Ja, dat geloof ik graag. Ik woon hier helemaal verkeerd, maar ooit komt daar verandering in. Ik laat hier toch niets achter voor de rest, dus dat scheeltquote:Op zondag 17 april 2011 22:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ze hebben wel meer dan gerookte zalm
"vroegah", toen ik nog in Noorwegen woonde hadden we een zalmrokerij in de straat. DIE gerookte zalm was echt ..![]()
![]()
Komt wel uit het waterquote:Op zondag 17 april 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar garnalen zijn heul geen vis
Hey Symquote:
met je family vroegah of voor je werkquote:Op zondag 17 april 2011 22:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
was leuk hoor..al had ik wel heel veel heimwee
dat was een laatje, geen luikjequote:
vrouw en kids??quote:Op zondag 17 april 2011 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik graag. Ik woon hier helemaal verkeerd, maar ooit komt daar verandering in. Ik laat hier toch niets achter voor de rest, dus dat scheelt
sinds er een keer een als vis herkenbare vis op tafel sond piepen ze dat ze het zielig vindenquote:Op zondag 17 april 2011 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Echt
Ik at her vroeger te weinig, nu Rob het lust eten we het gelukkig wat meer
Sukiyaki zul je ook wel weer niet lustenquote:
voor mijn EXquote:
Dat kan prima mee.quote:
Er zit jakkie in, dus ik denk het niet neequote:Op zondag 17 april 2011 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sukiyaki zul je ook wel weer niet lusten
Noorse exquote:
Dan weet je dus echt niet wat je mistquote:Op zondag 17 april 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zit jakkie in, dus ik denk het niet nee.
Daar zit ik niet mee, ik vind vis gewoon niet lekkerquote:Op zondag 17 april 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sinds er een keer een als vis herkenbare vis op tafel sond piepen ze dat ze het zielig vinden
Lusten ze geen nepvis??? (Vissticks?)quote:Op zondag 17 april 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sinds er een keer een als vis herkenbare vis op tafel sond piepen ze dat ze het zielig vinden
symquote:
Niet denken op zondagavond. Dat is verboden!quote:Op zondag 17 april 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Noorse ex?
Zat zelfs ff te denken dat je wellicht zelf Noorse roots had, zou best kunnen
ehm nee.quote:
een zeehond ook, dat is ook heul geen visquote:
nope.. nederlandse ex die naar Noorwegen verhuisde en ik ging meequote:Op zondag 17 april 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Noorse ex?
Zat zelfs ff te denken dat je wellicht zelf Noorse roots had, zou best kunnen
Ben ik de enige die dit enigzins verwerpelijk vind?quote:
jawelm zolang ze niet zien dat het vis is is het prima, dus ook kibbeling en lekkerbek is ok,quote:Op zondag 17 april 2011 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lusten ze geen nepvis??? (Vissticks?)
Je hebt hem per ongeluk opgerookt?quote:Op zondag 17 april 2011 22:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
leuke tijd, alleen is het niet voor niks m'n ex
GMTAquote:Op zondag 17 april 2011 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan weet je dus echt niet wat je mistEn dat als vleesliefhebber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |