En hoe sneak je daar de weg overquote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef gias het volgende:
In een gat op de middenberm vd snelweg A28 op de veluwe, heeft op bepaalde plekken een gigantisch begroeide en brede middenberm.
Komt nooit iemand, lijkt me
het wordt steeds ernstigerquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:54 schreef Ascendancy het volgende:
Dumpen in een vuilniscontainer na het verwijderen van alle kenmerken.
Tevens zou ik er wat symbolen en dergelijke in krassen en het hart verwijderen, om de politie te misleiden.
Dan moet je toch door de stad lopen met dat lijk onder je arm.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:31 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
En hoe sneak je daar de weg over?
Er is geen moment dat er geen auto rijdt, dus dat gaat opvallen, eh
Wat je ook kan doen, het lijk balsemen en dan via een zij-ingang de graftombe van de Oude Kerk in Delft in sneaken. Niemand die het opvalt als je het lijk bijzet.
De straffen in Nederland vallen wel mee, dus ik zou mezelf aangeven bij de politie en eerlijk zeggen wat er gebeurd is.quote:Op zondag 17 april 2011 17:14 schreef SeasideClubbers het volgende:
Stel; je had perongeluk iemand vermoord omdat dat persoon tekeer op je ging en jezelf had moeten beschermen. Hoe/waar zou jij het lichaam verstoppen om te proberen te voorkomen dat je opgepakt wordt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |