Nicequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:21 schreef Michhas het volgende:
Wehkamp
Gisteravond na 9 uur een nieuw beeldscherm besteld, mét 10 procent korting, komt er net zo'n superchille neger hem al afleveren![]()
Wat voor een?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:21 schreef Michhas het volgende:
Wehkamp
Gisteravond na 9 uur een nieuw beeldscherm besteld, mét 10 procent korting, komt er net zo'n superchille neger hem al afleveren![]()
Bedorven vlees is een bitch.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:37 schreef Frankii het volgende:
Gisteren een pistolet beenham met honing-tijm saus op. De tijm saus smaakte naar hoestdrank en de beenham was niet goed ofzo. Die avond heb ik namelijk m'n avondeten uitgekotst, en ik voel me nu nog kut.
Niet hopen.quote:
Kan ik de betreffende kantine aanklagen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:25 schreef kenserkabouter het volgende:
TT.
[..]
Bedorven vlees is een bitch.
Gewoon zeggen dat je allergisch bent voor bederf en dat niet op de verpakking stond dat het bedorven was en dat je dus door nalatigheid een allergische reactie hebt gehad...quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:27 schreef Frankii het volgende:
[..]
Kan ik de betreffende kantine aanklagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Volgens mij dezelfde als die ik nu hier op't werk voor mijn snuffert heb staanquote:
Jij gaat nog op deze troll in?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je bent ervan op de hoogte dat het hier om een monitor gaat, en niet om een tv?
stoer man!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:53 schreef kenserkabouter het volgende:
Onder het genot van bier in de zon op het balkon klussen en banken slopen, met een bbq aanstaande en daarna kneiterhard zuipen.
Klopt. Ik ben facking stoer.quote:
Were trolling....quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je bent ervan op de hoogte dat het hier om een monitor gaat, en niet om een tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |