abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95761169
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:35 schreef AwesomeSauce het volgende:
Als het zelfverdediging was krijg je mischien wel weinig of geen straf :D
Helaas hanteert de wet soms een wereldvreemde idee van zelfverdediging.

Iets dat de rechterlijke macht zelfs op zichzelf niet zou willen laten gelden. :')
pi_95761231
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:20 schreef BrammetjeBraam het volgende:

[..]

wanneer je je nek breekt ben je nog niet direct dood hè! :{w
Niemand heeft mij nog uitgelegd hoe een gebroken nek steek of kogelwonden opdoekt.
  woensdag 20 april 2011 @ 14:38:34 #153
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_95761252
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:16 schreef Pakspul het volgende:
Politie bellen en zeggen dat het zelfverdediging is kwam zo niet in je op? TS is nu al bezig met het ophakken van het lichaam?
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
  woensdag 20 april 2011 @ 14:41:28 #154
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_95761357
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:37 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Niemand heeft mij nog uitgelegd hoe een gebroken nek steek of kogelwonden opdoekt.
kom je daar weer mee aanzetten? in de op zie ik niets over steek- of kogelwonden?
pi_95761434
Kaak, gebit, vingers eraf hakken en door een vermaler gooien. Het residu hiervan in een zak doen.
Vervolgens de rest van het lijk + zak met residu in de kofferbak gooien, en naar de ardennen rijden.
Daar ergens een mooie kuil graven en het lijk erin flikkeren, op de terugweg langs een rivier stoppen en de inhoud van de zak uitstrooien :P

óf een variatie op het al vaak eerder genoemde zoutzuur :P
Bovenstaande plan, alleen dan een oliedrum in de grond plaatsen (in de ardennen), deze vullen met zoutzuur, en hier het lijk in gooien). Mocht de boel (ooit) gevonden worden, is er niks meer te vinden kwa dna (wel zorgen dat je niks achterlaat bij het plaatsen)

Aan de heren van de AIVD die voor me deur staan morgen vannacht, Heren, de koffie staat al klaar :P

Oh, en daarna nog je kofferbak grondig reinigen met bleekmiddel, om daarna je auto 2e hands te verkopen bij een zeer slechte bestuurder, zodat hij zo snel mogelijk op de sloop beland *O*

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2011 14:50:43 ]
pi_95761484
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:41 schreef BrammetjeBraam het volgende:

[..]

kom je daar weer mee aanzetten? in de op zie ik niets over steek- of kogelwonden?
Jawel, TS had alleen geinsinueerd dat ze iemand om het leven had gebracht, niet hoe.

Wat mij betreft had dat via een mes of vuurwapen gekund. Toch?

quote:
Stel; je had perongeluk iemand vermoord omdat dat persoon tekeer op je ging en jezelf had moeten beschermen. Hoe/waar zou jij het lichaam verstoppen om te proberen te voorkomen dat je opgepakt wordt?
  woensdag 20 april 2011 @ 14:45:48 #157
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_95761514
oja of aan de varkens voeren, welke film was dat ook al weer? snatch _O_ volgens mij.
  woensdag 20 april 2011 @ 14:46:31 #158
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_95761541
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:44 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Jawel, TS had alleen geinsinueerd dat ze iemand om het leven had gebracht, niet hoe.

Wat mij betreft had dat via een mes of vuurwapen gekund. Toch?

[..]

had gekund ja, maar mijn techniek is beter jongen. :{w
  woensdag 20 april 2011 @ 15:06:17 #159
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_95762211
quote:
99s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef CrashO het volgende:

Aan de heren van de AIVD die voor me deur staan morgen vannacht, Heren, de koffie staat al klaar :P

Als die lui humor hebben bellen ze vannacht bij je aan. :P
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  woensdag 20 april 2011 @ 15:22:21 #160
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_95762711
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:45 schreef BrammetjeBraam het volgende:
oja of aan de varkens voeren, welke film was dat ook al weer? snatch _O_ volgens mij.
klopt, iets hoger in het topique staat een youtube linkje.
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
pi_95764683
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:06 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Als die lui humor hebben bellen ze vannacht bij je aan. :P
Hahaha, yeah right.
  woensdag 20 april 2011 @ 16:15:23 #162
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_95764771
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:22 schreef poqpoq het volgende:

[..]

klopt, iets hoger in het topique staat een youtube linkje.
gouwe film toch _O-
  woensdag 20 april 2011 @ 16:15:25 #163
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_95764774
Plenty of vultures out there that'll pick the bones clean before morning
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
  Redactie Frontpage woensdag 20 april 2011 @ 16:28:49 #164
145738 superworm
is erbij
pi_95765378
Volgende keer beter je best doen TS.

Schouder gevonden in gracht in Amsterdam
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  woensdag 20 april 2011 @ 17:02:28 #165
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_95766974
Je zorgt dat je een paar zakken thermiet bij elkaar krijgt (mengsel van aluminiumpoeder en ijzerroestpoeder, zeer exotherm en wordt gebruikt om spoorrails aan elkaar te lassen). Je rijdt 's nachts met je zogenaamd onbedoelde slachtoffer en de genoemde zakken (laatste stuk zonder koplampen uiteraard) naar een bouwplaatsstortgebied (je weet wel, met van die grote bergen zand e.d.) of afgelegen natuurgebied en je graaft een gat of gebruikt een natuurlijke kuil. Je dumpt het lichaam erin en legt de zakken met thermiet op het lichaam.
Vervolgens steek je dit aan met een hete vlam (een gasbrander of magnesiumlint volstaat) en vervolgens wordt het lichaam verteerd door vloeibaar staal. Knappe jongen die daar nog iets nuttigs uit weet te halen. Het lichaam eventueel eerst met een bijl oid opdelen voor groter contactoppervlak. Het proces eventueel herhalen totdat alles weg is. Vervolgens resten in een zak stoppen (eerst afkoelen uiteraard, eventueel met een fles vloeibaar stikstof). De resten daar begraven of ergens anders, naar eigen inzicht. Problem Solved.
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_95767358
Diegenen die een verbrandingstechniek aanraden let wel op dat vuur de aandacht van mensen trekt. Ook al is het een nogal verlaten gebied, komt er rook vrij die de lucht in gaat.

Daarnaast heeft vuur tijd nodig om te verbranden, en je hebt inmiddels je verblijf op die plek wat aardig verlengd. Vergeet niet dat je ook graafwerkzaamheden aan jezelf hebt toegekend waardoor de hele tijd die je daar staat makkelijk dichtbij een uur kan uitkomen.

Vervelend, zenuw-slopend lang als je echt zo'n daad aan het uitvoeren bent. Je wilt niet eens opvallen namelijk :X
  woensdag 20 april 2011 @ 17:25:48 #167
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_95767884
[Ligt het aan mij of heb je in Chrome geen quote knop??]

Hoe dan ook: als je geen (diep) water in de buurt hebt en het bewijs niet alleen wil begraven maar echt wil vernietigen, dan zul je toch moeten vermalen en/of verbranden. Ik zei daarom ook een afgelegen gebied, het liefst met bos of zandbergen eromheen, dit maskeert alles voor de buitenwereld. En je moet het ook niet om 20:00 uur doen, maar doordeweeks om 04:00 ofzo, als echt iedereen ligt te slapen. Het gat graven kun je van tevoren al doen, de zakken klaarmaken ook. Kwestie van lijk dumpen, de fik erin, snel blussen en klaar. Met 20 minuten ben je al een heel eind hoor.
  woensdag 20 april 2011 @ 17:26:28 #168
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_95767907
[En edit-knop en preview-knop :? ]
pi_95767968
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:16 schreef aami325 het volgende:
Ik zou mezelf aangeven om zo minmogelijk straf te krijgen en omdat ik weet dat dat het beste is voor mezelf en nabestaanden.
je krijg toch een strafblad en dus geen kans meer op een normale baan.
  Redactie Frontpage woensdag 20 april 2011 @ 17:30:02 #170
145738 superworm
is erbij
pi_95768019
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:02 schreef STORMSEEKER het volgende:
Je zorgt dat je een paar zakken thermiet bij elkaar krijgt (mengsel van aluminiumpoeder en ijzerroestpoeder, zeer exotherm en wordt gebruikt om spoorrails aan elkaar te lassen). Je rijdt 's nachts met je zogenaamd onbedoelde slachtoffer en de genoemde zakken (laatste stuk zonder koplampen uiteraard) naar een bouwplaatsstortgebied (je weet wel, met van die grote bergen zand e.d.) of afgelegen natuurgebied en je graaft een gat of gebruikt een natuurlijke kuil. Je dumpt het lichaam erin en legt de zakken met thermiet op het lichaam.
Vervolgens steek je dit aan met een hete vlam (een gasbrander of magnesiumlint volstaat) en vervolgens wordt het lichaam verteerd door vloeibaar staal. Knappe jongen die daar nog iets nuttigs uit weet te halen. Het lichaam eventueel eerst met een bijl oid opdelen voor groter contactoppervlak. Het proces eventueel herhalen totdat alles weg is. Vervolgens resten in een zak stoppen (eerst afkoelen uiteraard, eventueel met een fles vloeibaar stikstof). De resten daar begraven of ergens anders, naar eigen inzicht. Problem Solved.
Da's een goeie. Moet je alleen even google'n welke bedrijven in NL gecontracteerd worden voor spoorwegonderhoud (zal wel ProRail zijn i.c.m. andere bedrijven), inbreken om de thermiet te jatten en het klusje klaren. Zeker Mythbusters-inspired :P

Lijst met vestigingen: http://www.prorail.nl/Ove(...)es/Vestigingen2.aspx
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_95768165
Begraven ergens diep in een bos.
In 't Amsterdamse bos liggen er een stuk of 10, wordt wel gezegd :Y
pi_95768411
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:25 schreef STORMSEEKER het volgende:
[Ligt het aan mij of heb je in Chrome geen quote knop??]

Hoe dan ook: als je geen (diep) water in de buurt hebt en het bewijs niet alleen wil begraven maar echt wil vernietigen, dan zul je toch moeten vermalen en/of verbranden. Ik zei daarom ook een afgelegen gebied, het liefst met bos of zandbergen eromheen, dit maskeert alles voor de buitenwereld. En je moet het ook niet om 20:00 uur doen, maar doordeweeks om 04:00 ofzo, als echt iedereen ligt te slapen. Het gat graven kun je van tevoren al doen, de zakken klaarmaken ook. Kwestie van lijk dumpen, de fik erin, snel blussen en klaar. Met 20 minuten ben je al een heel eind hoor.
Je begrijpt alleen een paar dingen niet. En ik weet niet of ik echt iemand op deze manier betreffende dit soort zaken zou moeten helpen, maar goed:

EDIT: Ik wil niet tips geven aan potentiele moordenaars
pi_95768486
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:30 schreef superworm het volgende:

[..]

Da's een goeie. Moet je alleen even google'n welke bedrijven in NL gecontracteerd worden voor spoorwegonderhoud (zal wel ProRail zijn i.c.m. andere bedrijven), inbreken om de thermiet te jatten en het klusje klaren. Zeker Mythbusters-inspired :P

Lijst met vestigingen: http://www.prorail.nl/Ove(...)es/Vestigingen2.aspx
Mocht je toch door willen gaan met thermiet methode, kan je thermiet zelf maken.
  woensdag 20 april 2011 @ 19:16:46 #174
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_95772358
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:34 schreef El_Liberaliste het volgende:
Begraven ergens diep in een bos.
In 't Amsterdamse bos liggen er een stuk of 10, wordt wel gezegd :Y
praatjes.
ik heb er zelf al iets van 8 begraven. :{w
pi_95772523
of: een hond kopen, en hondenvoer maken van lichaam. al zit je dan nog met de botten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')