Dat doet de jury meestal.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap dan, op mijn beurt, nooit zo goed dat ze altijd zo de hemel ingeprezen worden. Niet dat het slecht is ofzo, maar ook niet ''whoooo zo goed!!''
Zo zat ik vroeger altijd, en mijn jongste ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:53 schreef Lutte het volgende:
Ik heb het helemaal gemist, batterij was leeg dus moest een oplader fixen en nu hang ik dus op zijn kop op de bank om stroom te hebben en de tv te kunnen zien
Nou ja, ze hemelen Tim ook opquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap dan, op mijn beurt, nooit zo goed dat ze altijd zo de hemel ingeprezen worden. Niet dat het slecht is ofzo, maar ook niet ''whoooo zo goed!!''
Ja, triest figuurquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:53 schreef Spees_Eend het volgende:
En ja hoor, daar was weer het moment dat Gordon het weer op zichzelf betrekt.
+5quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
Ze maken er geen emomomentje van.. das wel netjes.
Dat zal ze zelf wel gezegd hebbenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
Had jij vroeger al een iPhone. Steve heeft het idee van jouw gejat!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo zat ik vroeger altijd, en mijn jongste ook
Wendy probeert het toch nog even.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
Nee maar ik hing wel ondersteboven en binnenstebuiten op de bankquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had jij vroeger al een iPhone. Steve heeft het idee van jouw gejat!
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
Ohw toch wel... maar niet overdrevenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
Oh, ook geil!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar ik hing wel ondersteboven en binnenstebuiten op de bank
Sowieso is het niet boeiend.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Is dit nou reclame voor Ping?? Of.....?
Ik was 6 toen, niks geilquote:
Oh, ik stelde je in het heden voorquote:
Ik ook, dat klopt. En ze willen me hitten, met een stuk brandhout!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
Je krijgt ook veel hits op joetjoeb als je heeeel slecht bent, dat zegt niets.
Okequote:
Ja, het is 'het nummer', dus 'dat'.quote:
Ben ik helemaal met je eens!!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik wou het net zeggenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Danseres... oudere versie van Caro Emerald
Ik ookquote:
Dan weet hij toch dat die te laat komt, dus hoeft ie niet te haasten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |