Ja goed, die kerel pakte mijn bier en peuken af, en toen escaleerde de boel een beetje...quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
niet liegen dat was jij wel er staat pieter over dat hele bericht geschreven
ik snap het wel hoor we zijn niet boos op jequote:Op zaterdag 16 april 2011 11:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja goed, die kerel pakte mijn bier en peuken af, en toen escaleerde de boel een beetje...
En terecht, van je afbijten!quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja goed, die kerel pakte mijn bier en peuken af, en toen escaleerde de boel een beetje...
Ik en nee hoor, best handig om niet op de radar te verschijnen waardoor er meerdere mensen naar jou op zoek (kunnen) gaan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:32 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik vroeg mij af, wie gebruikt hier nou werkelijk de silencer op z'n of haar wapens? Opzich kan het namelijk best nutteloos zijn als je toch de heletijd beweegt.
Wie? Je xbox?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:06 schreef kenserkabouter het volgende:
Wat een date, wat een meid.
Helaas geen girlfriend-material.
alpha protocool is toch die hele slechte spy-rpg?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:58 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren limbo gekocht. Voor 400 puntjes kon ik die niet laten liggen
Oh en Alpha Protocol voor een tientje uit de budgetbakken gegrist. Misschien ook nog wel leuk voor een half uurtje
Als jij dat zegt.quote:
Matig grapjequote:
Yep :pquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
alpha protocool is toch die hele slechte spy-rpg?
die is volgens mij bij ign net iets beter beoordeeld dan vampire rain. Dat is trouwens de worst game everquote:
duh daarom ben je een etnische minderheidquote:
grappen jatterquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:23 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
duh daarom ben je een etnische minderheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |