Gaat niet opschieten, ik haal gerookte zalm bij een kennis. Dan ben je voor een tientje klaar voor heel veel toastjesquote:Op zondag 17 april 2011 22:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. je moet het maar een keer proberen om je oordeel te kunnen geven
dan probeer ik wel de vistent bij jou in de buurt
Vissticks is restafvalquote:Op zondag 17 april 2011 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik haast nog te veel, het is dat ik van mij ma niks anders mag bakken als ze vissticks heeft
Waarheen?quote:Op zondag 17 april 2011 22:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
was lang geleden maar zooo lekker.
en m'n ogen waren weer groter dan m'n maageen voorgerecht is echt HELEMAAL niet nodig daar
*idee* we nemen toek en MPG een keertje mee daarheen![]()
krijgen ze ook een keer genoeg te eten
zijn er meestal zo weinig (grote garnalen) en ook een garnalencocktail is vaak zo beperktquote:
Ik heb liever toch een frikandelquote:Op zondag 17 april 2011 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vissticks is restafvalDe frikandel onder de vissen!
quote:
De vrouw van de visboer kan ook geen paling meer zien... 'Schat, ga je mee naar bed, mijn paling roken?'quote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er meestal zo weinig (grote garnalen) en ook een garnalencocktail is vaak zo beperkt
maar ik vind het
enige vis die ikvind is paling
ze hebben wel meer dan gerookte zalmquote:Op zondag 17 april 2011 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat niet opschieten, ik haal gerookte zalm bij een kennis. Dan ben je voor een tientje klaar voor heel veel toastjes
Enige visproduct dat eetbaar is, inderdaad. De overige vis is slechts een spraakgebrek waarbij de e van vies is weggevallenquote:Op zondag 17 april 2011 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb liever toch een frikandelen het is geen afval
[..]
, vandaag nog gehad
heb jij in NO gewoond?quote:Op zondag 17 april 2011 22:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ze hebben wel meer dan gerookte zalm
"vroegah", toen ik nog in Noorwegen woonde hadden we een zalmrokerij in de straat. DIE gerookte zalm was echt ..![]()
![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Enige visproduct dat eetbaar is, inderdaad. De overige vis is slechts een spraakgebrek waarbij de e van vies is weggevallen.
maar garnalen zijn heul geen visquote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er meestal zo weinig (grote garnalen) en ook een garnalencocktail is vaak zo beperkt
maar ik vind het
enige vis die ikvind is paling
Mooi, weer een hater erbijquote:Op zondag 17 april 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Enige visproduct dat eetbaar is, inderdaad. De overige vis is slechts een spraakgebrek waarbij de e van vies is weggevallen.
quote:Op zondag 17 april 2011 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb jij in NO gewoond?
Moet ik nog echt een keer heen op vakantie
Paar keer voor m'n werk geweest en ik vind het er geweldig (mooi)
quote:Op zondag 17 april 2011 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet jij wat er achter dat luikje gebeurd is?
maar ook geen vleesquote:Op zondag 17 april 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar garnalen zijn heul geen vis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |