Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ehm... ik ben blij dat hij bijna om isquote:Op zondag 17 april 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]He wokje, hoe was je weekend nou?
Is goed, ik ben ook nog wat anders vergeten dat we de volgende keer even moeten regelenquote:Op zondag 17 april 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja
Ik maak ze de volgende keer voor je, ja?
quote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gezond kan me niet schelen, als ze maar lekker zijn![]()
Hey![]()
Ja, ik heb het nog nooit zelf gemaakt maar ik vind het wel enorrrm leukquote:Op zondag 17 april 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij kent dat![]()
Ik heb ook eiervormpjes, dus ik neem een hartje mee denk ikOf een bloemetje, ik twijfel
[..]Ja
Ik maak ze de volgende keer voor je, ja?
weet niet of je verschil tussen man en vrouw kent................maar ik ben man dus heb geen kutquote:
Je hebt er een in bruikleen toch?quote:Op zondag 17 april 2011 20:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet niet of je verschil tussen man en vrouw kent................maar ik ben man dus heb geen kut
Omdat die hier bij mij staan, onopgegetenquote:
voor mij ookquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 20:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je hebt er een in bruikleen toch?
ook leuk!quote:Op zondag 17 april 2011 20:34 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 verkneukeld zich lekker bij "vakantieliefdes"
GEEF!quote:Op zondag 17 april 2011 20:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omdat die hier bij mij staan, onopgegeten![]()
Neequote:
Ik heb nog wel een toetje voor je hoorquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 20:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een toetje voor je hoor
er blijft vast genoeg ego overquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als er nu een gat in zat, had je vanavond je opblaaspop niet nodig gehad!
1-0 voor Martquote:Op zondag 17 april 2011 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Whehehehequote:Op zondag 17 april 2011 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sowieso niet, ik heb besloten om celibatair te levenquote:Op zondag 17 april 2011 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie een gat in die 0. Moet ik teruglezen?quote:
en jij gaat dat volhoudenquote:Op zondag 17 april 2011 20:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sowieso niet, ik heb besloten om celibatair te leven
je moet niks.quote:Op zondag 17 april 2011 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie een gat in die 0. Moet ik teruglezen?
Gedurende de komende hoeveel minutenquote:Op zondag 17 april 2011 20:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb al een keer 8 maanden gedaanquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart geeft GF een vochtig schoonmaakdoekje van de Action voor zijn beeldscherm.
quote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm... ik ben blij dat hij bijna om is
Ow?quote:Op zondag 17 april 2011 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is goed, ik ben ook nog wat anders vergeten dat we de volgende keer even moeten regelen.
Nou, ik heb hem zo goed als afquote:Op zondag 17 april 2011 20:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nog nooit zelf gemaakt maar ik vind het wel enorrrm leukHeb er wel over zitten te denken om het ook eens te gaan doen.
![]()
Jaaa leuk!Haha die eiervormpjes zijn idd echt te cute
bijnaquote:
niet!quote:Op zondag 17 april 2011 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrijdag is ook goed, want dan is het ook al weekend!
quote:Op zondag 17 april 2011 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrijdag Woensdag is ook goed, want dan is het ook al weekend!
Nee, zaterdag is beterquote:Op zondag 17 april 2011 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrijdag is ook goed, want dan is het ook al weekend!
Goedenavond waarde krullenbolquote:Op zondag 17 april 2011 20:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Iedere dag is toch een feestje waard?![]()
Goedenavond, volwassenen en kinders!
mijn baas vind rond uur of 18 op vrijdag ik probeer het eerder voor elkaar te krijgen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, voor mij wel!
En voor jou vrijdagavond toch?
Hoe eerder jij vrij bent, hoe eerder we eten?quote:Op zondag 17 april 2011 20:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn baas vind rond uur of 18 op vrijdag ik probeer het eerder voor elkaar te krijgen.
Wat leuk!quote:Op zondag 17 april 2011 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ow?
[..]
Nou, ik heb hem zo goed als afWare het niet dat er veel minder in die bento past dan gedacht
Dus dat wordt nog een apart bakje meenemen met sla
Zal ik morgenochtend maken als echt alles erin zit. De komkommer snijd ik pas morgen, dat droogt anders zo uitquote:Op zondag 17 april 2011 20:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat leuk!Hahaha oh echt XD Lol
Groter bakje dus kopen voor de volgende keer?
Foto btw van je bakje?
Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet!
![]()
jupsquote:Op zondag 17 april 2011 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe eerder jij vrij bent, hoe eerder we eten?.
Jaquote:Op zondag 17 april 2011 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie een gat in die 0. Moet ik teruglezen?
Goed! Alleen koester ik een kleine wrok jegens mijn moeder in functie, vanwege een diepe discussie naar aanleiding van een preek. Dus ik ben een beetje geïrriteerdquote:Op zondag 17 april 2011 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedenavond waarde krullenbolHoe is het met u meneer?
Vertel, wat wekt de irritatie op?quote:Op zondag 17 april 2011 21:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goed! Alleen koester ik een kleine wrok jegens mijn moeder in functie, vanwege een diepe discussie naar aanleiding van een preek. Dus ik ben een beetje geïrriteerd
quote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeder in functiejij hebt drie moeders die in ploegendienst jouw luier wisselen of zo?
Er was eens, in een dorp hier ver, ver vandaan.quote:Op zondag 17 april 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vertel, wat wekt de irritatie op?
Weet je hoeveel werk, zo'n koterquote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeder in functiejij hebt drie moeders die in ploegendienst jouw luier wisselen of zo?
Soms lijkt ze een beetje op een politieagentje, dus dan noem ik d'r ambtenaar in functie, en mag ik d'r niet beledigen en doe ik overdreven net en beleefd tegen d'r, en daar kan ze niet tegenquote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk!quote:Op zondag 17 april 2011 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zal ik morgenochtend maken als echt alles erin zit. De komkommer snijd ik pas morgen, dat droogt anders zo uit![]()
Ja, of gewoon in m'n broodtrommel, al is die wat te hoog voor het mooie... Dus nog even wat op verzinnen
quote:
Jij bent er. Dus lijkt me reden genoeg!quote:
Nee, even geen buren met tokkiemuziek enzo. Vind je het heel erg?quote:
Oeh kom, do the Monkeyquote:Op zondag 17 april 2011 21:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jij bent er. Dus lijkt me reden genoeg!
Als je het op zo'n toontje zegt wel eigenlijk ja.quote:Op zondag 17 april 2011 21:12 schreef MPG het volgende:
Nee, even geen buren met tokkiemuziek enzo. Vind je het heel erg?
Snap ikquote:Op zondag 17 april 2011 21:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Er was eens, in een dorp hier ver, ver vandaan.
Hij deed doordeweeks niks anders dan leren, hij ging naar school, kwam weer thuis, leerde tot hij naar bed moest, en zo ging het dag in dag uit.
Eigenlijk was zijn enige vrije tijd 's nachts, en
in het weekend, maar dan ook vooral 's nachts, omdat hij overdag ook vaak moest leren.
Hij leerde, en hij leerde, en hij leerde. Hij werd er best wel gek van, maar hij was het gewend dus het ging wel, vooral omdat hij lieve vrienden had en het leuk had op schoo.
Alleen haalde hij geen goede cijfers, dus dat was het grote minpunt, de contra, het kwalitatief uitermate teleurstellende.
Op een dag, een zonnige zondag in april, had hij de volgende dag een scheikunde proefwerk, waar hij met zijn vader aan moest werken.
Hij moest om 5 uur thuiskomen van homeboy -en girl E. en M, omdat hij dan nog een uur voor het eten kon leren.
Maar hij vergat de tijd, en kwam om kwart voor zes thuis.
Zijn moeder tripte 'm totaal, en werd ongelooflijk boos op 'm, en begon te preken dat hij nooit zijn best deed voor school, geen initiatief toonde, en wel zei dat hij naar de havo wou, maar hij net zo goed kon willen dat hij naar de maan wou, maar geen raket had [ofzo].
En toen zei ze ook dat hij nooit aan z'n huiswerk werkte, en alleen maar chillaxte.
En toen, dacht de kleine beroemde man, hè bah, zo is het dus totaal niet, en nu ben ik aardig boos op d'r, omdat ze me nog steeds niet wil geloven, dus ik ben aardig geïrriteerd, of gefrustreerd, of wat dan ook
Oeh, sojaboontjes, weet je hoe lekker?quote:
He, Schenkstroop, jij hier?quote:Op zondag 17 april 2011 20:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
needankuwelbeleefdquote:
Sorry.quote:
Graaggedaanhoevreselijkbeleefdvanuquote:
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Geeft niet, het gaat alweerquote:
Het is al ruim 24 uur oud, men!quote:
pistache?quote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niet, het gaat alweer![]()
Het was een nootje.
Is dat zo? Nee, wist ik nietquote:Op zondag 17 april 2011 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snap ikIs vervelend dat ze niet ziet hoe hard je werkt
[..]
Oeh, sojaboontjes, weet je hoe lekker?![]()
Net even opgewarmd, zodat die morgen koud in het doosje kunnen
Het is geworden:
Een rijsthartje met rode sesamzaadjes en een rijstster met gele zaadjes en een naturel rijstblokje. Dat bakje wordt opgevuld met stukjes komkommer, zodat alles hopelijk niet al te veel verschuiftEn een los klein flesje sojasaus
Het tweede bakje worden 3 tomaatjes, een eitje en de sojaboontjes. En het losse bakje sla en een los bakje dressing (balsamico
)
Dan hopelijk woensdag wat met vis eten tussen de middag
Doorgaans ben ik ook geen sojafan, maar had gehoord dat die boontjes zo lekker waren, dus had een zak uit de vriezer meegenomenquote:Op zondag 17 april 2011 21:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Is dat zo? Nee, wist ik nietMaar ben een beetje anti-soja vanwege de gigantische hoeveelheid bos die er gekapt worden om sojaplantages op te zetten
![]()
![]()
Niet dat ik het helemaal uitban, maar ik probeer het wel te beperken zeg maar..
Oeh, lekker!Niiice.
klinkt goed
Gisteren er ook nog eentje op de raiquote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef pgrferrari het volgende:
Woot![]()
Wat ineens weer allemaal leuke Mini's op Marktplaats
quote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef pgrferrari het volgende:
Woot![]()
ik lig er niet wakker van, moet ik zeggenquote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef pgrferrari het volgende:
Woot![]()
Nieuwequote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gisteren er ook nog eentje op de rai
quote:
He Trevquote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gisteren er ook nog eentje op de rai
quote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Balen is dat... Je zou voor de voorbereiding alvast wat proefritjes maken
Dan weet je ook wat je wilt als je het geld wel hebt
Kom dan jonguh, ik sloop je!quote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Lieve TFM
Je mot gewoon door leren tot je harses op tafel legge. En nu snel of ik kom je een handje helpen. Capisce? Mooi
Hey Marijkequote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Amandeltje dan?
[..]
He TrevWast leuk?
Kee, was maar een ideetjequote:
dan moet je niet bij mij zijnquote:Op zondag 17 april 2011 21:24 schreef pgrferrari het volgende:
Drinkt hier iemand coca-cola?
Ik zou graag die actiecodes willen![]()
Jaohquote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Graaggedaanhoevreselijkbeleefdvanu
[..]
[ afbeelding ]
Wil je ook een hartjes-ei bij je ontbijt?
Maar door jou nu even nietquote:Op zondag 17 april 2011 21:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Het leven van een vrouw is geven en genomen worden
Vindt het een beetje asociaal om te gaan proefrijden bij een particulier als je van te voren weet dat je hem toch niet kooptquote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee, was maar een ideetje
Heb je het leuk gehad in Zeeland?
latersquote:
Des te harder zal er genomen worden als de tijd rijp isquote:
Nee, sorry, heb altijd goedkopie colaquote:Op zondag 17 april 2011 21:24 schreef pgrferrari het volgende:
Drinkt hier iemand coca-cola?
Ik zou graag die actiecodes willen![]()
Is ook wel zo... Al weet die persoon dat niet he? En als je proefrijdt wil dat niet zeggen dat je em kooptquote:Op zondag 17 april 2011 21:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vindt het een beetje asociaal om te gaan proefrijden bij een particulier als je van te voren weet dat je hem toch niet koopt
Ja, beetje verbrand enzo![]()
Maar zon, zee en strand
Wrom?quote:
Hoezo wat? Het was een wiequote:
quote:
Hij wilde mij, maar ik zei nee omdat ik niks voor hem voeldequote:
Ik ben nu al bangquote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Des te harder zal er genomen worden als de tijd rijp is![]()
De enige vrouwen die dan veilig zijn dat zijn de vrouwen die al over datum zijn
quote:Op zondag 17 april 2011 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij wilde mij, maar ik zei nee omdat ik niks voor hem voeldeMaar kom op zeg, ik heb hem pas een keer irl gezien
Ja, dan heeft ie pechquote:Op zondag 17 april 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij hebt hem gewoon afgewezen, keihard harteloos zijn hart gebroken
wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op zondag 17 april 2011 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, dan heeft ie pechHij moet het over een paar maanden nog maar eens vragen
quote:
Jij wilt graag afgewezen worden door Nijntje?quote:
Blijkbaarquote:Op zondag 17 april 2011 21:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij wilt graag afgewezen worden door Nijntje?
Wrm denk je dat ik huil?quote:Op zondag 17 april 2011 21:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Jij wilt graag afgewezen worden door Nijntje?
Ach. Grom. En aaargh. Enzo.quote:
Nu al? Dat belooft nog watquote:
Vrouwenquote:Op zondag 17 april 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij hebt hem gewoon afgewezen, keihard harteloos zijn hart gebroken
Zou jij iemand willen waar je niks voor voelt dan?quote:
Tijd is relatief he, wat voor de ene een eeuwigheid is kan voor de andere een minuut durenquote:
hij wil elke vrouw.quote:Op zondag 17 april 2011 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou jij iemand willen waar je niks voor voelt dan?
Oh wacht, 'jij'...
Je kunt iemand op zijn minst eerst beter leren kennen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou jij iemand willen waar je niks voor voelt dan?
Oh wacht, 'jij'...
Vandaar die laatste zinquote:
Nouja, bij mij is de volgorde; leren kennen --> leuk vinden --> iets willenquote:Op zondag 17 april 2011 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Je kunt iemand op zijn minst eerst beter leren kennen.
Kook zequote:Op zondag 17 april 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben even havermoutpap koken![]()
Tot later
Hahaquote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doorgaans ben ik ook geen sojafan, maar had gehoord dat die boontjes zo lekker waren, dus had een zak uit de vriezer meegenomen![]()
Ja, ik zal wel kiekjes makenHopen dat het er een beetje toonbaar uitziet
logisch!quote:Op zondag 17 april 2011 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, bij mij is de volgorde; leren kennen --> leuk vinden --> iets willen
quote:Op zondag 17 april 2011 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, jouw volgorde is; neuken --> neuken --> neukenquote:Op zondag 17 april 2011 21:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje mijn volgorde.
En jij wijst nu het leren kennen al afquote:Op zondag 17 april 2011 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga echt niet met iedereen naar bedquote:Op zondag 17 april 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, jouw volgorde is; neuken --> neuken --> neuken
Gelukkig nietquote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga echt niet met iedereen naar bed
Hoezo dat?quote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij wijst nu het leren kennen al af.
Vrouwen.
*Proest*quote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waarom krijg ik het idee dat MPG door RN is afgewezen?
quote:
Niet als tvp tvp in elk gevalquote:
Ik laat altijd wat over voor de anderenquote:
Whehehehe, nu je het zegtquote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben het kwijtquote:Op zondag 17 april 2011 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Niet als tvp tvp in elk geval
Wow, dat had ik nou niet van je verwachtquote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga echt niet met iedereen naar bed
Die waar jij het wel mee doet, doen het ook wel weer met anderen hoorquote:Op zondag 17 april 2011 21:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik laat altijd wat over voor de anderen
Meer het feit dat ik niet met jou naar bed wilquote:Op zondag 17 april 2011 21:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik laat altijd wat over voor de anderen
Ehm, nee. RN valt buiten het jachtgebied.quote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Jahoorquote:
Sex is pas leuk als degene met wie je het doet ook leuk isquote:Op zondag 17 april 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow, dat had ik nou niet van je verwacht
Maar niet op dezelfde nacht hoorquote:Op zondag 17 april 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die waar jij het wel mee doet, doen het ook wel weer met anderen hoor
quote:Op zondag 17 april 2011 21:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm, nee. RN valt buiten het jachtgebied.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm, nee. RN valt buiten het jachtgebied.
Volgens mij ben ik blij dat ik het plaatje niet kan zienquote:
Lekker weekendje weg geweest naar Zeeland.quote:Op zondag 17 april 2011 21:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
JahoorJa gister nog gewerkt maar vandaag vrij gehad
En jij?
Dat lijkt mij eigenlijk ook welquote:Op zondag 17 april 2011 21:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sex is pas leuk als degene met wie je het doet ook leuk isEn schattig
Hahaquote:
Nice!quote:Op zondag 17 april 2011 21:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lekker weekendje weg geweest naar Zeeland.
Beetje verbrand
Jij houdt ze gewoon expres gegijzeld de rest van de nacht?quote:
He wat?quote:Op zondag 17 april 2011 21:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
De ontwikkeling van Nijntjes
[ afbeelding ]
Hij bindt ze vast, omdat ze anders weglopenquote:Op zondag 17 april 2011 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij houdt ze gewoon expres gegijzeld de rest van de nacht?
Ga weg danquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahaDacagonit!
![]()
[..]
Nice!![]()
Wat leuk! Ohhh niet ingesmeerd?
quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die foto op Twitter van jouw donkere poes
Ik sta op offline weergevenquote:
Ik hoop dat ik ze gewoon bezig kan houden de rest van de nachtquote:Op zondag 17 april 2011 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij houdt ze gewoon expres gegijzeld de rest van de nacht?
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij bindt ze vast, omdat ze anders weglopen![]()
...
Ze gaat vreemd!quote:
Toch beter oefenen danquote:Op zondag 17 april 2011 21:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik hoop dat ik ze gewoon bezig kan houden de rest van de nachtMaar dat lukt idd niet altijd
![]()
quote:
Leuk, veel jonge mensen!quote:
Volgens mij is dat geen vreemdgaan!quote:
-> PUBquote:
Ik ga nooit vreemdquote:Op zondag 17 april 2011 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen vreemdgaan!
Ik heb me nooit voor hoeven stellenquote:Op zondag 17 april 2011 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga nooit vreemd.
Ik stel me altijd netjes voor aan de dames.
Er zijn meisjes die vroeg weg willen in verband met andere dingenquote:
Je luistert nog naar je moederquote:
En daarna geven ze je een kop koffie en gaan ze de volgende klant bedienen op het terras?quote:Op zondag 17 april 2011 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga nooit vreemd.
Ik stel me altijd netjes voor aan de dames.
En jij gelooft dat gewoonquote:Op zondag 17 april 2011 21:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Er zijn meisjes die vroeg weg willen in verband met andere dingen
Daarom drink ik het ook niet! Gaan ze van waggelen. Op de zuidpool luisteren ze niet en je ziet wat er van komt!quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom drink ik het ook niet! Gaan ze van waggelen. Op de zuidpool luisteren ze niet en je ziet wat er van komt!
quote:
Mijn hart is een beetje gebrokenquote:
Ben je nu aan het tellen hoe vaak iemand dat heeft gezegd?quote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mijn hart is een beetje gebroken
Niets wat duct tape niet kan oplossen!quote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, ik ben erg goed in ontwijkend gedragquote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je nu aan het tellen hoe vaak iemand dat heeft gezegd?
Ducktapequote:
XD Haha ja cool hequote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die foto op Twitter van jouw donkere poes
Doe jij mij?quote:
Ahquote:Op zondag 17 april 2011 21:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, ik ben erg goed in ontwijkend gedrag
[..]
Ducktape
Ja!!!quote:
dan wordt ie wel bijna altijd voor de wekker wakkerquote:
Ja, de ander over een tepel!quote:
ingebouwd ''bijna 22:00 en ik wil voorgelezen worden alarm dan"quote:Op zondag 17 april 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan wordt ie wel bijna altijd voor de wekker wakker
Op de rug van ene katquote:Op zondag 17 april 2011 22:02 schreef Koen66 het volgende:
Koen, die kwam hier toch nooit meer
Dacht dat ie samen met Stuart verdwenen was
quote:Op zondag 17 april 2011 22:02 schreef Koen66 het volgende:
Koen, die kwam hier toch nooit meer
Dacht dat ie samen met Stuart verdwenen was
dat misschien welquote:Op zondag 17 april 2011 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ingebouwd ''bijna 22:00 en ik wil voorgelezen worden alarm dan"
quote:Op zondag 17 april 2011 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
Er lurkte net iemand die van beroep met knopjes speelt in m'n fobo.
Klopt idd met mijn toetsenbordquote:
Ik ook, en ik heb net een boek uitgelezenquote:Op zondag 17 april 2011 22:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is goed![]()
maar ik ben ook wat sippig
ohquote:Op zondag 17 april 2011 22:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is goed![]()
maar ik ben ook wat sippig
quote:Op zondag 17 april 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh![]()
dan doen we deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh![]()
dan doen we deze:
[ afbeelding ]
die is zo waarquote:Op zondag 17 april 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh![]()
dan doen we deze:
[ afbeelding ]
Bij mij dan, ik begrijp je goede bedoelingen, maar als ik echt down ben (wat nu niet helemaal het geval is) helpt een droevig muziekje me beter, dan iets van vrolijke aard.quote:
Ik ben verre van sippigquote:
The cake is a lie!quote:
Heb ik ook wel eens, denk ikquote:Op zondag 17 april 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij dan, ik begrijp je goede bedoelingen, maar als ik echt down ben (wat nu niet helemaal het geval is) helpt een droevig muziekje me beter, dan iets van vrolijke aard.
Maar dat kan per persoon verschillen natuurlijk.
Dat weekend deed je goed?quote:
Droevige muziek is dan slechts een afspiegeling van mijn gevoel... dat soort momenten zou ik juist naar vrolijke muziek moeten luisteren, want daar word ik vaak ook wel weer wat vrolijker van. En verder moet ik gewoon weer eens ophouden met sip zijn... zodat ik mijn schouders weer kan uitlenen aan de mensen die ze een stuk harder nodig hebben!quote:Op zondag 17 april 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij dan, ik begrijp je goede bedoelingen, maar als ik echt down ben (wat nu niet helemaal het geval is) helpt een droevig muziekje me beter, dan iets van vrolijke aard.
Maar dat kan per persoon verschillen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |