quote:Op zondag 17 april 2011 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, bij mij is de volgorde; leren kennen --> leuk vinden --> iets willen
Nee, jouw volgorde is; neuken --> neuken --> neukenquote:Op zondag 17 april 2011 21:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje mijn volgorde.
En jij wijst nu het leren kennen al afquote:Op zondag 17 april 2011 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, bij mij is de volgorde; leren kennen --> leuk vinden --> iets willen
Nee hoor, ik ga echt niet met iedereen naar bedquote:Op zondag 17 april 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, jouw volgorde is; neuken --> neuken --> neuken
Gelukkig nietquote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga echt niet met iedereen naar bed
Hoezo dat?quote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij wijst nu het leren kennen al af.
Vrouwen.
*Proest*quote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waarom krijg ik het idee dat MPG door RN is afgewezen?
quote:
Niet als tvp tvp in elk gevalquote:
Ik laat altijd wat over voor de anderenquote:
Whehehehe, nu je het zegtquote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben het kwijtquote:Op zondag 17 april 2011 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Niet als tvp tvp in elk geval
Wow, dat had ik nou niet van je verwachtquote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga echt niet met iedereen naar bed
Die waar jij het wel mee doet, doen het ook wel weer met anderen hoorquote:Op zondag 17 april 2011 21:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik laat altijd wat over voor de anderen
Meer het feit dat ik niet met jou naar bed wilquote:Op zondag 17 april 2011 21:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik laat altijd wat over voor de anderen
Ehm, nee. RN valt buiten het jachtgebied.quote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Jahoorquote:
Sex is pas leuk als degene met wie je het doet ook leuk isquote:Op zondag 17 april 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow, dat had ik nou niet van je verwacht
Maar niet op dezelfde nacht hoorquote:Op zondag 17 april 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die waar jij het wel mee doet, doen het ook wel weer met anderen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |