Dat doet de jury meestal.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap dan, op mijn beurt, nooit zo goed dat ze altijd zo de hemel ingeprezen worden. Niet dat het slecht is ofzo, maar ook niet ''whoooo zo goed!!''
Zo zat ik vroeger altijd, en mijn jongste ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:53 schreef Lutte het volgende:
Ik heb het helemaal gemist, batterij was leeg dus moest een oplader fixen en nu hang ik dus op zijn kop op de bank om stroom te hebben en de tv te kunnen zien
Nou ja, ze hemelen Tim ook opquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap dan, op mijn beurt, nooit zo goed dat ze altijd zo de hemel ingeprezen worden. Niet dat het slecht is ofzo, maar ook niet ''whoooo zo goed!!''
Ja, triest figuurquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:53 schreef Spees_Eend het volgende:
En ja hoor, daar was weer het moment dat Gordon het weer op zichzelf betrekt.
+5quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
Ze maken er geen emomomentje van.. das wel netjes.
Dat zal ze zelf wel gezegd hebbenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
Had jij vroeger al een iPhone. Steve heeft het idee van jouw gejat!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo zat ik vroeger altijd, en mijn jongste ook
Wendy probeert het toch nog even.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
Nee maar ik hing wel ondersteboven en binnenstebuiten op de bankquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had jij vroeger al een iPhone. Steve heeft het idee van jouw gejat!
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
Ohw toch wel... maar niet overdrevenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
Oh, ook geil!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar ik hing wel ondersteboven en binnenstebuiten op de bank
Sowieso is het niet boeiend.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Is dit nou reclame voor Ping?? Of.....?
Ik was 6 toen, niks geilquote:
Oh, ik stelde je in het heden voorquote:
Ik ook, dat klopt. En ze willen me hitten, met een stuk brandhout!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
Je krijgt ook veel hits op joetjoeb als je heeeel slecht bent, dat zegt niets.
Okequote:
Ja, het is 'het nummer', dus 'dat'.quote:
Ben ik helemaal met je eens!!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik wou het net zeggenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Danseres... oudere versie van Caro Emerald
Ik ookquote:
Dan weet hij toch dat die te laat komt, dus hoeft ie niet te haasten!quote:
Maar die valt op haar:quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Goed gezongen hoor.
Maar ik heb het niet zo op van die goedlachse sympathieke jongens.
Doe mij maar een Puckerman!
Goede aanvullingquote:
Ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Eric dit gaat écht te ver. Dit vind ik echt heel zielig voor die vrouw
Ja dat dan weer wel, maar ja... dat ze "oud" is is wel een feit!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:02 schreef Spees_Eend het volgende:Eric dit gaat écht te ver. Dit vind ik echt heel zielig voor die vrouw
Als ze Spaans is verstaat ze het toch nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
Danseres is nu echt beledigd tot op het bot
Ze pakt haar scheermesjes achter het podiumquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
Danseres is nu echt beledigd tot op het bot
En zijn mondquote:
Hij kreeg nogal de slappe lach over de danseres, haar leeftijd, en "of ze niks beters hadden kunnen vinden."quote:
Dit is zo, ik pleur er een kilo gel in... en het zit zo stom.. het moet wat omhoog.. en een beetje wild..quote:
Nee, dat haar bedoel ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dit is zo, ik pleur er een kilo gel in... en het zit zo stom.. het moet wat omhoog.. en een beetje wild..
Ooh wat zielig... Ach ja :-Pquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hij kreeg nogal de slappe lach over de danseres, haar leeftijd, en "of ze niks beters hadden kunnen vinden."
Jaja, maar niet wat ik hebquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neee.. das mooi.. daar past wat in
Als-ie dat doetquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Gaat hij nou een duet in zijn eentje zingen? Snel een hoed op bij het father to son couplet?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:07 schreef Cee het volgende:
Jongens, ik ben bijna bij, zie nu het dansende nijlpaard.
flashback die danser van popstarsquote:
je bent er steeds later zus!quote:
Haar bedtijd is al geweest.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Ongemerkt? Iets beter opletten dan, Angela.
Eerste keer in weken dat ik er überhaupt weer ben, had net bezoek en heb in een sneltreinvaart de rest terug gekeken. Ben nu 'live' met jullie. Ik moet plassen.quote:
Freek. Of Harry Mulish.quote:
Morgen in de krant, Eric vermoord door een spaanse haarkam, daderes een 70 jarige danseres uit de XFA live show.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
Ik wil een Backstage verbinding met die ROFL danseres.
karinaquote:
Neequote:
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:13 schreef Guanabana het volgende:
Weer Sway als laatste, dat KAN toch gewoon niet?!
#durftevragenquote:
Katyquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Katy Perrystraks in vdvzs
en jokertje.. ranzige tong!
Papyke.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
Hoe heette die band nou waar die vader in zat? Solution?
Gatver ja met die klote piercingquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Morgen in de krant, Eric vermoord door een spaanse haarkam, daderes een 70 jarige danseres uit de XFA live show.
Oh ja, dat heb ik nu ook eens gezien. Wat een kutlui zijn dat zeg. Ik snap die lui niet eens of ik versta ze nietquote:
O ja jij keek naar dozen in de jungle ook he?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik nu ook eens gezien. Wat een kutlui zijn dat zeg. Ik snap die lui niet eens of ik versta ze niet
Een piercing door je kloten? Auw.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die had ik vroeger ook.. ken joe imagine?
Katy Perry!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
DIe Brit met dat accentquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja jij keek naar dozen in de jungle ook he?
Wat heb ik gelachen om ze, maar idd er zit niet voor niks ondertiteling bij
Die piercing op zich moet je zelf weten maar dan steeds met je tong aan de zijkant van je mond eruitquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die had ik vroeger ook.. ken joe imagine?
Ja geweldigquote:
Kloptquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Die piercing op zich moet je zelf weten maar dan steeds met je tong aan de zijkant van je mond eruit
Ja dat zeggen ze er niet bij he?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kloptdat deed ik nooit... Maar wel spelen d'r mee.. en nu zijn mn tanden afgesleten
D'r hersenen zijn ook niet op gewicht.quote:
Ja kutkindquote:
Voor mensen die 'knoop in je zakdoek' niet begrijpen misschien.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:19 schreef Cee het volgende:
Last van verstopping? Dulcolax, de volgende morgen verlost van je obstipatie en je bed vol stront.
Dat is z'n zus!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:22 schreef Cee het volgende:
Jesse en z'n buurvrouw delen het zelfde stopcontact.
quote:
Valt wel mee hoorquote:
Ja, ik vind het idee erg leuk maar de afwerking had iets hipper mogen zijn, kortere jasjes ofzoquote:
Ze hebben mijn schoenmaat niet in hakken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:25 schreef Cee het volgende:
Ik zou na twee stappen op die hakken al languit over het podium liggen.
Ik woon op zulke hakkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:25 schreef Cee het volgende:
Ik zou na twee stappen op die hakken al languit over het podium liggen.
Inderdaad!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:24 schreef Guanabana het volgende:
Vind ze stukken leuker en beter dan de andere groepen!
Welnee, ik ben klein, dus heb het geleerd, met pijnlijke voeten maar eens lukt hetquote:
Ja, er gilde een van de drie.quote:
Ja, maar Benny-meisje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |