quote:
Net zo erg.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:19 schreef Bachnakker het volgende:
Ik noem mezelf dan ook geen baas, maar eindbaas.
Met name je reden op het eind: "omdat appel" verdient alleen maar respect. Je bent een eindbaasquote:Op donderdag 14 april 2011 01:18 schreef fonsoy het volgende:
Waarom zou je jezelf een baas noemen.
Is je leuter te klein zodat je op internet reclame voor jezelf moet maken? Of heb je toevallig psychische kuren en moet je op jezelf positief inpraten?
Misschien probeer je door te doen alsof je een nieuwe Apple iPhone 4 hebt gekocht terwijl dat eigenlijk niet zo is. En jezelf daarom op internet als een baas profileert.
Doe het maar niet. Gewoon. Omdat appel
Dan ben ik Berlusconi.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:23 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dan ben ik Capo di tutti capi di tutti capi.
I-phone vierquote:Op donderdag 14 april 2011 01:18 schreef fonsoy het volgende:
Waarom zou je jezelf een baas noemen.
Is je leuter te klein zodat je op internet reclame voor jezelf moet maken? Of heb je toevallig psychische kuren en moet je op jezelf positief inpraten?
Misschien probeer je door te doen alsof je een nieuwe Apple iPhone 4 hebt gekocht terwijl dat eigenlijk niet zo is. En jezelf daarom op internet als een baas profileert.
Doe het maar niet. Gewoon. Omdat appel
I-phone is een puber die niet meer weet wat nu te doen.quote:
Laat die Friese 'humor' maar in dat incestdorpje waar je ongetwijfeld vandaan komtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |