Met een warmte camera kan je zien waar aarde is omgewoeld.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef wtfjongen het volgende:
ik zou in me achtertuin met een schep graven dan het daar begraven maar eerst nog verder vermoorden zodat die gene goed bloed, geloof mij maar my ip staat aan meer dan 4 kanten xd,
eindelijk een goeie topic
Moord verjaart niet, sukkel:quote:Op maandag 18 april 2011 00:07 schreef Fireblast het volgende:
Het lijk helemaal uitkleden en de kleren verbranden; wat overblijft gooi je ergens een paar km verderop in een sloot of prullenbank ofzo.
Het lijk verbrand je en wat overblijft doe je in een potje, neem je mee naar de andere kant van nederland (wel een smoes hebben van wat je daar deed) en gooi je daar in een rivier ofzo.
En verder natuurlijk met een stalen gezicht liegen en ijzersterke alibi's hebbenEn natuurlijk tot de verjaring er tegen niemand over praten of verdachte dingen doen (ineens veel geld uitgeven in geval van roofmoord bijv.).
Als de moord verjaard is zou ik wel een boek schrijven met mijn ervaringen, dat dan weer wel.
Oja, en weten wanneer de moord verjaard is zodat je niet een jaar te vroeg tegen iedereen opschept dat je niet gepakt bent
dan moet je wel al die darmen en die hart enzo eten , bloed is ook lekker maar dat is om te drinken ,quote:Op zondag 17 april 2011 17:19 schreef Patje1987 het volgende:
Meestal eet ik het gewoon op, mja das mijn manier.
No shitquote:Op donderdag 21 april 2011 23:44 schreef wtfjongen het volgende:
[..]
dan moet je wel al die darmen en die hart enzo eten , bloed is ook lekker maar dat is om te drinken ,
niks shit, ik eet pizza tijdens een horrorfilm ik zie al die bloed en toch eet ik heerlijk door soms zie ik ze in elkaar snijden , ik eet relaxt doorquote:
ben je shit aan het uitkramen?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:54 schreef wtfjongen het volgende:
[..]
niks shit, ik eet pizza tijdens een horrorfilm ik zie al die bloed en toch eet ik heerlijk door soms zie ik ze in elkaar snijden , ik eet relaxt door
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:54 schreef wtfjongen het volgende:
[..]
niks shit, ik eet pizza tijdens een horrorfilm ik zie al die bloed en toch eet ik heerlijk door soms zie ik ze in elkaar snijden , ik eet relaxt door
ja 'n FILM! Das niet echt. Maar wat als 't in 't echie voor je neus afspeelt?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:54 schreef wtfjongen het volgende:
[..]
Ik wilde m net postenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:23 schreef Apotheose het volgende:
werd al eerder hier aangegeven dat Horizon hier al een onderzoek naar heeft gedaan:
http://www.moviesfoundonl(...)e_perfect_murder.php
Ga es ff kijken. Might come in handy![]()
Dan moeten het wel heel kleine stukjes zijn, anders gaat de wc verstoppen.quote:
En hoe sneak je daar de weg overquote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef gias het volgende:
In een gat op de middenberm vd snelweg A28 op de veluwe, heeft op bepaalde plekken een gigantisch begroeide en brede middenberm.
Komt nooit iemand, lijkt me
het wordt steeds ernstigerquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:54 schreef Ascendancy het volgende:
Dumpen in een vuilniscontainer na het verwijderen van alle kenmerken.
Tevens zou ik er wat symbolen en dergelijke in krassen en het hart verwijderen, om de politie te misleiden.
Dan moet je toch door de stad lopen met dat lijk onder je arm.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:31 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
En hoe sneak je daar de weg over?
Er is geen moment dat er geen auto rijdt, dus dat gaat opvallen, eh
Wat je ook kan doen, het lijk balsemen en dan via een zij-ingang de graftombe van de Oude Kerk in Delft in sneaken. Niemand die het opvalt als je het lijk bijzet.
De straffen in Nederland vallen wel mee, dus ik zou mezelf aangeven bij de politie en eerlijk zeggen wat er gebeurd is.quote:Op zondag 17 april 2011 17:14 schreef SeasideClubbers het volgende:
Stel; je had perongeluk iemand vermoord omdat dat persoon tekeer op je ging en jezelf had moeten beschermen. Hoe/waar zou jij het lichaam verstoppen om te proberen te voorkomen dat je opgepakt wordt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |