Nah, net nadat hij dat blauwtje krijgtquote:
ik weet het wel zeker.. dat ie niet bestaatquote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet het nog steeds niet helemaal zeker
quote:
nope..quote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef Koen66 het volgende:
tsja, als je gaat trouwen dan denk je althans op dat moment de ware gevonden te hebben he
ehm.quote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef Koen66 het volgende:
tsja, als je gaat trouwen dan denk je althans op dat moment de ware gevonden te hebben he
Trustequote:Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
* DaMart is even streng voor zichzelf en zegt niks...quote:Op zondag 17 april 2011 22:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Je zou het bijna denken
Maar nee, ik ben dan wel niet van de relaties maar ik geloof wel dat mensen elkaar op een bepaald moment in hun leven kunnen vinden.
nah, met mijn ''ware'' zou ik wel ietsie minder woorden hebbenquote:Op zondag 17 april 2011 22:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope..
de ware bestaat niet..
en die zou ik ook niet willen want daar is geen reet aan
Zeg, daar heb ik er maar 2 van gehad dit jaar hoorquote:
of je hebt hem gewoon nog niet gevondenquote:Op zondag 17 april 2011 22:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker.. dat ie niet bestaat
maar Barman is wel een heeeeeeeeel goed alternatief
misschien op dat moment..quote:
Zeg maarquote:Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart is even streng voor zichzelf en zegt niks...
Je bent ook niet van de relatiesquote:Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niks zeggen is OOK iets zeggenquote:Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, netjes! Ik had het wel even koud na dat ijsbad na de saunaquote:Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zeg, daar heb ik er maar 2 van gehad dit jaar hoor
nee, toen dacht ik dat eigenlijk helemaal nietquote:Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
misschien op dat moment..
maar zorgen gebeurtenissen op een later moment dat de status " de ware" niet helemaal meer geldt
dat zouden mijn woorden kunnen zijnquote:Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
misschien op dat moment..
maar zorgen gebeurtenissen op een later moment dat de status " de ware" niet helemaal meer geldt
En dan toch blijven he!quote:
gezien het tijstip waarom jij trouwde kan ik me dat wel voorstellenquote:Op zondag 17 april 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, toen dacht ik dat eigenlijk helemaal niet
Houd de caravandeur dan ook dicht als je rijdt!quote:Op zondag 17 april 2011 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik had mijn radio naar 23:00 verplaatst en moest ik me nog haasten
Wat een puinhoop op de weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |