Like a true hustlerquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar jij was er niet dus iemand moest het doen
Leuk voor je. Je leeft nog steeds dus flikker op, je maakt mijn zuurstof opquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:48 schreef BzP het volgende:
Hilarische shit hier![]()
Grappige is dat ik deadmau5 ook zwaar goed vind om aan te horen...
Maar ook metal
Ik lijk tevens ook absoluut niet op een metalhead..
feed me.....quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Leuk voor je. Je leeft nog steeds dus flikker op, je maakt mijn zuurstof op
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:56 schreef BzP het volgende:
idd wat een hustler is die dreamzk zeg....Oh en ik heb terminale kanker
Ligt aan welke type treinmeisjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:15 schreef Frankii het volgende:
Zit in de trein naar Utrecht. Iemand nog leuke openingszinnen voor leuke treinmeisjes? Lololol.
QFT.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Inb4 linkdump![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
alle treinmeisjes zijn het zelfdequote:Op vrijdag 15 april 2011 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ligt aan welke type treinmeisjes![]()
Zolang die vrouwen maar coke transporteren is het allemaal primaquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt kakkers, sletjes, normale en studentenCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Hmm goed dat ik dat weet, even kijken in welk hokje ik pas.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt kakkers, sletjes, normale en studentenAll good things are wild and free.![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zolang die vrouwen maar coke transporteren is het allemaal prima
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:18 schreef dreamzk het volgende:
@PierreTT je bent weer terug!!! Ik miste je.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
We weten dat je een saai leven hebt...quote:
Dit is BzP's filosofie:
Negatieve aandacht is tenminste aandacht.
En iedere nacht valt hij met die gedachte huilend in slaap.![]()
Ja ik ben er ook nog niet helemaal uitquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm goed dat ik dat weet, even kijken in welk hokje ik pas.![]()
![]()
nee hoor je zegt gewoon he waar ga jij? Noemen ze een plaats en dan zeg je " ik ook! Samen reizen?" En dan is het kaching money in the bankquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt kakkers, sletjes, normale en studenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: