Volgens mij zijn hier niet echt heeul veel gelovigen toch??quote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach wat dat betreft 1 pot nat allemaal
(of schop ik nu wat gelovigen tegen de schenen)
quote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
Visrestaurant? Kibbeling met frietpatatderp
Het is dat ik niet katholiek benquote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Elke priester die zichzelf een beetje serieus neemt, heeft graag jongetjes om hem heen die zijn wierookstokje vasthoudenquote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zonde om restvis met die geslachtziekte te nemenquote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
Visrestaurant? Kibbeling met frietpatatderp
OMG die lijkt op het zusje van een vriendin van me... hmmz...quote:
een aantal beweerden dat ze het waren maar dat was meer een geintje I guessquote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier niet echt heeul veel gelovigen toch??
GODVERDOMME, DAT BEN IK WEL.quote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier niet echt heeul veel gelovigen toch??
Ik ben wel gelovig maar niet katholiekquote:Op zondag 17 april 2011 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een aantal beweerden dat ze het waren maar dat was meer een geintje I guess
het is een VIS restaurantquote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat een ballentent, niet eens een schnitzel of zo
Dat was bij mij toen dus ook het gevalquote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef Koen66 het volgende:
Mijn kids zitten wel op een katholieke bassisschool maar dat is meer omdat ie een stuk beter stond aangeschreven dan de openbare hier
daar is het een bisschopquote:
Ik ben katholiek, maar doe er niets mee.quote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben wel gelovig maar niet katholiek
quote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat een baggertent, niet eens vlees op de menukaart.
quote:
"ik ben Priester, maar doe niks met jonge kindjes"quote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben katholiek, maar doe er niets mee.
Wat staat er nu precies op wat zo veel is dat het niet op te krijgen is?quote:
bij de openbare is het hoofddoeken % aardig hoogquote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat was bij mij toen dus ook het geval
quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
"ik ben Priester, maar doe niks met jonge kindjes"
Waarom zou je?quote:
Nope..quote:
Weet jij wat er achter dat luikje gebeurd is?quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en... bij een Chinees restaurant serveren ze toch ook niet alleen maar Chinezen.
Nouja, hier zijn opzich meer katholieke scholen, alhoewel dat nu al minder is dan toen ik naar de basisschool gingquote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij de openbare is het hoofddoeken % aardig hoog
Zelfs op de katholieke school lopen er wel zat
terwijl ze bij ons in de buurt nauwelijks wonen, komt allemaal van een wijk verderop
ik-wil-het-niet-wetenquote:Op zondag 17 april 2011 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet jij wat er achter dat luikje gebeurd is?
Daar vervoeren ze kinderen doorquote:Op zondag 17 april 2011 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
kibbeling?quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat staat er nu precies op wat zo veel is dat het niet op te krijgen is?
mwah.. niet de hoeveelheid verschillende keuzes, maar de hoeveelheid die je krijgt..quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat staat er nu precies op wat zo veel is dat het niet op te krijgen is?
Neverquote:
Ik moet ook vlees hebben, niet alleen groenvoerquote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Nope..
schoenmaker hou je bij je leest!
Daarom dusquote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en... bij een Chinees restaurant serveren ze toch ook niet alleen maar Chinezen.
Ze hebben ook garnalen..quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Nope..
Daar is de nasi bereid!quote:Op zondag 17 april 2011 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Nu kan ik best aardig eten, maar dan tochquote:Op zondag 17 april 2011 22:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mwah.. niet de hoeveelheid verschillende keuzes, maar de hoeveelheid die je krijgt..
je krijgt niet 1 lekkerbek, maar meteen 3
lekkerbekjes kan ik wel aardig wegwerken hoorquote:Op zondag 17 april 2011 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Nu kan ik best aardig eten, maar dan toch
Dan blijf je daar mooi weg, meer vis voor echte liefhebbers!quote:
ach.. je moet het maar een keer proberen om je oordeel te kunnen gevenquote:Op zondag 17 april 2011 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wees maar niet bangquote:Op zondag 17 april 2011 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan blijf je daar mooi weg, meer vis voor echte liefhebbers!
je krijgt het echt niet opquote:Op zondag 17 april 2011 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aha, daarom stinkt vis dus naar zweetvoeten!quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Nope..
Dat hoop je! Als je *ping* hoort is dat niet de magnetron, maar de naam van de Chinees die dan het loodje moet leggen!quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoop je! Als je *ping* hoort is dat niet de magnetron, maar de naam van de Chinees die dan het loodje moet leggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |