Hey Marijkequote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Amandeltje dan?
[..]
He TrevWast leuk?
Kee, was maar een ideetjequote:
dan moet je niet bij mij zijnquote:Op zondag 17 april 2011 21:24 schreef pgrferrari het volgende:
Drinkt hier iemand coca-cola?
Ik zou graag die actiecodes willen![]()
Jaohquote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Graaggedaanhoevreselijkbeleefdvanu
[..]
[ afbeelding ]
Wil je ook een hartjes-ei bij je ontbijt?
Maar door jou nu even nietquote:Op zondag 17 april 2011 21:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Het leven van een vrouw is geven en genomen worden
Vindt het een beetje asociaal om te gaan proefrijden bij een particulier als je van te voren weet dat je hem toch niet kooptquote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee, was maar een ideetje
Heb je het leuk gehad in Zeeland?
latersquote:
Des te harder zal er genomen worden als de tijd rijp isquote:
Nee, sorry, heb altijd goedkopie colaquote:Op zondag 17 april 2011 21:24 schreef pgrferrari het volgende:
Drinkt hier iemand coca-cola?
Ik zou graag die actiecodes willen![]()
Is ook wel zo... Al weet die persoon dat niet he? En als je proefrijdt wil dat niet zeggen dat je em kooptquote:Op zondag 17 april 2011 21:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vindt het een beetje asociaal om te gaan proefrijden bij een particulier als je van te voren weet dat je hem toch niet koopt
Ja, beetje verbrand enzo![]()
Maar zon, zee en strand
Wrom?quote:
Hoezo wat? Het was een wiequote:
quote:
Hij wilde mij, maar ik zei nee omdat ik niks voor hem voeldequote:
Ik ben nu al bangquote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Des te harder zal er genomen worden als de tijd rijp is![]()
De enige vrouwen die dan veilig zijn dat zijn de vrouwen die al over datum zijn
quote:Op zondag 17 april 2011 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij wilde mij, maar ik zei nee omdat ik niks voor hem voeldeMaar kom op zeg, ik heb hem pas een keer irl gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |