Shit.quote:Op zondag 17 april 2011 17:15 schreef 9611Niels het volgende:
Je IP-adres staat nu in 4 verschillende databases van de overheid.
Ja man, daar ben ik nu mee bezig.quote:Op zondag 17 april 2011 17:16 schreef Pakspul het volgende:
Politie bellen en zeggen dat het zelfverdediging is kwam zo niet in je op? TS is nu al bezig met het ophakken van het lichaam?
Bel eerst ff Daury dan.quote:
Ja man en dan 6 jaar de cel in gaan.quote:Op zondag 17 april 2011 17:16 schreef Pakspul het volgende:
Politie bellen en zeggen dat het zelfverdediging is kwam zo niet in je op? TS is nu al bezig met het ophakken van het lichaam?
hoe doe je dat zonder op te vallen?quote:Op zondag 17 april 2011 17:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja man en dan 6 jaar de cel in gaan.
Gewoon in stukken zagen en in vuilniszakken in de zee dumpen a la dexter!
dan nog gevangenisstrafquote:Op zondag 17 april 2011 17:24 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat een kutdiscussie. Als je handelt uit noodweer, is dat niet nodig namelijk
Als iemand je aanvalt en je vermoordt die persoon 'per ongeluk', ga je echt niet de bak in.quote:
Vaak wel hoor. Omdat er geen bewijs is dat het noodweer was of zo. Of omdat ze vinden dat het overmatig geweld was of dat soort bullshit.quote:Op zondag 17 april 2011 17:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als iemand je aanvalt en je vermoordt die persoon 'per ongeluk', ga je echt niet de bak in.
's avonds laat achter in m'n auto gooien en dan ergens naar the middle of nowhere rijden en daar een bootje pakken of zoquote:Op zondag 17 april 2011 17:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe doe je dat zonder op te vallen?
echt welquote:Op zondag 17 april 2011 17:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als iemand je aanvalt en je vermoordt die persoon 'per ongeluk', ga je echt niet de bak in.
Tuurlijk welquote:Op zondag 17 april 2011 17:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
eten die varkens ook de botten?quote:Op zondag 17 april 2011 17:29 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
In een varkenshok gooien en de kaak + gebit vermalen in een grinder.
en als iemand in de middle of nowhere je met een vuilniszak de boot op ziet gaan ben je de lulquote:Op zondag 17 april 2011 17:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Vaak wel hoor. Omdat er geen bewijs is dat het noodweer was of zo. Of omdat ze vinden dat het overmatig geweld was of dat soort bullshit.
[..]
's avonds laat achter in m'n auto gooien en dan ergens naar the middle of nowhere rijden en daar een bootje pakken of zo
Rijd je door naar het buitenland. Of vaar je eerst heel ver naar een kant, dump je daar het lichaam en vaar je dan heel ver terug de andere kant op. Dan valt het niet opquote:Op zondag 17 april 2011 17:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en als iemand in de middle of nowhere je met een vuilniszak de boot op ziet gaan ben je de lul
moet dat een thriller voorstellen die film? Lijkt me meer op een komedie als ik die scene zo ziequote:
Komedie van de Coen broertjes:quote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef Apotheose het volgende:
[..]
moet dat een thriller voorstellen die film? Lijkt me meer op een komedie als ik die scene zo zieKen de film niet
quote:Blood Simple. (1984)
Raising Arizona (1987)
Miller's Crossing (1990)
Barton Fink (1991)
The Hudsucker Proxy (1994)
Fargo (1996)
The Big Lebowski (1998)
O Brother, Where Art Thou? (2000)
The Man Who Wasn't There (2001)
Intolerable Cruelty (2003)
The Ladykillers (2004)
No Country for Old Men (2007)
Burn After Reading (2008)
A Serious Man (2009)
True Grit (2010)
ok. Ik zag bij imdb staan dat het om een drama/thriller ging. Niet verder gelezen ofzoquote:
Ik weet dat je gelijk hebt, maar het is echt zo'n belachelijke regel :s.quote:Op zondag 17 april 2011 17:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Tuurlijk welJe mag alleen met gepast geweld jezelf verdedigen. Dat betekent dat als iemand jou helemaal aan gort slaat, je hem niet ff met een mes mag neersteken. Terugmeppen mag dan wel
Dus iemand vermoorden uit noodweer draai je netjes voor in de bak.
Zodra de politie jou als verdachte behandelt moet je je op je zwijgrecht beroepen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef Palomar het volgende:
Wat ook meespeelt is in hoeverre sporen van zijn verdwijning naar jou leiden. Als het iemand is die je kent, of als anderen wisten dat je een afspraak had dan zul je sowieso ondervraagd worden. Volgens mij gaan de meeste mensen hierop nat, omdat ze verdachte antwoorden geven of gewoon geen goed verhaal hebben. Vaak worden mensen als gevolg daarvan zelfs veroordeeld zonder dat het lijk gevonden is (of onder druk van de politie vertellen ze de locatie).
Als je je uit bovenstaande situatie kunt redden dan is het wegwerken van het lijk denk ik niet het grootste probleem. Ergens in een bos een diep gat graven, weer netjes afdekken, en volgens mij vindt niemand het lijk ooit. Ik zou dan eerst ergens een gat graven en een dag later terugkomen met het lijk om het snel weg te kunnen werkenMocht iemand je snappen tijdens het graven (wat wel een paar uur kan duren) dan heb je iig geen lijk bij je...
Tja, terecht. Je bent ook gewoon een mongool als je een drugsdealer wilt overvallen.quote:Op zondag 17 april 2011 23:23 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Zodra de politie jou als verdachte behandelt moet je je op je zwijgrecht beroepen.
Zie onderstaand filmpje voor beargumentatie:
Hierna gaan ze ongetwijfeld in jouw woning zoeken naar bloedsporen, vingerafdrukken, haren van het slachtoffer, wapens, etc...
Als ze hier iets hards van kunnen brouwen als bewijs hang je idd, lukt dat ze niet dan ga je vrijuit, al heb je wel altijd een registratie als hoofdverdachte van een misdrijf.
Een paar jaar geleden in het nieuws: twee marokkanen hadden ingebroken bij een hennep plantage oid. Ze zijn nooit teruggekomen van die inbraak.
Hun familie/matties deden aangifte van die vermissing, politie deed sporen onderzoek, vond idd bloedsporen bij de plek waar ze inbraken. Maar hier kon geen veroordeling van gebrouwen worden en de moord verdachte ging vrij uit.
Zo'n ding zou inderdaad best wel ideaal zijn, maar het geeft wel een hoop troep. Al dat bloed enzo.quote:Op zondag 17 april 2011 23:51 schreef n0ir het volgende:
Weet iemand waar ik dit kan huren?
[ afbeelding ]
Hannibalquote:Op maandag 18 april 2011 01:33 schreef Drakire het volgende:
Iedereen vergeet echt cruciale punten behalve de mensen die het lijk in zee zouden dumpen.
BBC heeft er ooit een documentaire over gemaakt waar mensen die het echt willen gewoon de beste tips van lijkenschouwers en forensische teams krijgen.
Een frappante tip die ze hadden was: laat varkens een tijdje verhongeren en gooi vervolgens na een aantal dagen het lijk tussen de varkens, alles maar dan ook echt alles wordt opgevreten.
Vanzelfsprekend is in zee dumpen de beste optie. Als het lijk na twee weken nog niet gevonden is dan is het sowieso al aardig aangetast (huid losgeweekt, huidcellen of haren van de dader weggespoeld).quote:Op maandag 18 april 2011 01:33 schreef Drakire het volgende:
Iedereen vergeet echt cruciale punten behalve de mensen die het lijk in zee zouden dumpen.
BBC heeft er ooit een documentaire over gemaakt waar mensen die het echt willen gewoon de beste tips van lijkenschouwers en forensische teams krijgen.
Een frappante tip die ze hadden was: laat varkens een tijdje verhongeren en gooi vervolgens na een aantal dagen het lijk tussen de varkens, alles maar dan ook echt alles wordt opgevreten.
In diezelfde tijd had je 100x met een lijk naar de zee kunnen rijdenquote:Op maandag 18 april 2011 04:24 schreef Muscle.N3rd het volgende:
Kleding verbranden als je in het bezit bent van een oildrum, anders wassen/ bleken en in verschillende kleding/ Leger des Heils containers stoppen.
Het stoffelijk overschot ontdoen van tatoeages. Tanden, ogen, vingertoppen, en mogelijke tatoeages in een leeg melkpak(ken) oid. in een vuilniszak in een ondergrondse vuilcontainer in een willekeurige stad dumpen. Vermoeilijkt identificatie lichaamsdelen.
Het stoffelijk overschot in stukken zagen en in vuilniszakken dumpen op verschillende plekken of, je gooit het zaakje van de afsluitdijk, van Brienenoord brug bijvoorbeeld. Doorgaand water is belangrijk zodat het moeilijk te achterhalen valt waar het in het water is gegooid of je verzwaard de zakken. Serienummers van de zakken verwijderen.
Ik prefereer overigens een zuurbad maar dat is niet bepaald haalbaar.
De rest kennen we van Dexter. Het plastic, hamers, zagen ed. ook wegdoen. Verder zou ik bewust zijn dat ik hierbij gebieden, winkels, wegen met camera's moet zien te ontwijken.
Zoiets zou ik doen om een lichaam te doen verdwijnen.
En de botten dan?quote:Op maandag 18 april 2011 06:05 schreef KoningStoma het volgende:
Helemaal opraspen met een kaasrasp en als kruimeltjes aan de musjes aanbieden.
Botten, met name merg, halen ze jaren later nog makkelijk DNA uit.quote:Op maandag 18 april 2011 06:15 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Denk dat je je meer zorgen moet maken om het gebit.
Verpulveren en vermengen met gips om er later mooie sculpturen van te makenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 14:44 schreef penny-wise het volgende:
Ik zou het lijk verstoppen in een programma van SBS6.
Daar kijkt toch niemand naar....
quote:Op zondag 17 april 2011 17:16 schreef aami325 het volgende:
Ik zou mezelf aangeven om zo minmogelijk straf te krijgen en omdat ik weet dat dat het beste is voor mezelf en nabestaanden.
Je hebt ook levende.quote:
Joran's vriend heeft een boot.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:26 schreef UncleSam het volgende:
Iedereen die "lijk in de zee dumpen" zegt heeft zeker een boot/schip in zijn garage staan? Hoe wil je zomaar op de open zee terecht komen zonder dat iemand het door heeft? Met je rubberen opblaasbootje gaat het je iig niet lukken.
gewoon ergens in de sloot plempenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:26 schreef UncleSam het volgende:
Iedereen die "lijk in de zee dumpen" zegt heeft zeker een boot/schip in zijn garage staan? Hoe wil je zomaar op de open zee terecht komen zonder dat iemand het door heeft? Met je rubberen opblaasbootje gaat het je iig niet lukken.
Proefritje met:quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:26 schreef UncleSam het volgende:
En waar doe je dat, thuis? Alleen de stank al die er dan vrijkomt van de loskomende gassenquote:
Uhh nee, dat lukt niet als hij bijv. steekwonden heeft, of kogelwonden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:45 schreef BrammetjeBraam het volgende:
da's zo simpel zulle.
eerst breek je zijn kippennekje, vervolgens lazer je hem over de galerij van de flat af. conclusie politie: zelfmoord of gevallen.
Huurboot huren is toch niet zo moeilijk bij de kaai? Je neemt uiteraard de zak pas wanneer je de boot al hebt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:26 schreef UncleSam het volgende:
daarom breek ik zijn kippennekje.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:55 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Uhh nee, dat lukt niet als hij bijv. steekwonden heeft, of kogelwonden.
van jou had ik in de shredder duwen verwacht.quote:
Zie dit topic nu pas en dat was m'n eerste ingeving.quote:
Ik zou een motorzaag pakken lichaam in stukken zagen, en voor elk onderdeel van het lichaam.. een "will it blend" video maken.quote:Op zondag 17 april 2011 17:14 schreef SeasideClubbers het volgende:
Stel; je had perongeluk iemand vermoord omdat dat persoon tekeer op je ging en jezelf had moeten beschermen. Hoe/waar zou jij het lichaam verstoppen om te proberen te voorkomen dat je opgepakt wordt?
Ik zou het gaan begraven op een stille plek waar niemand ooit komt. Nee, eigenlijk. Ik heb geen idee.
Welke auto? Heb je die auto al klaar staan of moet je hem nog stelen? Weet je hoe je de auto kunt stelen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:40 schreef Schieteensevenop het volgende:
Nee maar nu voor t echie:
ik zou het lijk 's avonds in de kofferbak van een auto doen en vervolgens de auto met het lijk de Noordzee inrijden.
Je vergeet het belangrijkste, hoe kom je uit de wagen? Door het zand lijkt moet je toch met een aardig gangetje de zee in rijdenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:11 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Welke auto? Heb je die auto al klaar staan of moet je hem nog stelen? Weet je hoe je de auto kunt stelen?
Waar kun je de auto met het lijk de noordzee inrijden?
en nu voor het echie ...
Onderzoek zal uitwijzen dat hij al dood was, voordat hij de grond raakte.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:45 schreef BrammetjeBraam het volgende:
da's zo simpel zulle.
eerst breek je zijn kippennekje, vervolgens lazer je hem over de galerij van de flat af. conclusie politie: zelfmoord of gevallen.
Jij bent veel te goed om dit te kunnenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:17 schreef VGA4xZoom het volgende:
Ik vond dat in de muur metselen altijd wel creatief, net zoals beton storten voor een nieuw vloertje over een lijk heen.
Maar ik zou een lijk denk ik niet gaan verstoppen. Anoniem (en natuurlijk de sporen zo goed mogelijk uitwissen) met de pakketpost opsturen naar een politiebureau lijkt me handiger, anders is het ook zo sneu voor de nabestaanden.
Dus als je geen olievat hebt kun je de kleding niet verbranden maar moet je het weggooien, nee, aan het leger des heils geven (nadat je je badkamer besmeurt hebt met het bloed) ipv het te laten verdwijnen.. ik vind het niet zo logischquote:Op maandag 18 april 2011 04:24 schreef Muscle.N3rd het volgende:
Kleding verbranden als je in het bezit bent van een oildrum, anders wassen/ bleken en in verschillende kleding/ Leger des Heils containers stoppen.
Het stoffelijk overschot ontdoen van tatoeages. Tanden, ogen, vingertoppen, en mogelijke tatoeages in een leeg melkpak(ken) oid. in een vuilniszak in een ondergrondse vuilcontainer in een willekeurige stad dumpen. Vermoeilijkt identificatie lichaamsdelen.
Het stoffelijk overschot in stukken zagen en in vuilniszakken dumpen op verschillende plekken of, je gooit het zaakje van de afsluitdijk, van Brienenoord brug bijvoorbeeld. Doorgaand water is belangrijk zodat het moeilijk te achterhalen valt waar het in het water is gegooid of je verzwaard de zakken. Serienummers van de zakken verwijderen.
Ik prefereer overigens een zuurbad maar dat is niet bepaald haalbaar.
De rest kennen we van Dexter. Het plastic, hamers, zagen ed. ook wegdoen. Verder zou ik bewust zijn dat ik hierbij gebieden, winkels, wegen met camera's moet zien te ontwijken.
Zoiets zou ik doen om een lichaam te doen verdwijnen.
Niet als je z'n kaak eruit sloopt en in de grinder stopt. Samen met andere eventueel herkenbare aspecten aan zijn lichaam, die niet vergaan door verbranding.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:03 schreef Moos. het volgende:
Ben ik de enige die verbranden een goeie optie vind? Gewoon naar een goed afgelegen plek rijden samen met wat bezine en in de fik steken. Of zitten hier te veel nadelen aan?
Dexter is inderdaad een hele goede bron voor informatiequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:25 schreef poqpoq het volgende:
Stap 1:
Houd de plaatselijke begraafplaats in de gaten
stap 2:
wacht tot er een bejaarde nokkie gaat, en zijn of haar graf gegraven is. Nou moet het wel een graf zijn wat de dag voor de begrafenis gegraven is.
stap 3:
Sneak 's nachts de begraafplaats op, maak het gegraven graf iets dieper. stop het lijk erin en laat vervolgens alles achter zoals het was.
de volgende dag zal de bejaarde begraven worden, en nooit zal iemand erop komen dat er nog een 2de onder ligt.
(bron: de geniale serie "dexter")
Precies mijn gedachten.quote:Op woensdag 20 april 2011 02:30 schreef Hondenbrokken het volgende:
Lol, misschien zitten we nu wel tips te geven aan iemand die serieus een lijk te verstoppen heeft.
quote:Op woensdag 20 april 2011 03:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
0900-8844
Als die het niet weten
Er is nogal een verschil tussen een wassen beeld en een opgezet mens he. Niet in de laatste plaats dat mensen niet van was gemaakt zijn...quote:Op woensdag 20 april 2011 10:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik zou het laten opzetten en doneren aan het wassenbeelden museum om te verkopen in de giftshop.
wanneer je je nek breekt ben je nog niet direct dood hè!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Onderzoek zal uitwijzen dat hij al dood was, voordat hij de grond raakte.
Het zal in ieder geval zichtbaar zijn dat zijn nek niet gebroken is door de val, lijkt mij.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:20 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
wanneer je je nek breekt ben je nog niet direct dood hè!
sowieso bezuinigen ze toch op bijna alles joh, best kans dat ze het niet zien en het hangt er sowieso ook nog vanaf hoe hij op de grond terecht komt.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:53 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Het zal in ieder geval zichtbaar zijn dat zijn nek niet gebroken is door de val, lijkt mij.
Helaas hanteert de wet soms een wereldvreemde idee van zelfverdediging.quote:Op maandag 18 april 2011 10:35 schreef AwesomeSauce het volgende:
Als het zelfverdediging was krijg je mischien wel weinig of geen straf
Niemand heeft mij nog uitgelegd hoe een gebroken nek steek of kogelwonden opdoekt.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:20 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
wanneer je je nek breekt ben je nog niet direct dood hè!
quote:Op zondag 17 april 2011 17:16 schreef Pakspul het volgende:
kom je daar weer mee aanzetten? in de op zie ik niets over steek- of kogelwonden?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:37 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Niemand heeft mij nog uitgelegd hoe een gebroken nek steek of kogelwonden opdoekt.
Jawel, TS had alleen geinsinueerd dat ze iemand om het leven had gebracht, niet hoe.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:41 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
kom je daar weer mee aanzetten? in de op zie ik niets over steek- of kogelwonden?
quote:Stel; je had perongeluk iemand vermoord omdat dat persoon tekeer op je ging en jezelf had moeten beschermen. Hoe/waar zou jij het lichaam verstoppen om te proberen te voorkomen dat je opgepakt wordt?
had gekund ja, maar mijn techniek is beter jongen.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:44 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Jawel, TS had alleen geinsinueerd dat ze iemand om het leven had gebracht, niet hoe.
Wat mij betreft had dat via een mes of vuurwapen gekund. Toch?
[..]
Als die lui humor hebben bellen ze vannacht bij je aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef CrashO het volgende:
Aan de heren van de AIVD die voor me deur staan morgen vannacht, Heren, de koffie staat al klaar
klopt, iets hoger in het topique staat een youtube linkje.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:45 schreef BrammetjeBraam het volgende:
oja of aan de varkens voeren, welke film was dat ook al weer? snatchvolgens mij.
Hahaha, yeah right.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als die lui humor hebben bellen ze vannacht bij je aan.
gouwe film tochquote:Op woensdag 20 april 2011 15:22 schreef poqpoq het volgende:
[..]
klopt, iets hoger in het topique staat een youtube linkje.
je krijg toch een strafblad en dus geen kans meer op een normale baan.quote:Op zondag 17 april 2011 17:16 schreef aami325 het volgende:
Ik zou mezelf aangeven om zo minmogelijk straf te krijgen en omdat ik weet dat dat het beste is voor mezelf en nabestaanden.
Da's een goeie. Moet je alleen even google'n welke bedrijven in NL gecontracteerd worden voor spoorwegonderhoud (zal wel ProRail zijn i.c.m. andere bedrijven), inbreken om de thermiet te jatten en het klusje klaren. Zeker Mythbusters-inspiredquote:Op woensdag 20 april 2011 17:02 schreef STORMSEEKER het volgende:
Je zorgt dat je een paar zakken thermiet bij elkaar krijgt (mengsel van aluminiumpoeder en ijzerroestpoeder, zeer exotherm en wordt gebruikt om spoorrails aan elkaar te lassen). Je rijdt 's nachts met je zogenaamd onbedoelde slachtoffer en de genoemde zakken (laatste stuk zonder koplampen uiteraard) naar een bouwplaatsstortgebied (je weet wel, met van die grote bergen zand e.d.) of afgelegen natuurgebied en je graaft een gat of gebruikt een natuurlijke kuil. Je dumpt het lichaam erin en legt de zakken met thermiet op het lichaam.
Vervolgens steek je dit aan met een hete vlam (een gasbrander of magnesiumlint volstaat) en vervolgens wordt het lichaam verteerd door vloeibaar staal. Knappe jongen die daar nog iets nuttigs uit weet te halen. Het lichaam eventueel eerst met een bijl oid opdelen voor groter contactoppervlak. Het proces eventueel herhalen totdat alles weg is. Vervolgens resten in een zak stoppen (eerst afkoelen uiteraard, eventueel met een fles vloeibaar stikstof). De resten daar begraven of ergens anders, naar eigen inzicht. Problem Solved.
Je begrijpt alleen een paar dingen niet. En ik weet niet of ik echt iemand op deze manier betreffende dit soort zaken zou moeten helpen, maar goed:quote:Op woensdag 20 april 2011 17:25 schreef STORMSEEKER het volgende:
[Ligt het aan mij of heb je in Chrome geen quote knop??]
Hoe dan ook: als je geen (diep) water in de buurt hebt en het bewijs niet alleen wil begraven maar echt wil vernietigen, dan zul je toch moeten vermalen en/of verbranden. Ik zei daarom ook een afgelegen gebied, het liefst met bos of zandbergen eromheen, dit maskeert alles voor de buitenwereld. En je moet het ook niet om 20:00 uur doen, maar doordeweeks om 04:00 ofzo, als echt iedereen ligt te slapen. Het gat graven kun je van tevoren al doen, de zakken klaarmaken ook. Kwestie van lijk dumpen, de fik erin, snel blussen en klaar. Met 20 minuten ben je al een heel eind hoor.
Mocht je toch door willen gaan met thermiet methode, kan je thermiet zelf maken.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:30 schreef superworm het volgende:
[..]
Da's een goeie. Moet je alleen even google'n welke bedrijven in NL gecontracteerd worden voor spoorwegonderhoud (zal wel ProRail zijn i.c.m. andere bedrijven), inbreken om de thermiet te jatten en het klusje klaren. Zeker Mythbusters-inspired
Lijst met vestigingen: http://www.prorail.nl/Ove(...)es/Vestigingen2.aspx
praatjes.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:34 schreef El_Liberaliste het volgende:
Begraven ergens diep in een bos.
In 't Amsterdamse bos liggen er een stuk of 10, wordt wel gezegd
Je leert de hond een lust aan voor mensenvlees. Niet bijster slim zou ik zeggen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:19 schreef electronique het volgende:
of: een hond kopen, en hondenvoer maken van lichaam. al zit je dan nog met de botten
hehe, daar zit wat in.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:39 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Je leert de hond een lust aan voor mensenvlees. Niet bijster slim zou ik zeggen.
Of kannibaal wordenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:19 schreef electronique het volgende:
of: een hond kopen, en hondenvoer maken van lichaam. al zit je dan nog met de botten
Of als je liever anoniem belt 0800-7000quote:Op woensdag 20 april 2011 03:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
0900-8844
Als die het niet weten
Oja want honden houden niet van botten.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:19 schreef electronique het volgende:
Koningswater stinkt (ja, ik weet waar ik over praat), bovenstaande oplossing is efficienter.quote:
Pleonasmequote:
Nou ben ik toch benieuwd wat ik dan niet begrijp (of had je het over Chrome? Nee zeker?)quote:Op woensdag 20 april 2011 17:41 schreef vergezocht het volgende:
Je begrijpt alleen een paar dingen niet. En ik weet niet of ik echt iemand op deze manier betreffende dit soort zaken zou moeten helpen, maar goed:
EDIT: Ik wil niet tips geven aan potentiele moordenaars
Het gaat wat dagen duren voordat een lijk in zoutzuur geheel onherkenbaar is. In de tussentijd moet je maar hopen dat er niemand langskomt.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef CrashO het volgende:
Kaak, gebit, vingers eraf hakken en door een vermaler gooien. Het residu hiervan in een zak doen.
Vervolgens de rest van het lijk + zak met residu in de kofferbak gooien, en naar de ardennen rijden.
Daar ergens een mooie kuil graven en het lijk erin flikkeren, op de terugweg langs een rivier stoppen en de inhoud van de zak uitstrooien![]()
óf een variatie op het al vaak eerder genoemde zoutzuur![]()
Bovenstaande plan, alleen dan een oliedrum in de grond plaatsen (in de ardennen), deze vullen met zoutzuur, en hier het lijk in gooien). Mocht de boel (ooit) gevonden worden, is er niks meer te vinden kwa dna (wel zorgen dat je niks achterlaat bij het plaatsen)
Aan de heren van de AIVD die voor me deur staan morgen vannacht, Heren, de koffie staat al klaar
Oh, en daarna nog je kofferbak grondig reinigen met bleekmiddel, om daarna je auto 2e hands te verkopen bij een zeer slechte bestuurder, zodat hij zo snel mogelijk op de sloop beland![]()
Iemand zal daar zeker eens komen in de komende 15 jaar. En daarnaast stinkt het als de watte.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:35 schreef ebke het volgende:
In 1000 stukken snijden en in zakken stoppen en op onze zolder leggen. Daar komt toch in geen 100 jaar iemand.
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef gias het volgende:
In een gat op de middenberm vd snelweg A28 op de veluwe, heeft op bepaalde plekken een gigantisch begroeide en brede middenberm.
Komt nooit iemand, lijkt me
In de kruipruimte danquote:Op donderdag 21 april 2011 20:44 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Iemand zal daar zeker eens komen in de komende 15 jaar. En daarnaast stinkt het als de watte.
Ja joh ff met het lijk naar de ardennen rijdenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef CrashO het volgende:
óf een variatie op het al vaak eerder genoemde zoutzuur![]()
Bovenstaande plan, alleen dan een oliedrum in de grond plaatsen (in de ardennen), deze vullen met zoutzuur, en hier het lijk in gooien). Mocht de boel (ooit) gevonden worden, is er niks meer te vinden kwa dna (wel zorgen dat je niks achterlaat bij het plaatsen)
Wie heb jij vermoord?quote:Op maandag 18 april 2011 00:07 schreef Fireblast het volgende:
Het lijk helemaal uitkleden en de kleren verbranden; wat overblijft gooi je ergens een paar km verderop in een sloot of prullenbank ofzo.
Het lijk verbrand je en wat overblijft doe je in een potje, neem je mee naar de andere kant van nederland (wel een smoes hebben van wat je daar deed) en gooi je daar in een rivier ofzo.
En verder natuurlijk met een stalen gezicht liegen en ijzersterke alibi's hebbenEn natuurlijk tot de verjaring er tegen niemand over praten of verdachte dingen doen (ineens veel geld uitgeven in geval van roofmoord bijv.).
Als de moord verjaard is zou ik wel een boek schrijven met mijn ervaringen, dat dan weer wel.
Oja, en weten wanneer de moord verjaard is zodat je niet een jaar te vroeg tegen iedereen opschept dat je niet gepakt bent
Met een warmte camera kan je zien waar aarde is omgewoeld.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef wtfjongen het volgende:
ik zou in me achtertuin met een schep graven dan het daar begraven maar eerst nog verder vermoorden zodat die gene goed bloed, geloof mij maar my ip staat aan meer dan 4 kanten xd,
eindelijk een goeie topic
Moord verjaart niet, sukkel:quote:Op maandag 18 april 2011 00:07 schreef Fireblast het volgende:
Het lijk helemaal uitkleden en de kleren verbranden; wat overblijft gooi je ergens een paar km verderop in een sloot of prullenbank ofzo.
Het lijk verbrand je en wat overblijft doe je in een potje, neem je mee naar de andere kant van nederland (wel een smoes hebben van wat je daar deed) en gooi je daar in een rivier ofzo.
En verder natuurlijk met een stalen gezicht liegen en ijzersterke alibi's hebbenEn natuurlijk tot de verjaring er tegen niemand over praten of verdachte dingen doen (ineens veel geld uitgeven in geval van roofmoord bijv.).
Als de moord verjaard is zou ik wel een boek schrijven met mijn ervaringen, dat dan weer wel.
Oja, en weten wanneer de moord verjaard is zodat je niet een jaar te vroeg tegen iedereen opschept dat je niet gepakt bent
dan moet je wel al die darmen en die hart enzo eten , bloed is ook lekker maar dat is om te drinken ,quote:Op zondag 17 april 2011 17:19 schreef Patje1987 het volgende:
Meestal eet ik het gewoon op, mja das mijn manier.
No shitquote:Op donderdag 21 april 2011 23:44 schreef wtfjongen het volgende:
[..]
dan moet je wel al die darmen en die hart enzo eten , bloed is ook lekker maar dat is om te drinken ,
niks shit, ik eet pizza tijdens een horrorfilm ik zie al die bloed en toch eet ik heerlijk door soms zie ik ze in elkaar snijden , ik eet relaxt doorquote:
ben je shit aan het uitkramen?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:54 schreef wtfjongen het volgende:
[..]
niks shit, ik eet pizza tijdens een horrorfilm ik zie al die bloed en toch eet ik heerlijk door soms zie ik ze in elkaar snijden , ik eet relaxt door
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:54 schreef wtfjongen het volgende:
[..]
niks shit, ik eet pizza tijdens een horrorfilm ik zie al die bloed en toch eet ik heerlijk door soms zie ik ze in elkaar snijden , ik eet relaxt door
ja 'n FILM! Das niet echt. Maar wat als 't in 't echie voor je neus afspeelt?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:54 schreef wtfjongen het volgende:
[..]
Ik wilde m net postenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:23 schreef Apotheose het volgende:
werd al eerder hier aangegeven dat Horizon hier al een onderzoek naar heeft gedaan:
http://www.moviesfoundonl(...)e_perfect_murder.php
Ga es ff kijken. Might come in handy![]()
Dan moeten het wel heel kleine stukjes zijn, anders gaat de wc verstoppen.quote:
En hoe sneak je daar de weg overquote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef gias het volgende:
In een gat op de middenberm vd snelweg A28 op de veluwe, heeft op bepaalde plekken een gigantisch begroeide en brede middenberm.
Komt nooit iemand, lijkt me
het wordt steeds ernstigerquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:54 schreef Ascendancy het volgende:
Dumpen in een vuilniscontainer na het verwijderen van alle kenmerken.
Tevens zou ik er wat symbolen en dergelijke in krassen en het hart verwijderen, om de politie te misleiden.
Dan moet je toch door de stad lopen met dat lijk onder je arm.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:31 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
En hoe sneak je daar de weg over?
Er is geen moment dat er geen auto rijdt, dus dat gaat opvallen, eh
Wat je ook kan doen, het lijk balsemen en dan via een zij-ingang de graftombe van de Oude Kerk in Delft in sneaken. Niemand die het opvalt als je het lijk bijzet.
De straffen in Nederland vallen wel mee, dus ik zou mezelf aangeven bij de politie en eerlijk zeggen wat er gebeurd is.quote:Op zondag 17 april 2011 17:14 schreef SeasideClubbers het volgende:
Stel; je had perongeluk iemand vermoord omdat dat persoon tekeer op je ging en jezelf had moeten beschermen. Hoe/waar zou jij het lichaam verstoppen om te proberen te voorkomen dat je opgepakt wordt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |