Helaas hanteert de wet soms een wereldvreemde idee van zelfverdediging.quote:Op maandag 18 april 2011 10:35 schreef AwesomeSauce het volgende:
Als het zelfverdediging was krijg je mischien wel weinig of geen straf
Niemand heeft mij nog uitgelegd hoe een gebroken nek steek of kogelwonden opdoekt.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:20 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
wanneer je je nek breekt ben je nog niet direct dood hè!
quote:Op zondag 17 april 2011 17:16 schreef Pakspul het volgende:
Politie bellen en zeggen dat het zelfverdediging is kwam zo niet in je op? TS is nu al bezig met het ophakken van het lichaam?
kom je daar weer mee aanzetten? in de op zie ik niets over steek- of kogelwonden?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:37 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Niemand heeft mij nog uitgelegd hoe een gebroken nek steek of kogelwonden opdoekt.
Jawel, TS had alleen geinsinueerd dat ze iemand om het leven had gebracht, niet hoe.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:41 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
kom je daar weer mee aanzetten? in de op zie ik niets over steek- of kogelwonden?
quote:Stel; je had perongeluk iemand vermoord omdat dat persoon tekeer op je ging en jezelf had moeten beschermen. Hoe/waar zou jij het lichaam verstoppen om te proberen te voorkomen dat je opgepakt wordt?
had gekund ja, maar mijn techniek is beter jongen.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:44 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Jawel, TS had alleen geinsinueerd dat ze iemand om het leven had gebracht, niet hoe.
Wat mij betreft had dat via een mes of vuurwapen gekund. Toch?
[..]
Als die lui humor hebben bellen ze vannacht bij je aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef CrashO het volgende:
Aan de heren van de AIVD die voor me deur staan morgen vannacht, Heren, de koffie staat al klaar
klopt, iets hoger in het topique staat een youtube linkje.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:45 schreef BrammetjeBraam het volgende:
oja of aan de varkens voeren, welke film was dat ook al weer? snatchvolgens mij.
Hahaha, yeah right.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als die lui humor hebben bellen ze vannacht bij je aan.
gouwe film tochquote:Op woensdag 20 april 2011 15:22 schreef poqpoq het volgende:
[..]
klopt, iets hoger in het topique staat een youtube linkje.
je krijg toch een strafblad en dus geen kans meer op een normale baan.quote:Op zondag 17 april 2011 17:16 schreef aami325 het volgende:
Ik zou mezelf aangeven om zo minmogelijk straf te krijgen en omdat ik weet dat dat het beste is voor mezelf en nabestaanden.
Da's een goeie. Moet je alleen even google'n welke bedrijven in NL gecontracteerd worden voor spoorwegonderhoud (zal wel ProRail zijn i.c.m. andere bedrijven), inbreken om de thermiet te jatten en het klusje klaren. Zeker Mythbusters-inspiredquote:Op woensdag 20 april 2011 17:02 schreef STORMSEEKER het volgende:
Je zorgt dat je een paar zakken thermiet bij elkaar krijgt (mengsel van aluminiumpoeder en ijzerroestpoeder, zeer exotherm en wordt gebruikt om spoorrails aan elkaar te lassen). Je rijdt 's nachts met je zogenaamd onbedoelde slachtoffer en de genoemde zakken (laatste stuk zonder koplampen uiteraard) naar een bouwplaatsstortgebied (je weet wel, met van die grote bergen zand e.d.) of afgelegen natuurgebied en je graaft een gat of gebruikt een natuurlijke kuil. Je dumpt het lichaam erin en legt de zakken met thermiet op het lichaam.
Vervolgens steek je dit aan met een hete vlam (een gasbrander of magnesiumlint volstaat) en vervolgens wordt het lichaam verteerd door vloeibaar staal. Knappe jongen die daar nog iets nuttigs uit weet te halen. Het lichaam eventueel eerst met een bijl oid opdelen voor groter contactoppervlak. Het proces eventueel herhalen totdat alles weg is. Vervolgens resten in een zak stoppen (eerst afkoelen uiteraard, eventueel met een fles vloeibaar stikstof). De resten daar begraven of ergens anders, naar eigen inzicht. Problem Solved.
Je begrijpt alleen een paar dingen niet. En ik weet niet of ik echt iemand op deze manier betreffende dit soort zaken zou moeten helpen, maar goed:quote:Op woensdag 20 april 2011 17:25 schreef STORMSEEKER het volgende:
[Ligt het aan mij of heb je in Chrome geen quote knop??]
Hoe dan ook: als je geen (diep) water in de buurt hebt en het bewijs niet alleen wil begraven maar echt wil vernietigen, dan zul je toch moeten vermalen en/of verbranden. Ik zei daarom ook een afgelegen gebied, het liefst met bos of zandbergen eromheen, dit maskeert alles voor de buitenwereld. En je moet het ook niet om 20:00 uur doen, maar doordeweeks om 04:00 ofzo, als echt iedereen ligt te slapen. Het gat graven kun je van tevoren al doen, de zakken klaarmaken ook. Kwestie van lijk dumpen, de fik erin, snel blussen en klaar. Met 20 minuten ben je al een heel eind hoor.
Mocht je toch door willen gaan met thermiet methode, kan je thermiet zelf maken.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:30 schreef superworm het volgende:
[..]
Da's een goeie. Moet je alleen even google'n welke bedrijven in NL gecontracteerd worden voor spoorwegonderhoud (zal wel ProRail zijn i.c.m. andere bedrijven), inbreken om de thermiet te jatten en het klusje klaren. Zeker Mythbusters-inspired
Lijst met vestigingen: http://www.prorail.nl/Ove(...)es/Vestigingen2.aspx
praatjes.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:34 schreef El_Liberaliste het volgende:
Begraven ergens diep in een bos.
In 't Amsterdamse bos liggen er een stuk of 10, wordt wel gezegd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |