Als ze Spaans is verstaat ze het toch nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
Danseres is nu echt beledigd tot op het bot
Ze pakt haar scheermesjes achter het podiumquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
Danseres is nu echt beledigd tot op het bot
En zijn mondquote:
Hij kreeg nogal de slappe lach over de danseres, haar leeftijd, en "of ze niks beters hadden kunnen vinden."quote:
Dit is zo, ik pleur er een kilo gel in... en het zit zo stom.. het moet wat omhoog.. en een beetje wild..quote:
Nee, dat haar bedoel ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dit is zo, ik pleur er een kilo gel in... en het zit zo stom.. het moet wat omhoog.. en een beetje wild..
Ooh wat zielig... Ach ja :-Pquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hij kreeg nogal de slappe lach over de danseres, haar leeftijd, en "of ze niks beters hadden kunnen vinden."
Jaja, maar niet wat ik hebquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neee.. das mooi.. daar past wat in
Als-ie dat doetquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Gaat hij nou een duet in zijn eentje zingen? Snel een hoed op bij het father to son couplet?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:07 schreef Cee het volgende:
Jongens, ik ben bijna bij, zie nu het dansende nijlpaard.
flashback die danser van popstarsquote:
je bent er steeds later zus!quote:
Haar bedtijd is al geweest.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Ongemerkt? Iets beter opletten dan, Angela.
Eerste keer in weken dat ik er überhaupt weer ben, had net bezoek en heb in een sneltreinvaart de rest terug gekeken. Ben nu 'live' met jullie. Ik moet plassen.quote:
Freek. Of Harry Mulish.quote:
Morgen in de krant, Eric vermoord door een spaanse haarkam, daderes een 70 jarige danseres uit de XFA live show.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
Ik wil een Backstage verbinding met die ROFL danseres.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |