Ja ik probeer het allemaal een beetje van me af te zettenquote:Op maandag 18 april 2011 09:11 schreef danic het volgende:
Oeh ja, daar ga ik mijn best voor doen. Ik kan niets beloven, want vind mei wel een mooiere maand, maar ik weet niet of ik nog zoveel geduld kan opbrengen om tot mei te wachten![]()
Hoe gaat et verder? ik was je al een beetje kwijt in OUD.
quote:Op maandag 18 april 2011 13:20 schreef Poppedein het volgende:
...tis dat ik weet dat ik straks in de kraamtijd alleen maar filet american op mn brood zal hebben, anders was t nèt echt
Dit dus Aventura!quote:Op maandag 18 april 2011 17:39 schreef Aventura het volgende:
Mefke, nu vind je het allemaal nog heel belangrijk. Maar volgende week ben je er al stukken minder mee bezig. Je kunt niet overal invloed op uitoefenen, dus laat die dingen dan ook gaan. Als je terugkomt ziet de wereld er weer heel anders uit.
Oke, en nu moet iemand anders die woorden ook ff tegen mij zeggen. Hoewel nog 5 weken voor verlof, ben ik ook al erg bezig met overdracht, dingen goed achterlaten etc. Ik vind dat best moeilijk, perfectionistisch als ik ben.
Getver ORS, volgens mij ga ik dan met terugwerkende kracht nog kotsen...quote:Op maandag 18 april 2011 21:41 schreef mefke79 het volgende:
juud en T_A_P gewoon paracetamol nemen he, kan geen kwaad en onderdrukt de koorts, bovendien, het laat je je wat beter voelen. Ook een idee: neem een glaasje ORS, niet te drinken, maar dan heb je iig wat mineralen binnen.
quote:Op maandag 18 april 2011 12:55 schreef danic het volgende:
Vraagje aan de reeds bestaande moeders: merkten jullie verschil in het bewegen van je kindje net voordat de bevalling begon?
Ik vroeg me dat deze week ineens af. Blijft je kindje tot het einde toe op dezelfde manier beweeglijk of neemt dat af of toe. Ik zelf merk nu nog geen verschil, maar ben toch wel alerter op signalen van mijn lichaam nu.
Pijnstillers heb ik ook aan zitten denken, maar de hevigste pijn is 's ochtends bij het opstaan of als ik lang gezeten heb en dan op sta. Dat zijn dus ook momenten die niet makkelijk te timen zijn. Ik kan moeilijk als ik om half 7 moet op staan om half 6 de wekker zetten om een pijnstiller te nemen, alhoewel als ik het echt niet meer trek is dat wel een optie die ik wellicht nog zal gaan proberen met bijvoorbeeld paracetamol. Het zelfde met lang zitten, niet altijd direct in te schatten hoe lang ik zit en of ik daarna veel pijn heb of dat het mee valt.quote:Op maandag 18 april 2011 20:02 schreef Aoraki het volgende:
Hilliebillie, wat een ontzettend vervelend vooruitzicht, kunnen ze dan echt niet helpen, pijnstillers ofzo? Ze kunnen toch ook niet zomaar zeggen dat je je tanden maar op elkaar moet zetten voor nog zo'n lange tijd? Hopelijk is er een oplossing voor jou.
Ik slik nog trouw mijn medicatie (primperan en emesafene) of ze werken geen idee.quote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef mefke79 het volgende:
f_r als het niet zo treurig en triest was moest ik bijna lachen. Jij zult wel echt de weken aftellen lijkt me zo...![]()
Slik jij eigenlijk nog medicijnen oid? Of had dat toch geen zin?
Ik denk dat ze die dingen nu niet eet omdat ze ervan moet spugen. Denk ik hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Over die flurry zijn de meningen verdeeld. Maar ik weet dat er hier genoeg zijn die ze tijdens de zwangerschap gewoon aten. Ik nam bij de Mc D. ook gewoon milkshakes. Juist daar worden de apparaten zo vaak gebruikt dat het geen kans krijgt stil te staan etc.
Maar dat is ieder haar eigen keuze![]()
Of neem je het niet omdat je toch alles uitspuugt? Want de andere twee dingen zijn ook niet iets wat je nu moet laten staan zie ik.
Ik moet vrijdag gaatje boren. Mijn tandarts doet ook wel gewoon verdoving. Hij zegt dat het zo minimaal en plaatstelijk is dat het gewoon kan. Ook mijn vlos zag er geen kwaad in!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:53 schreef LeNeHe het volgende:
Danic, volgens de tandarts mocht het gewoon een verdoving. Eigenlijk niet zo over nagedacht verder.
Moet er misschien even bijzeggen dat mijn tandarts niet verdoofd in de eerste 3 maand van de zwangerschap. Waarom dat was weet ik niet meer precies!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:29 schreef danic het volgende:
Oh oké, nou misschien is het achterhaald. Ik kan me herinneren dat een vriendin van mij vorig jaar een gaatje had tijdens haar zwangerschap en dat de tandarts het niet wilde verdoven. Maar misschien ander middel?
hier ook een tandarts die het pas na de 3de maand doet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:34 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Moet er misschien even bijzeggen dat mijn tandarts niet verdoofd in de eerste 3 maand van de zwangerschap. Waarom dat was weet ik niet meer precies!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |