Op zondag 17 april 2011 21:09 schreef TheFamousMan het volgende:[..]
Er was eens, in een dorp hier ver, ver vandaan.
Hij deed doordeweeks niks anders dan leren, hij ging naar school, kwam weer thuis, leerde tot hij naar bed moest, en zo ging het dag in dag uit.
Eigenlijk was zijn enige vrije tijd 's nachts, en
in het weekend, maar dan ook vooral 's nachts, omdat hij overdag ook vaak moest leren.
Hij leerde, en hij leerde, en hij leerde. Hij werd er best wel gek van, maar hij was het gewend dus het ging wel, vooral omdat hij lieve vrienden had en het leuk had op schoo.
Alleen haalde hij geen goede cijfers, dus dat was het grote minpunt, de contra, het kwalitatief uitermate teleurstellende.
Op een dag, een zonnige zondag in april, had hij de volgende dag een scheikunde proefwerk, waar hij met zijn vader aan moest werken.
Hij moest om 5 uur thuiskomen van homeboy -en girl E. en M, omdat hij dan nog een uur voor het eten kon leren.
Maar hij vergat de tijd, en kwam om kwart voor zes thuis.
Zijn moeder tripte 'm totaal, en werd ongelooflijk boos op 'm, en begon te preken dat hij nooit zijn best deed voor school, geen initiatief toonde, en wel zei dat hij naar de havo wou, maar hij net zo goed kon willen dat hij naar de maan wou, maar geen raket had [ofzo].
En toen zei ze ook dat hij nooit aan z'n huiswerk werkte, en alleen maar chillaxte.
En toen, dacht de kleine beroemde man, hè bah, zo is het dus totaal niet, en nu ben ik aardig boos op d'r, omdat ze me nog steeds niet wil geloven, dus ik ben aardig geïrriteerd, of gefrustreerd, of wat dan ook