Vlindur fijn een goede echo!! En wat stoer dat hij/zij al bewoog!
KD fijn he het hartje horen! Al vind ik een echo 100 keer bijzonderder

De eerste keer toen de verloskundige mij het hartje liet horen keek ze me zo verwachtingsvol aan.. Alsof ze op een traan of een overenthousiaste reactie zat te wachten. Ik zei 'Ja, lief

'
En wat fijn dat je je kindje nu al voelt! Heerlijk he

Ik geniet er nog steeds constant van!
Mefke, heftige gevoelens meis. Goed dat je ze hier ook uit, ik denk dat iedereen dat wel begrijpt. Ik herken je gevoelens niet maar ik heb heel erg de neiging de kraamweek en de weken daarna als de mooiste tijd van mijn leven te zien. Dat verwacht ik ook echt, maar jouw bericht brengt me wel weer back to earth. Het is idd niet altijd een roze wolk, dat zie ik vaak op mijn werk, en dat moet ik zelf ook niet verwachten..
Ik hoop voor jou echt dat je doordat je nu voorbereid bent, veel meer kunt en mag genieten!
En blijf er lekker over kletsen hier, dat lucht altijd op!
Aambeien, check! Ik heb een mini aambeitje, geen last van, soms bloedt ie iets.
Gene is helemaal weg als je zwanger bent he? Lol..
Nu issie trouwens weer binnen, mag ie wat mij betreft blijven. Ben alleen bang voor de bevalling. Zie ze tijdens bevallingen weleens een voor een eruit 'poppen'.
Eergisteren kreeg ik goed nieuws, ik heb een huisje!! December wordt het pas opgeleverd, maar wat heerlijk, een goede start voor mijn dochter en mij! Heb er helemaal vertrouwen in..
Daarom ook besloten geen babykamer te maken in dit huis, de kleine is 4 maanden als we verhuizen, en tot die tijd kan ze wel naast mijn bed

Het weer.. Ik schrok van mn reactie op de warmte. Ik loop als een nijlpaard over straat met de sterretjes om mn hoofd.. Normaal kan ik al niet zo goed tegen de warmte maar nu!
Heb ook al vocht in mn voeten en vingers..
Dat belooft wat.
Sterkte voor de hoogzwangeren

Oja en nog 1 ding; ik kreeg vandaag de Felicitas doos thuis gestuurd, wat een leuke doos!
Kon alles wel gebruiken! Wanneer komt de prenatal doos?