen ze een mooi gevuld chocolade-ei of iets dergelijks. Nu is het een doosje met allerlei lekkere dingetjes erin. Soort paaspakket ipv kerstpakket dus. Straks nog een x kijken als ik echt wakker ben.
Aaaah, dat was dan wel weer een teleurstellingquote:Op donderdag 21 april 2011 08:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik las: van MIJN werk
En ik dacht: HUH??? Ik heb helemaal niks gezien
Ik vind het nu ook niet zo'n ramp, kan mijn slaap nog de hele dag inhalenquote:Op donderdag 21 april 2011 08:40 schreef Takkembah het volgende:
Mef, rustig aan. Ik kan me voorstellen dat het mentaal erin hakt!
Isis have fun!!!
TAP, wat vervelend dat het al niet botert met je moeder, en dan ook zo'n opmerking koud op je dak. Ik zeg altijd: in de sop gaar laten koken (maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan). Enne, schuurmachine is heul niet voor zwngere Vrouwmensen heh.
Tankgirl, rottig dat je geen lekkere houding kan vinden. Ikzelf lig altijd half op mijn zij met mijn bovenste been dan nog op een kussen, wellicht is dat iets![]()
Cynthianog ff wachten
Ikzelf mag nog steeds niet klagen... Overdag gaat prima (al zwel ik wel langzaam op in de zon), maar ik slaap goed en als ik niet kan slapen, vind ik dat niet erg. Ik spoor niet, je pense
Ik zei gisteren zelfs tegen Manlief dat ik zin heb om te bevallen (eens kijken hoe snel ik daarop terugkom
)
Hoest met de andere LLMs?
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:40 schreef Takkembah het volgende:
Mef, rustig aan. Ik kan me voorstellen dat het mentaal erin hakt!
Isis have fun!!!
TAP, wat vervelend dat het al niet botert met je moeder, en dan ook zo'n opmerking koud op je dak. Ik zeg altijd: in de sop gaar laten koken (maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan). Enne, schuurmachine is heul niet voor zwngere Vrouwmensen heh.![]()
Tankgirl, rottig dat je geen lekkere houding kan vinden. Ikzelf lig altijd half op mijn zij met mijn bovenste been dan nog op een kussen, wellicht is dat ietsIkzelf kan momenteel bijna niet meer draaien. Als ik dat wil doen kraakt mijn hele bekken en dan zo hard dat ik echt een gil geef. Het is maar goed dat
de nacht heeft, dan heeft hij daar geen last van. Maar God wat doet dat zeer!
Cynthianog ff wachten
Ikzelf mag nog steeds niet klagen... Overdag gaat prima (al zwel ik wel langzaam op in de zon), maar ik slaap goed en als ik niet kan slapen, vind ik dat niet erg. Ik spoor niet, je pense
Ik zei gisteren zelfs tegen Manlief dat ik zin heb om te bevallen (eens kijken hoe snel ik daarop terugkom
) Ik heb dat ook hoor, laat die bevalling maar komen! Echt heel raar, een paar weken geleden vond ik het nog doodeng, maar nu, met 38,5 week ben ik er gewoon wel aan toe merk ik. Tijd voor de volgende fase!
Hoest met de andere LLMs?
Dat had ik ook, vandaar dat ik nu zeg maar half op mijn zij lig, en mijn bovenste been niet meer via het kussen op mijn onderste been rust. Dus mijn benen liggen in een schaar eigenlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:44 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Maar ik lig al tijden met een voedingskussen tussen mijn benen, in het begin hielp dat perfect, maar ik voel nu toch elke keer druk op het onderste been zeg maar
voor de winter! natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 23:36 schreef trui het volgende:
ik heb al 2 koters die nog betergemutst kunnen worden.
Ik moest er al zo om lachen, stomme telefoonsquote:Op donderdag 21 april 2011 11:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ohja, die vriendin zei gedag, niet gedagvaard(telefoon...)
Dat dus! helemaal mee eens. Jij hebt duidelijk je grens aangegeven en ze bleef maar doorgaan, haar verlies hoor dan.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:50 schreef The_Tankgirl het volgende:
T_A_P, wat klote dat ze toch zo tegen jou (en tegen anderen) doet. Maar je hebt haar in ieder geval een duidelijk signaal gegeven![]()
En jij bent niet terug bij af, zij is terug bij af!
gevoelquote:Op donderdag 21 april 2011 10:50 schreef danic het volgende:
Ja? Waarom denkt iedereen dat dan? Ik heb zelf nog helemaal niet het idee dat het ieder moment kan gaan gebeuren. Ik blijf gewoon de rest van mijn leven zwanger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |