Beetje on- en een beetje offtopic: mijn zusje is ook zwanger en 24 juli uitgerekend. Nu ben ik mijn hersens aan het kraken voor een mooi kraamcadeau, maar vind het heel moeilijk. Ik heb maar 1 zusje en mijn vriend is enig kind, en ik wil er, mede daarom denk ik, iets speciaals van maken.
Ze weten zelf wat het wordt, maar vertellen het aan niemand. Om die reden laten ze ook het kamertje aan niemand zien. Best lastig daarom.
Nou heb ik al zitten denken om een mooie ketting met hanger voor haar te kopen en dat die hanger dan een symbool is voor moeder/kind ofzo. Een vriendin van mij had zoiets van haar moeder gekregen en ik vond het erg mooi. Het lijkt een beetje op zo'n hangertje van je sterrenbeeld, maar dan abstract een moeder die een kindje vasthoudt.
Nou heb ik nogal een kieskeur van een zusje

en ze draagt dus maar 1 ketting en verder niets. Ze is ook niet zo van de verschillende sieraden. En ik vind het dan weer zonde dat zoiets niet gedragen wordt.
Hebben jullie misschien een idee?
Ik wil liever geen mand maken, want die krijgt ze toch wel, maar wil er wel graag tijd en zorg aan besteden en er iets speciaals van maken. Budget weet ik even niet, hangt af van het cadeau denk ik, dus daar hoeven jullie dan geen rekening mee te houden