SLOWchattenquote:
Prima, ik pm je mn nummer ffquote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bier niet, maar als het een keertje goed weer is, wil ik nog wel eens het fietspad naar Noordwijk gaan verkennen en dan kan ik natuurlijk even langskomen voor een kop thee of een glas fris.
FOK!enquote:
SLOW chatten vind ik een chat met 1 bericht per 10 minuten maxquote:
FOK!kenquote:
quote:
Er zijn momenten geweest waarop ik daar absoluut niet mee bezig was, en ook toen diende zich niemand aanquote:
High fivequote:
O ja, ik kreeg vanochtend bij het ontbijt het dringende advies om die aan te passen... momentjequote:
waarom zou je het er nou weer niet over hebben?? als jij dat wil delen, dan moet je dat gewoon doenquote:Op zondag 17 april 2011 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Er zijn momenten geweest waarop ik daar absoluut niet mee bezig was, en ook toen diende zich niemand aan.
Maar ik zou het hier niet over hebben![]()
.
Ja, je moet het dan wel naar je fotoboek leiden he!quote:Op zondag 17 april 2011 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, ik kreeg vanochtend bij het ontbijt het dringende advies om die aan te passen... momentje.
ik weet ook niet hoe het werkt hoorquote:Op zondag 17 april 2011 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Er zijn momenten geweest waarop ik daar absoluut niet mee bezig was, en ook toen diende zich niemand aan.
Maar ik zou het hier niet over hebben![]()
.
Dank voor de tip!quote:Op zondag 17 april 2011 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, je moet het dan wel naar je fotoboek leiden he!
Nooit gebeurd eigenlijk. Ik heb er één van FOK! geplukt, of beter gezegd andersom. En dat was het dan. maar relaxed ergens zijn of wat dan ook, nee. Maar goed, ik ben ook echt een derp.quote:Op zondag 17 april 2011 22:59 schreef Koen66 het volgende:
TE erg zoeken (advertenties zetten, speciaal om die reden op vakantie gaan etc) heeft bij mij nooit iets zinnigs opgeleverd. Maar als ik relaxed vroeger met een jongerenreis op vakantie ging kwamen ze vanzelf
Omdat ik mezelf dan een enorme zeur vindquote:Op zondag 17 april 2011 22:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waarom zou je het er nou weer niet over hebben?? als jij dat wil delen, dan moet je dat gewoon doen
hehehe.. je post in het juiste topicquote:Op zondag 17 april 2011 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf dan een enorme zeur vind.
Zolang ik hier post kan dat niet!quote:Op zondag 17 april 2011 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf dan een enorme zeur vind.
is dit eigenlijk de ZSCquote:Op zondag 17 april 2011 23:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehehe.. je post in het juiste topic
Ik ook niet. Maar ik moet me van mezelf dus gewoon weer richten op de leuke dingen die ik wél heb, in plaats van op de nog leukere dingen die ik niet heb. Dan komt het vast wel goed... ooit... zoals dat met alles gaat.quote:Op zondag 17 april 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet ook niet hoe het werkt hoor
bij mij kwam het uiteindelijk ook vanzelf ''goed''quote:Op zondag 17 april 2011 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik moet me van mezelf dus gewoon weer richten op de leuke dingen die ik wél heb, in plaats van op de nog leukere dingen die ik niet heb. Dan komt het vast wel goed... ooit... zoals dat met alles gaat.
Maar nu jullie dit weten, kan ik hier nooit meer postenquote:Op zondag 17 april 2011 23:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehehe.. je post in het juiste topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |