Ik hossel vanavond wel vanuit bed.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:12 schreef Bozz187 het volgende:
Niet gamen maar hosselen dat is het woord van deze zaterdag avond.
Je heb weer een nieuwe lading GHB binnen zekerquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:12 schreef Bozz187 het volgende:
Ik hossel die kills wel tijdens die gamequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:12 schreef Bozz187 het volgende:
nee dat is meer een dreamz dingetje ik kan gewoon goed vrouwen versierenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je heb weer een nieuwe lading GHB binnen zeker
Hehehe.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:23 schreef Rossdale het volgende:
Alle vrouwen boven de 40 vallen ten prooi aan de bosmans
Nee ik ben de hele dag met Dania op pad geweest. Naar de woonexpress en IKEA en een bed besteld bij Beter Bed. Heb al een uur liggen pitten maar ben helemaal kapot en mijn knie doet pijnquote:
Kan die alweer lopen dan?quote:
Zelfde verhaal zo'n beetje. En ipv pijn aan de knie pijn aan mijn rug.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee ik ben de hele dag met Dania op pad geweest. Naar de woonexpress en IKEA en een bed besteld bij Beter Bed. Heb al een uur liggen pitten maar ben helemaal kapot en mijn knie doet pijnEn jij?
Oeh, dat is wel lastig ja.quote:
Jawelquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:43 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben namelijk naar de primark geweest en heb daar voor 300 euro aan kleding gekocht maar die winkel zegt jullie vast niets.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
JawelBen er ook geweest, in Rotterdam, met een vriend van me.
WAT EEN KUTWINKELEr liep alleen maar uitschot rond daar, de kleding was fucking lelijk en pauper, en dan ben ik nog niet eens beginnen over de ellenlange kassrij :R
Dude kan ik ook komen??quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef kenserkabouter het volgende:
Frankii, de grote vinnie, donnie en sjakie show komt trouwens naar mijn vereniging.![]()
![]()
Ja maar ik ben in hoofddorp geweest, geen 1 hoofddoek gezien.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
JawelBen er ook geweest, in Rotterdam, met een vriend van me.
WAT EEN KUTWINKELEr liep alleen maar uitschot rond daar, de kleding was fucking lelijk en pauper, en dan ben ik nog niet eens beginnen over de ellenlange kassrij :R
Nee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:45 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]Verkopen ze er nickelson jassen?
Tuurlijk niet, ze hebben geen merken enzo hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:45 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]Verkopen ze er nickelson jassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |