Is dat zo? Nee, wist ik nietquote:Op zondag 17 april 2011 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snap ikIs vervelend dat ze niet ziet hoe hard je werkt
[..]
Oeh, sojaboontjes, weet je hoe lekker?![]()
Net even opgewarmd, zodat die morgen koud in het doosje kunnen
Het is geworden:
Een rijsthartje met rode sesamzaadjes en een rijstster met gele zaadjes en een naturel rijstblokje. Dat bakje wordt opgevuld met stukjes komkommer, zodat alles hopelijk niet al te veel verschuiftEn een los klein flesje sojasaus
Het tweede bakje worden 3 tomaatjes, een eitje en de sojaboontjes. En het losse bakje sla en een los bakje dressing (balsamico
)
Dan hopelijk woensdag wat met vis eten tussen de middag
Doorgaans ben ik ook geen sojafan, maar had gehoord dat die boontjes zo lekker waren, dus had een zak uit de vriezer meegenomenquote:Op zondag 17 april 2011 21:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Is dat zo? Nee, wist ik nietMaar ben een beetje anti-soja vanwege de gigantische hoeveelheid bos die er gekapt worden om sojaplantages op te zetten
![]()
![]()
Niet dat ik het helemaal uitban, maar ik probeer het wel te beperken zeg maar..
Oeh, lekker!Niiice.
klinkt goed
Gisteren er ook nog eentje op de raiquote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef pgrferrari het volgende:
Woot![]()
Wat ineens weer allemaal leuke Mini's op Marktplaats
quote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef pgrferrari het volgende:
Woot![]()
ik lig er niet wakker van, moet ik zeggenquote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef pgrferrari het volgende:
Woot![]()
Nieuwequote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gisteren er ook nog eentje op de rai
quote:
He Trevquote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gisteren er ook nog eentje op de rai
quote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Balen is dat... Je zou voor de voorbereiding alvast wat proefritjes maken
Dan weet je ook wat je wilt als je het geld wel hebt
Kom dan jonguh, ik sloop je!quote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Lieve TFM
Je mot gewoon door leren tot je harses op tafel legge. En nu snel of ik kom je een handje helpen. Capisce? Mooi
Hey Marijkequote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Amandeltje dan?
[..]
He TrevWast leuk?
Kee, was maar een ideetjequote:
dan moet je niet bij mij zijnquote:Op zondag 17 april 2011 21:24 schreef pgrferrari het volgende:
Drinkt hier iemand coca-cola?
Ik zou graag die actiecodes willen![]()
Jaohquote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Graaggedaanhoevreselijkbeleefdvanu
[..]
[ afbeelding ]
Wil je ook een hartjes-ei bij je ontbijt?
Maar door jou nu even nietquote:Op zondag 17 april 2011 21:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Het leven van een vrouw is geven en genomen worden
Vindt het een beetje asociaal om te gaan proefrijden bij een particulier als je van te voren weet dat je hem toch niet kooptquote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee, was maar een ideetje
Heb je het leuk gehad in Zeeland?
latersquote:
Des te harder zal er genomen worden als de tijd rijp isquote:
Nee, sorry, heb altijd goedkopie colaquote:Op zondag 17 april 2011 21:24 schreef pgrferrari het volgende:
Drinkt hier iemand coca-cola?
Ik zou graag die actiecodes willen![]()
Is ook wel zo... Al weet die persoon dat niet he? En als je proefrijdt wil dat niet zeggen dat je em kooptquote:Op zondag 17 april 2011 21:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vindt het een beetje asociaal om te gaan proefrijden bij een particulier als je van te voren weet dat je hem toch niet koopt
Ja, beetje verbrand enzo![]()
Maar zon, zee en strand
Wrom?quote:
Hoezo wat? Het was een wiequote:
quote:
Hij wilde mij, maar ik zei nee omdat ik niks voor hem voeldequote:
Ik ben nu al bangquote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Des te harder zal er genomen worden als de tijd rijp is![]()
De enige vrouwen die dan veilig zijn dat zijn de vrouwen die al over datum zijn
quote:Op zondag 17 april 2011 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij wilde mij, maar ik zei nee omdat ik niks voor hem voeldeMaar kom op zeg, ik heb hem pas een keer irl gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |