abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95538725
PRF niet om het 1 of ander maar ik vind het hele stuk wat daar staat gewoon kansloos echt waar, dit zikn toch geen gesprekken die je aanknoopt om contact te maken?
staat bol van de drama en de ellende
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:09:35 #277
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95538767
Wat dacht je van negeren en op het blokkeerknopje drukken.
Je moeder is een hamster
pi_95538777
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:08 schreef missyB het volgende:
PRF niet om het 1 of ander maar ik vind het hele stuk wat daar staat gewoon kansloos echt waar, dit zikn toch geen gesprekken die je aanknoopt om contact te maken?
staat bol van de drama en de ellende
Ik ben ook niet zo goed in contact maken.
pi_95538781
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:58 schreef Supersoep het volgende:
Stel je voor he.

Eens komt er een dag.

Een dag waar we gewoon totaal niet op hem reageren en wachten tot de mods het weer verwijderen.

Dat wordt een mooie dag. Ik voel dat.
shit, nu moet ik de koffie van het beeldscherm vegen :P
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_95538820
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:09 schreef PRF het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zo goed in contact maken.
wat is er mis met hoi, lekkere zonnige dag he vandaag wat heb je gedaan of wat ga je doen???
pi_95538857
ipv jank brul ja het gaat zus en zoo oogziekte bladie bla, dat willen babes en ballen ech nie horen hoor
pi_95538858
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:10 schreef missyB het volgende:

[..]

wat is er mis met hoi, lekkere zonnige dag he vandaag wat heb je gedaan of wat ga je doen???
Ik beland nooit in dat soort situaties waarbij ik dat kan zeggen.
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:12:40 #283
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_95538894
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:06 schreef missyB het volgende:

[..]

wat betreft de ouders, soms zie ik het wanhopige in de blik van een vader of moeder van wat moet ik hiermee en ik schaam me doooooood.
die ouders spreek ik soms met iets vriendelijks aan.
de rasechte etterbakken met de paupers van ouders loop ik straal voorbij.

wat betreft de vriendlijkheid in je gezicht en ander je rug anders ben ik gelijk al klaar mee.
Ook de ouders van de eerste categorie kweken onopgevoede gedrochten. Een kind moet niet alleen liefde en veiligheid krijgen, maar moet ook weten waar de grenzen liggen: ouders moeten ook boos kunnen worden, want de echte wereld wordt soms ook heel boos. En een ouder heeft wel andere dingen aan z'n hoofd dan "komt wel goed" als 'ie dat door probeert te krijgen in een drukke winkel.
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:10 schreef missyB het volgende:

[..]

In één zin? -O-
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
pi_95538901
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:11 schreef PRF het volgende:

[..]

MENSEN STOP MET REAGEREN OP DEZEN MAN HET IS DE ILLUMINATI DIE WILLEN DAT JE JE HIERMEE BEZIG HOUDT. TRAP ER NIET IN MENSEN WANT DE AIVD LEEST MEE EN RAPOTERENTN HET AAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG!!!!!!

Ze willen dat we zelf een complex krijgen door steeds Richard en z'n gezeiklijster aan te horen, zodat je medicijnen moet kopen en dat spekt de farmaceutische industrie.

Open je ogen!!!!!
Ron Paul 2012
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:13:12 #285
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_95538912
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:12 schreef Supersoep het volgende:

[..]

MENSEN STOP MET REAGEREN OP DEZEN MAN HET IS DE ILLUMINATI DIE WILLEN DAT JE JE HIERMEE BEZIG HOUDT. TRAP ER NIET IN MENSEN WANT DE AIVD LEEST MEE EN RAPOTERENTN HET AAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG!!!!!!
---> TRU
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:13:22 #286
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_95538918
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:12 schreef Supersoep het volgende:

[..]

_O-
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:14:16 #287
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95538953
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:11 schreef PRF het volgende:
Dat soort dingen kun je echt tegen ongeveer iedereen zeggen. Wat een onzin.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95539044
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:12 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Ook de ouders van de eerste categorie kweken onopgevoede gedrochten. Een kind moet niet alleen liefde en veiligheid krijgen, maar moet ook weten waar de grenzen liggen: ouders moeten ook boos kunnen worden, want de echte wereld wordt soms ook heel boos. En een ouder heeft wel andere dingen aan z'n hoofd dan "komt wel goed" als 'ie dat door probeert te krijgen in een drukke winkel.

mm kan je niet zo goed duidelijk maken wat ik bedoel denk ik.
wat je inhoudelijk zegt over opvoeding en grenzen ben ik het helemaal met je eens, maar kinderen zoeken die grenzen op en vaak net in de supernarkt hahahaha
en soms zijn er dan ouders die je even aan kan kijken en zeggen komt wel goed joh.
[..]

In één zin? -O-
pi_95539098
tussen neus en lipjes door:piccolinies zijn lekker!
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:17:44 #290
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95539101
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 10:32 schreef julia22 het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt. Ik heb dat idee ook altijd.
En dan niet dat ik zelf vind dat ik niets te bieden hebben, maar dat jongens dat vinden
Laat je niets aanpraten. Hobbys zijn niet nodig om goed gezelschap te zijn. Meestal hebben mensen met hobbys deze toch niet gemeenschappelijk met hun partner.

Nu heb ik het niet over jou, want ik ken je niet. Maar het enige dat dwars kan zitten is dat iemand zichzelf in een keurslijf perst. Door opvoeding of door angst kunnen mensen zich kleiner maken dat nodig. Dat val je weg en merken mensen je nauwelijk op. Is dat niet het geval dan vindt iedereen wel gelijkgestemden waar je goed met kunt opschieten. Heb je die ervaring ook, dat er mensen zijn met wie je gemakkelijk goed kunt opschieten? Dat is genoeg.
The view from nowhere.
pi_95539125
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:14 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat soort dingen kun je echt tegen ongeveer iedereen zeggen. Wat een onzin.
Maar het is zo.

Op school wilde niemand met me omgaan. Op het werk blijven de vrouwelijke collega's het liefst zo ver mogelijk uit mijn buurt. En ik niet het type persoon die zoiets zomaar spontaan durft te zeggen.
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:19:48 #292
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_95539188
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:18 schreef PRF het volgende:

[..]

Maar het is zo.

Op school wilde niemand met me omgaan. Op het werk blijven de vrouwelijke collega's het liefst zo ver mogelijk uit mijn buurt. En ik niet het type persoon die zoiets zomaar spontaan durft te zeggen.
Right.. hier durf je genoeg te zeggen. Nouja, telkens hetzelfde maar dan x een heleboel. Niemand stond met een pistool op je knieschijven gericht toen je het typte.
pi_95539196
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:18 schreef PRF het volgende:

[..]

Maar het is zo.

geef dan nu eerst maar eens een foto, dan oordeel ik daar eerst wel over dan d erest, menn je bent nu al vermoeiend en energieslurpend
pi_95539216
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 12:09 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Bekijk het anders: dat zijn 49 mensen minder om je zorgen over te maken. Hangt natuurlijk wel een beetje van de inhoud en taalgebruik in de berichten af natuurlijk. Maar het is maar Hyves. Ik kijk er af en toe eens op maar neem
Afwijzing kom je overal tegen. Ik ben op alle vlakken door mijn
toenmalige vrouw afgewezen. Als man, in bed, als vader,
overal. Het heeft me ontiegelijk veel pijn gedaan. Maar laat het
je sterken (dit, en al het andere advies wat je krijgt). Bijt eens
door, leer van osn advies. En kweek hoop, dat is het
belangrijkste. Hoop op een positieve toekomst, ongeacht wat er
gebeurt. En realiseer dat je aan het eind van de rit het toch zelf
in eerste instantie moet doen.
En nee, ik doe niet aan zweverigheden, ik ben zo nuchter als de
pest ;
Ja dat is dus de grap ik ven altijd positief geweest en langzaam aan gaat het beter nog steeds. Maar er is niemand in mijn leven al 9 jaar niet. Sinds me 16e doe ik het alleen. En als je NOOIT reactie terugkrijgt is dat heel frustreerend. Maar als ik dat zeg vinden mensen hier dat ik zielig doe. Privé heb ik met niemand meer contact. En dat Hyves doet me eigenlijk ook niks maar van de 49 niet een is gewoon erg weinig.
En het zijn luchtige berichtjes van hey hoe gaat het wat doe je tegenwoordig.
Altijd interesse tonen.
Ik heb al het gangbare al wel gedaan
pi_95539269
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:19 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Right.. hier durf je genoeg te zeggen. Nouja, telkens hetzelfde maar dan x een heleboel. Niemand stond met een pistool op je knieschijven gericht toen je het typte.
Hier wel ja. Hier kan men mijn uiterlijk niet zien enzo. En ik ben vrij zenuwachtig omdat ik morgen waarschijnlijk K_W ga ontmoeten. Ik denk dat ik dicht ga klappen enzo.
Maar ik ga niet afzeggen.
pi_95539280
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:19 schreef missyB het volgende:

[..]

geef dan nu eerst maar eens een foto, dan oordeel ik daar eerst wel over dan d erest, menn je bent nu al vermoeiend en energieslurpend
Ja heel slim.

Nu heb je hem er voor het leven bij. :')
Ron Paul 2012
pi_95539344
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja heel slim.

Nu heb je hem er voor het leven bij. :')
kut heb ik weer! hahahahha
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:22:57 #298
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_95539354
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef PRF het volgende:

[..]

Hier wel ja. Hier kan men mijn uiterlijk niet zien enzo. En ik ben vrij zenuwachtig omdat ik morgen waarschijnlijk K_W ga ontmoeten. Ik denk dat ik dicht ga klappen enzo.
Er waren toch foto's? Of was dat van een andere lelijkerd?

;) geintje man :P
pi_95539367
quote:

[..]

Ik hoop dat hij jou eens dicht klapt. Mafketel.
Ron Paul 2012
pi_95539376
quote:

[..]

als je nu al denkt dat je dicht gaat klappen gebeurt dat ook dus denk eens iets anders as in haaai mooie dag he vandaag! wat heb je gedaan vandaag???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')