quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee hoor je zegt gewoon he waar ga jij? Noemen ze een plaats en dan zeg je " ik ook! Samen reizen?" En dan is het kaching money in the bank
Wie kan jou nou uberhaupt weerstaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee hoor je zegt gewoon he waar ga jij? Noemen ze een plaats en dan zeg je " ik ook! Samen reizen?" En dan is het kaching money in the bank
Bij instappen: Loop een coupe in en zoek het knapste meisje -> Indien ze alleen zit, loop er op af -> Zeg: "Hey, jij ziet er gezellig uit. Is het goed als ik naast jou kom zitten?" -> Ga naast meisje zitten en daarna:quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Easy peasyquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat niet zo makkelijk hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij instappen: Loop een coupe in en zoek het knapste meisje -> Indien ze alleen zit, loop er op af -> Zeg: "Hey, jij ziet er gezellig uit. Is het goed als ik naast jou kom zitten?" -> Ga naast meisje zitten en daarna:
[..]
Easy peasy
Wacht maar tot Rossdale je coupe binnenloopt, geheid dat je meteen van de bank glijdt!quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat niet zo makkelijk hoor.
Hoezo? wij zijn er toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:52 schreef PierreTT het volgende:
Dan kom ik weer eens kijken in dit topic, is er niemand!
Niet? Het is een behoorlijk beschaafde en complimenteuze manier die tot nu toe altijd gewerkt heeftquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat niet zo makkelijk hoor.
Echte mannen zijn aan al heel de middag aan het drinken. Godzijdank. Na 3 weken afzien. Terwijl iedereen wel gewoon uit kan gaan en shit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:52 schreef PierreTT het volgende:
Dan kom ik weer eens kijken in dit topic, is er niemand!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:11 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Echte mannen zijn aan al heel de middag aan het drinken. Godzijdank. Na 3 weken afzien. Terwijl iedereen wel gewoon uit kan gaan en shit.
Heb jij de "ignore user" app nog niet geinstalleerd dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:14 schreef kenserkabouter het volgende:
Jammer dat een leuk topic zo snel verkankerd kan worden door een of andere metaltroll.
kan je dit ook ignoren dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb jij de "ignore user" app nog niet geinstalleerd dan?
Ik heb een nokia 3310, duh.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb jij de "ignore user" app nog niet geinstalleerd dan?
Omdat ik gay ben en tevens een pain in the ass...quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom kwam je uberhaupt in dit topic eigenlijk?
En dus is het leuk dit topic te verkrachten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:28 schreef BzP het volgende:
[..]
Omdat ik gay ben en tevens een pain in the ass...
Dat 1e klopt, 2e niet of je moet het vragen in je leren motorpak.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:36 schreef Bozz187 het volgende:
@tliz bij jou is een "he ik heb een motor" of een "he neuken" al genoeg
en he ik heb een motor, neuken en dan mag je een ritje maken. Werkt dat welquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat 1e klopt, 2e niet of je moet het vragen in je leren motorpak.
Ook wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en he ik heb een motor, neuken en dan mag je een ritje maken. Werkt dat wel
Neequote:Op vrijdag 15 april 2011 16:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En dus is het leuk dit topic te verkrachten?
weet je hoe je dat doet piemel in de mond van de moeder stoppen! De dochter doet vanzelf mee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:25 schreef Frankii het volgende:
In de trein naar huis. Met voor me een kibbelende moeder en dochter. Heel de trein kan meegenieten.
doe 2de optiequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:31 schreef KoningStoma het volgende:
Achja.. Dat wordt weer een nachtje doorhalen of héél kort slapen
of te wel jij gaat vroeg naar bedquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als ik vandaag een vip beta code voor gears3 win dan blijf ik nog even wakker
Ik heb zon code lololol, nog niet ingevoerd. Wanneer begint die shit?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jij bent echt een facking nerd...quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En iedereen ziet dat ik jou een facking nerd noem..quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:39 schreef KoningStoma het volgende:
Haha ik zie alleen dat 'ie post in andere quotes. Ideaal.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:00 schreef BzP het volgende:
[..]
En iedereen ziet dat ik jou een facking nerd noem..
ideaal
@ Bozz187 je bent niet het felste lampje in de kerstboom he
Ik draai het om, zuipen op een verjaardag en daarna knallenquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maybe zo even ga vanavond zuipen
Dan krijg je misskien een codequote:Op vrijdag 15 april 2011 20:06 schreef Bozz187 het volgende:
Hahah stoma wat loop je twitter te spammen damn elke 10s een bericht met #gearsofwar3beta damn
Aaah dus daar gaat het allemaal om.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:19 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb ook een code, maar niet een waarmee ik nu al kan spelen.
Ik ben bezigquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:28 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Gewoon doorzuipen, uiteindelijk voel je er niks meer van
Je kunt nog steeds foutloos typen, dat kan maar 1 ding betekenen: DOORZUIPEN!quote:
Koelquote:Op zaterdag 16 april 2011 04:38 schreef KoningStoma het volgende:
Kenser vet spel.
Gears is terug van weggeweest: Y
Als de game uit is loop je te haten. let maar opquote:Op zaterdag 16 april 2011 04:38 schreef KoningStoma het volgende:
Kenser vet spel.
Gears is terug van weggeweest: Y
Dat doe ik nu al. Vooral door mongooltjes in mn teamquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als de game uit is loop je te haten. let maar op
Dank je voor de support, ik ben om 7 uur vanmorgen maar gestoptquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:01 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik moet jullie alcoholisten wel supporten natuurlijk, sommige mensen moeten ook werken op deze onchristelijke tijdstippen...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:07 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)gestoken_in_013.html
pierreTT is weer bezig geweest zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |