Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Kinderen voor kinderen zeker he?quote:Op zondag 17 april 2011 22:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik begin wel droevig te worden van de muziek die hier aanstaat
Jack Johnsonquote:Op zondag 17 april 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kinderen voor kinderen zeker he?
hmmm als ik relaxed wil worden dan mag ik die muziek juist welquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 22:11 schreef pgrferrari het volgende:
Mini's
[ http://img854.imageshack.us/img854/8312/img2895.jpg (copy/paste deze link) ]
Ik ook, maar ben wat recepten aan het zoekenquote:
Droevige muziek is dan slechts een afspiegeling van mijn gevoel... dat soort momenten zou ik juist naar vrolijke muziek moeten luisteren, want daar word ik vaak ook wel weer wat vrolijker van. En verder moet ik gewoon weer eens ophouden met sip zijn... zodat ik mijn schouders weer kan uitlenen aan de mensen die ze een stuk harder nodig hebben!quote:Op zondag 17 april 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij dan, ik begrijp je goede bedoelingen, maar als ik echt down ben (wat nu niet helemaal het geval is) helpt een droevig muziekje me beter, dan iets van vrolijke aard.
Maar dat kan per persoon verschillen natuurlijk.
da's inderdaad kut, heb ik ook wel eensquote:Op zondag 17 april 2011 22:12 schreef DaMart het volgende:
Grmbl, was vorige topic weer vol met zo'n onzinnige lapo terwijl ik nog een serieuze tekst aan het typen was.
Dat konijn is toch nooit onzinnig bezig?quote:Op zondag 17 april 2011 22:12 schreef DaMart het volgende:
Grmbl, was vorige topic weer vol met zo'n onzinnige lapo terwijl ik nog een serieuze tekst aan het typen was.
Deel jij schouders uit?quote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef DaMart het volgende:
O ja, dit dus:
[..]
Droevige muziek is dan slechts een afspiegeling van mijn gevoel... dat soort momenten zou ik juist naar vrolijke muziek moeten luisteren, want daar word ik vaak ook wel weer wat vrolijker van. En verder moet ik gewoon weer eens ophouden met sip zijn... zodat ik mijn schouders weer kan uitlenen aan de mensen die ze een stuk harder nodig hebben!.
Nee hoor, en zo'n lapohunt met 'vol' wordt ook nooit irritant!quote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat konijn is toch nooit onzinnig bezig?
Prachtig, maar ik pas er niet in.quote:
Ja dat kan ik me voorstellen. Ieder mens verschilt daarin natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2011 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Droevige muziek is dan slechts een afspiegeling van mijn gevoel... dat soort momenten zou ik juist naar vrolijke muziek moeten luisteren, want daar word ik vaak ook wel weer wat vrolijker van. En verder moet ik gewoon weer eens ophouden met sip zijn... zodat ik mijn schouders weer kan uitlenen aan de mensen die ze een stuk harder nodig hebben!.
quote:Op zondag 17 april 2011 22:12 schreef DaMart het volgende:
Harder moderen op FIPO, TVP en LAPO-hunters!quote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, en zo'n lapohunt met 'vol' wordt ook nooit irritant!
die heb ik gemist..quote:
Nee joh, dat deed je niet. Je was gewoon eerlijk.quote:Op zondag 17 april 2011 22:12 schreef Yuki het volgende:
@ bosje: Ik deed vervelend vanmiddag/vanavondSorry
hi lieffie!quote:
Ik heb ze wel, en vaak helpt het ook wel als ik mezelf eventjes een schop onder mijn kont geef en een spiegel voorhoud dat het me nergens brengt, om weer eventjes uit het dipje te komen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen. Ieder mens verschilt daarin natuurlijk
Ik ben niet het type schouder (hoewel ik graag zou willen).
zet nl 3 gewoon even aanquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Mensen afwijzen kan best leuk zijn![]()
![]()
Ze worden er aardiger van![]()
Goed ideetjequote:Op zondag 17 april 2011 22:15 schreef Toekito het volgende:
Ik weet het al. Ik neem de laptop mee en ga kijken naar de rust zelve van Jochem M.
Adios MensenST
Nee.quote:Op zondag 17 april 2011 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet van dat jullie niet zo hard moeten gaan
zomaar als cadeautje?quote:
ehm.. geshopt ( 2 paar schoenen rijkerquote:Op zondag 17 april 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
Barretje nog iets leuks gedaan dit weekend?
Ja, waar blijft je opbeurende TVP?quote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Harder moderen op FIPO, TVP en LAPO-hunters!
www.uitzendinggemist.nlquote:Op zondag 17 april 2011 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor diegenen die geen tv in de buurt hebben
Ik kreeg hate-PM'squote:
Van die dames in je TVP's ?quote:
seriously??quote:
Simonisquote:Op zondag 17 april 2011 22:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ehm.. geshopt ( 2 paar schoenen rijker)
gevolleybalt,
Naar Simonis geweest![]()
![]()
in bed gelegen, wat films gekeken
Lasagna gemaakt, TV gekeken
Ja hoiquote:
Scheer, poets en slaap zequote:
quote:Op zondag 17 april 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
Simonis
Ik ga daar binnenkort ook weer eens heen
quote:Op zondag 17 april 2011 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Simonis
Ik had een rustig family weekend, gisteren speeltuin en mijn zwager zien voetballen, vandaag met z'n allen in de tuin gewerkt en relaxed rondgehangen
Ik zou voor het slapen gaanquote:Op zondag 17 april 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga of aan de drank, of slapen...keuzes, keuzes..
ik maak het in ieder geval niet zo laat als gisterenquote:Op zondag 17 april 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
Dan zou ik zeker slapen kiezenquote:Op zondag 17 april 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
Haiquote:Op zondag 17 april 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
Simonis
Ik ga daar binnenkort ook weer eens heen
Trusten!quote:
Stomme Lesbo!quote:
Ik ga vandaag ook niet voor de 03:00quote:Op zondag 17 april 2011 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik maak het in ieder geval niet zo laat als gisteren
goed ideequote:Op zondag 17 april 2011 22:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
was lang geleden maar zooo lekker.
en m'n ogen waren weer groter dan m'n maageen voorgerecht is echt HELEMAAL niet nodig daar
*idee* we nemen toek en MPG een keertje mee daarheen![]()
krijgen ze ook een keer genoeg te eten
quote:Op zondag 17 april 2011 22:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en m'n ogen waren weer groter dan m'n maageen voorgerecht is echt HELEMAAL niet nodig daar
Ik zou het laatste doen, dan doe ik mee!quote:Op zondag 17 april 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
* Barretje80 schuift een glaasje Baileys naar ST toequote:Op zondag 17 april 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
Nee joh, dat kan toch heul niet! Van wat mensen die het niet gepast vonden, nou ja prima, doei.quote:
Volgens mij ga jij niet eens naar schoolquote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga vandaag ook niet voor de 03:00
Drankquote:Op zondag 17 april 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
JIj mag ook meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:
Heyquote:Op zondag 17 april 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiLeuk weekend gehad?
[..]
Trusten!
Wat een falersquote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee joh, dat kan toch heul niet! Van wat mensen die het niet gepast vonden, nou ja prima, doei.
Allemaal op schoot bij de kardinaal?quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Koen66 het volgende:
Simonis meet, ik zie al een hoop gegadigden
mja.. we hebben nog niet verteld dat er alleen vis geserveerd wordt..quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Koen66 het volgende:
Simonis meet, ik zie al een hoop gegadigden
quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
JIj mag ook meeDat is wel een probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben ook aardig kapot, geen idee waardoor want niet eens zoveel gedaanquote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Hey
Ja lekker veel gegamed.... Nu kapot en ga op tijd slapen
Visquote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. we hebben nog niet verteld dat er alleen vis geserveerd wordt..
het is hier België nietquote:
de MENU kaartquote:
ach wat dat betreft 1 pot nat allemaalquote:Op zondag 17 april 2011 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Simonis is een Nederlandse kardinaal hoor!
Volgens mij zijn hier niet echt heeul veel gelovigen toch??quote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach wat dat betreft 1 pot nat allemaal
(of schop ik nu wat gelovigen tegen de schenen)
quote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
Visrestaurant? Kibbeling met frietpatatderp
Het is dat ik niet katholiek benquote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Elke priester die zichzelf een beetje serieus neemt, heeft graag jongetjes om hem heen die zijn wierookstokje vasthoudenquote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zonde om restvis met die geslachtziekte te nemenquote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
Visrestaurant? Kibbeling met frietpatatderp
OMG die lijkt op het zusje van een vriendin van me... hmmz...quote:
een aantal beweerden dat ze het waren maar dat was meer een geintje I guessquote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier niet echt heeul veel gelovigen toch??
GODVERDOMME, DAT BEN IK WEL.quote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier niet echt heeul veel gelovigen toch??
Ik ben wel gelovig maar niet katholiekquote:Op zondag 17 april 2011 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een aantal beweerden dat ze het waren maar dat was meer een geintje I guess
het is een VIS restaurantquote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat een ballentent, niet eens een schnitzel of zo
Dat was bij mij toen dus ook het gevalquote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef Koen66 het volgende:
Mijn kids zitten wel op een katholieke bassisschool maar dat is meer omdat ie een stuk beter stond aangeschreven dan de openbare hier
daar is het een bisschopquote:
Ik ben katholiek, maar doe er niets mee.quote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben wel gelovig maar niet katholiek
quote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat een baggertent, niet eens vlees op de menukaart.
quote:
"ik ben Priester, maar doe niks met jonge kindjes"quote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben katholiek, maar doe er niets mee.
Wat staat er nu precies op wat zo veel is dat het niet op te krijgen is?quote:
bij de openbare is het hoofddoeken % aardig hoogquote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat was bij mij toen dus ook het geval
quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
"ik ben Priester, maar doe niks met jonge kindjes"
Waarom zou je?quote:
Nope..quote:
Weet jij wat er achter dat luikje gebeurd is?quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en... bij een Chinees restaurant serveren ze toch ook niet alleen maar Chinezen.
Nouja, hier zijn opzich meer katholieke scholen, alhoewel dat nu al minder is dan toen ik naar de basisschool gingquote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij de openbare is het hoofddoeken % aardig hoog
Zelfs op de katholieke school lopen er wel zat
terwijl ze bij ons in de buurt nauwelijks wonen, komt allemaal van een wijk verderop
ik-wil-het-niet-wetenquote:Op zondag 17 april 2011 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet jij wat er achter dat luikje gebeurd is?
Daar vervoeren ze kinderen doorquote:Op zondag 17 april 2011 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
kibbeling?quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat staat er nu precies op wat zo veel is dat het niet op te krijgen is?
mwah.. niet de hoeveelheid verschillende keuzes, maar de hoeveelheid die je krijgt..quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat staat er nu precies op wat zo veel is dat het niet op te krijgen is?
Neverquote:
Ik moet ook vlees hebben, niet alleen groenvoerquote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Nope..
schoenmaker hou je bij je leest!
Daarom dusquote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en... bij een Chinees restaurant serveren ze toch ook niet alleen maar Chinezen.
Ze hebben ook garnalen..quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Nope..
Daar is de nasi bereid!quote:Op zondag 17 april 2011 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Nu kan ik best aardig eten, maar dan tochquote:Op zondag 17 april 2011 22:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mwah.. niet de hoeveelheid verschillende keuzes, maar de hoeveelheid die je krijgt..
je krijgt niet 1 lekkerbek, maar meteen 3
lekkerbekjes kan ik wel aardig wegwerken hoorquote:Op zondag 17 april 2011 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Nu kan ik best aardig eten, maar dan toch
Dan blijf je daar mooi weg, meer vis voor echte liefhebbers!quote:
ach.. je moet het maar een keer proberen om je oordeel te kunnen gevenquote:Op zondag 17 april 2011 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wees maar niet bangquote:Op zondag 17 april 2011 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan blijf je daar mooi weg, meer vis voor echte liefhebbers!
je krijgt het echt niet opquote:Op zondag 17 april 2011 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aha, daarom stinkt vis dus naar zweetvoeten!quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Nope..
Dat hoop je! Als je *ping* hoort is dat niet de magnetron, maar de naam van de Chinees die dan het loodje moet leggen!quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoop je! Als je *ping* hoort is dat niet de magnetron, maar de naam van de Chinees die dan het loodje moet leggen!
Gaat niet opschieten, ik haal gerookte zalm bij een kennis. Dan ben je voor een tientje klaar voor heel veel toastjesquote:Op zondag 17 april 2011 22:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. je moet het maar een keer proberen om je oordeel te kunnen geven
dan probeer ik wel de vistent bij jou in de buurt
Vissticks is restafvalquote:Op zondag 17 april 2011 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik haast nog te veel, het is dat ik van mij ma niks anders mag bakken als ze vissticks heeft
Waarheen?quote:Op zondag 17 april 2011 22:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zijn er meestal zo weinig (grote garnalen) en ook een garnalencocktail is vaak zo beperktquote:
Ik heb liever toch een frikandelquote:Op zondag 17 april 2011 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vissticks is restafvalDe frikandel onder de vissen!
quote:
De vrouw van de visboer kan ook geen paling meer zien... 'Schat, ga je mee naar bed, mijn paling roken?'quote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er meestal zo weinig (grote garnalen) en ook een garnalencocktail is vaak zo beperkt
maar ik vind het
enige vis die ikvind is paling
ze hebben wel meer dan gerookte zalmquote:Op zondag 17 april 2011 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat niet opschieten, ik haal gerookte zalm bij een kennis. Dan ben je voor een tientje klaar voor heel veel toastjes
Enige visproduct dat eetbaar is, inderdaad. De overige vis is slechts een spraakgebrek waarbij de e van vies is weggevallenquote:Op zondag 17 april 2011 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb liever toch een frikandelen het is geen afval
[..]
, vandaag nog gehad
heb jij in NO gewoond?quote:Op zondag 17 april 2011 22:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ze hebben wel meer dan gerookte zalm
"vroegah", toen ik nog in Noorwegen woonde hadden we een zalmrokerij in de straat. DIE gerookte zalm was echt ..![]()
![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Enige visproduct dat eetbaar is, inderdaad. De overige vis is slechts een spraakgebrek waarbij de e van vies is weggevallen.
maar garnalen zijn heul geen visquote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er meestal zo weinig (grote garnalen) en ook een garnalencocktail is vaak zo beperkt
maar ik vind het
enige vis die ikvind is paling
Mooi, weer een hater erbijquote:Op zondag 17 april 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Enige visproduct dat eetbaar is, inderdaad. De overige vis is slechts een spraakgebrek waarbij de e van vies is weggevallen.
quote:Op zondag 17 april 2011 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb jij in NO gewoond?
Moet ik nog echt een keer heen op vakantie
Paar keer voor m'n werk geweest en ik vind het er geweldig (mooi)
quote:Op zondag 17 april 2011 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar ook geen vleesquote:Op zondag 17 april 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar garnalen zijn heul geen vis
Ja, dat geloof ik graag. Ik woon hier helemaal verkeerd, maar ooit komt daar verandering in. Ik laat hier toch niets achter voor de rest, dus dat scheeltquote:Op zondag 17 april 2011 22:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ze hebben wel meer dan gerookte zalm
"vroegah", toen ik nog in Noorwegen woonde hadden we een zalmrokerij in de straat. DIE gerookte zalm was echt ..![]()
![]()
Komt wel uit het waterquote:Op zondag 17 april 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar garnalen zijn heul geen vis
Hey Symquote:
met je family vroegah of voor je werkquote:Op zondag 17 april 2011 22:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
was leuk hoor..al had ik wel heel veel heimwee
dat was een laatje, geen luikjequote:
vrouw en kids??quote:Op zondag 17 april 2011 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik graag. Ik woon hier helemaal verkeerd, maar ooit komt daar verandering in. Ik laat hier toch niets achter voor de rest, dus dat scheelt
sinds er een keer een als vis herkenbare vis op tafel sond piepen ze dat ze het zielig vindenquote:Op zondag 17 april 2011 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Echt
Ik at her vroeger te weinig, nu Rob het lust eten we het gelukkig wat meer
Sukiyaki zul je ook wel weer niet lustenquote:
voor mijn EXquote:
Dat kan prima mee.quote:
Er zit jakkie in, dus ik denk het niet neequote:Op zondag 17 april 2011 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sukiyaki zul je ook wel weer niet lusten
Noorse exquote:
Dan weet je dus echt niet wat je mistquote:Op zondag 17 april 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zit jakkie in, dus ik denk het niet nee.
Daar zit ik niet mee, ik vind vis gewoon niet lekkerquote:Op zondag 17 april 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sinds er een keer een als vis herkenbare vis op tafel sond piepen ze dat ze het zielig vinden
Lusten ze geen nepvis??? (Vissticks?)quote:Op zondag 17 april 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sinds er een keer een als vis herkenbare vis op tafel sond piepen ze dat ze het zielig vinden
symquote:
Niet denken op zondagavond. Dat is verboden!quote:Op zondag 17 april 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Noorse ex?
Zat zelfs ff te denken dat je wellicht zelf Noorse roots had, zou best kunnen
ehm nee.quote:
een zeehond ook, dat is ook heul geen visquote:
nope.. nederlandse ex die naar Noorwegen verhuisde en ik ging meequote:Op zondag 17 april 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Noorse ex?
Zat zelfs ff te denken dat je wellicht zelf Noorse roots had, zou best kunnen
Ben ik de enige die dit enigzins verwerpelijk vind?quote:
jawelm zolang ze niet zien dat het vis is is het prima, dus ook kibbeling en lekkerbek is ok,quote:Op zondag 17 april 2011 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lusten ze geen nepvis??? (Vissticks?)
Je hebt hem per ongeluk opgerookt?quote:Op zondag 17 april 2011 22:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
leuke tijd, alleen is het niet voor niks m'n ex
GMTAquote:Op zondag 17 april 2011 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan weet je dus echt niet wat je mistEn dat als vleesliefhebber
Klopt, maar ik lust niet iets wat veel al in het water zitquote:Op zondag 17 april 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ehm nee.
[..]
een zeehond ook, dat is ook heul geen vis
Wat is het dan?quote:Op zondag 17 april 2011 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan weet je dus echt niet wat je mistEn dat als vleesliefhebber
hehehquote:
wel eens zeehond of inktvis geprobeerd?quote:Op zondag 17 april 2011 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, maar ik lust niet iets wat veel al in het water zit
Nope, eerste oke, 2de nee bedanktquote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel eens zeehond of inktvis geprobeerd?
Dat is toch zielig voor die arme zeehondjes!quote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je moet er meer geprobeerd hebben he voor je de ware vindtquote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh
neuh..
het ging em gewoon niet worden..
Inktvis in Spanje of Griekenlandquote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan weet je het ook mooi niet zekerquote:
goed zoekenquote:Op zondag 17 april 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je moet er meer geprobeerd hebben he voor je de ware vindt
het was meer om een punt te maken, schatquote:Op zondag 17 april 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch zielig voor die arme zeehondjes!
Klopt maar wat ik tot nu toe heb gehad niet lekkerquote:Op zondag 17 april 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan weet je het ook mooi niet zeker
pffffffffffffffffffffffff.quote:Op zondag 17 april 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je moet er meer geprobeerd hebben he voor je de ware vindt
hahaha grappigquote:Op zondag 17 april 2011 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawelm zolang ze niet zien dat het vis is is het prima, dus ook kibbeling en lekkerbek is ok,
maar een schol zou piepen zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Wat heb je allemaal al geprobeerd dan?quote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt maar wat ik tot nu toe heb gehad niet lekker
Dan is het goedquote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was meer om een punt te maken, schat
It was alive. En lekkerquote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pfff, dat weet ik allemaal niet meer maar wel veelquote:Op zondag 17 april 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal al geprobeerd dan?
quote:Op zondag 17 april 2011 22:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]?
ik weet het nog steeds niet helemaal zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
vlak na de ejaculatie zeker??quote:Op zondag 17 april 2011 22:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
De ware bestaat wel, alleen gaat het ware moment altijd over
Nah, net nadat hij dat blauwtje krijgtquote:
ik weet het wel zeker.. dat ie niet bestaatquote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet het nog steeds niet helemaal zeker
quote:
nope..quote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef Koen66 het volgende:
tsja, als je gaat trouwen dan denk je althans op dat moment de ware gevonden te hebben he
ehm.quote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef Koen66 het volgende:
tsja, als je gaat trouwen dan denk je althans op dat moment de ware gevonden te hebben he
Trustequote:Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
* DaMart is even streng voor zichzelf en zegt niks...quote:Op zondag 17 april 2011 22:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Je zou het bijna denken
Maar nee, ik ben dan wel niet van de relaties maar ik geloof wel dat mensen elkaar op een bepaald moment in hun leven kunnen vinden.
nah, met mijn ''ware'' zou ik wel ietsie minder woorden hebbenquote:Op zondag 17 april 2011 22:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope..
de ware bestaat niet..
en die zou ik ook niet willen want daar is geen reet aan
Zeg, daar heb ik er maar 2 van gehad dit jaar hoorquote:
of je hebt hem gewoon nog niet gevondenquote:Op zondag 17 april 2011 22:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker.. dat ie niet bestaat
maar Barman is wel een heeeeeeeeel goed alternatief
misschien op dat moment..quote:
Zeg maarquote:Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart is even streng voor zichzelf en zegt niks...
Je bent ook niet van de relatiesquote:Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niks zeggen is OOK iets zeggenquote:Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, netjes! Ik had het wel even koud na dat ijsbad na de saunaquote:Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zeg, daar heb ik er maar 2 van gehad dit jaar hoor
nee, toen dacht ik dat eigenlijk helemaal nietquote:Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
misschien op dat moment..
maar zorgen gebeurtenissen op een later moment dat de status " de ware" niet helemaal meer geldt
dat zouden mijn woorden kunnen zijnquote:Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
misschien op dat moment..
maar zorgen gebeurtenissen op een later moment dat de status " de ware" niet helemaal meer geldt
En dan toch blijven he!quote:
gezien het tijstip waarom jij trouwde kan ik me dat wel voorstellenquote:Op zondag 17 april 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, toen dacht ik dat eigenlijk helemaal niet
Houd de caravandeur dan ook dicht als je rijdt!quote:Op zondag 17 april 2011 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik had mijn radio naar 23:00 verplaatst en moest ik me nog haasten
Wat een puinhoop op de weg
Dat is soms op.quote:
Lijkt me ook best moeilijk als je kinderen hebt.quote:
sloot zojuist een discussie af over stoffige dozen op de zolder die ik maar niet weggooidequote:
hmmmmhmmmm I knowquote:Op zondag 17 april 2011 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is soms op.
Gebeurt wel eens
zonder kinderen was de situatie bij mij althans HEEL anders geweestquote:Op zondag 17 april 2011 22:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lijkt me ook best moeilijk als je kinderen hebt.
Mja, ik had willen zeggen dat het moment waarop ik die persoon tegenkom bij voorkeur nu is, maar dat het maar de vraag is of dat moment ooit komt... maar goed, dat is sippigheid en daar ga ik vanaf morgen mee stoppen (omdat het van mezelf moet, even streng zijnquote:
QFTquote:Op zondag 17 april 2011 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zonder kinderen was de situatie bij mij althans HEEL anders geweest![]()
En jezelf beperken voor de kinderen? Ja, lastig aan de ene kant, maar je eigen geluk opgeven voor kinderen is ook niet allesquote:Op zondag 17 april 2011 22:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lijkt me ook best moeilijk als je kinderen hebt.
Ook vastgestaan tussen Amersfoort en Utrecht?quote:Op zondag 17 april 2011 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik had mijn radio naar 23:00 verplaatst en moest ik me nog haasten
Wat een puinhoop op de weg
het is ECHT waar... je ontmoet iemand als je er niet naar op zoek bent...quote:Op zondag 17 april 2011 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik had willen zeggen dat het moment waarop ik die persoon tegenkom bij voorkeur nu is, maar dat het maar de vraag is of dat moment ooit komt... maar goed, dat is sippigheid en daar ga ik vanaf morgen mee stoppen (omdat het van mezelf moet, even streng zijn) dus zei ik het maar niet
.
Kom je binnenkort eens een biertje doen in Noordwijk?quote:Op zondag 17 april 2011 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik had willen zeggen dat het moment waarop ik die persoon tegenkom bij voorkeur nu is, maar dat het maar de vraag is of dat moment ooit komt... maar goed, dat is sippigheid en daar ga ik vanaf morgen mee stoppen (omdat het van mezelf moet, even streng zijn) dus zei ik het maar niet
.
jaquote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook vastgestaan tussen Amersfoort en Utrecht?
DAT kan ik wel beamenquote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is ECHT waar... je ontmoet iemand als je er niet naar op zoek bent...
En dan kun je die de weg vragenquote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dat is zó waarquote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Nooit wat van gemerkt.quote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
iets minder op zoek zijnquote:
Nee, dat is ook de goede raad geweest bij mij. Het hielp niet. Het gebeurt of het gebeurt niet.quote:
Bier niet, maar als het een keertje goed weer is, wil ik nog wel eens het fietspad naar Noordwijk gaan verkennen en dan kan ik natuurlijk even langskomen voor een kop thee of een glas frisquote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kom je binnenkort eens een biertje doen in Noordwijk?
Zou het zijn sig zijn?quote:
Chatten doe je in een chatboxquote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef Koen66 het volgende:
ik zou het liefste nu een forse neut pakken en gezellig lallend door blijven chatten, maar ik weet dat ik dan morgen wederom een krant ben
SLOWchattenquote:
Prima, ik pm je mn nummer ffquote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bier niet, maar als het een keertje goed weer is, wil ik nog wel eens het fietspad naar Noordwijk gaan verkennen en dan kan ik natuurlijk even langskomen voor een kop thee of een glas fris.
FOK!enquote:
SLOW chatten vind ik een chat met 1 bericht per 10 minuten maxquote:
FOK!kenquote:
quote:
Er zijn momenten geweest waarop ik daar absoluut niet mee bezig was, en ook toen diende zich niemand aanquote:
High fivequote:
O ja, ik kreeg vanochtend bij het ontbijt het dringende advies om die aan te passen... momentjequote:
waarom zou je het er nou weer niet over hebben?? als jij dat wil delen, dan moet je dat gewoon doenquote:Op zondag 17 april 2011 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Er zijn momenten geweest waarop ik daar absoluut niet mee bezig was, en ook toen diende zich niemand aan.
Maar ik zou het hier niet over hebben![]()
.
Ja, je moet het dan wel naar je fotoboek leiden he!quote:Op zondag 17 april 2011 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, ik kreeg vanochtend bij het ontbijt het dringende advies om die aan te passen... momentje.
ik weet ook niet hoe het werkt hoorquote:Op zondag 17 april 2011 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Er zijn momenten geweest waarop ik daar absoluut niet mee bezig was, en ook toen diende zich niemand aan.
Maar ik zou het hier niet over hebben![]()
.
Dank voor de tip!quote:Op zondag 17 april 2011 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, je moet het dan wel naar je fotoboek leiden he!
Nooit gebeurd eigenlijk. Ik heb er één van FOK! geplukt, of beter gezegd andersom. En dat was het dan. maar relaxed ergens zijn of wat dan ook, nee. Maar goed, ik ben ook echt een derp.quote:Op zondag 17 april 2011 22:59 schreef Koen66 het volgende:
TE erg zoeken (advertenties zetten, speciaal om die reden op vakantie gaan etc) heeft bij mij nooit iets zinnigs opgeleverd. Maar als ik relaxed vroeger met een jongerenreis op vakantie ging kwamen ze vanzelf
Omdat ik mezelf dan een enorme zeur vindquote:Op zondag 17 april 2011 22:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waarom zou je het er nou weer niet over hebben?? als jij dat wil delen, dan moet je dat gewoon doen
hehehe.. je post in het juiste topicquote:Op zondag 17 april 2011 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf dan een enorme zeur vind.
Zolang ik hier post kan dat niet!quote:Op zondag 17 april 2011 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf dan een enorme zeur vind.
is dit eigenlijk de ZSCquote:Op zondag 17 april 2011 23:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehehe.. je post in het juiste topic
Ik ook niet. Maar ik moet me van mezelf dus gewoon weer richten op de leuke dingen die ik wél heb, in plaats van op de nog leukere dingen die ik niet heb. Dan komt het vast wel goed... ooit... zoals dat met alles gaat.quote:Op zondag 17 april 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet ook niet hoe het werkt hoor
bij mij kwam het uiteindelijk ook vanzelf ''goed''quote:Op zondag 17 april 2011 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik moet me van mezelf dus gewoon weer richten op de leuke dingen die ik wél heb, in plaats van op de nog leukere dingen die ik niet heb. Dan komt het vast wel goed... ooit... zoals dat met alles gaat.
Maar nu jullie dit weten, kan ik hier nooit meer postenquote:Op zondag 17 april 2011 23:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehehe.. je post in het juiste topic
Start met mensen die hier nooit meer posten een praatgroepje! Misschien komt er meteen wat leuks uit!quote:Op zondag 17 april 2011 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar nu jullie dit weten, kan ik hier nooit meer posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |