Maar die valt op haar:quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Goed gezongen hoor.
Maar ik heb het niet zo op van die goedlachse sympathieke jongens.
Doe mij maar een Puckerman!
Goede aanvullingquote:
Ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Eric dit gaat écht te ver. Dit vind ik echt heel zielig voor die vrouw
Ja dat dan weer wel, maar ja... dat ze "oud" is is wel een feit!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:02 schreef Spees_Eend het volgende:Eric dit gaat écht te ver. Dit vind ik echt heel zielig voor die vrouw
Als ze Spaans is verstaat ze het toch nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
Danseres is nu echt beledigd tot op het bot
Ze pakt haar scheermesjes achter het podiumquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
Danseres is nu echt beledigd tot op het bot
En zijn mondquote:
Hij kreeg nogal de slappe lach over de danseres, haar leeftijd, en "of ze niks beters hadden kunnen vinden."quote:
Dit is zo, ik pleur er een kilo gel in... en het zit zo stom.. het moet wat omhoog.. en een beetje wild..quote:
Nee, dat haar bedoel ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dit is zo, ik pleur er een kilo gel in... en het zit zo stom.. het moet wat omhoog.. en een beetje wild..
Ooh wat zielig... Ach ja :-Pquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hij kreeg nogal de slappe lach over de danseres, haar leeftijd, en "of ze niks beters hadden kunnen vinden."
Jaja, maar niet wat ik hebquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neee.. das mooi.. daar past wat in
Als-ie dat doetquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Gaat hij nou een duet in zijn eentje zingen? Snel een hoed op bij het father to son couplet?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:07 schreef Cee het volgende:
Jongens, ik ben bijna bij, zie nu het dansende nijlpaard.
flashback die danser van popstarsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |