Je leert de hond een lust aan voor mensenvlees. Niet bijster slim zou ik zeggen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:19 schreef electronique het volgende:
of: een hond kopen, en hondenvoer maken van lichaam. al zit je dan nog met de botten
hehe, daar zit wat in.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:39 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Je leert de hond een lust aan voor mensenvlees. Niet bijster slim zou ik zeggen.
Of kannibaal wordenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:19 schreef electronique het volgende:
of: een hond kopen, en hondenvoer maken van lichaam. al zit je dan nog met de botten
Of als je liever anoniem belt 0800-7000quote:Op woensdag 20 april 2011 03:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
0900-8844
Als die het niet weten
Oja want honden houden niet van botten.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:19 schreef electronique het volgende:
Koningswater stinkt (ja, ik weet waar ik over praat), bovenstaande oplossing is efficienter.quote:
Pleonasmequote:
Nou ben ik toch benieuwd wat ik dan niet begrijp (of had je het over Chrome? Nee zeker?)quote:Op woensdag 20 april 2011 17:41 schreef vergezocht het volgende:
Je begrijpt alleen een paar dingen niet. En ik weet niet of ik echt iemand op deze manier betreffende dit soort zaken zou moeten helpen, maar goed:
EDIT: Ik wil niet tips geven aan potentiele moordenaars
Het gaat wat dagen duren voordat een lijk in zoutzuur geheel onherkenbaar is. In de tussentijd moet je maar hopen dat er niemand langskomt.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef CrashO het volgende:
Kaak, gebit, vingers eraf hakken en door een vermaler gooien. Het residu hiervan in een zak doen.
Vervolgens de rest van het lijk + zak met residu in de kofferbak gooien, en naar de ardennen rijden.
Daar ergens een mooie kuil graven en het lijk erin flikkeren, op de terugweg langs een rivier stoppen en de inhoud van de zak uitstrooien![]()
óf een variatie op het al vaak eerder genoemde zoutzuur![]()
Bovenstaande plan, alleen dan een oliedrum in de grond plaatsen (in de ardennen), deze vullen met zoutzuur, en hier het lijk in gooien). Mocht de boel (ooit) gevonden worden, is er niks meer te vinden kwa dna (wel zorgen dat je niks achterlaat bij het plaatsen)
Aan de heren van de AIVD die voor me deur staan morgen vannacht, Heren, de koffie staat al klaar
Oh, en daarna nog je kofferbak grondig reinigen met bleekmiddel, om daarna je auto 2e hands te verkopen bij een zeer slechte bestuurder, zodat hij zo snel mogelijk op de sloop beland![]()
Iemand zal daar zeker eens komen in de komende 15 jaar. En daarnaast stinkt het als de watte.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:35 schreef ebke het volgende:
In 1000 stukken snijden en in zakken stoppen en op onze zolder leggen. Daar komt toch in geen 100 jaar iemand.
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef gias het volgende:
In een gat op de middenberm vd snelweg A28 op de veluwe, heeft op bepaalde plekken een gigantisch begroeide en brede middenberm.
Komt nooit iemand, lijkt me
In de kruipruimte danquote:Op donderdag 21 april 2011 20:44 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Iemand zal daar zeker eens komen in de komende 15 jaar. En daarnaast stinkt het als de watte.
quote:Op maandag 18 april 2011 14:44 schreef penny-wise het volgende:
Ik zou het lijk verstoppen in een programma van SBS6.
Daar kijkt toch niemand naar....
Ja joh ff met het lijk naar de ardennen rijdenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef CrashO het volgende:
óf een variatie op het al vaak eerder genoemde zoutzuur![]()
Bovenstaande plan, alleen dan een oliedrum in de grond plaatsen (in de ardennen), deze vullen met zoutzuur, en hier het lijk in gooien). Mocht de boel (ooit) gevonden worden, is er niks meer te vinden kwa dna (wel zorgen dat je niks achterlaat bij het plaatsen)
Wie heb jij vermoord?quote:Op maandag 18 april 2011 00:07 schreef Fireblast het volgende:
Het lijk helemaal uitkleden en de kleren verbranden; wat overblijft gooi je ergens een paar km verderop in een sloot of prullenbank ofzo.
Het lijk verbrand je en wat overblijft doe je in een potje, neem je mee naar de andere kant van nederland (wel een smoes hebben van wat je daar deed) en gooi je daar in een rivier ofzo.
En verder natuurlijk met een stalen gezicht liegen en ijzersterke alibi's hebbenEn natuurlijk tot de verjaring er tegen niemand over praten of verdachte dingen doen (ineens veel geld uitgeven in geval van roofmoord bijv.).
Als de moord verjaard is zou ik wel een boek schrijven met mijn ervaringen, dat dan weer wel.
Oja, en weten wanneer de moord verjaard is zodat je niet een jaar te vroeg tegen iedereen opschept dat je niet gepakt bent
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |