Je vergat de sarcasme tagzquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ha-ha, wat een leuke woordspeling [ afbeelding ]...
Anders haalt deze gast gewoon 28 keer attack dogs gisterenavond..quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ha-ha, wat een leuke woordspeling [ afbeelding ]...
Ga aub weer naar school....quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Anders haalt deze gast gewoon 28 keer attack dogs gisterenavond..
wat voor metaal?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:09 schreef Parvus het volgende:
Als we allemaal gewoon die kankernerd negeren houdt het wel op. Hij is overigens een metal fan![]()
Heb je nog meer weetjes uit mn posthistory gevonden?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:09 schreef Parvus het volgende:
Als we allemaal gewoon die kankernerd negeren houdt het wel op. Hij is overigens een metal fan![]()
hard rock!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:14 schreef BzP het volgende:
[..]
Heb je nog meer weetjes uit mn posthistory gevonden?
Je negeert me maar, ik jullie niet.
Metal![]()
Waar hou jij dan van ? RnB ?
heb je wel je poppers mee?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:18 schreef dreamzk het volgende:
Nigga's only, hoe staat het met de procenten vandaag? Ik zeg maar zo, wakker worden met een riet adje is de beste manier om wakker te worden (tenzij je een vrouw naast je hebt).
@PierreTT je bent weer terug!!! Ik miste je.
Gisteravond hard gefaald met regelen, iets te hard aan de sambuca gezeten maar ik heb wel een nieuwe vriend gemaakt en ga opeens zo meteen naar Frankfurt.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Anders haalt deze gast gewoon 28 keer attack dogs gisterenavond..
Metalquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:14 schreef BzP het volgende:
[..]
Heb je nog meer weetjes uit mn posthistory gevonden?
Je negeert me maar, ik jullie niet.
Metal![]()
Waar hou jij dan van ? RnB ?
Nee man, thuis laten liggen en ook mn ghb, anders zou ik nu wel een paar vrouwen hier hebben rondliggenquote:
Sommige metalbands zijn best om aan te horen hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Metal![]()
![]()
![]()
Ik kan niet uitdrukken hoe kansloos ik jou vind, ik zou graag eens een foto van jou IRL zien. Mijn idee is van jou is dan:
[ afbeelding ]
BzP blijftquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:23 schreef Frankii het volgende:
[..]
Sommige metalbands zijn best om aan te horen hoor.
hey! Rustig aan vriend tliz is bezet!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
BzP blijft
Waarschijnlijk heeft hij ruzie met zijn enige vriend op WoW en reageert hij het af op ons. Of hij probeert in contact met de vrouwen te komen en gaat zijn move maken op tittyliciouz. Een van de twee.
Ah schatje ik kan ook wel voor mezelf opkomen hoor!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hey! Rustig aan vriend tliz is bezet!
BzP denkt waarschijnlijk dat hij zo'n grote hosselaar is dat hij haar zijn e-vriendin kan maken en haar van jou af kan snoepen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hey! Rustig aan vriend tliz is bezet!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:34 schreef dreamzk het volgende:
Maar nu zonder grappen, ik ga weer even on the hunt for cunt
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:34 schreef dreamzk het volgende:
Maar nu zonder grappen, ik ga weer even on the hunt for cunt
ja maar jij was er niet dus iemand moest het doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah schatje ik kan ook wel voor mezelf opkomen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |