Tuurlijk welquote:Op zondag 17 april 2011 17:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als iemand je aanvalt en je vermoordt die persoon 'per ongeluk', ga je echt niet de bak in.
eten die varkens ook de botten?quote:Op zondag 17 april 2011 17:29 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
In een varkenshok gooien en de kaak + gebit vermalen in een grinder.
en als iemand in de middle of nowhere je met een vuilniszak de boot op ziet gaan ben je de lulquote:Op zondag 17 april 2011 17:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Vaak wel hoor. Omdat er geen bewijs is dat het noodweer was of zo. Of omdat ze vinden dat het overmatig geweld was of dat soort bullshit.
[..]
's avonds laat achter in m'n auto gooien en dan ergens naar the middle of nowhere rijden en daar een bootje pakken of zo
Rijd je door naar het buitenland. Of vaar je eerst heel ver naar een kant, dump je daar het lichaam en vaar je dan heel ver terug de andere kant op. Dan valt het niet opquote:Op zondag 17 april 2011 17:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en als iemand in de middle of nowhere je met een vuilniszak de boot op ziet gaan ben je de lul
moet dat een thriller voorstellen die film? Lijkt me meer op een komedie als ik die scene zo ziequote:
Komedie van de Coen broertjes:quote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef Apotheose het volgende:
[..]
moet dat een thriller voorstellen die film? Lijkt me meer op een komedie als ik die scene zo zieKen de film niet
quote:Blood Simple. (1984)
Raising Arizona (1987)
Miller's Crossing (1990)
Barton Fink (1991)
The Hudsucker Proxy (1994)
Fargo (1996)
The Big Lebowski (1998)
O Brother, Where Art Thou? (2000)
The Man Who Wasn't There (2001)
Intolerable Cruelty (2003)
The Ladykillers (2004)
No Country for Old Men (2007)
Burn After Reading (2008)
A Serious Man (2009)
True Grit (2010)
ok. Ik zag bij imdb staan dat het om een drama/thriller ging. Niet verder gelezen ofzoquote:
Ik weet dat je gelijk hebt, maar het is echt zo'n belachelijke regel :s.quote:Op zondag 17 april 2011 17:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Tuurlijk welJe mag alleen met gepast geweld jezelf verdedigen. Dat betekent dat als iemand jou helemaal aan gort slaat, je hem niet ff met een mes mag neersteken. Terugmeppen mag dan wel
Dus iemand vermoorden uit noodweer draai je netjes voor in de bak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |