Volgens mij zijn hier niet echt heeul veel gelovigen toch??quote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach wat dat betreft 1 pot nat allemaal
(of schop ik nu wat gelovigen tegen de schenen)
quote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
Visrestaurant? Kibbeling met frietpatatderp
Het is dat ik niet katholiek benquote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Elke priester die zichzelf een beetje serieus neemt, heeft graag jongetjes om hem heen die zijn wierookstokje vasthoudenquote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zonde om restvis met die geslachtziekte te nemenquote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
Visrestaurant? Kibbeling met frietpatatderp
OMG die lijkt op het zusje van een vriendin van me... hmmz...quote:
een aantal beweerden dat ze het waren maar dat was meer een geintje I guessquote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier niet echt heeul veel gelovigen toch??
GODVERDOMME, DAT BEN IK WEL.quote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier niet echt heeul veel gelovigen toch??
Ik ben wel gelovig maar niet katholiekquote:Op zondag 17 april 2011 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een aantal beweerden dat ze het waren maar dat was meer een geintje I guess
het is een VIS restaurantquote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat een ballentent, niet eens een schnitzel of zo
Dat was bij mij toen dus ook het gevalquote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef Koen66 het volgende:
Mijn kids zitten wel op een katholieke bassisschool maar dat is meer omdat ie een stuk beter stond aangeschreven dan de openbare hier
daar is het een bisschopquote:
Ik ben katholiek, maar doe er niets mee.quote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben wel gelovig maar niet katholiek
quote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat een baggertent, niet eens vlees op de menukaart.
quote:
"ik ben Priester, maar doe niks met jonge kindjes"quote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben katholiek, maar doe er niets mee.
Wat staat er nu precies op wat zo veel is dat het niet op te krijgen is?quote:
bij de openbare is het hoofddoeken % aardig hoogquote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat was bij mij toen dus ook het geval
quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
"ik ben Priester, maar doe niks met jonge kindjes"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |