SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
[ Bericht 2% gewijzigd door Anne op 14-04-2011 16:25:34 ]The view from nowhere.
Ja dat is wel een beetje storend, verder is het topic " versieren op latere leeftijd". En als je op latere leeftijd nog weg moet gaan bij je ouders om iets te gaan studeren ofzo, dan ben je ook niet helemaal goed bezig.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:51 schreef Lienekien het volgende:
Lees ik nou goed in de OP dat het gaat om problematiek in het benaderen van vrouwen? Dus alleen heteromannen en lesbovrouwen kunnen hier hun problemen voorleggen?
Dit gaat al lang niet meer om versieren op latere leeftijd, daarom heb ik die post ook gemaakt. Zien we hier mensen van 30+ die advies vragen? Het zijn voornamelijk mensen van rond de 20 met mentale problemen, als je evengoed al bij je ouders weg bent, geldt dat advies nog prima.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:57 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje storend, verder is het topic " versieren op latere leeftijd". En als je op latere leeftijd nog weg moet gaan bij je ouders om iets te gaan studeren ofzo, dan ben je ook niet helemaal goed bezig.
De OP verdient nog wat aanpassingen dus.
Nee. Het is toevallig zo dat de mensen die posten vooral mannen zijn met dit probleem. Het topic staat met zo goed open voor vrouwen die problemen ondervinden bij het versieren/versiert worden. Er melden zich in het laatste deel al enkele aan.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:51 schreef Lienekien het volgende:
Lees ik nou goed in de OP dat het gaat om problematiek in het benaderen van vrouwen? Dus alleen heteromannen en lesbovrouwen kunnen hier hun problemen voorleggen?
Blijkbaar wel. Ieder z'n eigen invulling dus. Als ik zie dat we voornamelijk mensen krijgen die sociaal erg onhandig zijn, met uitzonderingen van een paar mensen die even snel wat advies willen oppikken, dan gaat het veelal om het type persoon beschreven in de OP.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:00 schreef Lienekien het volgende:
Het gaat volgens mij niet zozeer om versieren, maar om het krijgen en houden van zinvolle relaties. Of is dat mijn invulling?
Dat is ook mijn insteek. Zelfs nog breder. Beter inzicht krijgen in de redenen waarom het niet lukt. Redenen die van persoon tot persoon kunnen verschillen.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:00 schreef Lienekien het volgende:
Het gaat volgens mij niet zozeer om versieren, maar om het krijgen en houden van zinvolle relaties. Of is dat mijn invulling?
Moeilijk relaties aangaan ivm met issues.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:08 schreef Supersoep het volgende:
Daar heb ik al wat over geDM'd, maar daar komen we niet echt uit. "Versieren met een achterstand?"
We kunnen het topic beter splitsen. Twee topics dus:quote:Op donderdag 14 april 2011 17:52 schreef Crutch het volgende:
De TT kun je prima aanhouden en laten we het ook hebben over de perikelen van oudere jongeren die moeite hebben met het vinden en binden van een vent of vrouw.
Ik word onderhand wel een beetje moe van posts over de mensen die in een sociaal isolement leven en het eindeloze doorhameren daarover en het overtuigen danwel aanpraten van dergelijke psychische stoornissen.
Goede post van Crutch en goede conclusie van jou.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
We kunnen het topic beter splitsen. Twee topics dus:
1. versieren op latere leeftijd
2. Moeilijk relaties aangaan ivm met issues.
Vind ik een prima plan.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je niet graag uitgaat? Dan doe je dat gewoon niet en zoek je het elders. Staat in de OP. Niet op plekken gaan staan waar je je niet op je gemak voelt. Bam.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:58 schreef Ordos20 het volgende:
Goed punt van Crutch: wat te doen als je een schurft hekel hebt aan uitgaan/geen vrienden aan je vorige relatie hebt overgehouden?
Ben zelf meer een einzelgänger, dus de vriendeloosheid boeit me niet. Maar alleen in de kroeg gaan staan is zo.... gaar. Hoewel de laatste keer wel succesvol was: leuke aansppraak gehad so who knows.
Dit topic is nooit geweest wat jij hier in zekere zin opsomt. Daarom ben ik eerder voor een verandering in de topictitel wat beter aansluit bij de OP en het gros van de gebruikers hier en dan start jij lekker een ander deel over leuke uitgaanstips, wat te doen na een lange relatie en zulks. Dan bouw je daar een kern van gebruikers op die daar dan op voort kan bouwen.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:52 schreef Crutch het volgende:
De TT kun je prima aanhouden en laten we het ook hebben over de perikelen van oudere jongeren die moeite hebben met het vinden en binden van een vent of vrouw.
Ik word onderhand wel een beetje moe van posts over de mensen die in een sociaal isolement leven en het eindeloze doorhameren daarover en het overtuigen danwel aanpraten van dergelijke psychische stoornissen.
Sommige mensen (ja ook 30+) komen uit een relatie van een aantal jaren of waren zelfs een tijdje getrouwd, maar weten niet meer hoe ze op deze leeftijd weer in contact kunnen komen met anderen.
Daarbij heb je nog de mensen die nu pas beseffen dat ze het 'versieren' niet goed begrijpen en niet goed weten hoe ze een man/vrouw juist moeten behandelen.
Dat wil niet meteen zeggen dat je hier moet leren om een versierkunstenaar te worden, maar enkele tips van mannen en vrouwen die hier over meepraten in dit topic zouden best wel kunnen helpen, al is het alleen maar een hart onder de riem steken.
Vaak gaat het onderwerp in dit topic maar over één persoon (die ook meteen alle aandacht opeist)
Mensen ik wil gewoon lekker discussiëren over daten, liefdesperikelen, uitgaanstips e.d. voor mensen op latere leeftijd, juist ja, mensen die zich te oud voelen in een discotheek of helemaal niet van uitgaan houden.
Een tip voor mensen die niet naar buiten durven:
Luister naar tips van andere mensen of zoek hulp, maar ga niet lopen huilen in dit topic.
Dat je niet durft is begrijpelijk, hoef je je niet voor te schamen en er is hoop, écht. Ook al denk je zelf van niet.
Lieve mods, ik begrijp dat dit een moeilijk topic is om te modereren, maar de kant die het nu uitgaat is de richting van een topic voor mensen met een psychische stoornis, klinkt hard maar zo is het.
SC of geen SC? In de meeste gevallen van een topicreeks heb je het al over een SC omdat er mensen komen die graag doordiscussiëren over het onderwerp en elkaar een beetje willen leren kennen. Wat verwacht je anders van en sociaal platform?
Wel vind ik dat het een beetje binnen de perken van liefde enzulks mag blijven.
Laten we elkaar gewoon accepteren en niet steeds op de man spelen, maar help een oplossing te zoeken.
Pffff, hopelijk niet teveel gevraagd en hopelijk zijn jullie het me mij eens.
Zo niet, jammer dan, maar dan heb ik er ook geen zin meer in.
Mods, als je dit bericht liever in R&P feedback had gezien verplaats het dan maar als je wilt, maar dit moet bespreekbaar zijn.
Waar baseer je dat nou weer op? Rot van binnen...whut, wat heeft ze jou misdaan?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:57 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze als persoon echt rot van binnen.. magoed... wrom ga je er nog op in als ze een troll is ?
edit : ohja ik zou hier niet meer posten.want zit vol met trolls hier.
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben nu aan het Chatrouletten. Misschien iets voor mensen die onzeker zijn over het uiterlijk.
De meerderheid is hier man, maar verder heb je wat dat betreft gelijk. Die fout had ik ook gemaakt in de oude OP.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:51 schreef Lienekien het volgende:
En hoe krijg je die relaties.....door te versieren. In brede zin van het woord.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:00 schreef Lienekien het volgende:
Dan vervalt het toch in een actief topic en een dood topic.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
HUMOR MENSEN, HUMOR.quote:
Ik vind het een fuckplan, maar oh well.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Vind ik een prima plan.
Dan maak ik wel een mooie OP voor deze versie.
Eens.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dit topic is nooit geweest wat jij hier in zekere zin opsomt. Daarom ben ik eerder voor een verandering in de topictitel wat beter aansluit bij de OP en het gros van de gebruikers hier en dan start jij lekker een ander deel over leuke uitgaanstips, wat te doen na een lange relatie en zulks. Dan bouw je daar een kern van gebruikers op die daar dan op voort kan bouwen.
Als je niet kan versieren is een hoog libido alleen maar lastig.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:51 schreef Misan het volgende:
[..]
Okweet ik veel, misschien was het wel libidoverhogend
Dan zien we dan wel weer.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan vervalt het toch in een actief topic en een dood topic.
Want?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het een fuckplan, maar oh well.
Je wilt geen discussie over psychische problemen of geen discussie over versieren op latere leeftijd?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het er niet beter van kan worden, denk ik. Om wat ik eerder zei, en andere redenen.
Ik wil beide, maar dan op dezelfde plek.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je wilt geen discussie over psychische problemen of geen discussie over versieren op latere leeftijd?
Dat prefereer ik ook boven twee aparte topics, maar dan liefst gematigd en toegankelijk voor andere / nieuwe users.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil beide, maar dan op dezelfde plek.
Succes!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ga nu (ondanks dat ik ziek begin te worden}:| ) naar ''mijn date'' toe (ja, serieus). Wish me luck, want dat heb ik wel nodig.
Lucky luck.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ga nu (ondanks dat ik ziek begin te worden}:| ) naar ''mijn date'' toe (ja, serieus). Wish me luck, want dat heb ik wel nodig.
Je kan natuurlijk in beide topics posten en zo sorteert het vanzelf uit. Dit topic wordt geplaagd door twee stromingen:quote:Op donderdag 14 april 2011 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan vervalt het toch in een actief topic en een dood topic.
In beide topic behoort er een volledig open toegang te zijn voor andere / nieuwe users.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat prefereer ik ook boven twee aparte topics, maar dan liefst gematigd en toegankelijk voor andere / nieuwe users.
Het liefst zou ik een wat minder streng postbeleid in dit topic zien; maakt het iig een stuk gezelliger.
Ja, als je op de quote-knop klikt krijg je een venstertje met tekst; dat kopiëren en hier plakken.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:10 schreef julia22 het volgende:
Kun je quoten vanuit het vorige topic? (vrouwen en techniek ik weet)
Mooi + verlegen = schijnbare arrogantie?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dt lijkt mij eenvoudig op te lossen. Als je onzeker bent over je uitelijk dan heb je het gevoel dat je er niet aan kunt doen (onmacht). Maar als je aardig bent je wilt dat mensen dat ook zien, dan zie ik geen obstakel. Gedraag je open en aardig. Waarom doe je dat niet? Zei jij niet dat je verlegen bent? Mooi + verlegen lijkt op .....
Er is trouwens wel een goede reden voor dit, behalve humor.quote:
Zelf was ik vroeger verlegen (dat is wat anders, namelijk angst). Over verlegenheid groeien de meeste mensen heen (geldt voor mij ook). Mensen vinden mij ook introvert, maar dat ben ik niet altijd. Ik zie het niet als een persoonskenmerk. Ik heb daarover al eens gepost (iets over tobben en fantaseren).quote:Op donderdag 14 april 2011 20:19 schreef julia22 het volgende:
[..]
Mooi + verlegen = schijnbare arrogantie?
Het punt is..ik ben introvert..en ik kruip niet altijd even snel uit m'n schulp. Gedraag je open is voor mij dus niet zo makkelijk (vooral in groepen eigenlijk).
Hier op fok is het natuurlijk wel anders, maar toch heb ik het idee dat in de 'echte wereld' vooral de spontane, extraverte mensen leuk gevonden worden. Nu zit ik wel nogal in een studentikoos sfeertje..misschien dat dat er ook mee te maken heeft. De rustige mensen die niet continu gek doen en lopen te grappen en grollen zijn saaaaaaaaai.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zelf was ik vroeger verlegen (dat is wat anders, namelijk angst). Over verlegenheid groeien de meeste mensen heen (geldt voor mij ook). Mensen vinden mij ook introvert, maar dat ben ik niet altijd. Ik zie het niet als een persoonskenmerk. Ik heb daarover al eens gepost.
Een introvert kan zich best op zijn gemak voelen in groepen, maar is een rustig iemand. Niets mis mee. Als je vriendelijk bent en aandacht hebt voor anderen, ben je open . Open zijn betekent niet dat je spontaan bent of alle aandacht naar je toe trekt.
Straw is ook introvert (naar eigen zeggen). Misschien dat julle samen daarover ervaringen kunnen uitwisselen.
Introverte mensen zijn één-op-één meestal erg leuk om mee te praten.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zelf was ik vroeger verlegen (dat is wat anders, namelijk angst). Over verlegenheid groeien de meeste mensen heen (geldt voor mij ook). Mensen vinden mij ook introvert, maar dat ben ik niet altijd. Ik zie het niet als een persoonskenmerk. Ik heb daarover al eens gepost.
Een introvert kan zich best op zijn gemak voelen in groepen, maar is een rustig iemand. Niets mis mee. Als je vriendelijk bent en aandacht hebt voor anderen, ben je open . Open zijn betekent niet dat je spontaan bent of alle aandacht naar je toe trekt.
Straw is ook introvert (naar eigen zeggen). Misschien dat julle samen daarover ervaringen kunnen uitwisselen.
Maar al die drukdoenerij is ook een beetje aandacht trekkerij. Daardoor verdwijn je misschien naar de achtergrond in groepen. Maar binnen een groep kun je ook wisselend 1-1 contact hebben met iemand die je aanspreekt. Dat doe ik vaak. Goed contact is trouwens intiemer en dat gedijt ook niet in luidruchtige groepen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef julia22 het volgende:
[..]
Hier op fok is het natuurlijk wel anders, maar toch heb ik het idee dat in de 'echte wereld' vooral de spontane, extraverte mensen leuk gevonden worden. Nu zit ik wel nogal in een studentikoos sfeertje..misschien dat dat er ook mee te maken heeft. De rustige mensen die niet continu gek doen en lopen te grappen en grollen zijn saaaaaaaaai.
Dat valt heus wel mee, geloof me. Ik zelf ben heel extravert, maar in mijn ervaring is het niet zo dat de stille mensen niet leuk gevonden worden. Ook niet saai. Kijk, introverte mensen zijn niet het meest gezellige in de discotheek of op een grote feest. Maar om samen met een groep betrouwbare DVD te kijken, picknicken, rustig terrasje pakken, chillen of gewoon praten zijn introverte mensen heel gewild (zoals ze maar vriendelijk zijn).quote:Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef julia22 het volgende:
[..]
Hier op fok is het natuurlijk wel anders, maar toch heb ik het idee dat in de 'echte wereld' vooral de spontane, extraverte mensen leuk gevonden worden. Nu zit ik wel nogal in een studentikoos sfeertje..misschien dat dat er ook mee te maken heeft. De rustige mensen die niet continu gek doen en lopen te grappen en grollen zijn saaaaaaaaai.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef missyB het volgende:
kleine update nav n postst van gisteren.
zit ik vandaag met dochter op de stoep te dollen, wachtende op taxi.
Komt mij een donkere jongeman voorbij, draait zich om, vangt mijn blik en geeft me een smile van oor tot oor.
Allicht was het geen versierpoging maar meer van goh leuk moeder met kind lol maken maar toch er heeft weer eens een man naar me gelachen, joepieee
Maar ik vond het toch een leuk verhaal. Dat zijn de dingen waarvan mensen een beetje opvrolijken. Ik heb bijvoorbeeld een vriendin waar ik steeds meer verliefd op word. Maar vandaag ging ik naar de supermarkt en een leuk meisje glimlachte om een grapje dat ik maakte en ging blozen. Op zich hoef het niks te betekenen, maar je gaat wel iets lekkerder in je vel voelen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef missyB het volgende:
[..]
Had mn clownsneus thuis gelaten hoor
en dat mag niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef deelnemer het volgende:
Hé het gaat nu allemaal over aandacht krijgen/geven. Lipper, Julia22, MissyB, K_W
Natuurlijk wel. Het is voor iedereen leuk. Sommigen krijgen veel te weinig aandacht. Het speelt in irl en dit topic doorlopend.quote:
Je open gedragen is iets anders dan heel extravert te zijn. Je hoeft niet luidruchtig op een tafel te dansen, maar simpele dingen als oogcontact maken, vriendelijk zijn en naar mensen glimlachen maken dat je je open stelt voor contact met anderen zonder dat je daarbij over je eigen grenzen heen gaat. Ik ben ook heel introvert, maar ik heb ontdekt dat mensen vanzelf wel contact met mij zoeken als ik mijn friendly face op zet.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:19 schreef julia22 het volgende:
[..]
Mooi + verlegen = schijnbare arrogantie?
Het punt is..ik ben introvert..en ik kruip niet altijd even snel uit m'n schulp. Gedraag je open is voor mij dus niet zo makkelijk (vooral in groepen eigenlijk).
toch eindigt de zin nog met een punt.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:36 schreef missyB het volgende:
in my twentys dacht ik daar nooit over na eigenlijk ging gewoon allemaal vanzelf en nu moet e al eerst goed gaan nadenken wat je zegt en doet zeker als je een partner hebt zoals ik maar gewoon even een snelle flirt leuk vind en meer niet.
Mwah, dat valt best mee. Op van die aandachtshoeren zit lang niet iedereen te wachten.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef julia22 het volgende:
Je had toch al een vriendinquote:Op donderdag 14 april 2011 21:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar ik vond het toch een leuk verhaal. Dat zijn de dingen waarvan mensen een beetje opvrolijken. Ik heb bijvoorbeeld een vriendin waar ik steeds meer verliefd op word. Maar vandaag ging ik naar de supermarkt en een leuk meisje glimlachte om een grapje dat ik maakte en ging blozen. Op zich hoef het niks te betekenen, maar je gaat wel iets lekkerder in je vel voelen.
Maar daar gaat dit topic toch ook wel over, niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef deelnemer het volgende:
Hé het gaat nu allemaal over aandacht krijgen/geven. Lipper, Julia22, MissyB, K_W
nice, van hieruit kan het alleen maar beter worden?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:13 schreef formerjellybean het volgende:
Woei , degene die ik leuk vind wou langs komenIk zag er alleen vanavond niet uit en gevraagd voor een andere keer . Dat staat nu ook , dus nu is het even afwachten wanneer hij kan en ondertussen kan ik even mijn voorbereidingen doen en zorgen dat ik er dan goed uit uitzie
![]()
Wel lekker die spanning
Ja, ik vind het wel een sleutelwoord. Aandacht is het bewuste ergens op richten. Loslaten is aandacht verleggen. Goed leven is aandacht spreiden.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:09 schreef julia22 het volgende:
[..]
Maar daar gaat dit topic toch ook wel over, niet?
Ben je al over de bindingdangst heen?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:13 schreef formerjellybean het volgende:
Woei , degene die ik leuk vind wou langs komenIk zag er alleen vanavond niet uit en gevraagd voor een andere keer . Dat staat nu ook , dus nu is het even afwachten wanneer hij kan en ondertussen kan ik even mijn voorbereidingen doen en zorgen dat ik er dan goed uit uitzie
![]()
Wel lekker die spanning
Jaloersquote:Op donderdag 14 april 2011 22:13 schreef formerjellybean het volgende:
![]()
Wel lekker die spanning
De laatste optie werkt bij mij het bestequote:Op donderdag 14 april 2011 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je al over de bindingdangst heen?![]()
Of gaan jullie leuk door zonder na te denken over hoe en wat?
Ik geef je groot gelijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
De laatste optie werkt bij mij het besteeven lekker zonder na te denken hoe en wat en we zien verder wel hoe het gaat.
Mja, lees haar andere topic maar.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:27 schreef deelnemer het volgende:
Je hoeft ook niet formeel te besluiten dat je een relatie hebt.
Dat topic heb ik gevolgd. Ik heb alleen nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mja, lees haar andere topic maar.
Ik zit meer in het grijsgebied waar ik zelf nog niet veel van snap, want ik zeg vaak single maar als je al 4 jaar met dezelfde aan het rommelen bent kan je eigenlijk niet zeggen van ik ben single.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:29 schreef Supersoep het volgende:
Ik had zoiets bij 1 van mn eerste relaties eens gevraagd: ben je nu m'n vriendin? Want ik vond het zo onduidelijk. Dat was best awkward, maar een leermoment dus.
Welke vraag?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat topic heb ik gevolgd. Ik heb alleen nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag.
Dat was niet persoonlijk , maar meer omdat ik voor mezelf er even niet te veel mee bezig wilde houden omdat ik dan ga malen en dan besluit ik even het los te laten, was nogal aan het malen en ik had zoiets van laat het even voor wat het is.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat topic heb ik gevolgd. Ik heb alleen nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag.
Herkenbaar. Ik had dat zelfs heel vroeger al, toen ik 9 was. Was enorm verliefd op een jongen, hij vroeg me verkering, helemaal in de wolken. Maar 's avonds in bed raakte ik in paniek. Vond het zo'n gek idee om bij iemand te 'horen'. Dus toen heb ik het 2 dagen later uitgemaakt.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik zit meer in het grijsgebied waar ik zelf nog niet veel van snap, want ik zeg vaak single maar als je al 4 jaar met dezelfde aan het rommelen bent kan je eigenlijk niet zeggen van ik ben single.
Aan de andere kant werkt een labeltje bij mij ook niet echt want dan slaat de paniek toe. Ik ben daar een beetje raar in.En zodoende werkt aankloten even het beste bij mij.
Neuhh, ik hou ze eigenlijk altijd op afstand.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:40 schreef Supersoep het volgende:
Aardbei, mannenverslindster. Ik had het moeten weten.
Ik heb het ook een keer gepresteerd dat iemand een jongen vertelde dat ik hem leuk vond en toen zag ik hem daarna dat ik keihard wegrent ben. Later kreeg ik heel even wat met hem.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik had dat zelfs heel vroeger al, toen ik 9 was. Was enorm verliefd op een jongen, hij vroeg me verkering, helemaal in de wolken. Maar 's avonds in bed raakte ik in paniek. Vond het zo'n gek idee om bij iemand te 'horen'. Dus toen heb ik het 2 dagen later uitgemaakt.![]()
And so it began.
Ik heb precies zoiets meegemaakt, alleen toen rende ik weg uit de kantine.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef formerjellybean het volgende:
I
[..]
Ik heb het ook een keer gepresteerd dat iemand een jongen vertelde dat ik hem leuk vond en toen zag ik hem daarna dat ik keihard wegrent ben. Later kreeg ik heel even wat met hem.
Vrouwen kunnen heel erg vreemd doen
Meer details graag.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb precies zoiets meegemaakt, alleen toen rende ik weg uit de kantine.
Middelbare school, mensen gingen op de tafels trommelen in de kantine: Aardbei hartje Peter. En hij hoorde dat uiteraard, dus toen ben ik weggerend omdat ik hem niet onder ogen wilde komen en niet wist wat me gebeurde, ik wilde helemaal niet dat hij het wist. Daarna nog meer faal op faal acties, maar goed het is uiteindelijk niks geworden en achteraf ben ik blij toe.quote:
Beetje hetzelfde als met Formerjellybean dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuhh, ik hou ze eigenlijk altijd op afstand.
Denk het wel ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als met Formerjellybean dan?
Uhh ik was 14 geloof ik. Dan mag zoiets.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:48 schreef deelnemer het volgende:
Het was natuurlijk een vreemde situatie omdat het zich in het publiek afspeelde. Hoe oud was je toen? Ben je nog lang verliefd geweest op Peter?
Je kent verliefdheid goed, weet ik inmiddels. Als je verliefd bent, heb je dan nog steeds reserves bij het idee van relatie?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhh ik was 14 geloof ik. Dan mag zoiets.![]()
Ben denk ik een jaartje verliefd op hem geweest. Bij mij duurt dat altijd wel lang.
Zit je nu ook in een relatie?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhh ik was 14 geloof ik. Dan mag zoiets.![]()
Ben denk ik een jaartje verliefd op hem geweest. Bij mij duurt dat altijd wel lang.
Stapelgek was ik op een Chinese jongen uit mijn klas, maar het idee van een relatie met hem benauwde me. Ik heb er wel veel over gefantaseerd.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je kent verliefdheid goed, weet ik inmiddels. Als je verliefd bent, heb je dan nog steeds reserves bij het idee van relatie?
In welke zin voel je jezelf opgesloten? Ben je niet op je gemak bij die jongen?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stapelgek was ik op een Chinese jongen uit mijn klas, maar het idee van een relatie met hem benauwde me. Ik heb er wel veel over gefantaseerd.
Jawel, super leuke jongen. Niet dat ik denk dat hij een relatie met me wilde, hij viel waarschijnlijk op een aziatisch meisje uit mijn klas...maar goed, ik weet ook wel hoe het komt, dat gevoel. Heb alleen nog niet echt zin om dan tegen dat gevoel in te gaan. Ofzo.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:01 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ben je niet op je gemak bij die jongen?
Oh bah dat heb ik ook een paar keer gehad. Vreselijk, ik schaamde me dood.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Middelbare school, mensen gingen op de tafels trommelen in de kantine: Aardbei hartje Peter. En hij hoorde dat uiteraard, dus toen ben ik weggerend omdat ik hem niet onder ogen wilde komen en niet wist wat me gebeurde, ik wilde helemaal niet dat hij het wist. Daarna nog meer faal op faal acties, maar goed het is uiteindelijk niks geworden en achteraf ben ik blij toe.Vind hem nu alles behalve leuk.
Dat is wel zo. Maar die heftige periode gaat over en dan kom je in rustiger vaarwater. Na een tijdje wordt het eerder alledaags en vertrouwd. Tenzij je een haat/liefde verhouding hebt.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel, super leuke jongen. Niet dat ik denk dat hij een relatie met me wilde, hij viel waarschijnlijk op een aziatisch meisje uit mijn klas...maar goed, ik weet ook wel hoe het komt, dat gevoel. Heb alleen nog niet echt zin om dan tegen dat gevoel in te gaan. Ofzo.
Opgesloten? Nee, gewoon verwachtingen waaraan je dan moet voldoen, verplichtingen, druk, deel uitmaken van iets groter, etc. En dat iemand zo dichtbij me komt, en dan macht over mij en mijn emoties heeft, angst voor afwijzing. Zoveel dingen.
Of juist wel, hoef ik geen gangmaker te zijn, de gene die altijd met de ideeën komt, of het gesprek op gang houdt.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:14 schreef Supersoep het volgende:
Ik denk dat iedereen dat soort bindingsangst wel heeft bij de eerste (of eerste paar) relatie(s). Het is allemaal onbekend terrein, je voelt je alsof je het zelf allemaal maar in goede banen moet leiden, enz.
Dat verdwijnt, zoals Deelnemer zegt, best snel - zeker als je bij een persoon bent waar je je op je gemak voelt. Dus in Straw's geval ook liever geen enorm extravert type.
Nee dat weet ik. Maar als je dus nog geen relaties hebt gehad, of zéér weinig, dan weet je nog niet echt of je wel degelijk bindingsangst hebt, op jouw niveau dan.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:15 schreef formerjellybean het volgende:
Dat hoeft niet altijd te verdwijnen hoor er zijn ook mensen die het blijven houden. Soms zit dat ook een beetje in de aard van het beestje.
Is ook zo. Maar dat is in mijn geval nog moeilijk inschatten.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:15 schreef formerjellybean het volgende:
Dat hoeft niet altijd te verdwijnen hoor er zijn ook mensen die het blijven houden. Soms zit dat ook een beetje in de aard van het beestje.
Had ik vroeger geen last van en nu juist wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:14 schreef Supersoep het volgende:
Ik denk dat iedereen dat soort bindingsangst wel heeft bij de eerste (of eerste paar) relatie(s). Het is allemaal onbekend terrein, je voelt je alsof je het zelf allemaal maar in goede banen moet leiden, enz.
Dat verdwijnt, zoals Deelnemer zegt, best snel - zeker als je bij een persoon bent waar je je op je gemak voelt. Dus in Straw's geval ook liever geen enorm extravert type.
Het klinkt ook alsof je niet kan kiezen. Heb je dat ook met spullen kopen?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:15 schreef formerjellybean het volgende:
Daar heeft het niets mee te maken.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het klinkt ook alsof je niet kan kiezen. Heb je dat ook met spullen kopen?
Dat vind ik een beetje een onzinnige vergelijking.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dudequote:Op donderdag 14 april 2011 23:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar heeft het niets mee te maken.
Ik vraag het maar. Sommige mensen hebben grote moeite met keuzes maken iha. Niet alleen kiezen voor het wel of niet aangaan van een relatie, maar ook bij het kiezen van een opleiding, of zelfs het kopen van producten.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje een onzinnige vergelijking.
ik hoop dat er wat terugkomt, want hij klinkt vrolijk en erg positief over dat het makkelijk is met meisjes.quote:hey, je kent me niet.
maar je post in dat topic over je nieuwe oldtimerauto op einde van pagina 1
quote:
"Ja, ben ook blij met de Suzuki.
Vrouwen vinden hem klein en lief. ( Menig vriendin aan overgehouden )
"
hoe doe je dat met een auto meisjes aantrekken?
ik ben 23 en wil ook een vriendin
ik heb zelf 2 autos:
Wat vinden jullie de "coolste" klassieke auto?
een peugeot 203 en peugeot 403
is die 203 goed geschikt om meisjes te trekken, hoe kan ik dat doen?
ik zit meestal met me problemen dat ik geen vrouwen ken rond te zwermen op het r&p forum... sorry daarvoor, maar ik ben erg nieuwsgierig.
ik had daar in een topic een keer gepost dat ik plannen had om naar een parkeerterrein bij een winkelcentrum met de 203 te gaan, en meisjes aankijken ofzoiets.
ik hoop dat je wat leuks terugstuurt over hoe dat moet enzo,
Groet
Grijsleven
lol, ik dacht dat alleen ik zulke grote faal-op-faal acties had.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Middelbare school, mensen gingen op de tafels trommelen in de kantine: Aardbei hartje Peter. En hij hoorde dat uiteraard, dus toen ben ik weggerend omdat ik hem niet onder ogen wilde komen en niet wist wat me gebeurde, ik wilde helemaal niet dat hij het wist. Daarna nog meer faal op faal acties, maar goed het is uiteindelijk niks geworden en achteraf ben ik blij toe.Vind hem nu alles behalve leuk.
Je kunt net zo goed naar buiten gaan, want het zijn daarbuiten ook allemaal falers.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
lol, ik dacht dat alleen ik faal-op-faal acties had.
Ik heb zoveel faal acties en faal momenten. Iedereen, denk ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je kunt net zo goed naar buiten gaan, want het zijn daarbuiten ook allemaal falers.
Maar op die manier kan je waarschijnlijk nooit een serieuze relatie aangaan. Lijkt me best fucked up, zo wil ik echt niet ''eindigen''. Daar ben ik bang voor.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
De laatste optie werkt bij mij het besteeven lekker zonder na te denken hoe en wat en we zien verder wel hoe het gaat.
Wel als het serieus wordt, zonder dat dat ook wordt uitgesproken. Ofzo.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar op die manier kan je waarschijnlijk nooit een serieuze relatie aangaan. Lijkt me best fucked up, zo wil ik echt niet ''eindigen''. Daar ben ik bang voor.
nee, toch doet "iedereen" het beter dan mij.(en met iedereen bedoel ik het gros van de mannen van me leeftijd")quote:Op donderdag 14 april 2011 23:41 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb zoveel faal acties en faal momenten. Iedereen, denk ik.
ik heb ook een liefdesbrief gehad. ik werd alleen zo opgelaten en angstig ervan dat ik hem ben kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Haha leuke verhalen. Op de middelbare was er een meisje verliefd op mij (wat ik zelf overigens niet door had). Het was echt zo'n lomp meisje; een beetje nerd-achtig en vooral onopvallend. Had ik op een dag een liefdesbrief in mijn kluis (gedicht en al erbij), afzender Dominique. Ik heb samen met vrienden die brief opgehangen tijdens de pauze bij de roosterborden, zodat iedereen het kon zien. Ging natuurlijk de hele school (bovenbouw) door. Zij huilend naar de concierge. Ik vond dat toen priceless, geweldig, grappig.Nu is het sneu natuurlijk.
Zulke dingen gebeuren op iedere school wel denk ik. Dan ben je nog jong en vind je dat grappig (tenminste ik vond het echt grappig). Nu zal ik het nooit weer doen; moet wel hard/vervelend zijn geweest voor haar.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Zulke mensen had ik ook wel op school. Die kotste ik altijd uit. Nogsteeds eigenlijk.
Zo compleet gevoelloos.
Het was niet eens echt een date. Meer gepraat over dingen enzovoort, vandaar zei ik ook: wish me luck.quote:
Ik hoop echt niet dat je trots daarop bent.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Haha leuke verhalen. Op de middelbare was er een meisje verliefd op mij (wat ik zelf overigens niet door had). Het was echt zo'n lomp meisje; een beetje nerd-achtig en vooral onopvallend. Had ik op een dag een liefdesbrief in mijn kluis (gedicht en al erbij), afzender Dominique. Ik heb samen met vrienden die brief opgehangen tijdens de pauze bij de roosterborden, zodat iedereen het kon zien. Ging natuurlijk de hele school (bovenbouw) door. Zij huilend naar de concierge. Ik vond dat toen priceless, geweldig, grappig.Nu is het sneu natuurlijk.
Want praten is moeilijk voor je?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef iwannabehigh het volgende:
Het was niet eens echt een date. Meer gepraat over dingen enzovoort, vandaar zei ik ook: wish me luck.
Dan heb je in ieder geval geleerd om rekening te houden met andere mensen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Zulke dingen gebeuren op iedere school wel denk ik. Dan ben je nog jong en vind je dat grappig (tenminste ik vond het echt grappig). Nu zal ik het nooit weer doen; moet wel hard/vervelend zijn geweest voor haar.
Ligt eraan waarover er gepraat moet worden. Gewoon een paar ''issues'' met dat meisjequote:Op donderdag 14 april 2011 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want praten is moeilijk voor je?
Hoe is die 'date' precies tot stand gekomen dan?
En nu vanaf het begin, want ik snap er niets van.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:50 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ligt eraan waarover er gepraat moet worden. Gewoon een paar ''issues'' met dat meisjeHeeft allemaal te maken met mijn jaloezie
Ik ben er niet trots op, zo heb ik wel meer gemene dingen gedaan (vroeger, om het zo maar te noemen). Nu heb ik soms de drang nog wel, maar niet om mensen opzettelijk te kwetsen. Gewoon soms een beetje plagen (sommige mensen dan). Misschien is het wel een ziektequote:Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik hoop echt niet dat je trots daarop bent.Hierdoor vind ik het ook niet erg dat je zoveel pijn ervaart wat betreft Megan Fox.
Hij ervaart pijn wat betreft Megan Fox?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik hoop echt niet dat je trots daarop bent.Hierdoor vind ik het ook niet erg dat je zoveel pijn ervaart wat betreft Megan Fox.
Dat is ook niet zo moeilijk, want je doet niets.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, toch doet "iedereen" het beter dan mij.(en met iedereen bedoel ik het gros van de mannen van me leeftijd")
Ik geef toe, dat dit wel de beste faal is tot nu toe.quote:ik heb ook een liefdesbrief gehad. ik werd alleen zo opgelaten en angstig ervan dat ik hem ben kwijtgeraakt.
ik durfde hem alleen maar voor een lamp te lezen, en de envelop niet open te maken.
er stond iets in dat ze me leuk vond, verlegen jongens ofzoiets. en allemaal andere dingen. ik weet zeker dat het voor mij was
en het eindigte dat ik binnenkort wel erachter zou komen wie ze was, of weet ik veel.
toen ben ik hem kwijtgeraakt omdat ik het niet meer op een rijtje had, en heb ik hem nooit goed kunnen lezen.
Ik ook wel. Maar hoe jij het vertelt... misschien is het inderdaad een ziektequote:Op donderdag 14 april 2011 23:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ben er niet trots op, zo heb ik wel meer gemene dingen gedaan (vroeger, om het zo maar te noemen). Nu heb ik soms de drang nog wel, maar niet om mensen opzettelijk te kwetsen. Gewoon soms een beetje plagen (sommige mensen dan). Misschien is het wel een ziekte
waar ontmoet jij meisjes?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:50 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ligt eraan waarover er gepraat moet worden. Gewoon een paar ''issues'' met dat meisjeHeeft allemaal te maken met mijn jaloezie
Dan is 't toch wel gezond. Toen ik het aan mijn moeder vertelde, moest ze alleen maar lachen. Een ziekte is het vast niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ook wel. Maar hoe jij het vertelt... misschien is het inderdaad een ziekte.
Er zijn wel grenzen. Als moeder daarom lachen vind ik wel sneu.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dan is 't toch wel gezond. Toen ik het aan mijn moeder vertelde, moest ze alleen maar lachen. Een ziekte is het vast niet.
Het licht eraan, je kan ook iemand treffen die net zo is en dan werkt het op een rare manierquote:Op donderdag 14 april 2011 23:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar op die manier kan je waarschijnlijk nooit een serieuze relatie aangaan. Lijkt me best fucked up, zo wil ik echt niet ''eindigen''. Daar ben ik bang voor.
Misschien is die ziekte wel erfelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dan is 't toch wel gezond. Toen ik het aan mijn moeder vertelde, moest ze alleen maar lachen. Een ziekte is het vast niet.
Misschien omdat je moeder ook zo was en je het van haar hebt?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Mijn vader is ook zo. Het is gewoon dat ik het leuk vind om mensen af en toe te plagen, en dan doel ik op mensen die mij irriteren.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Misschien is die ziekte wel erfelijk.
Lachen omdat ik soms mensen wil plagen he, omdat ik die drang voel. Miss is het wel ''erfelijk'', zoals K_W zegt.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Er zijn wel grenzen. Als moeder daarom lachen vind ik wel sneu.
En hij is dus ook zo, dus dan heb je geboft...of juist niet, moet nog uitwijzen natuurlijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het licht eraan, je kan ook iemand treffen die net zo is en dan werkt het op een rare manier![]()
Verder ben ik even in de wolken want hem boeide het niet hoe ik eruitzag , wat ik op zich best wel lief vind.![]()
Ben zo iemand die er goed wil uitzien voor haar kerel
oh ik moet eraan toevoegen dat ik er nooit ben achter gekomen wie het was.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:52 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk, want je doet niets.
[..]
Ik geef toe, dat dit wel de best is tot nu toe.
Dat is geen plagen, dat met die brief vind ik pesten en gewoon voor schut zetten op een heel erge manier.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Mijn vader is ook zo. Het is gewoon dat ik het leuk vind om mensen af en toe te plagen, en dan doel ik op mensen die mij irriteren.
[..]
Lachen omdat ik soms mensen wil plagen he, omdat ik die drang voel. Miss is het wel ''erfelijk'', zoals K_W zegt.
Maar toch zou ik het persoonlijk niet zo willen, maar het is wel ideaal voor jullie.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het licht eraan, je kan ook iemand treffen die net zo is en dan werkt het op een rare manier![]()
Verder ben ik even in de wolken want hem boeide het niet hoe ik eruitzag , wat ik op zich best wel lief vind.![]()
Ben zo iemand die er goed wil uitzien voor haar kerel
Mag ook wel, na 4 jaar aankloten.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar toch zou ik het persoonlijk niet zo willen, maar het is wel ideaal voor jullie.
Ja, zegt wel wat dat het hem niet interesseert over hoe je eruit ziet, dan vindt hij je sowieso wel leuk.
Niet meer op die manier. Dat was ook gewoon een beetje stoer doen. Ik weet zelf ook wel dat pesten enzovoort iemand zijn/haar leven eigenlijk ''kapot'' kunnen maken. Zoiets doe ik dan ook nooit weer. Wie wel, van onze leeftijd?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is geen plagen, dat met die brief vind ik pesten en gewoon voor schut zetten op een heel erge manier.
Heeft een ban, ontmoet zaterdag Keep_Walking, verder geen nieuws.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:58 schreef PfenisBaron het volgende:
Ha gelukkig loopt dit topic door mijn inzet nog altijd voort! Hoe is het met die paap van een richard tegenwoordig?
volgensmij krijg je daar best wel mensenkennis van om te doen. dan weet je tot hoever je kan gaan e.d.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Mijn vader is ook zo. Het is gewoon dat ik het leuk vind om mensen af en toe te plagen, en dan doel ik op mensen die mij irriteren.
[..]
Lachen omdat ik soms mensen wil plagen he, omdat ik die drang voel. Miss is het wel ''erfelijk'', zoals K_W zegt.
Waarom een ban? Jullie willen m suïcidaal hebben?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft een ban, ontmoet zaterdag Keep_Walking, verder geen nieuws.
Er zijn mensen die dat grappig blijven vinden, omdat het ze niet kan schelen wat ze die andere persoon aandoen. Maar de meeste peskopjes ontgroeien het inderdaad wel. Of leren zich inhouden.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:59 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Niet meer op die manier. Dat was ook gewoon een beetje stoer doen. Ik weet zelf ook wel dat pesten enzovoort iemand zijn/haar leven eigenlijk ''kapot'' kunnen maken. Zoiets doe ik dan ook nooit weer. Wie wel, van onze leeftijd?
Hij was suicidaal, dat was de reden voor de ban.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:00 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Waarom een ban? Jullie willen m suïcidaal hebben?
Wut?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij was suicidaal, dat was de reden voor de ban.
Ironie..
Klopt het was ook niet in dit topic.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wut?
Hoe dan?
Dat heb ik even gemist volgens mij...
gevalletje 'die zien we nooit meer..terug!' dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij was suicidaal, dat was de reden voor de ban.
Ironie..
Misschien wel, misschien niet. Doet er niet echt toe.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:05 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
gevalletje 'die zien we nooit meer..terug!' dus
Ik hoop dat hij hulp gaat zoeken / krijgen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:05 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
gevalletje 'die zien we nooit meer..terug!' dus
Klopt, laten we onderwerp Richard maar afsluiten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Doet er niet echt toe.
Gefelicteerd jongemanquote:
Ook gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn moeder vandaag ook.Gefeli
Tis ook laat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Gefeliciteerd nog, sorry. Beetje dood (en off topic) weer dit topic.
Lijkt wel een puber.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:30 schreef formerjellybean het volgende:
Feliteerd en nu kan ik niet slapen omdat ik even verliefde vlinders heb![]()
Dat is wel leuk gewoon het leuke van even wat van hem gehoord te hebben
Jij ook nog gefeliciteerd. Dit is een van de feestelijkste delen tot nu toe.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:30 schreef formerjellybean het volgende:
Feliteerd en nu kan ik niet slapen omdat ik even verliefde vlinders heb![]()
Dat is wel leuk gewoon het leuke van even wat van hem gehoord te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat heb je als je goed verliefd bent![]()
Dat kan je wel zeggen ja, wanneer komt hij precies? Wat gaan jullie doen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:43 schreef formerjellybean het volgende:
He verdorie wilde tekstclipje van Kate Perry's teenage dream posten die was wel zo toepasselijk
Dat weet ik nog niet precies, ik wacht het af want dat is ook even spannendquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:48 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen ja, wanneer komt hij precies? Wat gaan jullie doen?
Tja, je bent wel erg blij, ik merk het aangezien je (ineens) aardig tegen mij doet. Once in a life time. Leuk voor je, geniet ervan zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet precies, ik wacht het af want dat is ook even spannendEn wat we gaan doen sexen natuurlijk
en bier drinken , en ik zorg dat ik voor hem even een mooi jurkje aan heb want ik heb wel wat goed te maken
dat mocht toch niet op een eerste Date?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet precies, ik wacht het af want dat is ook even spannendEn wat we gaan doen sexen natuurlijk
en bier drinken
Ze kent hem al 4 jaar. En ze hebben vast al seks gehad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dat mocht toch niet op een eerste Date?
Oohh dus toch wel? Jeetje, Confusing allemaal. Maar jij ging die ONS waarschijnlijk al Ervaren in.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:06 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is bij hem en mij wel gebeurd, zo hebben we elkaar leren kennen en het is ondertussen 4 jaar verder .
En wat mij betreft mag het best als er een klik is en je het zelf ook wilt , je moet het niet doen als je onder druk word gezet door een ander
Zo onaardig ben ik niet tegen jou. Ben af en toe wat bitchy aangelegd over het algemeen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tja, je bent wel erg blij, ik merk het aangezien je (ineens) aardig tegen mij doet. Once in a life time. Leuk voor je, geniet ervan zou ik zeggen.
Blijkbaar wel. Feitelijk zijn jullie fuckbuddy's van elkaar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
Het is een 4 jaar durige onenightstand![]()
Jullie doen nooit eens iets anders samen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
Het is een 4 jaar durige onenightstand![]()
Dat is ingewikkeld , dating is vaak toch wel gevoelskwestie , was trouwens niet het type voor een one-nightstand en hij ook niet maar het overkwam ons gewoon.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oohh dus toch wel? Jeetje, Confusing allemaal.
Oh, dat lijkt me wel heel prachtig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is ingewikkeld , dating is vaak toch wel gevoelskwestie , was trouwens niet het type voor een one-nightstand en hij ook niet maar het overkwam ons gewoon.De meningen zijn er trouwens heel verdeeld over de een heeft het wel de ander wil een langere tijd mee wachten. Het is waar je zelf achter moet komen en wat je zelf wilt.
Jawel stappen, we kennen elkaar ook van het uitgaan en zijn beiden gewoon niet zo heel daterige qua dat hele gedoe eromheen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:09 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Jullie doen nooit eens iets anders samen?
Trouwen? Kinderen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Jawel stappen, we kennen elkaar ook van het uitgaan en zijn beiden gewoon niet zo heel daterige qua dat hele gedoe eromheen.
Hij is ook gewoon daarbuiten ook een vriend want als er wat is dan is die er voor me zoals bij de zelfmoord van een vriend toen zijn we ook dichter naar elkaar toegegroeit
Ja, dat kan ook. Het groeit idd vanzelf uit tot een relatie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Jawel stappen, we kennen elkaar ook van het uitgaan en zijn beiden gewoon niet zo heel daterige qua dat hele gedoe eromheen.
Hij is ook gewoon daarbuiten ook een vriend want als er wat is dan is die er voor me zoals bij de zelfmoord van een vriend toen zijn we ook dichter naar elkaar toegegroeit
Dat willen we beiden niet. Hij wil geen kinderen en ik ook niet dus wat dat betreft passen we ook goed bij elkaar.quote:
Het ging ook door mijn hoofd, hahahaquote:Op donderdag 14 april 2011 11:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Match jij niet goed met Supersoep? Je hebt wat nerdische trekjes (electonica, Star trek). Dat is een vereiste voor Supersoep. Je bent een beetje mollig. Matchmaking.
So what.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:24 schreef minnemin het volgende:
Hey formerjellybean, wat een fijn verhaal!
[..]
Ik weet het ook niet hoor, op een avond als deze. Na het avondeten niks meer gedaan. En ik voel me dan zo nutteloos en niks. Daar wil een man toch niet mee?
Doe normaalquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:27 schreef Supersoep het volgende:
Dat dan weer niet, heeft niks met jou te maken. Mijn hart is al verkocht.
Ik zou er ook niet direkt op afknappen. Je kan toch goed gezelschap zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:24 schreef minnemin het volgende:
Ik weet het ook niet hoor, op een avond als deze. Na het avondeten niks meer gedaan. En ik voel me dan zo nutteloos en niks. Daar wil een man toch niet mee?
Niet zeiken dan maar veranderenquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:52 schreef minnemin het volgende:
bottom line is dat ik denk dat ik weinig tot niks te bieden heb en werkelijk altijd het negatieve zie. damn ik frustreer mezelf zo.
Gezeik, iedereen denkt wat jij denkt en is daarom te bang om iets te doen. Er is echt een horde mannen die het helemaal geen bal uitmaakt dat jij dentk niets te bieden te hebben. Want heel stiekum heb je dat wel alleen het is niet iets heel erg groots of romantisch. En weetje: dat hoeft ook NIET. Met een verslechterd zelfbeeld verheerlijk je dat wat je niet hebt of ziet op TV. Niet doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:52 schreef minnemin het volgende:
bottom line is dat ik denk dat ik weinig tot niks te bieden heb en werkelijk altijd het negatieve zie. damn ik frustreer mezelf zo.
ik heb extreem behoefte aan bevestiging en een arm om me heen en lieve woordjes en een vent op zondagmiddag in mijn bed. aaargh ik moet ook niet naar programma's als Generatie 2010 kijken.
Grappig dat je dat zegt. Ik heb dat idee ook altijd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:24 schreef minnemin het volgende:
Hey formerjellybean, wat een fijn verhaal!
[..]
Het ging ook door mijn hoofd, hahahaMaar volgens mij ben ik niet nerdy genoeg voor Supersoep. En ik houd heel erg van hoge hakken maar ik heb geen geld, al mijn oude paren zijn kapot. Unicum voor mij.
Nou dan ga je toch kijken naar wat je eventueel nog wil doen? Ik he b de laatste tien jaar vergooid aan mijn ex en werk, en later werkte ik alleen maar en deed het hele huishouden inclusief kind opvoeden.... tot de scheiding. Daarna echt volledig op het werk gestort. Het nadeel is: ik vindt mijzelf ook saai omdat ik niks eromheen heb. Maar na wat contacten met dames ben ik er compleet achter: je beeld je het in. Als je aan de praat raakt dan valt het allemaal wel mee. En als het serieuzer wordt dan komt het helemaal wel goed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef julia22 het volgende:
Ja dat is het probleem dus..ik heb niet echt een passie voor iets...en ja dat klinkt saai, maar het is gewoon zo.
Wat zijn jouw interesses formerjellybean?
Ik heb dat idee vaak wel ja. En ik vind het persoonlijk onzin.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:40 schreef missyB het volgende:
maar moet je ergens een vlammende passie voor hebben dan om interessant te zijn of ander iets te bieden?
ik ben ook maar gewoon hoor toch vind ik mezelf niet saai.
Ik vind dansen leuk (danssporten), tekenen , hou veel van films kijken en van lezen en van uitgaan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef julia22 het volgende:
Ja dat is het probleem dus..ik heb niet echt een passie voor iets...en ja dat klinkt saai, maar het is gewoon zo.
Wat zijn jouw interesses formerjellybean?
dat is ook onzin denk ik,quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:44 schreef julia22 het volgende:
[..]
Ik heb dat idee vaak wel ja. En ik vind het persoonlijk onzin.
Bij mij komt het doordat ik altijd moest werken 80 uur per week soms. En dan geen geld overhield om iets te doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:10 schreef Crutch het volgende:
Het verbaast met trouwens dat er nog zoveel mensen alleen zijn.
Ik vraag me af hoe je in zo'n isolement terecht komt.
Er zijn zoveel mogelijkheden om in
contact te komen met andere mensen,
werk, school, sport etc.
Passies hebben heeft niets te maken met verwachtingen van je omgeving te maken hoor. Je doet die dingen voor jezelf omdat je het leuk vind om te doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:26 schreef Crutch het volgende:
Mee eens.
Ik denk ook dat het te maken heeft met verlangens die je creëert omdat je niet voldoet aan de verwachtingen van je omgeving.
Als je voor je gevoel niets tekort komt voel je je een stuk gelukkiger.
Als je constant zegt dat je niets te bieden hebt werkt ook niet echt uitnodigend is niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:27 schreef Crutch het volgende:
Leuk gevonden willen worden straal je ook uit en dat werkt averechts.
Oook weer een ding om over te denken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Passies hebben heeft niets te maken met verwachtingen van je omgeving te maken hoor. Je doet die dingen voor jezelf omdat je het leuk vind om te doen.
En voor mij maakt het een boel uit. Zoals Martin die djt en voetbalt en is gek op varen en voetbal en schildert, dat maakt praten met elkaar ook leuker omdat je toch dingen doet.
Ik intresseer me voor zijn hobbies en hij heeft hetzelfde met mij, dankzij hobbies hebben we een boel gesprekstof.
Wel moet ik zeggen dat die hobbies er al waren voor ik hem ontmoette en ik die hobbies ook voor mezelf heb , maar vind het eigenlijk ook wel belangrijk dat als ik een man ontmoet hij ook hobbies enzo heeft waar die voor gaat, juist omdat dat het contact leuker maakt.
Waarom kan je nooit eerlijk zijn? Je kunt ervoor kiezen niet die jongen met dat verhaal te zijn, zonder dat je liegt. Asl iemand vraagt waar je vandaan komt, dan noem je gewoon je geboorteplaats. Klaar. Uitwijdden is niet altijd nodig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:28 schreef lipper het volgende:
[..]
Bij mij komt het doordat ik altijd moest werken 80 uur per week soms. En dan geen geld overhield om iets te doen.
Ik zat dus in de schulden.
Ik ben nu vaak 6 uur half 7 thuis enbdan moet ik boodschappen doen en koken en andere huishoudelijkheden.
Het scheelt wel dat ik heel leuk werk heb, maar het is nogal eenzaam werk.
Ik ben wel eens naar een modelbouw vereniging geweest, maar die mensen zijn te "normaal" voor mij. Op hele simpele vragen als waar kom je vandaan kan ik geen antwoord op geven. Dus die standaard praatjes probeer ik te vermijden en dan krijg je weer ongemakkelijke situatie.
Ik ben niet verlegen en kan me heel sociaal en open opstellen maar het is
niet waar wat ik vertel. Ik kan nooit eerlijk
zijn want dan ben ik meteen die jongen
met dat verhaal. Als ik vertel dat ik in een
internaat heb gezeten vragen de meeste
wat heb je gedaan dan.
De laatste tijd probeer ik contact te
krijgen met mensen die me al kennen
omdat ik niet alles moet uitleggen dan.
Maar krijg eigenlijk geen reactie terug.
Contact met mensen is geen probleem als ze maar niet persoonlijk worden
Ja maar de meeste mensen oordelen snel, wat ik doe is zelfbescherming.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:39 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Waarom kan je nooit eerlijk zijn? Je kunt ervoor kiezen niet die jongen met dat verhaal te zijn, zonder dat je liegt. Asl iemand vraagt waar je vandaan komt, dan noem je gewoon je
geboorteplaats. Klaar. Uitwijdden is niet altijd nodig.
Of dat je op een internaat gezeten hebt: je MOET de redenering
niet verantwoorden. Hou het luchtig met een "oh gewoon, zo
liep het nu eenmaal". Klaar, presto.
Ik heb zelf ook heel vaak de drang om lang uit te gaan wijdden
en alles te verklaren over hoe en wat ik ben. Maar ik bijt nu op
mijn tong. Het is namelijk nergens voor nodig
Ik denk dat je daar helemaal gelijk in hebt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als je constant zegt dat je niets te bieden hebt werkt ook niet echt uitnodigend is niet.
Ik denk eerder dat je eerst jezelf leuk moet vinden voordat een ander je leuk vind.
Ja. Toch zijn er mensen die mij ''willen''.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:54 schreef missyB het volgende:
hoe presenteer jij je naar de buitenwereld?
ben je bijv ook altijd negatief in je uitlatingen en je houding?
Dan geloof ik er weinig van dat je altijd negatief bent. Daar hebben mensen snel genoeg van.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:55 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja. Toch zijn er mensen die mij ''willen''.
ik zou er wel snel genoeg van hebben in elk geval, iemand die altijd negatief is zuigt je energie gewoon wegquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dan geloof ik er weinig van dat je altijd negatief bent. Daar hebben mensen snel genoeg van.
Knuppel 'em dan eerst dood, dit is zielig!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:07 schreef missyB het volgende:
nog even over passies: ik heb er 1! rundvlees braden en ben er keigoed in!
er ligt momenteel een kilo in de pan te kijken.
Bekijk het anders: dat zijn 49 mensen minder om je zorgen over te maken. Hangt natuurlijk wel een beetje van de inhoud en taalgebruik in de berichten af natuurlijk. Maar het is maar Hyves. Ik kijk er af en toe eens op maar neem het niet serieus.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:49 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja maar de meeste mensen oordelen snel, wat ik doe is zelfbescherming.
Sowieso zo heb ik niet het idee dat iemand op me zit te wachten. Dat us niet een zielige gedachte maar er staan 49 mensen in mijn hyveslijst waarvan ik iedreen heb aangeschreven. Geen reactie. Had heel even contact met me broer maar die reageert ook nergens meer op.
Dat maakt het wel ff een stuk moeilijker ik val altijd op.
Ik wil niet constant afgewezen worden, aan 1 persoon zou ik genoeg hebben.
goeie post!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:09 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Bekijk het anders: dat zijn 49 mensen minder om je zorgen over te maken. Hangt natuurlijk wel een beetje van de inhoud en taalgebruik in de berichten af natuurlijk. Maar het is maar Hyves. Ik kijk er af en toe eens op maar neem het niet serieus.
Afwijzing kom je overal tegen. Ik ben op alle vlakken door mijn toenmalige vrouw afgewezen. Als man, in bed, als vader, overal. Het heeft me ontiegelijk veel pijn gedaan. Maar laat het je sterken (dit, en al het andere advies wat je krijgt). Bijt eens door, leer van osn advies. En kweek hoop, dat is het belangrijkste. Hoop op een positieve toekomst, ongeacht wat er gebeurt. En realiseer dat je aan het eind van de rit het toch zelf in eerste instantie moet doen.
En nee, ik doe niet aan zweverigheden, ik ben zo nuchter als de pest
Ik ben zowaar altijd negatief. Tenminste, heb ik zelf het gevoel. Toch willen mensen mij echt. En mogen veel mensen mij ook nog. Op FOK! nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dan geloof ik er weinig van dat je altijd negatief bent. Daar hebben mensen snel genoeg van.
Ik vind mezelf leuk haha. Voor mij gaat dit dus niet op.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als je constant zegt dat je niets te bieden hebt werkt ook niet echt uitnodigend is niet.
Ik denk eerder dat je eerst jezelf leuk moet vinden voordat een ander je leuk vind.
Ja wie weet kom ik niet zo negatief over. Kan ook nog wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:34 schreef missyB het volgende:
willen kan: men kan denken hee das toch weer avond sex
mogen: kan ook , misschien kom je wel niet zo negatief over als je denkt?
kan mij niet indenken dat mensen je mogen en graag bij je willen zijn als je echt altijd maar negatief bent.
Ik vind het juist helemaal niet raar dat zoveel mensen 'alleen' zijn. Contact maken heb je tegenwoordig wel snel misschien, maar heel veel contacten zijn zó oppervlakkig. Ik vind mensen in het geheel heel erg oppervlakkig, egoistisch en individualistisch. (en nu niet denken dat ik een super negatief beeld heb over de mensheid, maar dit is wel iets wat ik nogal veel zie).quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:10 schreef Crutch het volgende:
Het verbaast met trouwens dat er nog zoveel mensen alleen zijn.
Ik vraag me af hoe je in zo'n isolement terecht komt.
Er zijn zoveel mogelijkheden om in contact te komen met andere mensen, werk, school, sport etc.
Ik vind het zo ook, ik noem het liever nep. Die mensen hou ik dan ook van me af, en ja, dan ben je al snel wat eenzaam.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:38 schreef julia22 het volgende:
[..]
Ik vind het juist helemaal niet raar dat zoveel mensen 'alleen' zijn. Contact maken heb je tegenwoordig wel snel misschien, maar heel veel contacten zijn zó oppervlakkig. Ik vind mensen in het geheel heel erg oppervlakkig, egoistisch en individualistisch. (en nu niet denken dat ik een super negatief beeld heb over de mensheid, maar dit is wel iets wat ik nogal veel zie).
ik ben van mening als je zelf open en sociaal blijft dat dat vanzelf zn vructen aflevert.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:38 schreef julia22 het volgende:
[..]
Ik vind het juist helemaal niet raar dat zoveel mensen 'alleen' zijn. Contact maken heb je tegenwoordig wel snel misschien, maar heel veel contacten zijn zó oppervlakkig. Ik vind mensen in het geheel heel erg oppervlakkig, egoistisch en individualistisch. (en nu niet denken dat ik een super negatief beeld heb over de mensheid, maar dit is wel iets wat ik nogal veel zie).
uhh ja?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ben jij echt een moeder die getrouwd is?
Maar ik zie zoveel gemaakte vriendelijkheid. Daar krijg ik kriebels van en ik weiger om aan die poppenkast mee te doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef missyB het volgende:
[..]
ik ben van mening als je zelf open en sociaal blijft dat dat vanzelf zn vructen aflevert.
tegen vriendelijkheid kan niemand op
grr zijn vruchten afwerpt bedoel ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef missyB het volgende:
[..]
ik ben van mening als je zelf open en sociaal blijft dat dat vanzelf zn vructen aflevert.
mm das idd de keerzijde, voor mij ook nadenker.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:42 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Maar ik zie zoveel gemaakte vriendelijkheid. Daar krijg ik kriebels van en ik weiger om aan die poppenkast mee te doen.
Nee, vroeg het me gewoon af. Hoe oud ben je dan? Je had mijn moeder kunnen zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:42 schreef missyB het volgende:
[..]
uhh ja?
Ik praat hier over op fok over mn 2 kinderen maar heb er 3, maar de oudste wil nergens besproken worden hahahaha, zij is 16, dan de middelste van bijna 9 en het konijntje in d egroep van bijna 4, hoezo?
\Praat ik niet als een getrouwde vrouw/ moeder, zo nee hoe zou ik moeten praten dan volgens jou?
Daarom, dan maar negatief.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:42 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Maar ik zie zoveel gemaakte vriendelijkheid. Daar krijg ik kriebels van en ik weiger om aan die poppenkast mee te doen.
Jawel hoor. Ik kan soms juist een soort arrogantie wel waarderen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef missyB het volgende:
[..]
Ik heb ook heel vaak anders ervaren. Maargoed misschien ben ik wel helemaal niet zo vriendelijk als ik denk haha.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef missyB het volgende:
[..]
Formerjellybean was toen begin dertig. Met de vraag, wat wel en niet kan, zijn we nog niet klaar. Het gaat ook over de vraag waar je zelf gelukkig van wordt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oohh dus toch wel? Jeetje, Confusing allemaal. Maar jij ging die ONS waarschijnlijk al Ervaren in.
Ik word 38 in juni.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, vroeg het me gewoon af. Hoe oud ben je dan? Je had mijn moeder kunnen zijn.
[..]
Daarom, dan maar negatief.
Ik denk echt niet negatief en probeer alles van minstens twee kanten te bekijken. Ik kan ook echt pissig uit de hoek komen als men in mijn omgeving zo negatief praat of nergens het positieve van inziet. Maar dat neppe gedoe.. ik moet gewoon een stoomcursus 'algemene schijnheiligheid' gaan volgen om een beetje met mensen om te gaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:44 schreef missyB het volgende:
[..]
mm das idd de keerzijde, voor mij ook nadenker.
Ik weet wel hoe ik in het leven wil staan en hoe ik over wil komen
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:50 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ik denk echt niet negatief en probeer alles van minstens twee kanten te bekijken. Ik kan ook echt pissig uit de hoek komen als men in mijn omgeving zo negatief praat of nergens het positieve van inziet. Maar dat neppe gedoe.. ik moet gewoon een stoomcursus 'algemene schijnheiligheid' gaan volgen om een beetje met mensen om te gaan
Een negatieve zuurpruim zijn op je 17e ftw. Dat is gewoon nog een stukje puberteit. Ik kan het snappen als je al wat jaartjes ouder bent en veel hebt meegemaakt, je kan niet eeuwig vrolijk blijven natuurlijk.quote:
Ja, ik doe ook wel vriendelijk in het algemeen..quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:49 schreef missyB het volgende:
[..]
Ik word 38 in juni.
maarre wat betreft de zgn vriendelijkheid omdat je dat van ander niet wil ga jij maar negatief doen?
die snap ik echt niet.
jeetje een ander kan wel gemaakt vriendelijk doen laat ik alvast maar negatief zijn zoiets?
menn hier ben ik dan echt te oud voor denk ik hahahaha
je bent wie je zijn wil toch?
ik vind dat ook best moeilijk maar ik weiger een negatieve zuurpruim te zijn eerlijk gezegd.
probeer naar een ieder in mn omgeving vriendelijk te zijn as in goeiemorgen vreemde vrouw uit de uurt die ik nog nooit gezien, tegen de cassiere, fijne dag meid,tegen een moeder met kind met driftbui in super:lastig he en komt best goed hoor etc etc.
Ik ga niet vriendlijk lopen zijn ten koste van alles zeker niet maar probeer wel elke dag mn medemensen vriendelijk tegemoet te komen.
:
Dat is simpelweg ouderwetse beleefdheid, dat doe ik ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:49 schreef missyB het volgende:
probeer naar een ieder in mn omgeving vriendelijk te zijn as in goeiemorgen vreemde vrouw uit de uurt die ik nog nooit gezien,
Dat doe ik vooral omdat je de meesten daarmee overvalt en verrastquote:tegen de cassiere, fijne dag meid,
En je kunt ook te ver gaan. Ik zou het persoonlijk nogal aanmatigend vinden als iemand zoiets zou doen. Daarnaast zijn kinderen met publieke driftbuien meestal ook de kinderen die niet gecorrigeerd worden, dus geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om sympathiek te doen tegen de falende ouders.quote:tegen een moeder met kind met driftbui in super:lastig he en komt best goed hoor etc etc.
Is de ban alweer opgeheven? Of kan je als je geband wordt gewoon een ander account aanmaken en verdergaan? Jammer. Dacht dat het te maken had met IP adressen. Nee dus.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:58 schreef Supersoep het volgende:
Stel je voor he.
Eens komt er een dag.
Een dag waar we gewoon totaal niet op hem reageren en wachten tot de mods het weer verwijderen.
Dat wordt een mooie dag. Ik voel dat.
Een ban kan op meerdere manieren, ik weet niet wat ze bij gedaan hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Is de ban alweer opgeheven? Of kan je als je geband wordt gewoon een ander account aanmaken en verdergaan? Jammer. Dacht dat het te maken had met IP adressen. Nee dus.
Dan is er iets fout gegaan bij hem want hij is er weer onder een andere naam.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Een ban kan op meerdere manieren, ik weet niet wat ze bij gedaan hebben.
Dat gebeurt vaak, dat heet nu ''klonen'' en dan wordt de ban gewoon verlengd. Als je een IP ban hebt, is dat ook makkelijk te omzeilen. Maar ze komen er vaak wel achter, zeker als het zo obvious is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:02 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dan is er iets fout gegaan bij hem want hij is er weer onder een andere naam.
Want dit is de reden van het falen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:02 schreef Supersoep het volgende:
Dat je toch even je ban wil omzeilen om nogmaals te kunnen zeggen dat je lelijk bent. Het is wel een gave hoor.
wat betreft de ouders, soms zie ik het wanhopige in de blik van een vader of moeder van wat moet ik hiermee en ik schaam me doooooood.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:55 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Dat is simpelweg ouderwetse beleefdheid, dat doe ik ook.
[..]
Dat doe ik vooral omdat je de meesten daarmee overvalt en verrast
[..]
En je kunt ook te ver gaan. Ik zou het persoonlijk nogal aanmatigend vinden als iemand zoiets zou doen. Daarnaast zijn kinderen met publieke driftbuien meestal ook de kinderen die niet gecorrigeerd worden, dus geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om sympathiek te doen tegen de falende ouders.
Ze kunnen de ban wel verlengen maar dan kan hij toch wel weer een nieuwe aanmaken. Zo kan je bezig blijven ja..quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaak, dat heet nu ''klonen'' en dan wordt de ban gewoon verlengd. Als je een IP ban hebt, is dat ook makkelijk te omzeilen. Maar ze komen er vaak wel achter, zeker als het zo obvious is.
Ik ben ook niet zo goed in contact maken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:08 schreef missyB het volgende:
PRF niet om het 1 of ander maar ik vind het hele stuk wat daar staat gewoon kansloos echt waar, dit zikn toch geen gesprekken die je aanknoopt om contact te maken?
staat bol van de drama en de ellende
shit, nu moet ik de koffie van het beeldscherm vegenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:58 schreef Supersoep het volgende:
Stel je voor he.
Eens komt er een dag.
Een dag waar we gewoon totaal niet op hem reageren en wachten tot de mods het weer verwijderen.
Dat wordt een mooie dag. Ik voel dat.
wat is er mis met hoi, lekkere zonnige dag he vandaag wat heb je gedaan of wat ga je doen???quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:09 schreef PRF het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo goed in contact maken.
Ik beland nooit in dat soort situaties waarbij ik dat kan zeggen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:10 schreef missyB het volgende:
[..]
wat is er mis met hoi, lekkere zonnige dag he vandaag wat heb je gedaan of wat ga je doen???
Ook de ouders van de eerste categorie kweken onopgevoede gedrochten. Een kind moet niet alleen liefde en veiligheid krijgen, maar moet ook weten waar de grenzen liggen: ouders moeten ook boos kunnen worden, want de echte wereld wordt soms ook heel boos. En een ouder heeft wel andere dingen aan z'n hoofd dan "komt wel goed" als 'ie dat door probeert te krijgen in een drukke winkel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:06 schreef missyB het volgende:
[..]
wat betreft de ouders, soms zie ik het wanhopige in de blik van een vader of moeder van wat moet ik hiermee en ik schaam me doooooood.
die ouders spreek ik soms met iets vriendelijks aan.
de rasechte etterbakken met de paupers van ouders loop ik straal voorbij.
wat betreft de vriendlijkheid in je gezicht en ander je rug anders ben ik gelijk al klaar mee.
In één zin?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:10 schreef missyB het volgende:
[..]
wat is er mis met hoi, lekkere zonnige dag he vandaag wat heb je gedaan of wat ga je doen???
MENSEN STOP MET REAGEREN OP DEZEN MAN HET IS DE ILLUMINATI DIE WILLEN DAT JE JE HIERMEE BEZIG HOUDT. TRAP ER NIET IN MENSEN WANT DE AIVD LEEST MEE EN RAPOTERENTN HET AAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG!!!!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:11 schreef PRF het volgende:
[..]
Ik beland nooit in dat soort situaties waarbij ik dat kan zeggen.
---> TRUquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
MENSEN STOP MET REAGEREN OP DEZEN MAN HET IS DE ILLUMINATI DIE WILLEN DAT JE JE HIERMEE BEZIG HOUDT. TRAP ER NIET IN MENSEN WANT DE AIVD LEEST MEE EN RAPOTERENTN HET AAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG!!!!!!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
MENSEN STOP MET REAGEREN OP DEZEN MAN HET IS DE ILLUMINATI DIE WILLEN DAT JE JE HIERMEE BEZIG HOUDT. TRAP ER NIET IN MENSEN WANT DE AIVD LEEST MEE EN RAPOTERENTN HET AAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG!!!!!!
Dat soort dingen kun je echt tegen ongeveer iedereen zeggen. Wat een onzin.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:11 schreef PRF het volgende:
Ik beland nooit in dat soort situaties waarbij ik dat kan zeggen.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:12 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ook de ouders van de eerste categorie kweken onopgevoede gedrochten. Een kind moet niet alleen liefde en veiligheid krijgen, maar moet ook weten waar de grenzen liggen: ouders moeten ook boos kunnen worden, want de echte wereld wordt soms ook heel boos. En een ouder heeft wel andere dingen aan z'n hoofd dan "komt wel goed" als 'ie dat door probeert te krijgen in een drukke winkel.
mm kan je niet zo goed duidelijk maken wat ik bedoel denk ik.
wat je inhoudelijk zegt over opvoeding en grenzen ben ik het helemaal met je eens, maar kinderen zoeken die grenzen op en vaak net in de supernarkt hahahaha
en soms zijn er dan ouders die je even aan kan kijken en zeggen komt wel goed joh.
[..]
In één zin?
Laat je niets aanpraten. Hobbys zijn niet nodig om goed gezelschap te zijn. Meestal hebben mensen met hobbys deze toch niet gemeenschappelijk met hun partner.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:32 schreef julia22 het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt. Ik heb dat idee ook altijd.
En dan niet dat ik zelf vind dat ik niets te bieden hebben, maar dat jongens dat vinden
Maar het is zo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je echt tegen ongeveer iedereen zeggen. Wat een onzin.
Right.. hier durf je genoeg te zeggen. Nouja, telkens hetzelfde maar dan x een heleboel. Niemand stond met een pistool op je knieschijven gericht toen je het typte.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:18 schreef PRF het volgende:
[..]
Maar het is zo.
Op school wilde niemand met me omgaan. Op het werk blijven de vrouwelijke collega's het liefst zo ver mogelijk uit mijn buurt. En ik niet het type persoon die zoiets zomaar spontaan durft te zeggen.
geef dan nu eerst maar eens een foto, dan oordeel ik daar eerst wel over dan d erest, menn je bent nu al vermoeiend en energieslurpendquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:18 schreef PRF het volgende:
[..]
Maar het is zo.
Op school wilde niemand met me omgaan. Op het werk blijven de vrouwelijke collega's het liefst zo ver mogelijk uit mijn buurt. En ik niet het type persoon die zoiets zomaar spontaan durft te zeggen.
Ja dat is dus de grap ik ven altijd positief geweest en langzaam aan gaat het beter nog steeds. Maar er is niemand in mijn leven al 9 jaar niet. Sinds me 16e doe ik het alleen. En als je NOOIT reactie terugkrijgt is dat heel frustreerend. Maar als ik dat zeg vinden mensen hier dat ik zielig doe. Privé heb ik met niemand meer contact. En dat Hyves doet me eigenlijk ook niks maar van de 49 niet een is gewoon erg weinig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:09 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Bekijk het anders: dat zijn 49 mensen minder om je zorgen over te maken. Hangt natuurlijk wel een beetje van de inhoud en taalgebruik in de berichten af natuurlijk. Maar het is maar Hyves. Ik kijk er af en toe eens op maar neem
Afwijzing kom je overal tegen. Ik ben op alle vlakken door mijn
toenmalige vrouw afgewezen. Als man, in bed, als vader,
overal. Het heeft me ontiegelijk veel pijn gedaan. Maar laat het
je sterken (dit, en al het andere advies wat je krijgt). Bijt eens
door, leer van osn advies. En kweek hoop, dat is het
belangrijkste. Hoop op een positieve toekomst, ongeacht wat er
gebeurt. En realiseer dat je aan het eind van de rit het toch zelf
in eerste instantie moet doen.
En nee, ik doe niet aan zweverigheden, ik ben zo nuchter als de
pest ;
Hier wel ja. Hier kan men mijn uiterlijk niet zien enzo. En ik ben vrij zenuwachtig omdat ik morgen waarschijnlijk K_W ga ontmoeten. Ik denk dat ik dicht ga klappen enzo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:19 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Right.. hier durf je genoeg te zeggen. Nouja, telkens hetzelfde maar dan x een heleboel. Niemand stond met een pistool op je knieschijven gericht toen je het typte.
Ja heel slim.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:19 schreef missyB het volgende:
[..]
geef dan nu eerst maar eens een foto, dan oordeel ik daar eerst wel over dan d erest, menn je bent nu al vermoeiend en energieslurpend
kut heb ik weer! hahahahhaquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja heel slim.
Nu heb je hem er voor het leven bij.
Er waren toch foto's? Of was dat van een andere lelijkerd?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef PRF het volgende:
[..]
Hier wel ja. Hier kan men mijn uiterlijk niet zien enzo. En ik ben vrij zenuwachtig omdat ik morgen waarschijnlijk K_W ga ontmoeten. Ik denk dat ik dicht ga klappen enzo.
Ik hoop dat hij jou eens dicht klapt. Mafketel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef PRF het volgende:
[..]
Hier wel ja. Hier kan men mijn uiterlijk niet zien enzo. En ik ben vrij zenuwachtig omdat ik morgen waarschijnlijk K_W ga ontmoeten. Ik denk dat ik dicht ga klappen enzo.
Maar ik ga niet afzeggen.
als je nu al denkt dat je dicht gaat klappen gebeurt dat ook dus denk eens iets anders as in haaai mooie dag he vandaag! wat heb je gedaan vandaag???quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef PRF het volgende:
[..]
Maar ik ga niet afzeggen.
Mensen geven zich niet gemakkelijk bloot. Zoals je hier op R&P ziet, speelt er veel dat mensen verbergen. Hoe meer er een cultuurtje onstaat waarin iedereen probeert leuk te zijn, hoe minder ruimte er is voor intiemer contact waarin je jezelf laat zien.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:38 schreef julia22 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |