Dus als je geen olievat hebt kun je de kleding niet verbranden maar moet je het weggooien, nee, aan het leger des heils geven (nadat je je badkamer besmeurt hebt met het bloed) ipv het te laten verdwijnen.. ik vind het niet zo logischquote:Op maandag 18 april 2011 04:24 schreef Muscle.N3rd het volgende:
Kleding verbranden als je in het bezit bent van een oildrum, anders wassen/ bleken en in verschillende kleding/ Leger des Heils containers stoppen.
Het stoffelijk overschot ontdoen van tatoeages. Tanden, ogen, vingertoppen, en mogelijke tatoeages in een leeg melkpak(ken) oid. in een vuilniszak in een ondergrondse vuilcontainer in een willekeurige stad dumpen. Vermoeilijkt identificatie lichaamsdelen.
Het stoffelijk overschot in stukken zagen en in vuilniszakken dumpen op verschillende plekken of, je gooit het zaakje van de afsluitdijk, van Brienenoord brug bijvoorbeeld. Doorgaand water is belangrijk zodat het moeilijk te achterhalen valt waar het in het water is gegooid of je verzwaard de zakken. Serienummers van de zakken verwijderen.
Ik prefereer overigens een zuurbad maar dat is niet bepaald haalbaar.
De rest kennen we van Dexter. Het plastic, hamers, zagen ed. ook wegdoen. Verder zou ik bewust zijn dat ik hierbij gebieden, winkels, wegen met camera's moet zien te ontwijken.
Zoiets zou ik doen om een lichaam te doen verdwijnen.
Niet als je z'n kaak eruit sloopt en in de grinder stopt. Samen met andere eventueel herkenbare aspecten aan zijn lichaam, die niet vergaan door verbranding.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:03 schreef Moos. het volgende:
Ben ik de enige die verbranden een goeie optie vind? Gewoon naar een goed afgelegen plek rijden samen met wat bezine en in de fik steken. Of zitten hier te veel nadelen aan?
Dexter is inderdaad een hele goede bron voor informatiequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:25 schreef poqpoq het volgende:
Stap 1:
Houd de plaatselijke begraafplaats in de gaten
stap 2:
wacht tot er een bejaarde nokkie gaat, en zijn of haar graf gegraven is. Nou moet het wel een graf zijn wat de dag voor de begrafenis gegraven is.
stap 3:
Sneak 's nachts de begraafplaats op, maak het gegraven graf iets dieper. stop het lijk erin en laat vervolgens alles achter zoals het was.
de volgende dag zal de bejaarde begraven worden, en nooit zal iemand erop komen dat er nog een 2de onder ligt.
(bron: de geniale serie "dexter")
Precies mijn gedachten.quote:Op woensdag 20 april 2011 02:30 schreef Hondenbrokken het volgende:
Lol, misschien zitten we nu wel tips te geven aan iemand die serieus een lijk te verstoppen heeft.
quote:Op woensdag 20 april 2011 03:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
0900-8844
Als die het niet weten
Er is nogal een verschil tussen een wassen beeld en een opgezet mens he. Niet in de laatste plaats dat mensen niet van was gemaakt zijn...quote:Op woensdag 20 april 2011 10:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik zou het laten opzetten en doneren aan het wassenbeelden museum om te verkopen in de giftshop.
wanneer je je nek breekt ben je nog niet direct dood hè!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Onderzoek zal uitwijzen dat hij al dood was, voordat hij de grond raakte.
Het zal in ieder geval zichtbaar zijn dat zijn nek niet gebroken is door de val, lijkt mij.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:20 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
wanneer je je nek breekt ben je nog niet direct dood hè!
sowieso bezuinigen ze toch op bijna alles joh, best kans dat ze het niet zien en het hangt er sowieso ook nog vanaf hoe hij op de grond terecht komt.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:53 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Het zal in ieder geval zichtbaar zijn dat zijn nek niet gebroken is door de val, lijkt mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |