Hahahaha, dan komen we misschien op de frontpage LOLquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef krijtlijk het volgende:
Zullen we voor een datum-6-ling gaan, ken best
Ttsskk,hhad ze vorig jaar gemaild of er zoiets was/kwam,was 2e zomer achter elkaar zwanger en leek me lekker.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:18 schreef mefke79 het volgende:
oja, oja, oja...vergeten te melden: Tis zoooomer!
[ afbeelding ]
en deze mogen wij ook!
Deal! Aanstaande vrijdag? Is het goede vrijdag, klinkt gewoon al leuk om op te bevallen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef krijtlijk het volgende:
Zullen we voor een datum-6-ling gaan, ken best
Of mijn uitgerekende datum: moederdagquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:45 schreef danic het volgende:
[..]
Deal! Aanstaande vrijdag? Is het goede vrijdag, klinkt gewoon al leuk om op te bevallen!
Ik ben zo nu bezig in Dick Swaab - Wij zijn ons brein. Staat er ook allemaal in beschreven, erg interessant!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef Aventura het volgende:
Kwam bij het zappen gister een programma tegen over het brein. Er werd een aantal wetenschappers gefilmd die meewerken aan project generatie R. Daarbij volgen ze de hersenontwikkeling van een aantal kinderen al vanaf in de baarmoeder.
Zo kunnen ze later beter verklaren waarom sommige kids problemen hebben met leren, of waarom sommige autisme ontwikkelen. Eventueel kan het bijdragen aan preventie van sommige stoornissen. Erg interessant. Ze konden nu al zeggen dat kinderen van vrouwen die foliumzuur slikten in hun latere leven ook minder vaak hersenstoornissen hadden. Naast dat het al bekend is dat het een open ruggetje voorkomt.
Machtig moment hé,quote:Op woensdag 20 april 2011 07:00 schreef hilliebillie het volgende:
Jippie, m'n vriend heeft vanmorgen voor het eerst de baby gevoeld!! Ik dacht dat het nog te zacht was om van buiten goed te voelen maar als hij zich goed concentreerde is ie ook voor hem goed voelbaar.. Alleen.. Dr zit een eigenwijze baby in m'n buik die zich stil gaat houden op het moment dat er een hand op m'n buik ligt.. Het zijn dus maar een paar plopjes die hij gevoeld heeft..
Oh ja weer een nieuwe kwaal erbij hier.. KRAMP in mn kuit midden in de nacht.. Das nie fijn als je niet rap uit je bed kan komen door weer andere pijntjes.. Maja ach <3 komt allemaal goed..
Ik heb ook af en toe "harde" muziek om mij heen maar weet niet of het schade aan zou kunnen brengen.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:55 schreef Beregd het volgende:
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk erg verwonderd ben over hoe echt de baby al is, nog voor hij geboren is. Het is al een kindje, dat slaapt en wakker is, vaak op vaste momenten van de dag (welke met het zomeruur zelfs een uur mee verschoven zijn) ddie reageert op impulsen van buitenaf (laatst was ze heel heftig toen we op een optreden waren waar de muziek behoorlijk luid stond) en zo. Ik ben echt vol verwondering. Ik was in de eerste maanden het even kwijt, maar nu is het er echt helemaal!
Kan dat trouwens kwaad, zulke harde muziek. De gyn zei van niet, maar dat ze wel vaker merkt dat baby's dan gaan protesteren. ervaringen?
Heel fijn Mefke. Je hebt blijkbaar een goed inzicht in je eigen gesteldheid. Wel goed dat je onderzocht bent!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:12 schreef mefke79 het volgende:
even snel: alles goed, wrs. eerder een te lage bloeddruk dan een te hoge.
Muziek is mooi, heb zelf ook altijd muziek aan staan. (behalve tijdens het werk, kan niet ivm telefoon)quote:Op woensdag 20 april 2011 11:15 schreef Aventura het volgende:
Bedoel je qua muziek luisteren of in het algemeen
Qua muziek hou ik van lekker stevige rockende muziek. Alhoewel ik nu geniet van live Bachmuziek (onze buren zijn concertpianist en -cellist)! Ik kan heel erg genieten van muziek en kan me geen leven zonder voorstellen. Ben benieuwd hoe het ventje op muziek reageert zodra-ie geboren is! Nu merk ik niet zoveel qua reactie. De baby trekt zijn eigen plan wat betreft beweging en activiteit
Algemeen: gaat stukken beter, voel me oke. Ik heb alleen last van de gebruikelijke dingen zoals eerder moe zijn, wat minder energie, beetje last van bekken. Als je mijn hoge bloeddruk buiten beschouwing laat heb ik tot nu toe een prettige zwangerschap die me nauwelijks belemmert!
Maar ben het anderzijds ook wel een beetje zat hoor. Dit is zo'n tussenperiode, 28 weken. Veel te vroeg om te bevallen, het is al wel de tijd dat je alles op orde begint te krijgen. Je werkt (doorgaans) nog volop, dus alles is nog ongeveer hetzelfde als vroeger. Beetje afwachtperiode dus. hoe ervaar jij dat als mede-28/29-wekenzwangere?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |