niet!quote:Op zondag 17 april 2011 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrijdag is ook goed, want dan is het ook al weekend!
quote:Op zondag 17 april 2011 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrijdag Woensdag is ook goed, want dan is het ook al weekend!
Nee, zaterdag is beterquote:Op zondag 17 april 2011 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrijdag is ook goed, want dan is het ook al weekend!
Goedenavond waarde krullenbolquote:Op zondag 17 april 2011 20:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Iedere dag is toch een feestje waard?![]()
Goedenavond, volwassenen en kinders!
mijn baas vind rond uur of 18 op vrijdag ik probeer het eerder voor elkaar te krijgen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, voor mij wel!
En voor jou vrijdagavond toch?
Hoe eerder jij vrij bent, hoe eerder we eten?quote:Op zondag 17 april 2011 20:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn baas vind rond uur of 18 op vrijdag ik probeer het eerder voor elkaar te krijgen.
Wat leuk!quote:Op zondag 17 april 2011 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ow?
[..]
Nou, ik heb hem zo goed als afWare het niet dat er veel minder in die bento past dan gedacht
Dus dat wordt nog een apart bakje meenemen met sla
Zal ik morgenochtend maken als echt alles erin zit. De komkommer snijd ik pas morgen, dat droogt anders zo uitquote:Op zondag 17 april 2011 20:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat leuk!Hahaha oh echt XD Lol
Groter bakje dus kopen voor de volgende keer?
Foto btw van je bakje?
Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet!
![]()
jupsquote:Op zondag 17 april 2011 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe eerder jij vrij bent, hoe eerder we eten?.
Jaquote:Op zondag 17 april 2011 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie een gat in die 0. Moet ik teruglezen?
Goed! Alleen koester ik een kleine wrok jegens mijn moeder in functie, vanwege een diepe discussie naar aanleiding van een preek. Dus ik ben een beetje geïrriteerdquote:Op zondag 17 april 2011 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedenavond waarde krullenbolHoe is het met u meneer?
Vertel, wat wekt de irritatie op?quote:Op zondag 17 april 2011 21:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goed! Alleen koester ik een kleine wrok jegens mijn moeder in functie, vanwege een diepe discussie naar aanleiding van een preek. Dus ik ben een beetje geïrriteerd
quote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeder in functiejij hebt drie moeders die in ploegendienst jouw luier wisselen of zo?
Er was eens, in een dorp hier ver, ver vandaan.quote:Op zondag 17 april 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vertel, wat wekt de irritatie op?
Weet je hoeveel werk, zo'n koterquote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeder in functiejij hebt drie moeders die in ploegendienst jouw luier wisselen of zo?
Soms lijkt ze een beetje op een politieagentje, dus dan noem ik d'r ambtenaar in functie, en mag ik d'r niet beledigen en doe ik overdreven net en beleefd tegen d'r, en daar kan ze niet tegenquote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk!quote:Op zondag 17 april 2011 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zal ik morgenochtend maken als echt alles erin zit. De komkommer snijd ik pas morgen, dat droogt anders zo uit![]()
Ja, of gewoon in m'n broodtrommel, al is die wat te hoog voor het mooie... Dus nog even wat op verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |