abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95495987

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

[ Bericht 2% gewijzigd door Anne op 14-04-2011 16:25:34 ]
The view from nowhere.
  donderdag 14 april 2011 @ 16:51:23 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95497547
Lees ik nou goed in de OP dat het gaat om problematiek in het benaderen van vrouwen? Dus alleen heteromannen en lesbovrouwen kunnen hier hun problemen voorleggen?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 14 april 2011 @ 16:57:15 #3
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95497869
quote:
5s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:51 schreef Lienekien het volgende:
Lees ik nou goed in de OP dat het gaat om problematiek in het benaderen van vrouwen? Dus alleen heteromannen en lesbovrouwen kunnen hier hun problemen voorleggen?
Ja dat is wel een beetje storend, verder is het topic " versieren op latere leeftijd". En als je op latere leeftijd nog weg moet gaan bij je ouders om iets te gaan studeren ofzo, dan ben je ook niet helemaal goed bezig.
De OP verdient nog wat aanpassingen dus.
pi_95497882
De OP is zo aangepast dat het beide geslachten nu moet aanspreken, maar er kunnen nog wat foutjes inzitten. Het is misschien wel voer tot discussie in hoeverre vrouwen eigenlijk moeten versieren, is het echt nodig voor ze?

Laten we evolutionaire verschillen niet vergeten. :P
Ron Paul 2012
pi_95497948
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:57 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ja dat is wel een beetje storend, verder is het topic " versieren op latere leeftijd". En als je op latere leeftijd nog weg moet gaan bij je ouders om iets te gaan studeren ofzo, dan ben je ook niet helemaal goed bezig.
De OP verdient nog wat aanpassingen dus.
Dit gaat al lang niet meer om versieren op latere leeftijd, daarom heb ik die post ook gemaakt. Zien we hier mensen van 30+ die advies vragen? Het zijn voornamelijk mensen van rond de 20 met mentale problemen, als je evengoed al bij je ouders weg bent, geldt dat advies nog prima.
Ron Paul 2012
  donderdag 14 april 2011 @ 17:00:46 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95498038
Het gaat volgens mij niet zozeer om versieren, maar om het krijgen en houden van zinvolle relaties. Of is dat mijn invulling?
pi_95498052
quote:
Nee. Het is toevallig zo dat de mensen die posten vooral mannen zijn met dit probleem. Het topic staat met zo goed open voor vrouwen die problemen ondervinden bij het versieren/versiert worden. Er melden zich in het laatste deel al enkele aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 14-04-2011 17:11:28 ]
The view from nowhere.
pi_95498079
6. Eet elke dag een stengel selderij..

Waarom ?? waar is dat goed voor ?????
pi_95498141
:')

Nog een tip bij online versieren: gebruik nooit teveel leestekens, je komt over als een mongol.
Ron Paul 2012
pi_95498251
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:00 schreef Lienekien het volgende:
Het gaat volgens mij niet zozeer om versieren, maar om het krijgen en houden van zinvolle relaties. Of is dat mijn invulling?
Blijkbaar wel. Ieder z'n eigen invulling dus. Als ik zie dat we voornamelijk mensen krijgen die sociaal erg onhandig zijn, met uitzonderingen van een paar mensen die even snel wat advies willen oppikken, dan gaat het veelal om het type persoon beschreven in de OP.
Ron Paul 2012
  donderdag 14 april 2011 @ 17:05:41 #11
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95498285
Heeft er iemand dan ook nog een voorstel voor een betere TT dan?
pi_95498404
Daar heb ik al wat over geDM'd, maar daar komen we niet echt uit. "Versieren met een achterstand?"
Ron Paul 2012
pi_95498478
quote:
Dat is ook mijn insteek. Zelfs nog breder. Beter inzicht krijgen in de redenen waarom het niet lukt. Redenen die van persoon tot persoon kunnen verschillen.

Maar er zijn ook mensen bij die juist uit zijn op versier tips en mogelijkheden.
The view from nowhere.
pi_95498631
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:08 schreef Supersoep het volgende:
Daar heb ik al wat over geDM'd, maar daar komen we niet echt uit. "Versieren met een achterstand?"
Moeilijk relaties aangaan ivm met issues.

[ Bericht 1% gewijzigd door deelnemer op 14-04-2011 17:22:53 ]
The view from nowhere.
pi_95498666
dubbel
The view from nowhere.
pi_95498754
Die vind ik wel okay.
Ron Paul 2012
  donderdag 14 april 2011 @ 17:52:23 #17
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95500037
De TT kun je prima aanhouden en laten we het ook hebben over de perikelen van oudere jongeren die moeite hebben met het vinden en binden van een vent of vrouw.

Ik word onderhand wel een beetje moe van posts over de mensen die in een sociaal isolement leven en het eindeloze doorhameren daarover en het overtuigen danwel aanpraten van dergelijke psychische stoornissen.

Sommige mensen (ja ook 30+) komen uit een relatie van een aantal jaren of waren zelfs een tijdje getrouwd, maar weten niet meer hoe ze op deze leeftijd weer in contact kunnen komen met anderen.
Daarbij heb je nog de mensen die nu pas beseffen dat ze het 'versieren' niet goed begrijpen en niet goed weten hoe ze een man/vrouw juist moeten behandelen.
Dat wil niet meteen zeggen dat je hier moet leren om een versierkunstenaar te worden, maar enkele tips van mannen en vrouwen die hier over meepraten in dit topic zouden best wel kunnen helpen, al is het alleen maar een hart onder de riem steken.

Vaak gaat het onderwerp in dit topic maar over één persoon (die ook meteen alle aandacht opeist)

Mensen ik wil gewoon lekker discussiëren over daten, liefdesperikelen, uitgaanstips e.d. voor mensen op latere leeftijd, juist ja, mensen die zich te oud voelen in een discotheek of helemaal niet van uitgaan houden.

Een tip voor mensen die niet naar buiten durven:
Luister naar tips van andere mensen of zoek hulp, maar ga niet lopen huilen in dit topic.
Dat je niet durft is begrijpelijk, hoef je je niet voor te schamen en er is hoop, écht. Ook al denk je zelf van niet.

Lieve mods, ik begrijp dat dit een moeilijk topic is om te modereren, maar de kant die het nu uitgaat is de richting van een topic voor mensen met een psychische stoornis, klinkt hard maar zo is het.

SC of geen SC? In de meeste gevallen van een topicreeks heb je het al over een SC omdat er mensen komen die graag doordiscussiëren over het onderwerp en elkaar een beetje willen leren kennen. Wat verwacht je anders van en sociaal platform?
Wel vind ik dat het een beetje binnen de perken van liefde enzulks mag blijven.

Laten we elkaar gewoon accepteren en niet steeds op de man spelen, maar help een oplossing te zoeken.

Pffff, hopelijk niet teveel gevraagd en hopelijk zijn jullie het me mij eens.
Zo niet, jammer dan, maar dan heb ik er ook geen zin meer in.

Mods, als je dit bericht liever in R&P feedback had gezien verplaats het dan maar als je wilt, maar dit moet bespreekbaar zijn.
Je moeder is een hamster
pi_95500127
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:52 schreef Crutch het volgende:
De TT kun je prima aanhouden en laten we het ook hebben over de perikelen van oudere jongeren die moeite hebben met het vinden en binden van een vent of vrouw.

Ik word onderhand wel een beetje moe van posts over de mensen die in een sociaal isolement leven en het eindeloze doorhameren daarover en het overtuigen danwel aanpraten van dergelijke psychische stoornissen.
We kunnen het topic beter splitsen. Twee topics dus:
1. versieren op latere leeftijd
2. Moeilijk relaties aangaan ivm met issues.
The view from nowhere.
  donderdag 14 april 2011 @ 17:56:45 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95500154
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:55 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Goede post van Crutch en goede conclusie van jou.
  donderdag 14 april 2011 @ 17:56:50 #20
118585 Crutch
pi_95500156
quote:

[..]

Vind ik een prima plan.
Dan maak ik wel een mooie OP voor deze versie.
Je moeder is een hamster
pi_95500202
Goed punt van Crutch: wat te doen als je een schurft hekel hebt aan uitgaan/geen vrienden aan je vorige relatie hebt overgehouden?

Ben zelf meer een einzelgänger, dus de vriendeloosheid boeit me niet. Maar alleen in de kroeg gaan staan is zo.... gaar. Hoewel de laatste keer wel succesvol was: leuke aansppraak gehad so who knows.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_95500604
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:58 schreef Ordos20 het volgende:
Goed punt van Crutch: wat te doen als je een schurft hekel hebt aan uitgaan/geen vrienden aan je vorige relatie hebt overgehouden?

Ben zelf meer een einzelgänger, dus de vriendeloosheid boeit me niet. Maar alleen in de kroeg gaan staan is zo.... gaar. Hoewel de laatste keer wel succesvol was: leuke aansppraak gehad so who knows.
Als je niet graag uitgaat? Dan doe je dat gewoon niet en zoek je het elders. Staat in de OP. Niet op plekken gaan staan waar je je niet op je gemak voelt. Bam.
Ron Paul 2012
pi_95500882
Hahahahaha ik ben te eigenwijs: ik ga toch de grens van mezelf opzoeken en kijken of ik er overheen kan. ;) beetje willpower kom je ver mee
pi_95501009
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:52 schreef Crutch het volgende:

Sommige mensen (ja ook 30+) komen uit een relatie van een aantal jaren of waren zelfs een tijdje getrouwd, maar weten niet meer hoe ze op deze leeftijd weer in contact kunnen komen met anderen.
Daarbij heb je nog de mensen die nu pas beseffen dat ze het 'versieren' niet goed begrijpen en niet goed weten hoe ze een man/vrouw juist moeten behandelen.
Dat wil niet meteen zeggen dat je hier moet leren om een versierkunstenaar te worden, maar enkele tips van mannen en vrouwen die hier over meepraten in dit topic zouden best wel kunnen helpen, al is het alleen maar een hart onder de riem steken.

Vaak gaat het onderwerp in dit topic maar over één persoon (die ook meteen alle aandacht opeist)

Mensen ik wil gewoon lekker discussiëren over daten, liefdesperikelen, uitgaanstips e.d. voor mensen op latere leeftijd, juist ja, mensen die zich te oud voelen in een discotheek of helemaal niet van uitgaan houden.

Een tip voor mensen die niet naar buiten durven:
Luister naar tips van andere mensen of zoek hulp, maar ga niet lopen huilen in dit topic.
Dat je niet durft is begrijpelijk, hoef je je niet voor te schamen en er is hoop, écht. Ook al denk je zelf van niet.

Lieve mods, ik begrijp dat dit een moeilijk topic is om te modereren, maar de kant die het nu uitgaat is de richting van een topic voor mensen met een psychische stoornis, klinkt hard maar zo is het.

SC of geen SC? In de meeste gevallen van een topicreeks heb je het al over een SC omdat er mensen komen die graag doordiscussiëren over het onderwerp en elkaar een beetje willen leren kennen. Wat verwacht je anders van en sociaal platform?
Wel vind ik dat het een beetje binnen de perken van liefde enzulks mag blijven.

Laten we elkaar gewoon accepteren en niet steeds op de man spelen, maar help een oplossing te zoeken.

Pffff, hopelijk niet teveel gevraagd en hopelijk zijn jullie het me mij eens.
Zo niet, jammer dan, maar dan heb ik er ook geen zin meer in.

Mods, als je dit bericht liever in R&P feedback had gezien verplaats het dan maar als je wilt, maar dit moet bespreekbaar zijn.
Dit topic is nooit geweest wat jij hier in zekere zin opsomt. Daarom ben ik eerder voor een verandering in de topictitel wat beter aansluit bij de OP en het gros van de gebruikers hier en dan start jij lekker een ander deel over leuke uitgaanstips, wat te doen na een lange relatie en zulks. Dan bouw je daar een kern van gebruikers op die daar dan op voort kan bouwen.

In essentie is dit over een periode van 40 delen verworden tot een soort ''relaties verkrijgen voor licht labielen'' om het even heel cru te zeggen, dat haal je er niet zomaar uit en in zekere zin zou ik dat ook jammer vinden.

Dus als er al een ''normaal'' topic moet komen, dan het liefst niet deze.
Ron Paul 2012
  donderdag 14 april 2011 @ 18:22:41 #25
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95501062
Ik ben ook eens met het idee van twee topics.

Eentje voor de mensen met moeilijkheden die daardoor geen vriendin kan krijgen en eentje voor mensen die emotioneel stabiel zijn maar nog steeds niet weten hoe ze aan een partner moet komen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 14 april 2011 @ 18:28:36 #26
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_95501300
Dit wordt iig een reactie van iemand met (geestelijke, emotionele) problemen...

Ik begin nu af en toe het gevoel te krijgen dat ik helemaal buiten de boot val, rationeel weet ik dat dit een belachelijke gedachte is, maar het (intiele) contact maken vind ik lastig, ook met vriendschappelijke bedoeling. Mijn angst/verstand is heel erg sterk dan en probeert waarschijnlijk het gevoel te begrijpen :{.

Ik denk te veel na, mijn gevoel ligt overhoop/moet gestemd worden, gevoel overdonderd me en ik zit op het moment helemaal niet goed in mijn vel. Ik wil me goed voelen maar dan komt er allemaal zooi naar boven. Ik wil dit niet langer zo, en ik word gek van het mezelf inhouden, er moet een keer iets uitkomen en ik ben bang dat het kwaadschiks gaat.

Misschien is het niet op vrouwen afstappen ook wel een soort van (zelf)bescherming omdat ik me er niet klaar voor voel, maar dan voel ik me er nooit klaar voor? Of is het omdat ik me de laatste tijd instabiel voel?

Ik vind het sowieso moeilijk om mensen iets te vragen, vooral in de persoonlijke sfeer. De keren dat ik een afwijzing heb gehad, was het gevoel zeer extreem (en dat was gewoon vriendschappelijk met hetzelfde geslacht, geen intentie tot meer, zeker niet).

De keer dat ik tegen een vrouw eruit flapte dat ik haar leuk vond kon ik al helemaal niet met mijn gevoel overweg (en dat was ook helemaal niet de bedoeling; ik ga het verhaal hier niet vertellen omdat ik niet weet of werknemers van het bedrijf Fok! lezen).

Misschien ben ik wel labiel :'), of zit mijn gevoel door de knoop, of ben ik toch wel licht autistisch, of heb ik er nooit naar geluisterd. Ik wil gewoon met het gevoel kunnen omgaan en dat is voor mij moeilijk (en heb wel behoefte aan intimiteit eerlijk gezegd).
pi_95502000
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 14:57 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Volgens mij is ze als persoon echt rot van binnen.. magoed... wrom ga je er nog op in als ze een troll is ?

edit : ohja ik zou hier niet meer posten.want zit vol met trolls hier.
Waar baseer je dat nou weer op? Rot van binnen...whut, wat heeft ze jou misdaan?

quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben nu aan het Chatrouletten. Misschien iets voor mensen die onzeker zijn over het uiterlijk.
:N En dan telkens genext worden zeker.

quote:
De meerderheid is hier man, maar verder heb je wat dat betreft gelijk. Die fout had ik ook gemaakt in de oude OP. :@
pi_95502099
quote:
En hoe krijg je die relaties.....door te versieren. In brede zin van het woord.
pi_95502126
Op zoek naar (intiem) sociaal contact...mensen met een gebrek aan (intiem) sociaal contact...ofzo
pi_95502182
quote:
6. Eet elke dag een stengel selderij.
why?
pi_95502254
quote:

[..]

Dan vervalt het toch in een actief topic en een dood topic.
pi_95502270
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:49 schreef Misan het volgende:

[..]

why?
HUMOR MENSEN, HUMOR.

quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:56 schreef Crutch het volgende:

[..]

Vind ik een prima plan.
Dan maak ik wel een mooie OP voor deze versie.
Ik vind het een fuckplan, maar oh well.
pi_95502305
quote:
8s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

HUMOR MENSEN, HUMOR.
ja ma das tog nie grappig :?
Ron Paul 2012
pi_95502324
quote:
Op donderdag 14 april 2011 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

HUMOR MENSEN, HUMOR.
Ok :D weet ik veel, misschien was het wel libidoverhogend
pi_95502345
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:21 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dit topic is nooit geweest wat jij hier in zekere zin opsomt. Daarom ben ik eerder voor een verandering in de topictitel wat beter aansluit bij de OP en het gros van de gebruikers hier en dan start jij lekker een ander deel over leuke uitgaanstips, wat te doen na een lange relatie en zulks. Dan bouw je daar een kern van gebruikers op die daar dan op voort kan bouwen.
Eens. :Y

quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:51 schreef Misan het volgende:

[..]

Ok :D weet ik veel, misschien was het wel libidoverhogend
Als je niet kan versieren is een hoog libido alleen maar lastig. :+
pi_95502802
Versieren.... moeilijk! :+
  donderdag 14 april 2011 @ 19:08:51 #37
118585 Crutch
pi_95503072
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan zien we dan wel weer.
Ik post denk ik wel in beide.
quote:
8s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het een fuckplan, maar oh well.
Want?
Je moeder is een hamster
pi_95503149
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:08 schreef Crutch het volgende:

Want?
Omdat het er niet beter van kan worden, denk ik. Om wat ik eerder zei, en andere redenen.
  donderdag 14 april 2011 @ 19:13:06 #39
118585 Crutch
pi_95503291
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat het er niet beter van kan worden, denk ik. Om wat ik eerder zei, en andere redenen.
Je wilt geen discussie over psychische problemen of geen discussie over versieren op latere leeftijd?
Je moeder is een hamster
pi_95503330
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:13 schreef Crutch het volgende:

[..]

Je wilt geen discussie over psychische problemen of geen discussie over versieren op latere leeftijd?
Ik wil beide, maar dan op dezelfde plek.
  donderdag 14 april 2011 @ 19:16:07 #41
118585 Crutch
pi_95503455
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik wil beide, maar dan op dezelfde plek.
Dat prefereer ik ook boven twee aparte topics, maar dan liefst gematigd en toegankelijk voor andere / nieuwe users.

Het liefst zou ik een wat minder streng postbeleid in dit topic zien; maakt het iig een stuk gezelliger.
Je moeder is een hamster
pi_95503480
Ik ga nu (ondanks dat ik ziek begin te worden}:| ) naar ''mijn date'' toe (ja, serieus). Wish me luck, want dat heb ik wel nodig. :')
  donderdag 14 april 2011 @ 19:17:04 #43
118585 Crutch
pi_95503524
quote:
12s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ga nu (ondanks dat ik ziek begin te worden}:| ) naar ''mijn date'' toe (ja, serieus). Wish me luck, want dat heb ik wel nodig. :')
Succes!

Uitgebreid verslag achteraf? :P
Je moeder is een hamster
pi_95503553
quote:
12s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Lucky luck.
pi_95504255
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk in beide topics posten en zo sorteert het vanzelf uit. Dit topic wordt geplaagd door twee stromingen:
1. een serieuze die tevens ingaat op issues (contact maken en versieren zijn hier ook ontopic)
2. een lichtvoetige die wil ingaan op tips, trucs en uitgaansmogelijkheden.

Dit probleem zit in het huidige topic ingebakken, want de TT heeft nooit de inhoud gedekt. Crutch en Halcon en andere raken geirriteerd als het over issues gaat. Het eerste/oude topic bestaat al 40 delen. Ik vermoed dat het wel doorloopt. Naar het tweede/nieuwe topic is duidelijk vraag. Nu zitten beide elkaar in de weg.

[ Bericht 2% gewijzigd door deelnemer op 14-04-2011 19:51:54 ]
The view from nowhere.
pi_95504449
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:16 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dat prefereer ik ook boven twee aparte topics, maar dan liefst gematigd en toegankelijk voor andere / nieuwe users.

Het liefst zou ik een wat minder streng postbeleid in dit topic zien; maakt het iig een stuk gezelliger.
In beide topic behoort er een volledig open toegang te zijn voor andere / nieuwe users.
Een beetje SC is idd noodzakelijk voor een goede sfeer.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 14-04-2011 19:41:17 ]
The view from nowhere.
pi_95506749
Kun je quoten vanuit het vorige topic? (vrouwen en techniek ik weet)
  donderdag 14 april 2011 @ 20:12:27 #48
118585 Crutch
pi_95506857
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:10 schreef julia22 het volgende:
Kun je quoten vanuit het vorige topic? (vrouwen en techniek ik weet)
Ja, als je op de quote-knop klikt krijg je een venstertje met tekst; dat kopiëren en hier plakken.
Je moeder is een hamster
pi_95507278
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 10:30 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dt lijkt mij eenvoudig op te lossen. Als je onzeker bent over je uitelijk dan heb je het gevoel dat je er niet aan kunt doen (onmacht). Maar als je aardig bent je wilt dat mensen dat ook zien, dan zie ik geen obstakel. Gedraag je open en aardig. Waarom doe je dat niet? Zei jij niet dat je verlegen bent? Mooi + verlegen lijkt op .....
Mooi + verlegen = schijnbare arrogantie?
Het punt is..ik ben introvert..en ik kruip niet altijd even snel uit m'n schulp. Gedraag je open is voor mij dus niet zo makkelijk (vooral in groepen eigenlijk).
  donderdag 14 april 2011 @ 20:25:52 #50
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95507646
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:49 schreef Misan het volgende:

[..]

why?
Er is trouwens wel een goede reden voor dit, behalve humor.

Je moet gezond eten en leven om goed je in vel te voelen om zo ook zelfverzekerder te worden of in ieder geval zin krijgen om je leven op orde te zetten.

Bijvoorbeeld Richard_prf at jarenlang heel ongezond en leefde ook heel ongezond. Hij ging een paar dagen weer gezond leven en eten, en toen voelde hij meteen een stuk beter. Daarna ging het weer een beetje mis, maar het is toch 1 van de belangrijkste stappen.

Iemand die 3 keer per dag gezond eet, goed slaapt en regelmatig sport of beweegt gaat uit nature beter in zijn vel voelen. Misschien is dat niet genoeg om alles te genezen, maar het helpt wel heel veel.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95508040
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:19 schreef julia22 het volgende:

[..]

Het punt is..ik ben introvert..en ik kruip niet altijd even snel uit m'n schulp. Gedraag je open is voor mij dus niet zo makkelijk (vooral in groepen eigenlijk).
Zelf was ik vroeger verlegen (dat is wat anders, namelijk angst). Over verlegenheid groeien de meeste mensen heen (geldt voor mij ook). Mensen vinden mij ook introvert, maar dat ben ik niet altijd. Ik zie het niet als een persoonskenmerk. Ik heb daarover al eens gepost (iets over tobben en fantaseren).

Een introvert kan zich best op zijn gemak voelen in groepen, maar is een rustig iemand. Niets mis mee. Als je vriendelijk bent en aandacht hebt voor anderen, ben je open . Open zijn betekent niet dat je spontaan bent of alle aandacht naar je toe trekt.

Straw is ook introvert (naar eigen zeggen). Misschien dat julle samen daarover ervaringen kunnen uitwisselen. Het onderwerp interesseert mij ook.
The view from nowhere.
pi_95508358
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Zelf was ik vroeger verlegen (dat is wat anders, namelijk angst). Over verlegenheid groeien de meeste mensen heen (geldt voor mij ook). Mensen vinden mij ook introvert, maar dat ben ik niet altijd. Ik zie het niet als een persoonskenmerk. Ik heb daarover al eens gepost.

Een introvert kan zich best op zijn gemak voelen in groepen, maar is een rustig iemand. Niets mis mee. Als je vriendelijk bent en aandacht hebt voor anderen, ben je open . Open zijn betekent niet dat je spontaan bent of alle aandacht naar je toe trekt.

Straw is ook introvert (naar eigen zeggen). Misschien dat julle samen daarover ervaringen kunnen uitwisselen.
Hier op fok is het natuurlijk wel anders, maar toch heb ik het idee dat in de 'echte wereld' vooral de spontane, extraverte mensen leuk gevonden worden. Nu zit ik wel nogal in een studentikoos sfeertje..misschien dat dat er ook mee te maken heeft. De rustige mensen die niet continu gek doen en lopen te grappen en grollen zijn saaaaaaaaai.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:35:06 #53
118585 Crutch
pi_95508376
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Zelf was ik vroeger verlegen (dat is wat anders, namelijk angst). Over verlegenheid groeien de meeste mensen heen (geldt voor mij ook). Mensen vinden mij ook introvert, maar dat ben ik niet altijd. Ik zie het niet als een persoonskenmerk. Ik heb daarover al eens gepost.

Straw is ook introvert (naar eigen zeggen). Misschien dat julle samen daarover ervaringen kunnen uitwisselen.
Introverte mensen zijn één-op-één meestal erg leuk om mee te praten.
Dan kunnen ze op een of andere manier wel ineens wat loskomen.

Ik merk zelf dat wanneer ik in grotere groepen ben ik eerst de kat uit de boom kijk voordat ik er een paar droge grappen uitgooi. :)
Je moeder is een hamster
pi_95508875
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef julia22 het volgende:

[..]

Hier op fok is het natuurlijk wel anders, maar toch heb ik het idee dat in de 'echte wereld' vooral de spontane, extraverte mensen leuk gevonden worden. Nu zit ik wel nogal in een studentikoos sfeertje..misschien dat dat er ook mee te maken heeft. De rustige mensen die niet continu gek doen en lopen te grappen en grollen zijn saaaaaaaaai.
Maar al die drukdoenerij is ook een beetje aandacht trekkerij. Daardoor verdwijn je misschien naar de achtergrond in groepen. Maar binnen een groep kun je ook wisselend 1-1 contact hebben met iemand die je aanspreekt. Dat doe ik vaak. Goed contact is trouwens intiemer en dat gedijt ook niet in luidruchtige groepen.
De kracht van introverte mensen

Saai zijn is iets anders. Straw ken ik nu wel een beetje en is beslist niet saai (juist populair). Mensen die te keurig en conventioneel zijn, worden vaak saai gevonden.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 14-04-2011 21:14:31 ]
The view from nowhere.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:42:35 #55
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95508954
quote:

[..]

Dat valt heus wel mee, geloof me. Ik zelf ben heel extravert, maar in mijn ervaring is het niet zo dat de stille mensen niet leuk gevonden worden. Ook niet saai. Kijk, introverte mensen zijn niet het meest gezellige in de discotheek of op een grote feest. Maar om samen met een groep betrouwbare DVD te kijken, picknicken, rustig terrasje pakken, chillen of gewoon praten zijn introverte mensen heel gewild (zoals ze maar vriendelijk zijn).

Dus ja, vergelijk jezelf niet met extraverte mensen.
pi_95511525
kleine update nav n postst van gisteren.

zit ik vandaag met dochter op de stoep te dollen, wachtende op taxi.
Komt mij een donkere jongeman voorbij, draait zich om, vangt mijn blik en geeft me een smile van oor tot oor.
Allicht was het geen versierpoging maar meer van goh leuk moeder met kind lol maken maar toch er heeft weer eens een man naar me gelachen, joepieee
pi_95511547
posts ook
  donderdag 14 april 2011 @ 21:18:30 #58
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95511725
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef missyB het volgende:
kleine update nav n postst van gisteren.

zit ik vandaag met dochter op de stoep te dollen, wachtende op taxi.
Komt mij een donkere jongeman voorbij, draait zich om, vangt mijn blik en geeft me een smile van oor tot oor.
Allicht was het geen versierpoging maar meer van goh leuk moeder met kind lol maken maar toch er heeft weer eens een man naar me gelachen, joepieee
:)
pi_95511948
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Had mn clownsneus thuis gelaten hoor
  donderdag 14 april 2011 @ 21:24:30 #60
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95512263
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef missyB het volgende:

[..]

Had mn clownsneus thuis gelaten hoor
Maar ik vond het toch een leuk verhaal. Dat zijn de dingen waarvan mensen een beetje opvrolijken. Ik heb bijvoorbeeld een vriendin waar ik steeds meer verliefd op word. Maar vandaag ging ik naar de supermarkt en een leuk meisje glimlachte om een grapje dat ik maakte en ging blozen. Op zich hoef het niks te betekenen, maar je gaat wel iets lekkerder in je vel voelen. :)
pi_95512477
ja idd!

Ik voel me laatste tijd gewoon zo oud worden, zo uitgerangeerd op 1 of andere manier en dat je opeens merkt dat iemand je even opgemerkt heeft, ja doet mij goed!
Morgen zelf maar eens wat langer lachen naar iemand, wie weet maak ik zijn dag dan wat leuker!
pi_95512573
Hé het gaat nu allemaal over aandacht krijgen/geven. Lipper, Julia22, MissyB, K_W
The view from nowhere.
pi_95512623
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef deelnemer het volgende:
Hé het gaat nu allemaal over aandacht krijgen/geven. Lipper, Julia22, MissyB, K_W
en dat mag niet?
pi_95513051
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:28 schreef missyB het volgende:

[..]

en dat mag niet?
Natuurlijk wel. Het is voor iedereen leuk. Sommigen krijgen veel te weinig aandacht. Het speelt in irl en dit topic doorlopend.
The view from nowhere.
pi_95513170
sorry dacht even dat ik dit topic onjuist gebruikte nl
pi_95513256
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:19 schreef julia22 het volgende:

[..]

Je open gedragen is iets anders dan heel extravert te zijn. Je hoeft niet luidruchtig op een tafel te dansen, maar simpele dingen als oogcontact maken, vriendelijk zijn en naar mensen glimlachen maken dat je je open stelt voor contact met anderen zonder dat je daarbij over je eigen grenzen heen gaat. Ik ben ook heel introvert, maar ik heb ontdekt dat mensen vanzelf wel contact met mij zoeken als ik mijn friendly face op zet. :)
pi_95513339
ook zoiets, tot hoever ga je met een simpele flirt en wanneer ben je die lijn over en is het een versierpoging?

in my twentys dacht ik daar nooit over na eigenlijk ging gewoon allemaal vanzelf en nu moet e al eerst goed gaan nadenken wat je zegt en doet zeker als je een partner hebt zoals ik maar gewoon even een snelle flirt leuk vind en meer niet.
pi_95513402
Bovenstaande was even een gedachte sloeg dus niet op post van L-E
  donderdag 14 april 2011 @ 21:38:27 #69
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95513549
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:36 schreef missyB het volgende:
in my twentys dacht ik daar nooit over na eigenlijk ging gewoon allemaal vanzelf en nu moet e al eerst goed gaan nadenken wat je zegt en doet zeker als je een partner hebt zoals ik maar gewoon even een snelle flirt leuk vind en meer niet.
toch eindigt de zin nog met een punt.
Hij lijkt zo oneindig.
pi_95513754
quote:
Mwah, dat valt best mee. Op van die aandachtshoeren zit lang niet iedereen te wachten.
pi_95513841
Ik ben blij dat je blij word van mijn ene punt.;)
pi_95516211
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar ik vond het toch een leuk verhaal. Dat zijn de dingen waarvan mensen een beetje opvrolijken. Ik heb bijvoorbeeld een vriendin waar ik steeds meer verliefd op word. Maar vandaag ging ik naar de supermarkt en een leuk meisje glimlachte om een grapje dat ik maakte en ging blozen. Op zich hoef het niks te betekenen, maar je gaat wel iets lekkerder in je vel voelen. :)
Je had toch al een vriendin :?
Children of the night. What music they make.
pi_95516275
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:07 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat zegt ie toch
pi_95516277
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:07 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

En nu even goed lezen.. ;)
pi_95516371
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef deelnemer het volgende:
Maar daar gaat dit topic toch ook wel over, niet?
pi_95516773
Woei , degene die ik leuk vind wou langs komen O+ Ik zag er alleen vanavond niet uit en gevraagd voor een andere keer . Dat staat nu ook , dus nu is het even afwachten wanneer hij kan en ondertussen kan ik even mijn voorbereidingen doen en zorgen dat ik er dan goed uit uitzie :Y
Wel lekker die spanning *O*
pi_95516840
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:13 schreef formerjellybean het volgende:
Woei , degene die ik leuk vind wou langs komen O+ Ik zag er alleen vanavond niet uit en gevraagd voor een andere keer . Dat staat nu ook , dus nu is het even afwachten wanneer hij kan en ondertussen kan ik even mijn voorbereidingen doen en zorgen dat ik er dan goed uit uitzie :Y
nice, van hieruit kan het alleen maar beter worden? :)
pi_95516848
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:09 schreef julia22 het volgende:

[..]

Maar daar gaat dit topic toch ook wel over, niet?
Ja, ik vind het wel een sleutelwoord. Aandacht is het bewuste ergens op richten. Loslaten is aandacht verleggen. Goed leven is aandacht spreiden.

[ Bericht 10% gewijzigd door deelnemer op 14-04-2011 22:19:34 ]
The view from nowhere.
pi_95516865
quote:
Ben je al over de bindingdangst heen? :)
Of gaan jullie leuk door zonder na te denken over hoe en wat?
pi_95516927
quote:
Jaloers O+
pi_95517693
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ben je al over de bindingdangst heen? :)
Of gaan jullie leuk door zonder na te denken over hoe en wat?
De laatste optie werkt bij mij het beste :) even lekker zonder na te denken hoe en wat en we zien verder wel hoe het gaat.
pi_95517964
Je hoeft ook niet formeel te besluiten dat je een relatie hebt.
The view from nowhere.
pi_95518094
Ik had zoiets bij 1 van mn eerste relaties eens gevraagd: ben je nu m'n vriendin? Want ik vond het zo onduidelijk. Dat was best awkward, maar een leermoment dus.
Ron Paul 2012
pi_95518218
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

De laatste optie werkt bij mij het beste :) even lekker zonder na te denken hoe en wat en we zien verder wel hoe het gaat.
Ik geef je groot gelijk. :P
pi_95518245
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:27 schreef deelnemer het volgende:
Je hoeft ook niet formeel te besluiten dat je een relatie hebt.
Mja, lees haar andere topic maar. :)
pi_95518550
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mja, lees haar andere topic maar. :)
Dat topic heb ik gevolgd. Ik heb alleen nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag.
The view from nowhere.
pi_95518615
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:29 schreef Supersoep het volgende:
Ik had zoiets bij 1 van mn eerste relaties eens gevraagd: ben je nu m'n vriendin? Want ik vond het zo onduidelijk. Dat was best awkward, maar een leermoment dus.
Ik zit meer in het grijsgebied waar ik zelf nog niet veel van snap, want ik zeg vaak single maar als je al 4 jaar met dezelfde aan het rommelen bent kan je eigenlijk niet zeggen van ik ben single.
Aan de andere kant werkt een labeltje bij mij ook niet echt want dan slaat de paniek toe. Ik ben daar een beetje raar in.
En zodoende werkt aankloten even het beste bij mij.
pi_95518617
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat topic heb ik gevolgd. Ik heb alleen nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag.
Welke vraag?
pi_95518744
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat was niet persoonlijk , maar meer omdat ik voor mezelf er even niet te veel mee bezig wilde houden omdat ik dan ga malen en dan besluit ik even het los te laten, was nogal aan het malen en ik had zoiets van laat het even voor wat het is.
pi_95518768
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik zit meer in het grijsgebied waar ik zelf nog niet veel van snap, want ik zeg vaak single maar als je al 4 jaar met dezelfde aan het rommelen bent kan je eigenlijk niet zeggen van ik ben single.
Aan de andere kant werkt een labeltje bij mij ook niet echt want dan slaat de paniek toe. Ik ben daar een beetje raar in.En zodoende werkt aankloten even het beste bij mij.
Herkenbaar. Ik had dat zelfs heel vroeger al, toen ik 9 was. Was enorm verliefd op een jongen, hij vroeg me verkering, helemaal in de wolken. Maar 's avonds in bed raakte ik in paniek. Vond het zo'n gek idee om bij iemand te 'horen'. Dus toen heb ik het 2 dagen later uitgemaakt. :')

And so it began. :')
pi_95518898
Aardbei, mannenverslindster. Ik had het moeten weten. O+
Ron Paul 2012
pi_95518963
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:40 schreef Supersoep het volgende:
Aardbei, mannenverslindster. Ik had het moeten weten. O+
Neuhh, ik hou ze eigenlijk altijd op afstand.
pi_95518970
I
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Herkenbaar. Ik had dat zelfs heel vroeger al, toen ik 9 was. Was enorm verliefd op een jongen, hij vroeg me verkering, helemaal in de wolken. Maar 's avonds in bed raakte ik in paniek. Vond het zo'n gek idee om bij iemand te 'horen'. Dus toen heb ik het 2 dagen later uitgemaakt. :')

And so it began. :')
Ik heb het ook een keer gepresteerd dat iemand een jongen vertelde dat ik hem leuk vond en toen zag ik hem daarna dat ik keihard wegrent ben. Later kreeg ik heel even wat met hem.
Vrouwen kunnen heel erg vreemd doen :Y
pi_95519049
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef formerjellybean het volgende:
I

[..]

Ik heb het ook een keer gepresteerd dat iemand een jongen vertelde dat ik hem leuk vond en toen zag ik hem daarna dat ik keihard wegrent ben. Later kreeg ik heel even wat met hem.
Vrouwen kunnen heel erg vreemd doen :Y
Ik heb precies zoiets meegemaakt, alleen toen rende ik weg uit de kantine. :')
pi_95519123
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb precies zoiets meegemaakt, alleen toen rende ik weg uit de kantine. :')
Meer details graag.
The view from nowhere.
pi_95519330
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:43 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Meer details graag.
Middelbare school, mensen gingen op de tafels trommelen in de kantine: Aardbei hartje Peter. En hij hoorde dat uiteraard, dus toen ben ik weggerend omdat ik hem niet onder ogen wilde komen en niet wist wat me gebeurde, ik wilde helemaal niet dat hij het wist. Daarna nog meer faal op faal acties, maar goed het is uiteindelijk niks geworden en achteraf ben ik blij toe. :') Vind hem nu alles behalve leuk.
pi_95519495
Het was natuurlijk een vreemde situatie omdat het zich in het publiek afspeelde. Hoe oud was je toen? Ben je nog lang verliefd geweest op Peter?
The view from nowhere.
pi_95519515
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Neuhh, ik hou ze eigenlijk altijd op afstand.
Beetje hetzelfde als met Formerjellybean dan?
Ron Paul 2012
pi_95519699
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Beetje hetzelfde als met Formerjellybean dan?
Denk het wel ja.
pi_95519754
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:48 schreef deelnemer het volgende:
Het was natuurlijk een vreemde situatie omdat het zich in het publiek afspeelde. Hoe oud was je toen? Ben je nog lang verliefd geweest op Peter?
Uhh ik was 14 geloof ik. Dan mag zoiets. :')

Ben denk ik een jaartje verliefd op hem geweest. Bij mij duurt dat altijd wel lang.
pi_95519762
Ik ben daar heel dubbel in want ik kan ze heel goed uitdagen, maar hou ze ook op een afstand . Wel kan ik een hartenbreekstertje zijn want er zijn meerdere mannen die me leuk vonden wat ik eigenlijk niet wilde en dus heb afgewezen.
Het komt denk omdat ik heel makkelijk met mannen omga, ik ben gauw one of the guys.
  donderdag 14 april 2011 @ 22:54:11 #102
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95519884
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ben denk ik een jaartje verliefd op hem geweest. Bij mij duurt dat altijd wel lang.
Je kent verliefdheid goed, weet ik inmiddels. Als je verliefd bent, heb je dan nog steeds reserves bij het idee van relatie?
The view from nowhere.
  donderdag 14 april 2011 @ 22:55:48 #103
118585 Crutch
pi_95519989
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zit je nu ook in een relatie?
Je moeder is een hamster
pi_95520127
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:54 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je kent verliefdheid goed, weet ik inmiddels. Als je verliefd bent, heb je dan nog steeds reserves bij het idee van relatie?
Stapelgek was ik op een Chinese jongen uit mijn klas, maar het idee van een relatie met hem benauwde me. Ik heb er wel veel over gefantaseerd.
  donderdag 14 april 2011 @ 23:01:23 #105
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95520341
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Stapelgek was ik op een Chinese jongen uit mijn klas, maar het idee van een relatie met hem benauwde me. Ik heb er wel veel over gefantaseerd.
In welke zin voel je jezelf opgesloten? Ben je niet op je gemak bij die jongen?
The view from nowhere.
pi_95520650
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:01 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ben je niet op je gemak bij die jongen?
Jawel, super leuke jongen. Niet dat ik denk dat hij een relatie met me wilde, hij viel waarschijnlijk op een aziatisch meisje uit mijn klas...maar goed, ik weet ook wel hoe het komt, dat gevoel. Heb alleen nog niet echt zin om dan tegen dat gevoel in te gaan. Ofzo.

Opgesloten? Nee, gewoon verwachtingen waaraan je dan moet voldoen, verplichtingen, druk, deel uitmaken van iets groter, etc. En dat iemand zo dichtbij me komt, en dan macht over mij en mijn emoties heeft, angst voor afwijzing. Zoveel dingen.
  donderdag 14 april 2011 @ 23:06:04 #107
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95520654
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Middelbare school, mensen gingen op de tafels trommelen in de kantine: Aardbei hartje Peter. En hij hoorde dat uiteraard, dus toen ben ik weggerend omdat ik hem niet onder ogen wilde komen en niet wist wat me gebeurde, ik wilde helemaal niet dat hij het wist. Daarna nog meer faal op faal acties, maar goed het is uiteindelijk niks geworden en achteraf ben ik blij toe. :') Vind hem nu alles behalve leuk.
Oh bah dat heb ik ook een paar keer gehad. Vreselijk, ik schaamde me dood.
  donderdag 14 april 2011 @ 23:11:36 #108
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95521006
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jawel, super leuke jongen. Niet dat ik denk dat hij een relatie met me wilde, hij viel waarschijnlijk op een aziatisch meisje uit mijn klas...maar goed, ik weet ook wel hoe het komt, dat gevoel. Heb alleen nog niet echt zin om dan tegen dat gevoel in te gaan. Ofzo.

Opgesloten? Nee, gewoon verwachtingen waaraan je dan moet voldoen, verplichtingen, druk, deel uitmaken van iets groter, etc. En dat iemand zo dichtbij me komt, en dan macht over mij en mijn emoties heeft, angst voor afwijzing. Zoveel dingen.
Dat is wel zo. Maar die heftige periode gaat over en dan kom je in rustiger vaarwater. Na een tijdje wordt het eerder alledaags en vertrouwd. Tenzij je een haat/liefde verhouding hebt.
The view from nowhere.
pi_95521182
Ik denk dat iedereen dat soort bindingsangst wel heeft bij de eerste (of eerste paar) relatie(s). Het is allemaal onbekend terrein, je voelt je alsof je het zelf allemaal maar in goede banen moet leiden, enz.

Dat verdwijnt, zoals Deelnemer zegt, best snel - zeker als je bij een persoon bent waar je je op je gemak voelt. Dus in Straw's geval ook liever geen enorm extravert type.
Ron Paul 2012
pi_95521241
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:14 schreef Supersoep het volgende:
Ik denk dat iedereen dat soort bindingsangst wel heeft bij de eerste (of eerste paar) relatie(s). Het is allemaal onbekend terrein, je voelt je alsof je het zelf allemaal maar in goede banen moet leiden, enz.

Dat verdwijnt, zoals Deelnemer zegt, best snel - zeker als je bij een persoon bent waar je je op je gemak voelt. Dus in Straw's geval ook liever geen enorm extravert type.
Of juist wel, hoef ik geen gangmaker te zijn, de gene die altijd met de ideeën komt, of het gesprek op gang houdt. ;) Etc.

Nee je hebt wel gelijk. :P Of het vanzelf minder wordt dat weet ik niet, hoop het maar.
pi_95521273
Dat hoeft niet altijd te verdwijnen hoor er zijn ook mensen die het blijven houden. Soms zit dat ook een beetje in de aard van het beestje.
pi_95521316
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:15 schreef formerjellybean het volgende:
Dat hoeft niet altijd te verdwijnen hoor er zijn ook mensen die het blijven houden. Soms zit dat ook een beetje in de aard van het beestje.
Nee dat weet ik. Maar als je dus nog geen relaties hebt gehad, of zéér weinig, dan weet je nog niet echt of je wel degelijk bindingsangst hebt, op jouw niveau dan.
Ron Paul 2012
pi_95521360
quote:
Is ook zo. Maar dat is in mijn geval nog moeilijk inschatten. :)
  donderdag 14 april 2011 @ 23:17:24 #114
118585 Crutch
pi_95521373
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:14 schreef Supersoep het volgende:

Had ik vroeger geen last van en nu juist wel.
Niet dat ik vreemdga ofzo, maar raak wel snel uitgekeken.
Je moeder is een hamster
  donderdag 14 april 2011 @ 23:18:21 #115
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95521432
quote:
Het klinkt ook alsof je niet kan kiezen. Heb je dat ook met spullen kopen?
The view from nowhere.
pi_95521495
Ik denk ook wel dat als je ouder word ook selectiever word. Je word gewoon kritischer en dat kan er ook meespelen. Als je wat ouder bent ken jezelf wat beter en pik je ook minder dan op jongere leeftijd.
pi_95521496
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:18 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Daar heeft het niets mee te maken. :P
pi_95521551
quote:

[..]

Dat vind ik een beetje een onzinnige vergelijking.
  donderdag 14 april 2011 @ 23:24:14 #119
118585 Crutch
pi_95521735
quote:

[..]

Dude :')
Je moeder is een hamster
  donderdag 14 april 2011 @ 23:27:42 #120
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95521933
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar heeft het niets mee te maken. :P
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:20 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat vind ik een beetje een onzinnige vergelijking.
Ik vraag het maar. Sommige mensen hebben grote moeite met keuzes maken iha. Niet alleen kiezen voor het wel of niet aangaan van een relatie, maar ook bij het kiezen van een opleiding, of zelfs het kopen van producten.
The view from nowhere.
  donderdag 14 april 2011 @ 23:29:12 #121
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95522014
Tja, over bindingsangst?

Ik kan niet voor anderen spreken, maar mijn "bindingsangst" had voornamelijk te maken met mijn onzekerheden vroeger. Bang dat als ik mezelf echt bloot gag aan iemand en dat die persoon mij dan zou afwijzen. En ook een klein beetje bang dat ik zou hechten aan iemand en het niet helemaal leuk zou vinden of iemand beter tegen kwam, maar dat speelde eigenlijk geen grote rol.

Ik was vooral heel bang dat iemand mij compleet zou breken. En dat is uiteindelijk ook een keer gebeurt, was best kut maar kwam er wel overheen en nu ben ik niet meer bang om mijn hart gebroken te krijgen.
  donderdag 14 april 2011 @ 23:32:46 #122
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95522226
hoi allen ik doe niet zoveel aan me leven enzo, maar ik zag zojuist dit topic
Mijn nieuwe oldtimer :-)

silenthill post in laatste post pagina 1 dat meisjes kleine schattige autos schattig vinden en dat hij er een vriendin aan heeft overgehouden. dat trekt me aan.

ik heb hem dit gepmt:
quote:
hey, je kent me niet.

maar je post in dat topic over je nieuwe oldtimerauto op einde van pagina 1

quote:
"Ja, ben ook blij met de Suzuki.

Vrouwen vinden hem klein en lief. ( Menig vriendin aan overgehouden )
"
hoe doe je dat met een auto meisjes aantrekken?
ik ben 23 en wil ook een vriendin
ik heb zelf 2 autos:

Wat vinden jullie de "coolste" klassieke auto?

een peugeot 203 en peugeot 403

is die 203 goed geschikt om meisjes te trekken, hoe kan ik dat doen?

ik zit meestal met me problemen dat ik geen vrouwen ken rond te zwermen op het r&p forum... sorry daarvoor, maar ik ben erg nieuwsgierig.
ik had daar in een topic een keer gepost dat ik plannen had om naar een parkeerterrein bij een winkelcentrum met de 203 te gaan, en meisjes aankijken ofzoiets.

ik hoop dat je wat leuks terugstuurt over hoe dat moet enzo,

Groet
Grijsleven
ik hoop dat er wat terugkomt, want hij klinkt vrolijk en erg positief over dat het makkelijk is met meisjes.
dus daar ben ik een beetje mee bezig :)

quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

lol, ik dacht dat alleen ik zulke grote faal-op-faal acties had. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 14-04-2011 23:40:05 ]
  donderdag 14 april 2011 @ 23:40:15 #123
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95522631
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
lol, ik dacht dat alleen ik faal-op-faal acties had. :)
Je kunt net zo goed naar buiten gaan, want het zijn daarbuiten ook allemaal falers.
The view from nowhere.
  donderdag 14 april 2011 @ 23:41:16 #124
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95522687
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je kunt net zo goed naar buiten gaan, want het zijn daarbuiten ook allemaal falers.
Ik heb zoveel faal acties en faal momenten. Iedereen, denk ik.
pi_95522781
Haha leuke verhalen. Op de middelbare was er een meisje verliefd op mij (wat ik zelf overigens niet door had). Het was echt zo'n lomp meisje; een beetje nerd-achtig en vooral onopvallend. Had ik op een dag een liefdesbrief in mijn kluis (gedicht en al erbij), afzender Dominique. Ik heb samen met vrienden die brief opgehangen tijdens de pauze bij de roosterborden, zodat iedereen het kon zien. Ging natuurlijk de hele school (bovenbouw) door. Zij huilend naar de concierge. Ik vond dat toen priceless, geweldig, grappig. :) Nu is het sneu natuurlijk.
pi_95522858
Zulke mensen had ik ook wel op school. Die kotste ik altijd uit. Nogsteeds eigenlijk.

Zo compleet gevoelloos.
pi_95522882
Daar word ik verdrietig van. Ik zou het ook niet eens willen delen.
Ron Paul 2012
pi_95522910
iwannabehigh, hoe was je date?
pi_95522918
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Maar op die manier kan je waarschijnlijk nooit een serieuze relatie aangaan. Lijkt me best fucked up, zo wil ik echt niet ''eindigen''. Daar ben ik bang voor.
pi_95522940
quote:
12s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:45 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maar op die manier kan je waarschijnlijk nooit een serieuze relatie aangaan. Lijkt me best fucked up, zo wil ik echt niet ''eindigen''. Daar ben ik bang voor.
Wel als het serieus wordt, zonder dat dat ook wordt uitgesproken. Ofzo. :P
  donderdag 14 april 2011 @ 23:47:04 #131
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95522971
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb zoveel faal acties en faal momenten. Iedereen, denk ik.
nee, toch doet "iedereen" het beter dan mij.(en met iedereen bedoel ik het gros van de mannen van me leeftijd")

quote:
12s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Haha leuke verhalen. Op de middelbare was er een meisje verliefd op mij (wat ik zelf overigens niet door had). Het was echt zo'n lomp meisje; een beetje nerd-achtig en vooral onopvallend. Had ik op een dag een liefdesbrief in mijn kluis (gedicht en al erbij), afzender Dominique. Ik heb samen met vrienden die brief opgehangen tijdens de pauze bij de roosterborden, zodat iedereen het kon zien. Ging natuurlijk de hele school (bovenbouw) door. Zij huilend naar de concierge. Ik vond dat toen priceless, geweldig, grappig. :) Nu is het sneu natuurlijk.
ik heb ook een liefdesbrief gehad. ik werd alleen zo opgelaten en angstig ervan dat ik hem ben kwijtgeraakt.

ik durfde hem alleen maar voor een lamp te lezen, en de envelop niet open te maken.
er stond iets in dat ze me leuk vond, verlegen jongens ofzoiets. en allemaal andere dingen. ik weet zeker dat het voor mij was
en het eindigte dat ik binnenkort wel erachter zou komen wie ze was, of weet ik veel.

toen ben ik hem kwijtgeraakt omdat ik het niet meer op een rijtje had, en heb ik hem nooit goed kunnen lezen.

verder nog wat faalmomenten bij frans bijv. dat ineens zon meisje in de klas me naam roept, en dat ze me leuk vind.
ik blozen enzo, en proberen af te schuiven.

en alle andere periodes uit me leven hebben ook nog wel dikke faal overal , maar daar kan ik nu even niet opkomen
pi_95522996
quote:
15s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Zulke mensen had ik ook wel op school. Die kotste ik altijd uit. Nogsteeds eigenlijk.

Zo compleet gevoelloos.
Zulke dingen gebeuren op iedere school wel denk ik. Dan ben je nog jong en vind je dat grappig (tenminste ik vond het echt grappig). Nu zal ik het nooit weer doen; moet wel hard/vervelend zijn geweest voor haar.

quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
iwannabehigh, hoe was je date?
Het was niet eens echt een date. Meer gepraat over dingen enzovoort, vandaar zei ik ook: wish me luck. :)
  donderdag 14 april 2011 @ 23:47:49 #133
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95523008
quote:
12s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik hoop echt niet dat je trots daarop bent. :) Hierdoor vind ik het ook niet erg dat je zoveel pijn ervaart wat betreft Megan Fox.
pi_95523043
quote:
12s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef iwannabehigh het volgende:
Het was niet eens echt een date. Meer gepraat over dingen enzovoort, vandaar zei ik ook: wish me luck. :)
Want praten is moeilijk voor je?

Hoe is die 'date' precies tot stand gekomen dan?
pi_95523103
quote:
12s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zulke dingen gebeuren op iedere school wel denk ik. Dan ben je nog jong en vind je dat grappig (tenminste ik vond het echt grappig). Nu zal ik het nooit weer doen; moet wel hard/vervelend zijn geweest voor haar.
Dan heb je in ieder geval geleerd om rekening te houden met andere mensen. :)
pi_95523104
quote:
11s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Want praten is moeilijk voor je?

Hoe is die 'date' precies tot stand gekomen dan?
Ligt eraan waarover er gepraat moet worden. Gewoon een paar ''issues'' met dat meisje :P Heeft allemaal te maken met mijn jaloezie :P
pi_95523139
quote:
12s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:50 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ligt eraan waarover er gepraat moet worden. Gewoon een paar ''issues'' met dat meisje :P Heeft allemaal te maken met mijn jaloezie :P
En nu vanaf het begin, want ik snap er niets van. :o
pi_95523180
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik hoop echt niet dat je trots daarop bent. :) Hierdoor vind ik het ook niet erg dat je zoveel pijn ervaart wat betreft Megan Fox.
Ik ben er niet trots op, zo heb ik wel meer gemene dingen gedaan (vroeger, om het zo maar te noemen). Nu heb ik soms de drang nog wel, maar niet om mensen opzettelijk te kwetsen. Gewoon soms een beetje plagen (sommige mensen dan). Misschien is het wel een ziekte :P
pi_95523217
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hij ervaart pijn wat betreft Megan Fox?

Ik val van de ene naar de andere verbazing. :P
  donderdag 14 april 2011 @ 23:52:27 #140
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95523228
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee, toch doet "iedereen" het beter dan mij.(en met iedereen bedoel ik het gros van de mannen van me leeftijd")
Dat is ook niet zo moeilijk, want je doet niets.

quote:
ik heb ook een liefdesbrief gehad. ik werd alleen zo opgelaten en angstig ervan dat ik hem ben kwijtgeraakt.

ik durfde hem alleen maar voor een lamp te lezen, en de envelop niet open te maken.
er stond iets in dat ze me leuk vond, verlegen jongens ofzoiets. en allemaal andere dingen. ik weet zeker dat het voor mij was
en het eindigte dat ik binnenkort wel erachter zou komen wie ze was, of weet ik veel.

toen ben ik hem kwijtgeraakt omdat ik het niet meer op een rijtje had, en heb ik hem nooit goed kunnen lezen.
Ik geef toe, dat dit wel de beste faal is tot nu toe.
The view from nowhere.
  donderdag 14 april 2011 @ 23:52:48 #141
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95523241
quote:
12s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:51 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik ben er niet trots op, zo heb ik wel meer gemene dingen gedaan (vroeger, om het zo maar te noemen). Nu heb ik soms de drang nog wel, maar niet om mensen opzettelijk te kwetsen. Gewoon soms een beetje plagen (sommige mensen dan). Misschien is het wel een ziekte ;)
Ik ook wel. Maar hoe jij het vertelt... misschien is het inderdaad een ziekte ;).
  donderdag 14 april 2011 @ 23:53:30 #142
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95523276
quote:
12s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:50 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

waar ontmoet jij meisjes?
in je dagelijks leven ofzo al, via die opleiding van je?
waar dan?

jij boft echt.

ook dat van dat mbo 1 bejaardentehuis meisje ofzoiets. zij klinkt vet lief O+

ze geeft vast heel veel om mensen, anders doet ze die opleiding niet. en je zei ook al dat ze best leuk is, maar dan een nadeel over weetikveel wat het was, dat weet ik al nieteens meer, maar jij vond haar daardoor niet geschikt voor jou.

jij boft echt, je weet niet wat je hebt man
waar vind je dat soort meisjes? !

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 15-04-2011 00:24:36 ]
pi_95523279
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:52 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik ook wel. Maar hoe jij het vertelt... misschien is het inderdaad een ziekte ;).
Dan is 't toch wel gezond. Toen ik het aan mijn moeder vertelde, moest ze alleen maar lachen. Een ziekte is het vast niet.
pi_95523319
quote:
16s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dan is 't toch wel gezond. Toen ik het aan mijn moeder vertelde, moest ze alleen maar lachen. Een ziekte is het vast niet.
Er zijn wel grenzen. Als moeder daarom lachen vind ik wel sneu. :')
Ron Paul 2012
pi_95523339
quote:
12s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:45 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Het licht eraan, je kan ook iemand treffen die net zo is en dan werkt het op een rare manier :Y
Verder ben ik even in de wolken want hem boeide het niet hoe ik eruitzag , wat ik op zich best wel lief vind. O+
Ben zo iemand die er goed wil uitzien voor haar kerel O-)
  donderdag 14 april 2011 @ 23:55:08 #146
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95523351
quote:

[..]

Misschien is die ziekte wel erfelijk ;).
pi_95523391
quote:

[..]

Misschien omdat je moeder ook zo was en je het van haar hebt? :P

Ik moest niet zoiets aan mijn ouders vertellen.
Dan vonden ze me vast een gevoelloos kutkind met een hart van steen. :P
pi_95523416
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Misschien is die ziekte wel erfelijk ;).
Mijn vader is ook zo. Het is gewoon dat ik het leuk vind om mensen af en toe te plagen, en dan doel ik op mensen die mij irriteren.

quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Er zijn wel grenzen. Als moeder daarom lachen vind ik wel sneu. :')
Lachen omdat ik soms mensen wil plagen he, omdat ik die drang voel. Miss is het wel ''erfelijk'', zoals K_W zegt.
pi_95523427
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Het licht eraan, je kan ook iemand treffen die net zo is en dan werkt het op een rare manier :Y
Verder ben ik even in de wolken want hem boeide het niet hoe ik eruitzag , wat ik op zich best wel lief vind. O+
En hij is dus ook zo, dus dan heb je geboft...of juist niet, moet nog uitwijzen natuurlijk. :)
  donderdag 14 april 2011 @ 23:57:08 #150
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95523450
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:52 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo moeilijk, want je doet niets.

[..]

Ik geef toe, dat dit wel de best is tot nu toe.
oh ik moet eraan toevoegen dat ik er nooit ben achter gekomen wie het was.
ook nooit wat gemerkt erna.
naam was iets van michelle ofzoiets, of iets anders met een M, maar ik kon het niet goed lezen, en ik ben het alweer vergeten.

ik heb nou juist een maandje terug iets bedacht wie het kon zijn, er zijn wat voorvallen geweest die ik eigenlijk wel aan die brief kan koppelen en ik had die link niet eerder bedacht. maar ik weet zeker dat me moeder alle klassenlijsten e.d. heeft weggegooid,(stomme rotouders, dat soort dingen doen ouders altijd!).
dus ik kan het niet meer uitzoeken. en ze is vast verhuist, en ik weet naam nieteens meer(ze is een jaar ouder, en ik zag haar alleen op school).

ook weet ik waar ze ongeveer woont, maar waar precies ben ik ook allang al vergeten, en ze zal wel verhuist en alles zijn.
niet dat he tuitmaakt want het is toch allemaal al jaren terug.... :(
pi_95523456
quote:
16s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:56 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Mijn vader is ook zo. Het is gewoon dat ik het leuk vind om mensen af en toe te plagen, en dan doel ik op mensen die mij irriteren.

[..]

Lachen omdat ik soms mensen wil plagen he, omdat ik die drang voel. Miss is het wel ''erfelijk'', zoals K_W zegt.
Dat is geen plagen, dat met die brief vind ik pesten en gewoon voor schut zetten op een heel erge manier.
pi_95523481
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Maar toch zou ik het persoonlijk niet zo willen, maar het is wel ideaal voor jullie.
Ja, zegt wel wat dat het hem niet interesseert over hoe je eruit ziet, dan vindt hij je sowieso wel leuk. ;)
  donderdag 14 april 2011 @ 23:58:40 #153
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_95523544
Ha gelukkig loopt dit topic door mijn inzet nog altijd voort! Hoe is het met die paap van een richard tegenwoordig?
pi_95523549
quote:
16s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maar toch zou ik het persoonlijk niet zo willen, maar het is wel ideaal voor jullie.
Ja, zegt wel wat dat het hem niet interesseert over hoe je eruit ziet, dan vindt hij je sowieso wel leuk. ;)
Mag ook wel, na 4 jaar aankloten. :P
pi_95523558
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is geen plagen, dat met die brief vind ik pesten en gewoon voor schut zetten op een heel erge manier.
Niet meer op die manier. Dat was ook gewoon een beetje stoer doen. Ik weet zelf ook wel dat pesten enzovoort iemand zijn/haar leven eigenlijk ''kapot'' kunnen maken. Zoiets doe ik dan ook nooit weer. Wie wel, van onze leeftijd?
pi_95523566
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:58 schreef PfenisBaron het volgende:
Ha gelukkig loopt dit topic door mijn inzet nog altijd voort! Hoe is het met die paap van een richard tegenwoordig?
Heeft een ban, ontmoet zaterdag Keep_Walking, verder geen nieuws.
  donderdag 14 april 2011 @ 23:59:15 #157
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95523570
quote:
16s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:56 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

[..]

volgensmij krijg je daar best wel mensenkennis van om te doen. dan weet je tot hoever je kan gaan e.d.
  vrijdag 15 april 2011 @ 00:00:10 #158
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_95523621
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heeft een ban, ontmoet zaterdag Keep_Walking, verder geen nieuws.
Waarom een ban? Jullie willen m suïcidaal hebben?
pi_95523628
quote:
16s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:59 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Niet meer op die manier. Dat was ook gewoon een beetje stoer doen. Ik weet zelf ook wel dat pesten enzovoort iemand zijn/haar leven eigenlijk ''kapot'' kunnen maken. Zoiets doe ik dan ook nooit weer. Wie wel, van onze leeftijd?
Er zijn mensen die dat grappig blijven vinden, omdat het ze niet kan schelen wat ze die andere persoon aandoen. Maar de meeste peskopjes ontgroeien het inderdaad wel. Of leren zich inhouden. :P
pi_95523651
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:00 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Waarom een ban? Jullie willen m suïcidaal hebben?
Hij was suicidaal, dat was de reden voor de ban.

Ironie..
  vrijdag 15 april 2011 @ 00:02:06 #161
118585 Crutch
pi_95523700
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ironie..
Wut?
Hoe dan?
Dat heb ik even gemist volgens mij...
Je moeder is een hamster
pi_95523728
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef Crutch het volgende:

[..]

Wut?
Hoe dan?
Dat heb ik even gemist volgens mij...
Klopt het was ook niet in dit topic.
  vrijdag 15 april 2011 @ 00:05:27 #163
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_95523853
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ironie..
gevalletje 'die zien we nooit meer..terug!' dus

pi_95523886
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:05 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Misschien wel, misschien niet. Doet er niet echt toe.
  vrijdag 15 april 2011 @ 00:08:55 #165
118585 Crutch
pi_95524003
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:05 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij hulp gaat zoeken / krijgen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien wel, misschien niet. Doet er niet echt toe.
Klopt, laten we onderwerp Richard maar afsluiten.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 15 april 2011 @ 00:13:45 #166
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95524232
Ik ben vandaag jarig. 23 jaar oud.
pi_95524255
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:13 schreef Keep_Walking het volgende:
Mijn moeder vandaag ook. :) Gefeli *O*
  vrijdag 15 april 2011 @ 00:14:41 #168
118585 Crutch
pi_95524275
quote:
Gefeli :)
Je moeder is een hamster
  vrijdag 15 april 2011 @ 00:15:05 #169
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_95524292
quote:
Slowch-

... gefeliciteerd.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
  vrijdag 15 april 2011 @ 00:18:17 #170
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95524434
Bedankt :). En Gefeli met je moeder, Straw.

[ Bericht 13% gewijzigd door Keep_Walking op 15-04-2011 00:24:19 ]
  vrijdag 15 april 2011 @ 00:23:01 #171
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95524596
quote:
Gefelicteerd jongeman *O*

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mijn moeder vandaag ook. :) Gefeli *O*
Ook gefeliciteerd
The view from nowhere.
pi_95524833
Gefeliciteerd nog, sorry. Beetje dood (en off topic) weer dit topic.
  vrijdag 15 april 2011 @ 00:30:45 #173
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95524887
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Gefeliciteerd nog, sorry. Beetje dood (en off topic) weer dit topic.
Tis ook laat.
pi_95524888
Feliteerd en nu kan ik niet slapen omdat ik even verliefde vlinders heb O+
Dat is wel leuk gewoon het leuke van even wat van hem gehoord te hebben O+
pi_95524948
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:30 schreef formerjellybean het volgende:
Lijkt wel een puber.
  vrijdag 15 april 2011 @ 00:32:49 #176
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95524963
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:30 schreef formerjellybean het volgende:
Jij ook nog gefeliciteerd. Dit is een van de feestelijkste delen tot nu toe.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The view from nowhere.
pi_95525250
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:32 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Lijkt wel een puber.
Dat heb je als je goed verliefd bent O+
[youtube]http://youtu.be/QLXdB7okurE[/youtube]
pi_95525332
He verdorie wilde tekstclipje van Kate Perry's teenage dream posten die was wel zo toepasselijk :'(
  vrijdag 15 april 2011 @ 00:44:49 #179
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95525376
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:40 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat heb je als je goed verliefd bent O+

Toepasselijke tekst. Stevige beat .
The view from nowhere.
pi_95525491
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:43 schreef formerjellybean het volgende:
He verdorie wilde tekstclipje van Kate Perry's teenage dream posten die was wel zo toepasselijk :'(
Dat kan je wel zeggen ja, wanneer komt hij precies? Wat gaan jullie doen?
pi_95525597
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:48 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat kan je wel zeggen ja, wanneer komt hij precies? Wat gaan jullie doen?
Dat weet ik nog niet precies, ik wacht het af want dat is ook even spannend O+ En wat we gaan doen sexen natuurlijk *; en bier drinken , en ik zorg dat ik voor hem even een mooi jurkje aan heb want ik heb wel wat goed te maken :D
pi_95525946
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:52 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat weet ik nog niet precies, ik wacht het af want dat is ook even spannend O+ En wat we gaan doen sexen natuurlijk *; en bier drinken , en ik zorg dat ik voor hem even een mooi jurkje aan heb want ik heb wel wat goed te maken :D
Tja, je bent wel erg blij, ik merk het aangezien je (ineens) aardig tegen mij doet. Once in a life time. Leuk voor je, geniet ervan zou ik zeggen.
  vrijdag 15 april 2011 @ 01:04:10 #183
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95525980
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:52 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat weet ik nog niet precies, ik wacht het af want dat is ook even spannend O+ En wat we gaan doen sexen natuurlijk *; en bier drinken
dat mocht toch niet op een eerste Date?
pi_95525993
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 01:04 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

dat mocht toch niet op een eerste Date?
Ze kent hem al 4 jaar. En ze hebben vast al seks gehad.
pi_95526035
Dat is bij hem en mij wel gebeurd, zo hebben we elkaar leren kennen en het is ondertussen 4 jaar verder .
En wat mij betreft mag het best als er een klik is en je het zelf ook wilt , je moet het niet doen als je onder druk word gezet door een ander
pi_95526056
m

[ Bericht 91% gewijzigd door iwannabehigh op 15-04-2011 01:11:43 ]
pi_95526057
Het is een 4 jaar durige onenightstand :? :D
  vrijdag 15 april 2011 @ 01:07:59 #188
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95526082
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 01:06 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is bij hem en mij wel gebeurd, zo hebben we elkaar leren kennen en het is ondertussen 4 jaar verder .
En wat mij betreft mag het best als er een klik is en je het zelf ook wilt , je moet het niet doen als je onder druk word gezet door een ander
Oohh dus toch wel? Jeetje, Confusing allemaal. Maar jij ging die ONS waarschijnlijk al Ervaren in.
pi_95526089
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 april 2011 01:03 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Tja, je bent wel erg blij, ik merk het aangezien je (ineens) aardig tegen mij doet. Once in a life time. Leuk voor je, geniet ervan zou ik zeggen.
Zo onaardig ben ik niet tegen jou. Ben af en toe wat bitchy aangelegd over het algemeen.
pi_95526101
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
Blijkbaar wel. Feitelijk zijn jullie fuckbuddy's van elkaar.

1 ding is zeker: hij vindt je wel aantrekkelijk
  vrijdag 15 april 2011 @ 01:09:00 #191
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95526111
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
Jullie doen nooit eens iets anders samen?
The view from nowhere.
pi_95526162
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 01:07 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oohh dus toch wel? Jeetje, Confusing allemaal.
Dat is ingewikkeld , dating is vaak toch wel gevoelskwestie , was trouwens niet het type voor een one-nightstand en hij ook niet maar het overkwam ons gewoon.
De meningen zijn er trouwens heel verdeeld over de een heeft het wel de ander wil een langere tijd mee wachten. Het is waar je zelf achter moet komen en wat je zelf wilt.
  vrijdag 15 april 2011 @ 01:12:26 #193
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95526201
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 01:10 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is ingewikkeld , dating is vaak toch wel gevoelskwestie , was trouwens niet het type voor een one-nightstand en hij ook niet maar het overkwam ons gewoon.De meningen zijn er trouwens heel verdeeld over de een heeft het wel de ander wil een langere tijd mee wachten. Het is waar je zelf achter moet komen en wat je zelf wilt.
Oh, dat lijkt me wel heel prachtig.
pi_95526202
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 01:09 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Jullie doen nooit eens iets anders samen?
Jawel stappen, we kennen elkaar ook van het uitgaan en zijn beiden gewoon niet zo heel daterige qua dat hele gedoe eromheen.
Hij is ook gewoon daarbuiten ook een vriend want als er wat is dan is die er voor me zoals bij de zelfmoord van een vriend toen zijn we ook dichter naar elkaar toegegroeit
pi_95526229
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 01:12 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Jawel stappen, we kennen elkaar ook van het uitgaan en zijn beiden gewoon niet zo heel daterige qua dat hele gedoe eromheen.
Hij is ook gewoon daarbuiten ook een vriend want als er wat is dan is die er voor me zoals bij de zelfmoord van een vriend toen zijn we ook dichter naar elkaar toegegroeit
Trouwen? Kinderen?
  vrijdag 15 april 2011 @ 01:15:31 #196
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95526261
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 01:12 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja, dat kan ook. Het groeit idd vanzelf uit tot een relatie.
The view from nowhere.
pi_95526309
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 april 2011 01:13 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Trouwen? Kinderen?
Dat willen we beiden niet. Hij wil geen kinderen en ik ook niet dus wat dat betreft passen we ook goed bij elkaar.
Zijn ouders zijn gescheiden dus ik geloof ook dat die daar een behoorlijke klap van heeft overgehouden.
pi_95526515
Hey formerjellybean, wat een fijn verhaal!

quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:33 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Match jij niet goed met Supersoep? Je hebt wat nerdische trekjes (electonica, Star trek). Dat is een vereiste voor Supersoep. Je bent een beetje mollig. Matchmaking O+ .
Het ging ook door mijn hoofd, hahaha :D Maar volgens mij ben ik niet nerdy genoeg voor Supersoep. En ik houd heel erg van hoge hakken maar ik heb geen geld, al mijn oude paren zijn kapot. Unicum voor mij.

Ik weet het ook niet hoor, op een avond als deze. Na het avondeten niks meer gedaan. En ik voel me dan zo nutteloos en niks. Daar wil een man toch niet mee?
pi_95526547
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 01:24 schreef minnemin het volgende:

[..]
Ik weet het ook niet hoor, op een avond als deze. Na het avondeten niks meer gedaan. En ik voel me dan zo nutteloos en niks. Daar wil een man toch niet mee?
So what. :P

Interesseert me werkelijk geen ruk.
Ron Paul 2012
pi_95526556
Oké Supersoep. Gaan we pm'en?
pi_95526596
Dat dan weer niet, heeft niks met jou te maken. Mijn hart is al verkocht.
Ron Paul 2012
pi_95526675
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 april 2011 01:27 schreef Supersoep het volgende:
Dat dan weer niet, heeft niks met jou te maken. Mijn hart is al verkocht.
Doe normaal :')

slijmbal
  vrijdag 15 april 2011 @ 01:35:41 #203
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95526775
quote:

Ik zou er ook niet direkt op afknappen. Je kan toch goed gezelschap zijn.
The view from nowhere.
pi_95527041
bottom line is dat ik denk dat ik weinig tot niks te bieden heb en werkelijk altijd het negatieve zie. damn ik frustreer mezelf zo.

ik heb extreem behoefte aan bevestiging en een arm om me heen en lieve woordjes en een vent op zondagmiddag in mijn bed. aaargh ik moet ook niet naar programma's als Generatie 2010 kijken.
pi_95527059
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 01:52 schreef minnemin het volgende:
bottom line is dat ik denk dat ik weinig tot niks te bieden heb en werkelijk altijd het negatieve zie. damn ik frustreer mezelf zo.
Niet zeiken dan maar veranderen
pi_95527073
ben ik al mee bezig. drie dagen in de week van 9-15. Kom je es buurten?
pi_95527889
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 01:52 schreef minnemin het volgende:

ik heb extreem behoefte aan bevestiging en een arm om me heen en lieve woordjes en een vent op zondagmiddag in mijn bed. aaargh ik moet ook niet naar programma's als Generatie 2010 kijken.
Gezeik, iedereen denkt wat jij denkt en is daarom te bang om iets te doen. Er is echt een horde mannen die het helemaal geen bal uitmaakt dat jij dentk niets te bieden te hebben. Want heel stiekum heb je dat wel alleen het is niet iets heel erg groots of romantisch. En weetje: dat hoeft ook NIET. Met een verslechterd zelfbeeld verheerlijk je dat wat je niet hebt of ziet op TV. Niet doen.
pi_95532420
quote:

[..]

Het ging ook door mijn hoofd, hahaha :D Maar volgens mij ben ik niet nerdy genoeg voor Supersoep. En ik houd heel erg van hoge hakken maar ik heb geen geld, al mijn oude paren zijn kapot. Unicum voor mij.

Grappig dat je dat zegt. Ik heb dat idee ook altijd.
En dan niet dat ik zelf vind dat ik niets te bieden hebben, maar dat jongens dat vinden
pi_95532546
Dat vind ik eigenlijk een beetje vreemd , je hebt toch ook interesses, en dingen die je leuk vind om te doen ??
Het belangrijkste is dat je zelf ook leert vermaken ook al ben je alleen en dan komt de rest vanzelf wel.
pi_95532699
Ja dat is het probleem dus..ik heb niet echt een passie voor iets...en ja dat klinkt saai, maar het is gewoon zo.
Wat zijn jouw interesses formerjellybean?
pi_95532743
maar moet je ergens een vlammende passie voor hebben dan om interessant te zijn of ander iets te bieden?
ik ben ook maar gewoon hoor toch vind ik mezelf niet saai.
pi_95532851
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef julia22 het volgende:
Ja dat is het probleem dus..ik heb niet echt een passie voor iets...en ja dat klinkt saai, maar het is gewoon zo.
Nou dan ga je toch kijken naar wat je eventueel nog wil doen? Ik he b de laatste tien jaar vergooid aan mijn ex en werk, en later werkte ik alleen maar en deed het hele huishouden inclusief kind opvoeden.... tot de scheiding. Daarna echt volledig op het werk gestort. Het nadeel is: ik vindt mijzelf ook saai omdat ik niks eromheen heb. Maar na wat contacten met dames ben ik er compleet achter: je beeld je het in. Als je aan de praat raakt dan valt het allemaal wel mee. En als het serieuzer wordt dan komt het helemaal wel goed.

Juist omdat je het gevoel bekropen is dat er niks aan is, ga je er op focussen en het buiten proporties opblazen.

Ga niet gedwongen interessant doen. Wees je zelf en open en laat het gewoon lekker gaan.
pi_95532881
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 10:40 schreef missyB het volgende:
maar moet je ergens een vlammende passie voor hebben dan om interessant te zijn of ander iets te bieden?
ik ben ook maar gewoon hoor toch vind ik mezelf niet saai.
Ik heb dat idee vaak wel ja. En ik vind het persoonlijk onzin.
pi_95532968
Maargoed nogmaals..ik zit in een omgeving met allemaal studenten die enorme sociale kringen hebben, minstens 3 verschillende hobbies beoefenen, enorm actief zijn op allerlei gebieden.
pi_95533061
Allemaal? Kijk nog maar eens heel goed.... niet iedereen doet er aan mee

(ninja-edit: en den bedoel ik jouw dus niet, maar ook andere studenten worstelen hiermee. Alleen die zie je niet omdat je op een bepaalde groep focust)
pi_95533108
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef julia22 het volgende:
Ik vind dansen leuk (danssporten), tekenen , hou veel van films kijken en van lezen en van uitgaan.
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:10:38 #217
118585 Crutch
pi_95533940
Het verbaast met trouwens dat er nog zoveel mensen alleen zijn.
Ik vraag me af hoe je in zo'n isolement terecht komt.

Er zijn zoveel mogelijkheden om in contact te komen met andere mensen, werk, school, sport etc.
Je moeder is een hamster
pi_95534015
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 10:44 schreef julia22 het volgende:

[..]

Ik heb dat idee vaak wel ja. En ik vind het persoonlijk onzin.
dat is ook onzin denk ik,

Ik hou van bijv lezen, zingen,denkpuzzels en raadsels
ben gewoon moeder van 2 en echtgenote van....
Ik kan enorm adhderig doen wat soms mensen stoort.
ben erg actief in mn wijk

maar dat er nu echt iets bijzonders is waar ik helemaal voor ga nee dat heb ik ook niet.
ik plof savonds nadat kinderen in bed liggen ook gewoon op d ebank en kijk oeverloos tv of internet wat.
Klets gezellig met mn man.
Mijn leven is nu niet wat je noemt 1 groot avontuur toch heb ik het goed naar mn zin en heb ik ook best gespreksstof als ik nieuwe mensen ontmoet.
pi_95534062
ik bedoel er dus mee, al zou ik single zijn heb ik wel gespreksstof.
maar ik hoef niet ergens super gepassioneerd over te zijn om ook leuk gevodnen te worden toch?

mannen wat is jullie visie?
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:26:13 #220
118585 Crutch
pi_95534559
Mee eens.
Ik denk ook dat het te maken heeft met verlangens die je creëert omdat je niet voldoet aan de verwachtingen van je omgeving.
Als je voor je gevoel niets tekort komt voel je je een stuk gelukkiger.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:27:45 #221
118585 Crutch
pi_95534636
Leuk gevonden willen worden straal je ook uit en dat werkt averechts.
Je moeder is een hamster
pi_95534682
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 11:10 schreef Crutch het volgende:
Er zijn zoveel mogelijkheden om in
contact te komen met andere mensen,
werk, school, sport etc.
Bij mij komt het doordat ik altijd moest werken 80 uur per week soms. En dan geen geld overhield om iets te doen.
Ik zat dus in de schulden.

Ik ben nu vaak 6 uur half 7 thuis enbdan moet ik boodschappen doen en koken en andere huishoudelijkheden.

Het scheelt wel dat ik heel leuk werk heb, maar het is nogal eenzaam werk.
Ik ben wel eens naar een modelbouw vereniging geweest, maar die mensen zijn te "normaal" voor mij. Op hele simpele vragen als waar kom je vandaan kan ik geen antwoord op geven. Dus die standaard praatjes probeer ik te vermijden en dan krijg je weer ongemakkelijke situatie.

Ik ben niet verlegen en kan me heel sociaal en open opstellen maar het is
niet waar wat ik vertel. Ik kan nooit eerlijk
zijn want dan ben ik meteen die jongen
met dat verhaal. Als ik vertel dat ik in een
internaat heb gezeten vragen de meeste
wat heb je gedaan dan.

De laatste tijd probeer ik contact te
krijgen met mensen die me al kennen
omdat ik niet alles moet uitleggen dan.
Maar krijg eigenlijk geen reactie terug.

Contact met mensen is geen probleem als ze maar niet persoonlijk worden
pi_95534852
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:26 schreef Crutch het volgende:
Mee eens.
Ik denk ook dat het te maken heeft met verlangens die je creëert omdat je niet voldoet aan de verwachtingen van je omgeving.
Als je voor je gevoel niets tekort komt voel je je een stuk gelukkiger.
Passies hebben heeft niets te maken met verwachtingen van je omgeving te maken hoor. Je doet die dingen voor jezelf omdat je het leuk vind om te doen.
En voor mij maakt het een boel uit. Zoals Martin die djt en voetbalt en is gek op varen en voetbal en schildert, dat maakt praten met elkaar ook leuker omdat je toch dingen doet.
Ik intresseer me voor zijn hobbies en hij heeft hetzelfde met mij, dankzij hobbies hebben we een boel gesprekstof.
Wel moet ik zeggen dat die hobbies er al waren voor ik hem ontmoette en ik die hobbies ook voor mezelf heb , maar vind het eigenlijk ook wel belangrijk dat als ik een man ontmoet hij ook hobbies enzo heeft waar die voor gaat, juist omdat dat het contact leuker maakt.
pi_95534940
Lieve schat,
als ik je mijn verhaal vertel zitten we hier morgen nog!

zal paar steekwoorden noemen, 15 jaar zelfstandig wonen,21 eerste kind,ex met losse handjes, prostitutie,wao,schulden.

Wij zitten bijv al 8 jaar in de schulden en lossen veel af weigeren in een wsnp te geraken.
tis niet makkelijk dat niet maar ben er wel creatief door geworden.
Juist door mijn isolement wat werk betreft ben ik nu zo actief in mn wijk.

en nieuwe mensen hoeven niet alles van je te weten.
je kan hen de info geven die nu van belang is en niet wat er vroeger toe deed.

je bent uiteindelijk geworden wie je nu bent maar je kan jezelf altijd verbeteren.
Een slechte of nare jeugd is geen excuus of vrijbrief, je hebt elke dag de keuze wie of wat wil ik zijn candaag?
Kijk ik elke dag terug of ga ik de uitdaging aan die het heden biedt?
En mocht een gesprek wel persoonlijk worden kun je ook eerlijk zijn.
je kan vertellen hoe en wat en zeggen: verder wil ik het hier eigenlijk bij laten dat is al zolang geleden.
of je verteld het wel, dan kun je dus reacties krijgen van mensen die je niet snappen of je gaan veroordelen weet ik veel wat maar jij kan altijd in jezelf kijken en weten hoe je bent.
mensen die er toe doen zullen jou d emoeite waard vinden en anders maar niet!
pi_95535014
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:27 schreef Crutch het volgende:
Leuk gevonden willen worden straal je ook uit en dat werkt averechts.
Als je constant zegt dat je niets te bieden hebt werkt ook niet echt uitnodigend is niet.
Ik denk eerder dat je eerst jezelf leuk moet vinden voordat een ander je leuk vind.
pi_95535039
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:32 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Passies hebben heeft niets te maken met verwachtingen van je omgeving te maken hoor. Je doet die dingen voor jezelf omdat je het leuk vind om te doen.
En voor mij maakt het een boel uit. Zoals Martin die djt en voetbalt en is gek op varen en voetbal en schildert, dat maakt praten met elkaar ook leuker omdat je toch dingen doet.
Ik intresseer me voor zijn hobbies en hij heeft hetzelfde met mij, dankzij hobbies hebben we een boel gesprekstof.
Wel moet ik zeggen dat die hobbies er al waren voor ik hem ontmoette en ik die hobbies ook voor mezelf heb , maar vind het eigenlijk ook wel belangrijk dat als ik een man ontmoet hij ook hobbies enzo heeft waar die voor gaat, juist omdat dat het contact leuker maakt.
Oook weer een ding om over te denken.
Ik ben nu 11 jaar samen met mijn man en we hebben 2 kinderen samen.
Toch is hij zeer nuchter en ik het hysterische type hahahahah
Gezamelijke hobbys hebben we echt niet,nergens dezelfde smaak in.
toch hebben wij het al 11 jaar goed samen met ups and downs, bij ons is het juist het verschil wat ons bindt en aanvult
pi_95535052
Ook zonder passies en hobby's kan je erg leuk en goed met elkaar praten.
pi_95535100
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:28 schreef lipper het volgende:

[..]

Bij mij komt het doordat ik altijd moest werken 80 uur per week soms. En dan geen geld overhield om iets te doen.
Ik zat dus in de schulden.

Ik ben nu vaak 6 uur half 7 thuis enbdan moet ik boodschappen doen en koken en andere huishoudelijkheden.

Het scheelt wel dat ik heel leuk werk heb, maar het is nogal eenzaam werk.
Ik ben wel eens naar een modelbouw vereniging geweest, maar die mensen zijn te "normaal" voor mij. Op hele simpele vragen als waar kom je vandaan kan ik geen antwoord op geven. Dus die standaard praatjes probeer ik te vermijden en dan krijg je weer ongemakkelijke situatie.

Ik ben niet verlegen en kan me heel sociaal en open opstellen maar het is
niet waar wat ik vertel. Ik kan nooit eerlijk
zijn want dan ben ik meteen die jongen
met dat verhaal. Als ik vertel dat ik in een
internaat heb gezeten vragen de meeste
wat heb je gedaan dan.

De laatste tijd probeer ik contact te
krijgen met mensen die me al kennen
omdat ik niet alles moet uitleggen dan.
Maar krijg eigenlijk geen reactie terug.

Contact met mensen is geen probleem als ze maar niet persoonlijk worden
Waarom kan je nooit eerlijk zijn? Je kunt ervoor kiezen niet die jongen met dat verhaal te zijn, zonder dat je liegt. Asl iemand vraagt waar je vandaan komt, dan noem je gewoon je geboorteplaats. Klaar. Uitwijdden is niet altijd nodig.

Of dat je op een internaat gezeten hebt: je MOET de redenering niet verantwoorden. Hou het luchtig met een "oh gewoon, zo liep het nu eenmaal". Klaar, presto.

Ik heb zelf ook heel vaak de drang om lang uit te gaan wijdden en alles te verklaren over hoe en wat ik ben. Maar ik bijt nu op mijn tong. Het is namelijk nergens voor nodig
pi_95535106
doet alsof ze aan d ebar gaat zitten en leuke man/vrouw ziet.

Hoi,wat heb je een leuke broek aan staat je goed(tegen een vrouw)

heej,markante kop heb jij zeg (tegen man)

next...........................(wie vult aan)
pi_95535503
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 11:39 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Waarom kan je nooit eerlijk zijn? Je kunt ervoor kiezen niet die jongen met dat verhaal te zijn, zonder dat je liegt. Asl iemand vraagt waar je vandaan komt, dan noem je gewoon je
geboorteplaats. Klaar. Uitwijdden is niet altijd nodig.
Of dat je op een internaat gezeten hebt: je MOET de redenering
niet verantwoorden. Hou het luchtig met een "oh gewoon, zo
liep het nu eenmaal". Klaar, presto.
Ik heb zelf ook heel vaak de drang om lang uit te gaan wijdden
en alles te verklaren over hoe en wat ik ben. Maar ik bijt nu op
mijn tong. Het is namelijk nergens voor nodig
Ja maar de meeste mensen oordelen snel, wat ik doe is zelfbescherming.
Sowieso zo heb ik niet het idee dat iemand op me zit te wachten. Dat us niet een zielige gedachte maar er staan 49 mensen in mijn hyveslijst waarvan ik iedreen heb aangeschreven. Geen reactie. Had heel even contact met me broer maar die reageert ook nergens meer op.

Dat maakt het wel ff een stuk moeilijker ik val altijd op.
Ik wil niet constant afgewezen worden, aan 1 persoon zou ik genoeg hebben.
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:50:45 #231
118585 Crutch
pi_95535580
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 11:37 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Als je constant zegt dat je niets te bieden hebt werkt ook niet echt uitnodigend is niet.
Ik denk eerder dat je eerst jezelf leuk moet vinden voordat een ander je leuk vind.
Ik denk dat je daar helemaal gelijk in hebt.
Volgens mij gaat dit ook evenredig op, ik bedoel; als je jezelf al niet leuk vindt dan lijkt het me erg moeilijk om leuk gevonden te worden.
Je moeder is een hamster
pi_95535728
hoe presenteer jij je naar de buitenwereld?
ben je bijv ook altijd negatief in je uitlatingen en je houding?
pi_95535756
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:54 schreef missyB het volgende:
hoe presenteer jij je naar de buitenwereld?
ben je bijv ook altijd negatief in je uitlatingen en je houding?
Ja. Toch zijn er mensen die mij ''willen''.
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:59:43 #234
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95535941
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:55 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja. Toch zijn er mensen die mij ''willen''.
Dan geloof ik er weinig van dat je altijd negatief bent. Daar hebben mensen snel genoeg van.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95536210
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dan geloof ik er weinig van dat je altijd negatief bent. Daar hebben mensen snel genoeg van.
ik zou er wel snel genoeg van hebben in elk geval, iemand die altijd negatief is zuigt je energie gewoon weg

nog even over passies: ik heb er 1! rundvlees braden en ben er keigoed in!
er ligt momenteel een kilo in de pan te kijken.
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:07:43 #236
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95536227
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:07 schreef missyB het volgende:
nog even over passies: ik heb er 1! rundvlees braden en ben er keigoed in!
er ligt momenteel een kilo in de pan te kijken.
Knuppel 'em dan eerst dood, dit is zielig!
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95536282
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:49 schreef lipper het volgende:

[..]

Ja maar de meeste mensen oordelen snel, wat ik doe is zelfbescherming.
Sowieso zo heb ik niet het idee dat iemand op me zit te wachten. Dat us niet een zielige gedachte maar er staan 49 mensen in mijn hyveslijst waarvan ik iedreen heb aangeschreven. Geen reactie. Had heel even contact met me broer maar die reageert ook nergens meer op.

Dat maakt het wel ff een stuk moeilijker ik val altijd op.
Ik wil niet constant afgewezen worden, aan 1 persoon zou ik genoeg hebben.
Bekijk het anders: dat zijn 49 mensen minder om je zorgen over te maken. Hangt natuurlijk wel een beetje van de inhoud en taalgebruik in de berichten af natuurlijk. Maar het is maar Hyves. Ik kijk er af en toe eens op maar neem het niet serieus.

Afwijzing kom je overal tegen. Ik ben op alle vlakken door mijn toenmalige vrouw afgewezen. Als man, in bed, als vader, overal. Het heeft me ontiegelijk veel pijn gedaan. Maar laat het je sterken (dit, en al het andere advies wat je krijgt). Bijt eens door, leer van osn advies. En kweek hoop, dat is het belangrijkste. Hoop op een positieve toekomst, ongeacht wat er gebeurt. En realiseer dat je aan het eind van de rit het toch zelf in eerste instantie moet doen.

En nee, ik doe niet aan zweverigheden, ik ben zo nuchter als de pest ;)
pi_95536438
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:09 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Bekijk het anders: dat zijn 49 mensen minder om je zorgen over te maken. Hangt natuurlijk wel een beetje van de inhoud en taalgebruik in de berichten af natuurlijk. Maar het is maar Hyves. Ik kijk er af en toe eens op maar neem het niet serieus.

Afwijzing kom je overal tegen. Ik ben op alle vlakken door mijn toenmalige vrouw afgewezen. Als man, in bed, als vader, overal. Het heeft me ontiegelijk veel pijn gedaan. Maar laat het je sterken (dit, en al het andere advies wat je krijgt). Bijt eens door, leer van osn advies. En kweek hoop, dat is het belangrijkste. Hoop op een positieve toekomst, ongeacht wat er gebeurt. En realiseer dat je aan het eind van de rit het toch zelf in eerste instantie moet doen.

En nee, ik doe niet aan zweverigheden, ik ben zo nuchter als de pest ;)
goeie post!
pi_95536907
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik ben zowaar altijd negatief. Tenminste, heb ik zelf het gevoel. Toch willen mensen mij echt. En mogen veel mensen mij ook nog. Op FOK! niet :P maar in real life wel. Gek genoeg.
pi_95537280
willen kan: men kan denken hee das toch weer avond sex

mogen: kan ook , misschien kom je wel niet zo negatief over als je denkt?

kan mij niet indenken dat mensen je mogen en graag bij je willen zijn als je echt altijd maar negatief bent.
pi_95537337
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:37 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik vind mezelf leuk haha. Voor mij gaat dit dus niet op.
pi_95537416
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:34 schreef missyB het volgende:
willen kan: men kan denken hee das toch weer avond sex

mogen: kan ook , misschien kom je wel niet zo negatief over als je denkt?

kan mij niet indenken dat mensen je mogen en graag bij je willen zijn als je echt altijd maar negatief bent.
Ja wie weet kom ik niet zo negatief over. Kan ook nog wel. :)
pi_95537466
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:10 schreef Crutch het volgende:

Er zijn zoveel mogelijkheden om in contact te komen met andere mensen, werk, school, sport etc.
Ik vind het juist helemaal niet raar dat zoveel mensen 'alleen' zijn. Contact maken heb je tegenwoordig wel snel misschien, maar heel veel contacten zijn zó oppervlakkig. Ik vind mensen in het geheel heel erg oppervlakkig, egoistisch en individualistisch. (en nu niet denken dat ik een super negatief beeld heb over de mensheid, maar dit is wel iets wat ik nogal veel zie).
pi_95537475
now where gettin' somewhere!
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:39:33 #245
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_95537522
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:38 schreef julia22 het volgende:

[..]

Ik vind het juist helemaal niet raar dat zoveel mensen 'alleen' zijn. Contact maken heb je tegenwoordig wel snel misschien, maar heel veel contacten zijn zó oppervlakkig. Ik vind mensen in het geheel heel erg oppervlakkig, egoistisch en individualistisch. (en nu niet denken dat ik een super negatief beeld heb over de mensheid, maar dit is wel iets wat ik nogal veel zie).
Ik vind het zo ook, ik noem het liever nep. Die mensen hou ik dan ook van me af, en ja, dan ben je al snel wat eenzaam.
pi_95537560
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:38 schreef missyB het volgende:
now where gettin' somewhere!
Ben jij echt een moeder die getrouwd is?
pi_95537570
quote:

[..]

ik ben van mening als je zelf open en sociaal blijft dat dat vanzelf zn vructen aflevert.
tegen vriendelijkheid kan niemand op
pi_95537643
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ben jij echt een moeder die getrouwd is?
uhh ja?
Ik praat hier over op fok over mn 2 kinderen maar heb er 3, maar de oudste wil nergens besproken worden hahahaha, zij is 16, dan de middelste van bijna 9 en het konijntje in d egroep van bijna 4, hoezo?
\Praat ik niet als een getrouwde vrouw/ moeder, zo nee hoe zou ik moeten praten dan volgens jou?
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:42:46 #249
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_95537651
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef missyB het volgende:

[..]

ik ben van mening als je zelf open en sociaal blijft dat dat vanzelf zn vructen aflevert.
Maar ik zie zoveel gemaakte vriendelijkheid. Daar krijg ik kriebels van en ik weiger om aan die poppenkast mee te doen.
pi_95537658
quote:

[..]

grr zijn vruchten afwerpt bedoel ik
pi_95537707
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:42 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Maar ik zie zoveel gemaakte vriendelijkheid. Daar krijg ik kriebels van en ik weiger om aan die poppenkast mee te doen.
mm das idd de keerzijde, voor mij ook nadenker.
Ik weet wel hoe ik in het leven wil staan en hoe ik over wil komen
pi_95537723
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:42 schreef missyB het volgende:

[..]

uhh ja?
Ik praat hier over op fok over mn 2 kinderen maar heb er 3, maar de oudste wil nergens besproken worden hahahaha, zij is 16, dan de middelste van bijna 9 en het konijntje in d egroep van bijna 4, hoezo?
\Praat ik niet als een getrouwde vrouw/ moeder, zo nee hoe zou ik moeten praten dan volgens jou?
Nee, vroeg het me gewoon af. Hoe oud ben je dan? Je had mijn moeder kunnen zijn.

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:42 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Daarom, dan maar negatief.
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:44:52 #253
341159 WinterBreeze
pi_95537733
quote:

[..]

Jawel hoor. Ik kan soms juist een soort arrogantie wel waarderen.

* WinterBreeze blijft zich afvragen hoeveel andere, stereotype "vrouwelijke" trekjes hij nog meer heeft. :')
pi_95537894
quote:

[..]

Ik heb ook heel vaak anders ervaren. Maargoed misschien ben ik wel helemaal niet zo vriendelijk als ik denk haha.
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:49:12 #255
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95537903
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 01:07 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oohh dus toch wel? Jeetje, Confusing allemaal. Maar jij ging die ONS waarschijnlijk al Ervaren in.
Formerjellybean was toen begin dertig. Met de vraag, wat wel en niet kan, zijn we nog niet klaar. Het gaat ook over de vraag waar je zelf gelukkig van wordt.
The view from nowhere.
pi_95537911
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:44 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee, vroeg het me gewoon af. Hoe oud ben je dan? Je had mijn moeder kunnen zijn.

[..]

Ik word 38 in juni.

maarre wat betreft de zgn vriendelijkheid omdat je dat van ander niet wil ga jij maar negatief doen?
die snap ik echt niet.
jeetje een ander kan wel gemaakt vriendelijk doen laat ik alvast maar negatief zijn zoiets?

menn hier ben ik dan echt te oud voor denk ik hahahaha

je bent wie je zijn wil toch?
ik vind dat ook best moeilijk maar ik weiger een negatieve zuurpruim te zijn eerlijk gezegd.
probeer naar een ieder in mn omgeving vriendelijk te zijn as in goeiemorgen vreemde vrouw uit de uurt die ik nog nooit gezien, tegen de cassiere, fijne dag meid,tegen een moeder met kind met driftbui in super:lastig he en komt best goed hoor etc etc.
Ik ga niet vriendlijk lopen zijn ten koste van alles zeker niet maar probeer wel elke dag mn medemensen vriendelijk tegemoet te komen.
:
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:49:42 #257
118585 Crutch
pi_95537923
Vreemd, ik ontmoet best veel inspirerende mensen en kom graag langs of nodig ze uit.
Kan dus komen doordat ik best open ben, al ben ik soms een tikkeltje verlegen.
Het onderhouden van dat soort contacten vind ik wel moeilijk.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:50:47 #258
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_95537971
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:44 schreef missyB het volgende:

[..]

mm das idd de keerzijde, voor mij ook nadenker.
Ik weet wel hoe ik in het leven wil staan en hoe ik over wil komen
Ik denk echt niet negatief en probeer alles van minstens twee kanten te bekijken. Ik kan ook echt pissig uit de hoek komen als men in mijn omgeving zo negatief praat of nergens het positieve van inziet. Maar dat neppe gedoe.. ik moet gewoon een stoomcursus 'algemene schijnheiligheid' gaan volgen om een beetje met mensen om te gaan O-)
pi_95538016
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:50 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Ik denk echt niet negatief en probeer alles van minstens twee kanten te bekijken. Ik kan ook echt pissig uit de hoek komen als men in mijn omgeving zo negatief praat of nergens het positieve van inziet. Maar dat neppe gedoe.. ik moet gewoon een stoomcursus 'algemene schijnheiligheid' gaan volgen om een beetje met mensen om te gaan O-)
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt.
pi_95538160
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:44 schreef iwannabehigh het volgende:
Een negatieve zuurpruim zijn op je 17e ftw. Dat is gewoon nog een stukje puberteit. Ik kan het snappen als je al wat jaartjes ouder bent en veel hebt meegemaakt, je kan niet eeuwig vrolijk blijven natuurlijk.

Kijk, bij sommige mensen hoef je niet vriendelijk te zijn, maar als ik in winkels etc sta, blijf ik altijd beleefd, ik laat soms mensen voor in de rij, als ik een vriendelijke lach krijg dan krijgen ze er 1 terug.

Maar er zijn ook momenten waar ik dat niet doe, ik heb het al afgeleerd om netjes hallo te zeggen tegen bouwvakkers / monteurs in het gebouw hier. Die zeggen 9 van de 10 keer helemaal niks terug. :')
Ron Paul 2012
pi_95538164
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:49 schreef missyB het volgende:

[..]

Ik word 38 in juni.

maarre wat betreft de zgn vriendelijkheid omdat je dat van ander niet wil ga jij maar negatief doen?
die snap ik echt niet.
jeetje een ander kan wel gemaakt vriendelijk doen laat ik alvast maar negatief zijn zoiets?

menn hier ben ik dan echt te oud voor denk ik hahahaha

je bent wie je zijn wil toch?
ik vind dat ook best moeilijk maar ik weiger een negatieve zuurpruim te zijn eerlijk gezegd.
probeer naar een ieder in mn omgeving vriendelijk te zijn as in goeiemorgen vreemde vrouw uit de uurt die ik nog nooit gezien, tegen de cassiere, fijne dag meid,tegen een moeder met kind met driftbui in super:lastig he en komt best goed hoor etc etc.
Ik ga niet vriendlijk lopen zijn ten koste van alles zeker niet maar probeer wel elke dag mn medemensen vriendelijk tegemoet te komen.
:
Ja, ik doe ook wel vriendelijk in het algemeen.. :') Ik doelde meer op iets anders; ik zie in mijn omgeving (mijn klas/werk/stage) dat mensen elkaar niet mogen maar tóch aardig doen tegen elkaar; maar wel achterom de rug praten. Ik heb daar echt een hekel aan. Daar doe ik niet aan mee, dat vind ik zogenaamd vriendelijk doen. Als ik iemand niet mag, doe ik niet aardig (behalve als het niet anders kan). Ik ga niet hatelijk doen, maar ik laat wel merken dat ik die persoon niet mag d.m.v. afstandelijk zijn. Voorbeeld is een docente bij mij op school, ik kan die vrouw wel schieten (echt, ik vind haar dodelijk irritant) en zij mij ook wel. Dit laat ik haar ook wel merken, zij mij ook wel.
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:55:36 #262
341159 WinterBreeze
pi_95538165
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:49 schreef missyB het volgende:
probeer naar een ieder in mn omgeving vriendelijk te zijn as in goeiemorgen vreemde vrouw uit de uurt die ik nog nooit gezien,
Dat is simpelweg ouderwetse beleefdheid, dat doe ik ook.
quote:
tegen de cassiere, fijne dag meid,
Dat doe ik vooral omdat je de meesten daarmee overvalt en verrast :D
quote:
tegen een moeder met kind met driftbui in super:lastig he en komt best goed hoor etc etc.
En je kunt ook te ver gaan. Ik zou het persoonlijk nogal aanmatigend vinden als iemand zoiets zou doen. Daarnaast zijn kinderen met publieke driftbuien meestal ook de kinderen die niet gecorrigeerd worden, dus geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om sympathiek te doen tegen de falende ouders.
pi_95538169
Dit is een beetje gericht aan MLiG zodat je kan zien dat ik ook faal bij 2 dames gisteren. Ten eerste faalde ik bij de ONS dame. Ik kan niet over haar heen komen nadat ze me op een indirecte manier heeft afgewezen. Ik blijf het proberen om haar weer te kunnen zien.
Ik vertelde haar over mijn trip naar de UK op msn en toen gebeurde dit:

13-4-2011 20:33:45 R richard echt, had ik niet verwacht
13-4-2011 20:33:51 R richard moet ook echt eens naar vk
13-4-2011 20:34:03 richard R ja
13-4-2011 20:34:08 richard R wanneer gaan we?
13-4-2011 20:34:13 richard R ;PD?
13-4-2011 20:34:16 richard R grapje

13-4-2011 20:34:21 richard R ja ga maar een keer
13-4-2011 20:34:24 richard R de veerpond is ook leuk
13-4-2011 20:34:28 richard R een heel winkelcentrum ingebouwd echt iets voor jou!
13-4-2011 20:34:30 richard R :P
13-4-2011 20:34:36 R richard oeeh nice
13-4-2011 20:35:08 richard R En een bar
13-4-2011 20:35:21 richard R Een beetje titanic achtig :P
13-4-2011 20:35:50 R richard aaah men als je gaat drinken op een boot word je toch dubbelmisselijk:P
13-4-2011 20:38:10 richard R haha je merkt er niks van :P

En een dag later probeerde ik een afspraak te maken om langs te komen om mijn tshirt op te halen die ik daar expres heb achter gelaten. De bedoeling was dat ik hem al 3 maanden geleden kwam ophalen dus ik geloof er niet echt meer in dat ik hem ooit nog kan ophalen en haar dus weer kan zien:

14-4-2011 21:45:47 richard R Ligt mijn Tshirt nog veilig opgeborgen :P?
14-4-2011 21:46:11 R richard oooh shit ja dat ligt ook nog thuis
14-4-2011 21:46:25 richard R D:
14-4-2011 21:46:55 richard R Best wel mooie toch/
14-4-2011 21:47:35 R richard ja inderdaad
14-4-2011 21:49:18 richard R :)
14-4-2011 21:50:39 richard R Nja je mag hem ook houden hoor :) np
14-4-2011 21:51:08 R richard wat moet ik ermee:P
14-4-2011 21:51:25 richard R geen idee
14-4-2011 21:51:27 richard R :P
14-4-2011 21:51:38 richard R gebruiken voor je *** opleiding
14-4-2011 21:51:54 R richard nee heb ik niet nodig daarvoor:P
14-4-2011 21:53:54 richard R ok dan
14-4-2011 21:57:32 richard R Dan kom ik hem een keer ophalen
14-4-2011 21:58:38 R richard doe maar eens
14-4-2011 21:58:54 richard R In dit leven :P? of volgend leven ^^
14-4-2011 21:59:16 R richard haha mag je zelf kiezen
14-4-2011 22:00:38 richard R zozo
14-4-2011 22:02:47 richard R Doe maar dit leven dan
14-4-2011 22:03:02 richard R In mijn volgende leven keer ik terug als dier denk ik
14-4-2011 22:04:51 richard R En dan heb ik er niet zoveel meer aan
14-4-2011 22:06:04 richard R hahhhahahha wat zeg ik nou rare dingen :D

:') 1 grote faal dus.

Vervolgens werd ik emo en ik ging smste ik dat Viva meisje laat in de nacht ( die mij lelijk vind dus helaas anders was dit 100% zeker wat geworden )

Slijm disclaimer: dit kan overkomen als sentimenteel gepraat. Maar we zijn beide zo emo ofzo he:

2:45: Truste!

Sweet dreams

Haha. Echt he! hoe gaat het met je?

Wel ok, dank je. Ik leer steeds beter omgaan met mijn oogziekte en eigenlijk kan ik alles gewoon nog. Ik heb wel veel nachtmerries de laatste tijd. En hoe gaat het met jou?

Je bent sterk. Vergeet dat niet he. Ik denk dat jij de meest sterke persoon bent die ik ken. Ik ben nu vooral heel erg moe. Oo dat is wel minder hé. Doe je rustig aan?

Mwah zo sterk ben ik niet hoor. Maar dank je. Bedoel je dat je nu op dit moment heel erg moe bent of dat je je moe voelt de gehele dag door? Ja ik doe rustig aan.

Oo dat ben je zeker wel, echt. Dat kun je van mij aannemen! Nee, ik ben op dit moment heel erg moe. Okee, goed zo. Weet dat ik aan je denk he.

Dan vind ik jou de liefste persoon die ik ken en ik denk ook niet dat je zwak bent. Ik denk ook elke dag wel een keer aan jou en hoop dat je je goed voelt. Ga je zo lekker slapen?

Aa dank je. Echt heel erg lief van je . Ik ga denk ik even wat eten pakken beneden. Misschien kan ik dan ook makkelijker slapen. Ga jij ook proberen te slapen?

Ok eet ze. Nee ik heb eigenlijk ook best honger. Ik ga nog even wat melk drinken en wat brood erbij eten.

Haha! thanks. Jij ook eet smakelijk. Echt droog dit

Dank je. Ben blij dat ik mezelf mag zijn bij je.

Daar ben ik ook blij om! aaa ik hoop zo dat je je beter gaat voelen. Je bent het zo waard. Je bent hartstikke lief!

Ik heb me wel eens slechter gevoeld hoor. Sinds ik jou ken voel ik me af en toe wel goed :P De meeste mensen vinden me niet zo aardig hoor, maar dank je. Volgens mij zijn wel allebij wel lief maar niemand die dat ziet.

Mijn inbox is vol, dus ik heb nog niet het tweede gedeelte van je smsje binnen. Ik ben blij dat je je beter voelt. Dat is een mini stapje de goede richting op. Ik ga maar proberen te slapen dan. Slaap lekker. Ik geef om je. Heel veel liefs van mij!

Jij ook slaap lekker. Ik geef ook om jou.

Ik blijf proberen terwijl ik weet dat het kansloos is. Ik BAAL er zo van dat ik mijn uiterlijk tegen heb!!!!!
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:56:21 #264
341159 WinterBreeze
pi_95538190
Ban evasion *O*
pi_95538237
Richard is een troll. Nu weet ik het zeker, door deze zin: ''Ik blijf proberen terwijl ik weet dat het kansloos is. Ik BAAL er zo van dat ik mijn uiterlijk tegen heb!!!!!''
pi_95538276
Stel je voor he.

Eens komt er een dag.

Een dag waar we gewoon totaal niet op hem reageren en wachten tot de mods het weer verwijderen.

Dat wordt een mooie dag. Ik voel dat.
Ron Paul 2012
pi_95538317
TR gemacht.
pi_95538328
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:58 schreef Supersoep het volgende:
Stel je voor he.

Eens komt er een dag.

Een dag waar we gewoon totaal niet op hem reageren en wachten tot de mods het weer verwijderen.

Is de ban alweer opgeheven? Of kan je als je geband wordt gewoon een ander account aanmaken en verdergaan? Jammer. Dacht dat het te maken had met IP adressen. Nee dus.
pi_95538414
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Is de ban alweer opgeheven? Of kan je als je geband wordt gewoon een ander account aanmaken en verdergaan? Jammer. Dacht dat het te maken had met IP adressen. Nee dus.
Een ban kan op meerdere manieren, ik weet niet wat ze bij gedaan hebben.
pi_95538453
Dat je toch even je ban wil omzeilen om nogmaals te kunnen zeggen dat je lelijk bent. Het is wel een gave hoor.
Ron Paul 2012
pi_95538469
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:01 schreef Techno het volgende:

[..]

Een ban kan op meerdere manieren, ik weet niet wat ze bij gedaan hebben.
Dan is er iets fout gegaan bij hem want hij is er weer onder een andere naam.
pi_95538526
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:02 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dan is er iets fout gegaan bij hem want hij is er weer onder een andere naam.
Dat gebeurt vaak, dat heet nu ''klonen'' en dan wordt de ban gewoon verlengd. Als je een IP ban hebt, is dat ook makkelijk te omzeilen. Maar ze komen er vaak wel achter, zeker als het zo obvious is.
Ron Paul 2012
pi_95538536
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:02 schreef Supersoep het volgende:
Dat je toch even je ban wil omzeilen om nogmaals te kunnen zeggen dat je lelijk bent. Het is wel een gave hoor.
Want dit is de reden van het falen.
pi_95538613
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:55 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Dat is simpelweg ouderwetse beleefdheid, dat doe ik ook.

[..]

Dat doe ik vooral omdat je de meesten daarmee overvalt en verrast :D

[..]

En je kunt ook te ver gaan. Ik zou het persoonlijk nogal aanmatigend vinden als iemand zoiets zou doen. Daarnaast zijn kinderen met publieke driftbuien meestal ook de kinderen die niet gecorrigeerd worden, dus geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om sympathiek te doen tegen de falende ouders.
wat betreft de ouders, soms zie ik het wanhopige in de blik van een vader of moeder van wat moet ik hiermee en ik schaam me doooooood.
die ouders spreek ik soms met iets vriendelijks aan.
de rasechte etterbakken met de paupers van ouders loop ik straal voorbij.

wat betreft de vriendlijkheid in je gezicht en ander je rug anders ben ik gelijk al klaar mee.
pi_95538619
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:03 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat gebeurt vaak, dat heet nu ''klonen'' en dan wordt de ban gewoon verlengd. Als je een IP ban hebt, is dat ook makkelijk te omzeilen. Maar ze komen er vaak wel achter, zeker als het zo obvious is.
Ze kunnen de ban wel verlengen maar dan kan hij toch wel weer een nieuwe aanmaken. Zo kan je bezig blijven ja.. :{
pi_95538725
PRF niet om het 1 of ander maar ik vind het hele stuk wat daar staat gewoon kansloos echt waar, dit zikn toch geen gesprekken die je aanknoopt om contact te maken?
staat bol van de drama en de ellende
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:09:35 #277
118585 Crutch
pi_95538767
Wat dacht je van negeren en op het blokkeerknopje drukken.
Je moeder is een hamster
pi_95538777
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:08 schreef missyB het volgende:
PRF niet om het 1 of ander maar ik vind het hele stuk wat daar staat gewoon kansloos echt waar, dit zikn toch geen gesprekken die je aanknoopt om contact te maken?
staat bol van de drama en de ellende
Ik ben ook niet zo goed in contact maken.
pi_95538781
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:58 schreef Supersoep het volgende:
Stel je voor he.

Eens komt er een dag.

shit, nu moet ik de koffie van het beeldscherm vegen :P
pi_95538820
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:09 schreef PRF het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zo goed in contact maken.
wat is er mis met hoi, lekkere zonnige dag he vandaag wat heb je gedaan of wat ga je doen???
pi_95538857
ipv jank brul ja het gaat zus en zoo oogziekte bladie bla, dat willen babes en ballen ech nie horen hoor
pi_95538858
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:10 schreef missyB het volgende:

[..]

wat is er mis met hoi, lekkere zonnige dag he vandaag wat heb je gedaan of wat ga je doen???
Ik beland nooit in dat soort situaties waarbij ik dat kan zeggen.
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:12:40 #283
341159 WinterBreeze
pi_95538894
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:06 schreef missyB het volgende:

[..]

wat betreft de ouders, soms zie ik het wanhopige in de blik van een vader of moeder van wat moet ik hiermee en ik schaam me doooooood.
die ouders spreek ik soms met iets vriendelijks aan.
de rasechte etterbakken met de paupers van ouders loop ik straal voorbij.

wat betreft de vriendlijkheid in je gezicht en ander je rug anders ben ik gelijk al klaar mee.
Ook de ouders van de eerste categorie kweken onopgevoede gedrochten. Een kind moet niet alleen liefde en veiligheid krijgen, maar moet ook weten waar de grenzen liggen: ouders moeten ook boos kunnen worden, want de echte wereld wordt soms ook heel boos. En een ouder heeft wel andere dingen aan z'n hoofd dan "komt wel goed" als 'ie dat door probeert te krijgen in een drukke winkel.
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:10 schreef missyB het volgende:

[..]

In één zin? -O-
pi_95538901
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:11 schreef PRF het volgende:

[..]

MENSEN STOP MET REAGEREN OP DEZEN MAN HET IS DE ILLUMINATI DIE WILLEN DAT JE JE HIERMEE BEZIG HOUDT. TRAP ER NIET IN MENSEN WANT DE AIVD LEEST MEE EN RAPOTERENTN HET AAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG!!!!!!

Ze willen dat we zelf een complex krijgen door steeds Richard en z'n gezeiklijster aan te horen, zodat je medicijnen moet kopen en dat spekt de farmaceutische industrie.

Open je ogen!!!!!
Ron Paul 2012
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:13:12 #285
341159 WinterBreeze
pi_95538912
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:12 schreef Supersoep het volgende:

[..]

MENSEN STOP MET REAGEREN OP DEZEN MAN HET IS DE ILLUMINATI DIE WILLEN DAT JE JE HIERMEE BEZIG HOUDT. TRAP ER NIET IN MENSEN WANT DE AIVD LEEST MEE EN RAPOTERENTN HET AAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG!!!!!!
---> TRU
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:13:22 #286
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_95538918
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:12 schreef Supersoep het volgende:

[..]

_O-
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:14:16 #287
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95538953
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:11 schreef PRF het volgende:
Dat soort dingen kun je echt tegen ongeveer iedereen zeggen. Wat een onzin.
pi_95539044
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:12 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Ook de ouders van de eerste categorie kweken onopgevoede gedrochten. Een kind moet niet alleen liefde en veiligheid krijgen, maar moet ook weten waar de grenzen liggen: ouders moeten ook boos kunnen worden, want de echte wereld wordt soms ook heel boos. En een ouder heeft wel andere dingen aan z'n hoofd dan "komt wel goed" als 'ie dat door probeert te krijgen in een drukke winkel.

mm kan je niet zo goed duidelijk maken wat ik bedoel denk ik.
wat je inhoudelijk zegt over opvoeding en grenzen ben ik het helemaal met je eens, maar kinderen zoeken die grenzen op en vaak net in de supernarkt hahahaha
en soms zijn er dan ouders die je even aan kan kijken en zeggen komt wel goed joh.
[..]

In één zin? -O-
pi_95539098
tussen neus en lipjes door:piccolinies zijn lekker!
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:17:44 #290
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95539101
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 10:32 schreef julia22 het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt. Ik heb dat idee ook altijd.
En dan niet dat ik zelf vind dat ik niets te bieden hebben, maar dat jongens dat vinden
Laat je niets aanpraten. Hobbys zijn niet nodig om goed gezelschap te zijn. Meestal hebben mensen met hobbys deze toch niet gemeenschappelijk met hun partner.

Nu heb ik het niet over jou, want ik ken je niet. Maar het enige dat dwars kan zitten is dat iemand zichzelf in een keurslijf perst. Door opvoeding of door angst kunnen mensen zich kleiner maken dat nodig. Dat val je weg en merken mensen je nauwelijk op. Is dat niet het geval dan vindt iedereen wel gelijkgestemden waar je goed met kunt opschieten. Heb je die ervaring ook, dat er mensen zijn met wie je gemakkelijk goed kunt opschieten? Dat is genoeg.
The view from nowhere.
pi_95539125
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:14 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat soort dingen kun je echt tegen ongeveer iedereen zeggen. Wat een onzin.
Maar het is zo.

Op school wilde niemand met me omgaan. Op het werk blijven de vrouwelijke collega's het liefst zo ver mogelijk uit mijn buurt. En ik niet het type persoon die zoiets zomaar spontaan durft te zeggen.
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:19:48 #292
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_95539188
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:18 schreef PRF het volgende:

[..]

Maar het is zo.

Op school wilde niemand met me omgaan. Op het werk blijven de vrouwelijke collega's het liefst zo ver mogelijk uit mijn buurt. En ik niet het type persoon die zoiets zomaar spontaan durft te zeggen.
Right.. hier durf je genoeg te zeggen. Nouja, telkens hetzelfde maar dan x een heleboel. Niemand stond met een pistool op je knieschijven gericht toen je het typte.
pi_95539196
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:18 schreef PRF het volgende:

[..]

Maar het is zo.

geef dan nu eerst maar eens een foto, dan oordeel ik daar eerst wel over dan d erest, menn je bent nu al vermoeiend en energieslurpend
pi_95539216
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 12:09 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Bekijk het anders: dat zijn 49 mensen minder om je zorgen over te maken. Hangt natuurlijk wel een beetje van de inhoud en taalgebruik in de berichten af natuurlijk. Maar het is maar Hyves. Ik kijk er af en toe eens op maar neem
Afwijzing kom je overal tegen. Ik ben op alle vlakken door mijn
toenmalige vrouw afgewezen. Als man, in bed, als vader,
overal. Het heeft me ontiegelijk veel pijn gedaan. Maar laat het
je sterken (dit, en al het andere advies wat je krijgt). Bijt eens
door, leer van osn advies. En kweek hoop, dat is het
belangrijkste. Hoop op een positieve toekomst, ongeacht wat er
gebeurt. En realiseer dat je aan het eind van de rit het toch zelf
in eerste instantie moet doen.
En nee, ik doe niet aan zweverigheden, ik ben zo nuchter als de
pest ;
Ja dat is dus de grap ik ven altijd positief geweest en langzaam aan gaat het beter nog steeds. Maar er is niemand in mijn leven al 9 jaar niet. Sinds me 16e doe ik het alleen. En als je NOOIT reactie terugkrijgt is dat heel frustreerend. Maar als ik dat zeg vinden mensen hier dat ik zielig doe. Privé heb ik met niemand meer contact. En dat Hyves doet me eigenlijk ook niks maar van de 49 niet een is gewoon erg weinig.
En het zijn luchtige berichtjes van hey hoe gaat het wat doe je tegenwoordig.
Altijd interesse tonen.
Ik heb al het gangbare al wel gedaan
pi_95539269
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:19 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Right.. hier durf je genoeg te zeggen. Nouja, telkens hetzelfde maar dan x een heleboel. Niemand stond met een pistool op je knieschijven gericht toen je het typte.
Hier wel ja. Hier kan men mijn uiterlijk niet zien enzo. En ik ben vrij zenuwachtig omdat ik morgen waarschijnlijk K_W ga ontmoeten. Ik denk dat ik dicht ga klappen enzo.
Maar ik ga niet afzeggen.
pi_95539280
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:19 schreef missyB het volgende:

[..]

geef dan nu eerst maar eens een foto, dan oordeel ik daar eerst wel over dan d erest, menn je bent nu al vermoeiend en energieslurpend
Ja heel slim.

Nu heb je hem er voor het leven bij. :')
Ron Paul 2012
pi_95539344
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja heel slim.

Nu heb je hem er voor het leven bij. :')
kut heb ik weer! hahahahha
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:22:57 #298
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_95539354
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef PRF het volgende:

[..]

Hier wel ja. Hier kan men mijn uiterlijk niet zien enzo. En ik ben vrij zenuwachtig omdat ik morgen waarschijnlijk K_W ga ontmoeten. Ik denk dat ik dicht ga klappen enzo.
Er waren toch foto's? Of was dat van een andere lelijkerd?

;) geintje man :P
pi_95539367
quote:

[..]

Ik hoop dat hij jou eens dicht klapt. Mafketel.
Ron Paul 2012
pi_95539376
quote:

[..]

als je nu al denkt dat je dicht gaat klappen gebeurt dat ook dus denk eens iets anders as in haaai mooie dag he vandaag! wat heb je gedaan vandaag???
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:24:07 #301
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95539409
quote:

[..]

Mensen geven zich niet gemakkelijk bloot. Zoals je hier op R&P ziet, speelt er veel dat mensen verbergen. Hoe meer er een cultuurtje onstaat waarin iedereen probeert leuk te zijn, hoe minder ruimte er is voor intiemer contact waarin je jezelf laat zien.
The view from nowhere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')