Nicequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:21 schreef Michhas het volgende:
Wehkamp
Gisteravond na 9 uur een nieuw beeldscherm besteld, mét 10 procent korting, komt er net zo'n superchille neger hem al afleveren![]()
Wat voor een?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:21 schreef Michhas het volgende:
Wehkamp
Gisteravond na 9 uur een nieuw beeldscherm besteld, mét 10 procent korting, komt er net zo'n superchille neger hem al afleveren![]()
Bedorven vlees is een bitch.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:37 schreef Frankii het volgende:
Gisteren een pistolet beenham met honing-tijm saus op. De tijm saus smaakte naar hoestdrank en de beenham was niet goed ofzo. Die avond heb ik namelijk m'n avondeten uitgekotst, en ik voel me nu nog kut.
Niet hopen.quote:
Kan ik de betreffende kantine aanklagen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:25 schreef kenserkabouter het volgende:
TT.
[..]
Bedorven vlees is een bitch.
Gewoon zeggen dat je allergisch bent voor bederf en dat niet op de verpakking stond dat het bedorven was en dat je dus door nalatigheid een allergische reactie hebt gehad...quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:27 schreef Frankii het volgende:
[..]
Kan ik de betreffende kantine aanklagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Volgens mij dezelfde als die ik nu hier op't werk voor mijn snuffert heb staanquote:
Jij gaat nog op deze troll in?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je bent ervan op de hoogte dat het hier om een monitor gaat, en niet om een tv?
stoer man!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:53 schreef kenserkabouter het volgende:
Onder het genot van bier in de zon op het balkon klussen en banken slopen, met een bbq aanstaande en daarna kneiterhard zuipen.
Klopt. Ik ben facking stoer.quote:
Were trolling....quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je bent ervan op de hoogte dat het hier om een monitor gaat, en niet om een tv?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:02 schreef Rossdale het volgende:
Hmm volgens mij hoorde ik
[ afbeelding ]
Jij bent echt stoer!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:55 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben facking stoer.
quote:
Nice.quote:
Als ik je zou vragen of je met me wil neuken, zou je antwoord dan hetzelfde zijn als op deze vraag?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:15 schreef Frankii het volgende:
Zit in de trein naar Utrecht. Iemand nog leuke openingszinnen voor leuke treinmeisjes? Lololol.
Briljant.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:17 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Als ik je zou vragen of je met me wil neuken, zou je antwoord dan hetzelfde zijn als op deze vraag?
Daar kunnen ze met hun koppies niet bij.quote:
Het is al weekend hoor.quote:
Wanneer rot je weer op?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:17 schreef BzP het volgende:
voor al jullie "bazen" hier
Mensen die zichzelf een baas noemen :')
post ff een comment..
quote:
Je hebt gelijk. Alleen de xboxers in dit topic zijn bazen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:17 schreef BzP het volgende:
voor al jullie "bazen" hier
Mensen die zichzelf een baas noemen :')
post ff een comment..
cool, ik ben ook homoquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:40 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker, ik vind je wel leuk.
Je vergat de sarcasme tagzquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ha-ha, wat een leuke woordspeling [ afbeelding ]...
Anders haalt deze gast gewoon 28 keer attack dogs gisterenavond..quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ha-ha, wat een leuke woordspeling [ afbeelding ]...
Ga aub weer naar school....quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Anders haalt deze gast gewoon 28 keer attack dogs gisterenavond..
wat voor metaal?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:09 schreef Parvus het volgende:
Als we allemaal gewoon die kankernerd negeren houdt het wel op. Hij is overigens een metal fan![]()
Heb je nog meer weetjes uit mn posthistory gevonden?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:09 schreef Parvus het volgende:
Als we allemaal gewoon die kankernerd negeren houdt het wel op. Hij is overigens een metal fan![]()
hard rock!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:14 schreef BzP het volgende:
[..]
Heb je nog meer weetjes uit mn posthistory gevonden?
Je negeert me maar, ik jullie niet.
Metal![]()
Waar hou jij dan van ? RnB ?
heb je wel je poppers mee?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:18 schreef dreamzk het volgende:
Nigga's only, hoe staat het met de procenten vandaag? Ik zeg maar zo, wakker worden met een riet adje is de beste manier om wakker te worden (tenzij je een vrouw naast je hebt).
@PierreTT je bent weer terug!!! Ik miste je.
Gisteravond hard gefaald met regelen, iets te hard aan de sambuca gezeten maar ik heb wel een nieuwe vriend gemaakt en ga opeens zo meteen naar Frankfurt.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Anders haalt deze gast gewoon 28 keer attack dogs gisterenavond..
Metalquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:14 schreef BzP het volgende:
[..]
Heb je nog meer weetjes uit mn posthistory gevonden?
Je negeert me maar, ik jullie niet.
Metal![]()
Waar hou jij dan van ? RnB ?
Nee man, thuis laten liggen en ook mn ghb, anders zou ik nu wel een paar vrouwen hier hebben rondliggenquote:
Sommige metalbands zijn best om aan te horen hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Metal![]()
![]()
![]()
Ik kan niet uitdrukken hoe kansloos ik jou vind, ik zou graag eens een foto van jou IRL zien. Mijn idee is van jou is dan:
[ afbeelding ]
BzP blijftquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:23 schreef Frankii het volgende:
[..]
Sommige metalbands zijn best om aan te horen hoor.
hey! Rustig aan vriend tliz is bezet!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
BzP blijft
Waarschijnlijk heeft hij ruzie met zijn enige vriend op WoW en reageert hij het af op ons. Of hij probeert in contact met de vrouwen te komen en gaat zijn move maken op tittyliciouz. Een van de twee.
Ah schatje ik kan ook wel voor mezelf opkomen hoor!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hey! Rustig aan vriend tliz is bezet!
BzP denkt waarschijnlijk dat hij zo'n grote hosselaar is dat hij haar zijn e-vriendin kan maken en haar van jou af kan snoepen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hey! Rustig aan vriend tliz is bezet!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:34 schreef dreamzk het volgende:
Maar nu zonder grappen, ik ga weer even on the hunt for cunt
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:34 schreef dreamzk het volgende:
Maar nu zonder grappen, ik ga weer even on the hunt for cunt
ja maar jij was er niet dus iemand moest het doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah schatje ik kan ook wel voor mezelf opkomen hoor!
Like a true hustlerquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar jij was er niet dus iemand moest het doen
Leuk voor je. Je leeft nog steeds dus flikker op, je maakt mijn zuurstof opquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:48 schreef BzP het volgende:
Hilarische shit hier![]()
Grappige is dat ik deadmau5 ook zwaar goed vind om aan te horen...
Maar ook metal
Ik lijk tevens ook absoluut niet op een metalhead..
feed me.....quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Leuk voor je. Je leeft nog steeds dus flikker op, je maakt mijn zuurstof op
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:56 schreef BzP het volgende:
idd wat een hustler is die dreamzk zeg....Oh en ik heb terminale kanker
Ligt aan welke type treinmeisjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:15 schreef Frankii het volgende:
Zit in de trein naar Utrecht. Iemand nog leuke openingszinnen voor leuke treinmeisjes? Lololol.
QFT.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Inb4 linkdump![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
alle treinmeisjes zijn het zelfdequote:Op vrijdag 15 april 2011 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ligt aan welke type treinmeisjes![]()
Zolang die vrouwen maar coke transporteren is het allemaal primaquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt kakkers, sletjes, normale en studentenCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Hmm goed dat ik dat weet, even kijken in welk hokje ik pas.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt kakkers, sletjes, normale en studentenAll good things are wild and free.![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zolang die vrouwen maar coke transporteren is het allemaal prima
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:18 schreef dreamzk het volgende:
@PierreTT je bent weer terug!!! Ik miste je.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
We weten dat je een saai leven hebt...quote:
Dit is BzP's filosofie:
Negatieve aandacht is tenminste aandacht.
En iedere nacht valt hij met die gedachte huilend in slaap.![]()
Ja ik ben er ook nog niet helemaal uitquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm goed dat ik dat weet, even kijken in welk hokje ik pas.![]()
![]()
nee hoor je zegt gewoon he waar ga jij? Noemen ze een plaats en dan zeg je " ik ook! Samen reizen?" En dan is het kaching money in the bankquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt kakkers, sletjes, normale en studenten![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee hoor je zegt gewoon he waar ga jij? Noemen ze een plaats en dan zeg je " ik ook! Samen reizen?" En dan is het kaching money in the bank![]()
![]()
Wie kan jou nou uberhaupt weerstaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee hoor je zegt gewoon he waar ga jij? Noemen ze een plaats en dan zeg je " ik ook! Samen reizen?" En dan is het kaching money in the bank
Bij instappen: Loop een coupe in en zoek het knapste meisje -> Indien ze alleen zit, loop er op af -> Zeg: "Hey, jij ziet er gezellig uit. Is het goed als ik naast jou kom zitten?" -> Ga naast meisje zitten en daarna:quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee hoor je zegt gewoon he waar ga jij? Noemen ze een plaats en dan zeg je " ik ook! Samen reizen?" En dan is het kaching money in the bankEasy peasyquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee hoor je zegt gewoon he waar ga jij? Noemen ze een plaats en dan zeg je " ik ook! Samen reizen?" En dan is het kaching money in the bank
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Bij mij gaat dat niet zo makkelijk hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij instappen: Loop een coupe in en zoek het knapste meisje -> Indien ze alleen zit, loop er op af -> Zeg: "Hey, jij ziet er gezellig uit. Is het goed als ik naast jou kom zitten?" -> Ga naast meisje zitten en daarna:
[..]
Easy peasy
All good things are wild and free.![]()
Wacht maar tot Rossdale je coupe binnenloopt, geheid dat je meteen van de bank glijdt!quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat niet zo makkelijk hoor.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Hoezo? wij zijn er toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:52 schreef PierreTT het volgende:
Dan kom ik weer eens kijken in dit topic, is er niemand!
Niet? Het is een behoorlijk beschaafde en complimenteuze manier die tot nu toe altijd gewerkt heeftquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat niet zo makkelijk hoor.
Echte mannen zijn aan al heel de middag aan het drinken. Godzijdank. Na 3 weken afzien. Terwijl iedereen wel gewoon uit kan gaan en shit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:52 schreef PierreTT het volgende:
Dan kom ik weer eens kijken in dit topic, is er niemand!
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:11 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Echte mannen zijn aan al heel de middag aan het drinken. Godzijdank. Na 3 weken afzien. Terwijl iedereen wel gewoon uit kan gaan en shit.
Kusje voor jouVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Jammer dat een leuk topic zo snel verkankerd kan worden door een of andere metaltroll.
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Heb jij de "ignore user" app nog niet geinstalleerd dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:14 schreef kenserkabouter het volgende:
Jammer dat een leuk topic zo snel verkankerd kan worden door een of andere metaltroll.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
kan je dit ook ignoren dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb jij de "ignore user" app nog niet geinstalleerd dan?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik heb een nokia 3310, duh.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb jij de "ignore user" app nog niet geinstalleerd dan?
Omdat ik gay ben en tevens een pain in the ass...quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom kwam je uberhaupt in dit topic eigenlijk?
En dus is het leuk dit topic te verkrachten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:28 schreef BzP het volgende:
[..]
Omdat ik gay ben en tevens een pain in the ass...
Dat 1e klopt, 2e niet of je moet het vragen in je leren motorpak.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:36 schreef Bozz187 het volgende:
@tliz bij jou is een "he ik heb een motor" of een "he neuken" al genoegAll good things are wild and free.![]()
en he ik heb een motor, neuken en dan mag je een ritje maken. Werkt dat welquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat 1e klopt, 2e niet of je moet het vragen in je leren motorpak.![]()
Ook wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en he ik heb een motor, neuken en dan mag je een ritje maken. Werkt dat welAll good things are wild and free.![]()
Neequote:Op vrijdag 15 april 2011 16:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En dus is het leuk dit topic te verkrachten?
ACR no recoilVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
In de trein naar huis. Met voor me een kibbelende moeder en dochter. Heel de trein kan meegenieten.
I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
weet je hoe je dat doet piemel in de mond van de moeder stoppen! De dochter doet vanzelf mee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:25 schreef Frankii het volgende:
In de trein naar huis. Met voor me een kibbelende moeder en dochter. Heel de trein kan meegenieten.
![]()
doe 2de optiequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:31 schreef KoningStoma het volgende:
Achja.. Dat wordt weer een nachtje doorhalen of héél kort slapen![]()
of te wel jij gaat vroeg naar bedquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als ik vandaag een vip beta code voor gears3 win dan blijf ik nog even wakker![]()
Ik heb zon code lololol, nog niet ingevoerd. Wanneer begint die shit?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als ik vandaag een vip beta code voor gears3 win dan blijf ik nog even wakkerI am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Jij bent echt een facking nerd...quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als ik vandaag een vip beta code voor gears3 win dan blijf ik nog even wakker
En iedereen ziet dat ik jou een facking nerd noem..quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:39 schreef KoningStoma het volgende:
Haha ik zie alleen dat 'ie post in andere quotes. Ideaal.
ideaal
@ Bozz187 je bent niet het felste lampje in de kerstboom heVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:00 schreef BzP het volgende:
[..]
En iedereen ziet dat ik jou een facking nerd noem..
ideaal
@ Bozz187 je bent niet het felste lampje in de kerstboom he![]()
![]()
Ik draai het om, zuipen op een verjaardag en daarna knallenquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maybe zo even ga vanavond zuipen![]()
![]()
Dan krijg je misskien een codequote:Op vrijdag 15 april 2011 20:06 schreef Bozz187 het volgende:
Hahah stoma wat loop je twitter te spammen damn elke 10s een bericht met #gearsofwar3beta damn![]()
![]()
Oke jullie moeten echt die #gears3beta bekijken op twitter fockin grappig al die excusen die ze verzinnen![]()
Aaah dus daar gaat het allemaal om.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:19 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb ook een code, maar niet een waarmee ik nu al kan spelen.I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Ik ben bezigquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:28 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Gewoon doorzuipen, uiteindelijk voel je er niks meer van![]()
![]()
Je kunt nog steeds foutloos typen, dat kan maar 1 ding betekenen: DOORZUIPEN!quote:
Ik moet jullie alcoholisten wel supporten natuurlijk, sommige mensen moeten ook werken op deze onchristelijke tijdstippen...![]()
Slapen
Is niet echt partyhard geworden
Maar morgenavond game avond. Onze nieuwe clan: IDK gaan zich voorbereiden op geard of war 3
Damn morgen herkansing met drinken![]()
![]()
Koelquote:Op zaterdag 16 april 2011 04:38 schreef KoningStoma het volgende:
Kenser vet spel.
Gears is terug van weggeweest: Y![]()
![]()
Als de game uit is loop je te haten. let maar opquote:Op zaterdag 16 april 2011 04:38 schreef KoningStoma het volgende:
Kenser vet spel.
Gears is terug van weggeweest: Y
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Ik vroeg mij af, wie gebruikt hier nou werkelijk de silencer op z'n of haar wapens? Opzich kan het namelijk best nutteloos zijn als je toch de heletijd beweegt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.![]()
Dat doe ik nu al. Vooral door mongooltjes in mn teamquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als de game uit is loop je te haten. let maar op![]()
Dank je voor de support, ik ben om 7 uur vanmorgen maar gestoptquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:01 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik moet jullie alcoholisten wel supporten natuurlijk, sommige mensen moeten ook werken op deze onchristelijke tijdstippen...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:07 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)gestoken_in_013.html
pierreTT is weer bezig geweest zo te zien![]()
Ja goed, die kerel pakte mijn bier en peuken af, en toen escaleerde de boel een beetje...quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
niet liegen dat was jij wel er staat pieter over dat hele bericht geschreven
ik snap het wel hoor we zijn niet boos op jequote:Op zaterdag 16 april 2011 11:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja goed, die kerel pakte mijn bier en peuken af, en toen escaleerde de boel een beetje...![]()
En terecht, van je afbijten!quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja goed, die kerel pakte mijn bier en peuken af, en toen escaleerde de boel een beetje...![]()
Ik en nee hoor, best handig om niet op de radar te verschijnen waardoor er meerdere mensen naar jou op zoek (kunnen) gaan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:32 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik vroeg mij af, wie gebruikt hier nou werkelijk de silencer op z'n of haar wapens? Opzich kan het namelijk best nutteloos zijn als je toch de heletijd beweegt.
Gisteren limbo gekocht. Voor 400 puntjes kon ik die niet laten liggen
Oh en Alpha Protocol voor een tientje uit de budgetbakken gegrist. Misschien ook nog wel leuk voor een half uurtjePlease sir. When moon? When Mustang?![]()
Wat een date, wat een meid.
Helaas geen girlfriend-material.
Wie? Je xbox?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:06 schreef kenserkabouter het volgende:
Wat een date, wat een meid.
Helaas geen girlfriend-material.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
alpha protocool is toch die hele slechte spy-rpg?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:58 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren limbo gekocht. Voor 400 puntjes kon ik die niet laten liggen
Oh en Alpha Protocol voor een tientje uit de budgetbakken gegrist. Misschien ook nog wel leuk voor een half uurtje![]()
Als jij dat zegt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Matig grapjequote:. Daten is voor bazen.
Zometeen mn koelkast maar weer eens vol bier gooien.
Yep :pquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
alpha protocool is toch die hele slechte spy-rpg?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
die is volgens mij bij ign net iets beter beoordeeld dan vampire rain. Dat is trouwens de worst game everquote:![]()
duh daarom ben je een etnische minderheidquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
grappen jatterquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:23 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
duh daarom ben je een etnische minderheid![]()
Tussen het SC'en door post ik maar eens iets serieus
Iemand zin om straks even potje CoD: MW2 (PS3) te doen?
Add Mena9900 dan
Hey hallo wat een enorm kuttopic.![]()
Alleen 360'ers hier. Sorry.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:27 schreef Gemaskerde het volgende:
Add Mena9900 danI am the Milkman! My milk is delicious!![]()
jij schrijft xbox raarquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:27 schreef Gemaskerde het volgende:
Add Mena9900 dan![]()
Gaan we komende vrijdag zuipen dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:33 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Gaan we komende vrijdag zuipen dan?I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Mooi. Nog meer liefhebbers? Tauch? Ross?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Pierre?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:36 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Mooi. Nog meer liefhebbers? Tauch? Ross?I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Hehe, dan hebben we alle brabanders alweer.quote:Ofnee, sold ook nog geloof ik.
Jamaar die laffe hazen uit het noorden durven niet ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:47 schreef Parvus het volgende:
Ik wil best komen maar als kutkabouter komt dan laat maar.![]()
Nou, dan komen jullie toch niet?Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Geen idee wat de plannen voor vrijdag zijn, moet ik nog even aanzienPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
Nou, dan krijg je toch kanker?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:50 schreef kenserkabouter het volgende:
Nou, dan komen jullie toch niet?![]()
Nou, dan rot je toch ff lekker op met je kutopmerkingen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
ik vind brabanders engquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:38 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Hehe, dan hebben we alle brabanders alweer.Ofnee, sold ook nog geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind brabanders engHet is kutweer in brabantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.dumpert.nl/med(...)oop_sterrenstof.htmlquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:51 schreef Parvus het volgende:
De wereld is weer plat ja, op je bolle bips na.En ik ga er zo heen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ik ben morgen ziek van vanavondquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben nog steeds ziek van gister avond!
Hier bijna hetzelfde..quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben nog steeds ziek van gister avond!
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
tijd voor een grotere koelkastquote:
ey meisje.quote:xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
he pssst meisje!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Nog mensen die vanavond gaan gamen?Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Yep, alleen wel gears 1quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:39 schreef kenserkabouter het volgende:
Nog mensen die vanavond gaan gamen?![]()
![]()
Straks even wat biertjes halen, voor tijdens het gamen morgen denk ik.Hey hallo wat een enorm kuttopic.![]()
Ik hossel vanavond wel vanuit bed.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:12 schreef Bozz187 het volgende:
Niet gamen maar hosselen dat is het woord van deze zaterdag avond.
Je heb weer een nieuwe lading GHB binnen zekerquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:12 schreef Bozz187 het volgende:
xboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Ik hossel die kills wel tijdens die gamequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:12 schreef Bozz187 het volgende:
Hey hallo wat een enorm kuttopic.![]()
nee dat is meer een dreamz dingetje ik kan gewoon goed vrouwen versierenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je heb weer een nieuwe lading GHB binnen zeker
![]()
Bozz aka de heupen sloper.xboxlive: dnova79
Hehehe.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:23 schreef Rossdale het volgende:
Alle vrouwen boven de 40 vallen ten prooi aan de bosmansOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Nee ik ben de hele dag met Dania op pad geweest. Naar de woonexpress en IKEA en een bed besteld bij Beter Bed. Heb al een uur liggen pitten maar ben helemaal kapot en mijn knie doet pijnquote:En jij?
![]()
Kan die alweer lopen dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Zelfde verhaal zo'n beetje. En ipv pijn aan de knie pijn aan mijn rug.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee ik ben de hele dag met Dania op pad geweest. Naar de woonexpress en IKEA en een bed besteld bij Beter Bed. Heb al een uur liggen pitten maar ben helemaal kapot en mijn knie doet pijnEn jij?
Kan niet eens bukken.
Ik ben namelijk naar de primark geweest en heb daar voor 300 euro aan kleding gekocht maar die winkel zegt jullie vast niets.
Oeh, dat is wel lastig ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Frankii, de grote vinnie, donnie en sjakie show komt trouwens naar mijn vereniging.![]()
![]()
Jawelquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:43 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben namelijk naar de primark geweest en heb daar voor 300 euro aan kleding gekocht maar die winkel zegt jullie vast niets.Ben er ook geweest, in Rotterdam, met een vriend van me.
WAT EEN KUTWINKELEr liep alleen maar uitschot rond daar, de kleding was fucking lelijk en pauper, en dan ben ik nog niet eens beginnen over de ellenlange kassrij :R
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
JawelBen er ook geweest, in Rotterdam, met een vriend van me.
WAT EEN KUTWINKELEr liep alleen maar uitschot rond daar, de kleding was fucking lelijk en pauper, en dan ben ik nog niet eens beginnen over de ellenlange kassrij :R
Verkopen ze er nickelson jassen?
Dude kan ik ook komen??quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef kenserkabouter het volgende:
Frankii, de grote vinnie, donnie en sjakie show komt trouwens naar mijn vereniging.![]()
Ja maar ik ben in hoofddorp geweest, geen 1 hoofddoek gezien.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
JawelBen er ook geweest, in Rotterdam, met een vriend van me.
En voor jongens valt kleding altijd tegen. Maar ik heb onderhand een hele nieuwe garderobe aangeschaft.
ze hadden hele leuke dingen.
Nee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:45 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]Verkopen ze er nickelson jassen?
Tuurlijk niet, ze hebben geen merken enzo hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:45 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]Verkopen ze er nickelson jassen?
Het is een kruising tussen een Zeeman, een Wibra en een hééééééél klein mini-vleugje H&M.![]()
Ik zal eens navragen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: