Dat is soms op.quote:
Lijkt me ook best moeilijk als je kinderen hebt.quote:
sloot zojuist een discussie af over stoffige dozen op de zolder die ik maar niet weggooidequote:
hmmmmhmmmm I knowquote:Op zondag 17 april 2011 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is soms op.
Gebeurt wel eens
zonder kinderen was de situatie bij mij althans HEEL anders geweestquote:Op zondag 17 april 2011 22:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lijkt me ook best moeilijk als je kinderen hebt.
Mja, ik had willen zeggen dat het moment waarop ik die persoon tegenkom bij voorkeur nu is, maar dat het maar de vraag is of dat moment ooit komt... maar goed, dat is sippigheid en daar ga ik vanaf morgen mee stoppen (omdat het van mezelf moet, even streng zijnquote:
QFTquote:Op zondag 17 april 2011 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zonder kinderen was de situatie bij mij althans HEEL anders geweest![]()
En jezelf beperken voor de kinderen? Ja, lastig aan de ene kant, maar je eigen geluk opgeven voor kinderen is ook niet allesquote:Op zondag 17 april 2011 22:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lijkt me ook best moeilijk als je kinderen hebt.
Ook vastgestaan tussen Amersfoort en Utrecht?quote:Op zondag 17 april 2011 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik had mijn radio naar 23:00 verplaatst en moest ik me nog haasten
Wat een puinhoop op de weg
het is ECHT waar... je ontmoet iemand als je er niet naar op zoek bent...quote:Op zondag 17 april 2011 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik had willen zeggen dat het moment waarop ik die persoon tegenkom bij voorkeur nu is, maar dat het maar de vraag is of dat moment ooit komt... maar goed, dat is sippigheid en daar ga ik vanaf morgen mee stoppen (omdat het van mezelf moet, even streng zijn) dus zei ik het maar niet
.
Kom je binnenkort eens een biertje doen in Noordwijk?quote:Op zondag 17 april 2011 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik had willen zeggen dat het moment waarop ik die persoon tegenkom bij voorkeur nu is, maar dat het maar de vraag is of dat moment ooit komt... maar goed, dat is sippigheid en daar ga ik vanaf morgen mee stoppen (omdat het van mezelf moet, even streng zijn) dus zei ik het maar niet
.
jaquote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook vastgestaan tussen Amersfoort en Utrecht?
DAT kan ik wel beamenquote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is ECHT waar... je ontmoet iemand als je er niet naar op zoek bent...
En dan kun je die de weg vragenquote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dat is zó waarquote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Nooit wat van gemerkt.quote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
iets minder op zoek zijnquote:
Nee, dat is ook de goede raad geweest bij mij. Het hielp niet. Het gebeurt of het gebeurt niet.quote:
Bier niet, maar als het een keertje goed weer is, wil ik nog wel eens het fietspad naar Noordwijk gaan verkennen en dan kan ik natuurlijk even langskomen voor een kop thee of een glas frisquote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kom je binnenkort eens een biertje doen in Noordwijk?
Zou het zijn sig zijn?quote:
Chatten doe je in een chatboxquote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef Koen66 het volgende:
ik zou het liefste nu een forse neut pakken en gezellig lallend door blijven chatten, maar ik weet dat ik dan morgen wederom een krant ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |