abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2011 @ 21:43:05 #151
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_95780765
Balen Mefke :( Lekker voetjes omhoog inderdaad, hopelijk morgen weer wat beter!

Mijlpaal! Vandaag alweer 26 weken! *O*
morgen pretecho met mams en schoonmama, ben benieuwd! Hoe ligt ze? Is het wel echt een ze?? Kun je haar gezichtje al een beetje zien? Spannend hoor! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_95781216
Veel plezier morgen Isis!

Och Mef, meteen zulke dikke pootjes. Das echt vervelend hoor! Fijn dat het morgen je laatste dag is.
  woensdag 20 april 2011 @ 21:59:51 #153
100412 mefke79
komt goed!
pi_95781837
o weet je, die pootjes doen me niet zo veel, ik weet niet beter van de vorige keer zeg maar. Maar dat mentale stuk, daar baal ik echt enorm van. Had zo gehoopt dat het achterwege zou blijven deze keer.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_95784347
Beetje on- en een beetje offtopic: mijn zusje is ook zwanger en 24 juli uitgerekend. Nu ben ik mijn hersens aan het kraken voor een mooi kraamcadeau, maar vind het heel moeilijk. Ik heb maar 1 zusje en mijn vriend is enig kind, en ik wil er, mede daarom denk ik, iets speciaals van maken.
Ze weten zelf wat het wordt, maar vertellen het aan niemand. Om die reden laten ze ook het kamertje aan niemand zien. Best lastig daarom.
Nou heb ik al zitten denken om een mooie ketting met hanger voor haar te kopen en dat die hanger dan een symbool is voor moeder/kind ofzo. Een vriendin van mij had zoiets van haar moeder gekregen en ik vond het erg mooi. Het lijkt een beetje op zo'n hangertje van je sterrenbeeld, maar dan abstract een moeder die een kindje vasthoudt.
Nou heb ik nogal een kieskeur van een zusje :P en ze draagt dus maar 1 ketting en verder niets. Ze is ook niet zo van de verschillende sieraden. En ik vind het dan weer zonde dat zoiets niet gedragen wordt.

Hebben jullie misschien een idee?
Ik wil liever geen mand maken, want die krijgt ze toch wel, maar wil er wel graag tijd en zorg aan besteden en er iets speciaals van maken. Budget weet ik even niet, hangt af van het cadeau denk ik, dus daar hoeven jullie dan geen rekening mee te houden :P
pi_95784561
Danic, van die kettingen heb je ook oorbellen en broches... Misschien is dat iets?
pi_95784746
nee, ik vrees dat sieraden niets gaat worden, daarvoor is ze echt te 'moeilijk'. Klinkt lulliger dan ik bedoel, maar ze draag niets anders dan die ene ketting en oorbellen zijn meestal gewoon van die grote ringen. andere sieraden draagt ze sowieso niet.....
Oh, ik weet niet of leeftijd handig is, maar ze is 27.
pi_95785110
Zou ze ook geen borstvoedingsarmband willen? Dat is naast alleen mooi, ook nog eens functioneel... (nee, daarna hou ik erover op hoor... :P )
Succes in ieder geval... :)
pi_95785246
Dat is misschien wel een idee, moet ik alleen even vragen of ze borstvoeding wil gaan geven :P . Maar die kan ik ook nog eens zelf maken!
Dank je, en als je nog iets te binnen schiet hoor ik het graag hoor!
pi_95785310
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:43 schreef danic het volgende:
Beetje on- en een beetje offtopic: mijn zusje is ook zwanger en 24 juli uitgerekend. Nu ben ik mijn hersens aan het kraken voor een mooi kraamcadeau, maar vind het heel moeilijk. Ik heb maar 1 zusje en mijn vriend is enig kind, en ik wil er, mede daarom denk ik, iets speciaals van maken.
Ze weten zelf wat het wordt, maar vertellen het aan niemand. Om die reden laten ze ook het kamertje aan niemand zien. Best lastig daarom.
Nou heb ik al zitten denken om een mooie ketting met hanger voor haar te kopen en dat die hanger dan een symbool is voor moeder/kind ofzo. Een vriendin van mij had zoiets van haar moeder gekregen en ik vond het erg mooi. Het lijkt een beetje op zo'n hangertje van je sterrenbeeld, maar dan abstract een moeder die een kindje vasthoudt.
Nou heb ik nogal een kieskeur van een zusje :P en ze draagt dus maar 1 ketting en verder niets. Ze is ook niet zo van de verschillende sieraden. En ik vind het dan weer zonde dat zoiets niet gedragen wordt.

Hebben jullie misschien een idee?
Ik wil liever geen mand maken, want die krijgt ze toch wel, maar wil er wel graag tijd en zorg aan besteden en er iets speciaals van maken. Budget weet ik even niet, hangt af van het cadeau denk ik, dus daar hoeven jullie dan geen rekening mee te houden :P
draagdoek O+
  woensdag 20 april 2011 @ 23:00:46 #160
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95785329
danic, kom snel even kijken in 't haaktopic, leer haken (dat heb je zo onder de knie) en haak een babydekentje. O+
in de haak.
pi_95785545
*klaagpost*

Mijn moeder zei vandaag tegen me 'ik heb geen medelijden met je hoor!' Nadat ik even aan t puffen was van het werken met een schuurmachine en aan t mopperen was dat t eigenlijk meer een werkje was voor mannen. Ik had haar eerder deze week aangeboden om te helpen.
Dit is een weekje vrij voor mij, had ik echt hard nodig plussers vandaag had ik uitgerekend geweest van ons eerste kindje, en ipv dat ze zegt dat ze t fijn vindt dat ik r help, of dat ze zoiets heeft van, je bent zwanger, ik vraag anders je broer wel om te helpen, zegt ze geen medelijden te hebben. Ging even totaal t verkeerde keelgat in bij mij.
Morgen gaan we verder, kijk er enorm tegenop omdat ik eigenlijk nog wel pittig ben, echt die ondankbaarheid vind ik stuitend. Als ze morgen weer zoiets zegt zoekt ze t maar uit, ze moet blij zijn dat ik überhaupt help, ik wilde deze week eigenlijk totaal niks doen om weer even goed bij te komen.

*einde klaagpost.... sorry, ik weet dat ik veel klaag :'( *
Tralalalaaa
pi_95785639
Gvd stomme telefoon, ik ben niet pittig maar pissig!
Tralalalaaa
pi_95785915
TAP :*
Ik begrijp de opmerking ook niet helemaal. En ik denk zomaar dat ze er niet bij stilstaat dat vandaag je uitgerekende datum was geweest van jullie eerste kindje en wat dat dan met je doet.
Ik heb ook zon moeder die dan iets goedbedoeld wil zeggen, maar het zo rot formuleert of er zon rotte ondertoon aangeeft dat het verkeerd schiet.
Gewoon aangeven. Heb ik ook gedaan en lucht echt op. Mijn moeder gaf zelfs aan dat ze het fijn vond dat ik het zei en dat ze dat ook van mij verwachtte omdat we gewoon een goede relatie hebben en zulke dingen ook gezegd moeten kunnen worden.
Maar wel eerst ff afkoelen, anders kan het ruzie worden :*
pi_95786005
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef trui het volgende:
danic, kom snel even kijken in 't haaktopic, leer haken (dat heb je zo onder de knie) en haak een babydekentje. O+
Eeeeh haken????? Das dus echt niets voor mij, ik hou me wel bij mijn kralen en zeep.
Maar jij bent er heel goed in toch? Ik zat net te denken om nog eens het creatopic door te bladeren en aan iedereen die iets leuks liet zien, te vragen of ze iets wilde maken. Dan heeft ze een mand met zelfgemaakte cadeautjes! Das wel weer leuk!
Olifantjes had je pas toch? :P
  woensdag 20 april 2011 @ 23:14:57 #165
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95786210
hihi ja die zijn wel te bestellen hoor. :P maar echt, 't is nog veel leuker om 't zelf te leren en zo een heel persoonlijk kadootje te kunnen maken. ik ben momenteel voor de tweede keer zoiets aan 't maken - voor een zwanger nichtje/vriendin.
in de haak.
pi_95786412
Wil je me es pm'en wat je ervoor vraagt? Dan ga ik es een beetje inventariseren.
Ik doe er dan van mezelf een borstvoedingsarmband bij, goed? Zit er ook iets zelfgemaakts van mij bij :P
En als ze geen bv gaat geven, wordt het een mooie zeepketting. Met zeep in de vorm van baby'tjes of eendjes ofzo.
Ze heeft zich 1x versproken tegen mijn moeder, dus ik weet dat sterretjes ook zouden kunnen. Meer weet ik niet.....
pi_95786638
Nou danic, das t hele punt, ze weet wel van mn uitgerekende datum af en ook hoe t voelt.
De relatie tussen mij en mn moeder is n hele poos niet aanwezig geweest omdat ze zich niet wist te gedragen en me op n zeer rotte manier heeft laten vallen toen ik zwaar overspannen was.
De relatie is pas weer wat beter geworden nadat ze wist dat ik zwanger was. Toen kon ze weer normaal doen. Maar kritiek kan ze heel slecht tegen, ze zal ook nooit sorry zeggen.
Het ligt dus nogal gevoelig, ik sla me dan ook voor mn kop dat ik aangeboden heb om r te helpen. Kijk heel erg op tegen morgen, ik merk nu weer waarom ik deze week helemaal niets moest gaan doen.
Tralalalaaa
pi_95786935
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:14 schreef trui het volgende:
hihi ja die zijn wel te bestellen hoor. :P maar echt, 't is nog veel leuker om 't zelf te leren en zo een heel persoonlijk kadootje te kunnen maken. ik ben momenteel voor de tweede keer zoiets aan 't maken - voor een zwanger nichtje/vriendin.
Ja hoi! Ik ben ook zwanger he :+
En we kennen elkaar nu al pakweg 3 jaar :P

maar idd, iets haken is ook erg leuk! Ik heb voor buikbaby al een hoop slofjes een vestje en mutsjes liggen :)
(geduld voor een dekentje is er helaas niet, daarbij haak ik rectoerechtaan of rond, geen zigzagjes of liflafjes want dan gaat t verkeerd bij me :D )
pi_95787033
en ik heb mijn moeder in september gedumpt :+ nadat ze weer mijn verjaardag vergeten was.
(en maar 3 keer langs is geweest in 2 jaar om r kleindochter te zien)
  woensdag 20 april 2011 @ 23:30:35 #170
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95787098
jahee! kadee! (3 jaar alweer?! :o) deze steek (larksfootstitch) is 'n hele rappe hoor. ;)

maar wanneer ben je ook weer uitgerekend? 8-)
in de haak.
pi_95787176
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:30 schreef trui het volgende:
jahee! kadee! (3 jaar alweer?! :o) deze steek (larksfootstitch) is 'n hele rappe hoor. ;)

maar wanneer ben je ook weer uitgerekend? 8-)
19 oktober!
als jij dan nog even een kind broedelt, dan haak ik er een muts en sloffen voor :P
pi_95787190
of wil jij een rood puntmutsje :+
  woensdag 20 april 2011 @ 23:36:38 #173
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95787416
ik heb al 2 koters die nog betergemutst kunnen worden. :)
in de haak.
pi_95793663
:W Goedemorgen iedereen!

Vandaag heb ik een hele drukke baby in mijn buik O+

Nationale secretaressedag is hier een jaar geleden omgedoopt tot Vrouwendag van het bedrijf, vond een lekker flesje wijn op mijn bureau O+ O+ O+ Nu nog even wachten tot ik er ook een glas van kan drinken ;)
  donderdag 21 april 2011 @ 08:30:59 #175
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95793704
Morgen :)

Bagger geslapen weer, lukt mij maar niet een lekkere houding te vinden. Op mijn rug ligt (voor mijn benen/heupen) het lekkerst, maar dan heb ik het weer benauwd. Ga vanmiddag maar weer een dutje doen ;)

Isis; veel plezier he :)
Mef: doe rustig aan en sterkte he :* Laat je niet gek maken, is voor niemand goed!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')