quote:
Nice.quote:
Als ik je zou vragen of je met me wil neuken, zou je antwoord dan hetzelfde zijn als op deze vraag?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:15 schreef Frankii het volgende:
Zit in de trein naar Utrecht. Iemand nog leuke openingszinnen voor leuke treinmeisjes? Lololol.
Briljant.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:17 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Als ik je zou vragen of je met me wil neuken, zou je antwoord dan hetzelfde zijn als op deze vraag?
Daar kunnen ze met hun koppies niet bij.quote:
Het is al weekend hoor.quote:
Wanneer rot je weer op?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:17 schreef BzP het volgende:
voor al jullie "bazen" hier
Mensen die zichzelf een baas noemen :')
post ff een comment..
quote:
Je hebt gelijk. Alleen de xboxers in dit topic zijn bazen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:17 schreef BzP het volgende:
voor al jullie "bazen" hier
Mensen die zichzelf een baas noemen :')
post ff een comment..
cool, ik ben ook homoquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:40 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker, ik vind je wel leuk.
Je vergat de sarcasme tagzquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ha-ha, wat een leuke woordspeling [ afbeelding ]...
Anders haalt deze gast gewoon 28 keer attack dogs gisterenavond..quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ha-ha, wat een leuke woordspeling [ afbeelding ]...
Ga aub weer naar school....quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Anders haalt deze gast gewoon 28 keer attack dogs gisterenavond..
wat voor metaal?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:09 schreef Parvus het volgende:
Als we allemaal gewoon die kankernerd negeren houdt het wel op. Hij is overigens een metal fan![]()
Heb je nog meer weetjes uit mn posthistory gevonden?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:09 schreef Parvus het volgende:
Als we allemaal gewoon die kankernerd negeren houdt het wel op. Hij is overigens een metal fan![]()
hard rock!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:14 schreef BzP het volgende:
[..]
Heb je nog meer weetjes uit mn posthistory gevonden?
Je negeert me maar, ik jullie niet.
Metal![]()
Waar hou jij dan van ? RnB ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |