quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee hoor je zegt gewoon he waar ga jij? Noemen ze een plaats en dan zeg je " ik ook! Samen reizen?" En dan is het kaching money in the bank
Wie kan jou nou uberhaupt weerstaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee hoor je zegt gewoon he waar ga jij? Noemen ze een plaats en dan zeg je " ik ook! Samen reizen?" En dan is het kaching money in the bank
Bij instappen: Loop een coupe in en zoek het knapste meisje -> Indien ze alleen zit, loop er op af -> Zeg: "Hey, jij ziet er gezellig uit. Is het goed als ik naast jou kom zitten?" -> Ga naast meisje zitten en daarna:quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Easy peasyquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat niet zo makkelijk hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij instappen: Loop een coupe in en zoek het knapste meisje -> Indien ze alleen zit, loop er op af -> Zeg: "Hey, jij ziet er gezellig uit. Is het goed als ik naast jou kom zitten?" -> Ga naast meisje zitten en daarna:
[..]
Easy peasy
Wacht maar tot Rossdale je coupe binnenloopt, geheid dat je meteen van de bank glijdt!quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat niet zo makkelijk hoor.
Hoezo? wij zijn er toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:52 schreef PierreTT het volgende:
Dan kom ik weer eens kijken in dit topic, is er niemand!
Niet? Het is een behoorlijk beschaafde en complimenteuze manier die tot nu toe altijd gewerkt heeftquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat niet zo makkelijk hoor.
Echte mannen zijn aan al heel de middag aan het drinken. Godzijdank. Na 3 weken afzien. Terwijl iedereen wel gewoon uit kan gaan en shit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:52 schreef PierreTT het volgende:
Dan kom ik weer eens kijken in dit topic, is er niemand!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:11 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Echte mannen zijn aan al heel de middag aan het drinken. Godzijdank. Na 3 weken afzien. Terwijl iedereen wel gewoon uit kan gaan en shit.
Heb jij de "ignore user" app nog niet geinstalleerd dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:14 schreef kenserkabouter het volgende:
Jammer dat een leuk topic zo snel verkankerd kan worden door een of andere metaltroll.
kan je dit ook ignoren dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb jij de "ignore user" app nog niet geinstalleerd dan?
Ik heb een nokia 3310, duh.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb jij de "ignore user" app nog niet geinstalleerd dan?
Omdat ik gay ben en tevens een pain in the ass...quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom kwam je uberhaupt in dit topic eigenlijk?
En dus is het leuk dit topic te verkrachten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:28 schreef BzP het volgende:
[..]
Omdat ik gay ben en tevens een pain in the ass...
Dat 1e klopt, 2e niet of je moet het vragen in je leren motorpak.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:36 schreef Bozz187 het volgende:
@tliz bij jou is een "he ik heb een motor" of een "he neuken" al genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |