mm das idd de keerzijde, voor mij ook nadenker.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:42 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Maar ik zie zoveel gemaakte vriendelijkheid. Daar krijg ik kriebels van en ik weiger om aan die poppenkast mee te doen.
Nee, vroeg het me gewoon af. Hoe oud ben je dan? Je had mijn moeder kunnen zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:42 schreef missyB het volgende:
[..]
uhh ja?
Ik praat hier over op fok over mn 2 kinderen maar heb er 3, maar de oudste wil nergens besproken worden hahahaha, zij is 16, dan de middelste van bijna 9 en het konijntje in d egroep van bijna 4, hoezo?
\Praat ik niet als een getrouwde vrouw/ moeder, zo nee hoe zou ik moeten praten dan volgens jou?
Daarom, dan maar negatief.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:42 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Maar ik zie zoveel gemaakte vriendelijkheid. Daar krijg ik kriebels van en ik weiger om aan die poppenkast mee te doen.
Jawel hoor. Ik kan soms juist een soort arrogantie wel waarderen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef missyB het volgende:
[..]
ik ben van mening als je zelf open en sociaal blijft dat dat vanzelf zn vructen aflevert.
tegen vriendelijkheid kan niemand op
Ik heb ook heel vaak anders ervaren. Maargoed misschien ben ik wel helemaal niet zo vriendelijk als ik denk haha.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef missyB het volgende:
[..]
ik ben van mening als je zelf open en sociaal blijft dat dat vanzelf zn vructen aflevert.
tegen vriendelijkheid kan niemand op
Formerjellybean was toen begin dertig. Met de vraag, wat wel en niet kan, zijn we nog niet klaar. Het gaat ook over de vraag waar je zelf gelukkig van wordt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oohh dus toch wel? Jeetje, Confusing allemaal. Maar jij ging die ONS waarschijnlijk al Ervaren in.
Ik word 38 in juni.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, vroeg het me gewoon af. Hoe oud ben je dan? Je had mijn moeder kunnen zijn.
[..]
Daarom, dan maar negatief.
Ik denk echt niet negatief en probeer alles van minstens twee kanten te bekijken. Ik kan ook echt pissig uit de hoek komen als men in mijn omgeving zo negatief praat of nergens het positieve van inziet. Maar dat neppe gedoe.. ik moet gewoon een stoomcursus 'algemene schijnheiligheid' gaan volgen om een beetje met mensen om te gaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:44 schreef missyB het volgende:
[..]
mm das idd de keerzijde, voor mij ook nadenker.
Ik weet wel hoe ik in het leven wil staan en hoe ik over wil komen
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:50 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ik denk echt niet negatief en probeer alles van minstens twee kanten te bekijken. Ik kan ook echt pissig uit de hoek komen als men in mijn omgeving zo negatief praat of nergens het positieve van inziet. Maar dat neppe gedoe.. ik moet gewoon een stoomcursus 'algemene schijnheiligheid' gaan volgen om een beetje met mensen om te gaan
Een negatieve zuurpruim zijn op je 17e ftw. Dat is gewoon nog een stukje puberteit. Ik kan het snappen als je al wat jaartjes ouder bent en veel hebt meegemaakt, je kan niet eeuwig vrolijk blijven natuurlijk.quote:
Ja, ik doe ook wel vriendelijk in het algemeen..quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:49 schreef missyB het volgende:
[..]
Ik word 38 in juni.
maarre wat betreft de zgn vriendelijkheid omdat je dat van ander niet wil ga jij maar negatief doen?
die snap ik echt niet.
jeetje een ander kan wel gemaakt vriendelijk doen laat ik alvast maar negatief zijn zoiets?
menn hier ben ik dan echt te oud voor denk ik hahahaha
je bent wie je zijn wil toch?
ik vind dat ook best moeilijk maar ik weiger een negatieve zuurpruim te zijn eerlijk gezegd.
probeer naar een ieder in mn omgeving vriendelijk te zijn as in goeiemorgen vreemde vrouw uit de uurt die ik nog nooit gezien, tegen de cassiere, fijne dag meid,tegen een moeder met kind met driftbui in super:lastig he en komt best goed hoor etc etc.
Ik ga niet vriendlijk lopen zijn ten koste van alles zeker niet maar probeer wel elke dag mn medemensen vriendelijk tegemoet te komen.
:
Dat is simpelweg ouderwetse beleefdheid, dat doe ik ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:49 schreef missyB het volgende:
probeer naar een ieder in mn omgeving vriendelijk te zijn as in goeiemorgen vreemde vrouw uit de uurt die ik nog nooit gezien,
Dat doe ik vooral omdat je de meesten daarmee overvalt en verrastquote:tegen de cassiere, fijne dag meid,
En je kunt ook te ver gaan. Ik zou het persoonlijk nogal aanmatigend vinden als iemand zoiets zou doen. Daarnaast zijn kinderen met publieke driftbuien meestal ook de kinderen die niet gecorrigeerd worden, dus geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om sympathiek te doen tegen de falende ouders.quote:tegen een moeder met kind met driftbui in super:lastig he en komt best goed hoor etc etc.
Is de ban alweer opgeheven? Of kan je als je geband wordt gewoon een ander account aanmaken en verdergaan? Jammer. Dacht dat het te maken had met IP adressen. Nee dus.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:58 schreef Supersoep het volgende:
Stel je voor he.
Eens komt er een dag.
Een dag waar we gewoon totaal niet op hem reageren en wachten tot de mods het weer verwijderen.
Dat wordt een mooie dag. Ik voel dat.
Een ban kan op meerdere manieren, ik weet niet wat ze bij gedaan hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Is de ban alweer opgeheven? Of kan je als je geband wordt gewoon een ander account aanmaken en verdergaan? Jammer. Dacht dat het te maken had met IP adressen. Nee dus.
Dan is er iets fout gegaan bij hem want hij is er weer onder een andere naam.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Een ban kan op meerdere manieren, ik weet niet wat ze bij gedaan hebben.
Dat gebeurt vaak, dat heet nu ''klonen'' en dan wordt de ban gewoon verlengd. Als je een IP ban hebt, is dat ook makkelijk te omzeilen. Maar ze komen er vaak wel achter, zeker als het zo obvious is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:02 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dan is er iets fout gegaan bij hem want hij is er weer onder een andere naam.
Want dit is de reden van het falen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:02 schreef Supersoep het volgende:
Dat je toch even je ban wil omzeilen om nogmaals te kunnen zeggen dat je lelijk bent. Het is wel een gave hoor.
wat betreft de ouders, soms zie ik het wanhopige in de blik van een vader of moeder van wat moet ik hiermee en ik schaam me doooooood.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:55 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Dat is simpelweg ouderwetse beleefdheid, dat doe ik ook.
[..]
Dat doe ik vooral omdat je de meesten daarmee overvalt en verrast
[..]
En je kunt ook te ver gaan. Ik zou het persoonlijk nogal aanmatigend vinden als iemand zoiets zou doen. Daarnaast zijn kinderen met publieke driftbuien meestal ook de kinderen die niet gecorrigeerd worden, dus geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om sympathiek te doen tegen de falende ouders.
Ze kunnen de ban wel verlengen maar dan kan hij toch wel weer een nieuwe aanmaken. Zo kan je bezig blijven ja..quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaak, dat heet nu ''klonen'' en dan wordt de ban gewoon verlengd. Als je een IP ban hebt, is dat ook makkelijk te omzeilen. Maar ze komen er vaak wel achter, zeker als het zo obvious is.
Ik ben ook niet zo goed in contact maken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:08 schreef missyB het volgende:
PRF niet om het 1 of ander maar ik vind het hele stuk wat daar staat gewoon kansloos echt waar, dit zikn toch geen gesprekken die je aanknoopt om contact te maken?
staat bol van de drama en de ellende
shit, nu moet ik de koffie van het beeldscherm vegenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:58 schreef Supersoep het volgende:
Stel je voor he.
Eens komt er een dag.
Een dag waar we gewoon totaal niet op hem reageren en wachten tot de mods het weer verwijderen.
Dat wordt een mooie dag. Ik voel dat.
wat is er mis met hoi, lekkere zonnige dag he vandaag wat heb je gedaan of wat ga je doen???quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:09 schreef PRF het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo goed in contact maken.
Ik beland nooit in dat soort situaties waarbij ik dat kan zeggen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:10 schreef missyB het volgende:
[..]
wat is er mis met hoi, lekkere zonnige dag he vandaag wat heb je gedaan of wat ga je doen???
Ook de ouders van de eerste categorie kweken onopgevoede gedrochten. Een kind moet niet alleen liefde en veiligheid krijgen, maar moet ook weten waar de grenzen liggen: ouders moeten ook boos kunnen worden, want de echte wereld wordt soms ook heel boos. En een ouder heeft wel andere dingen aan z'n hoofd dan "komt wel goed" als 'ie dat door probeert te krijgen in een drukke winkel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:06 schreef missyB het volgende:
[..]
wat betreft de ouders, soms zie ik het wanhopige in de blik van een vader of moeder van wat moet ik hiermee en ik schaam me doooooood.
die ouders spreek ik soms met iets vriendelijks aan.
de rasechte etterbakken met de paupers van ouders loop ik straal voorbij.
wat betreft de vriendlijkheid in je gezicht en ander je rug anders ben ik gelijk al klaar mee.
In één zin?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:10 schreef missyB het volgende:
[..]
wat is er mis met hoi, lekkere zonnige dag he vandaag wat heb je gedaan of wat ga je doen???
MENSEN STOP MET REAGEREN OP DEZEN MAN HET IS DE ILLUMINATI DIE WILLEN DAT JE JE HIERMEE BEZIG HOUDT. TRAP ER NIET IN MENSEN WANT DE AIVD LEEST MEE EN RAPOTERENTN HET AAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG!!!!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:11 schreef PRF het volgende:
[..]
Ik beland nooit in dat soort situaties waarbij ik dat kan zeggen.
---> TRUquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
MENSEN STOP MET REAGEREN OP DEZEN MAN HET IS DE ILLUMINATI DIE WILLEN DAT JE JE HIERMEE BEZIG HOUDT. TRAP ER NIET IN MENSEN WANT DE AIVD LEEST MEE EN RAPOTERENTN HET AAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG!!!!!!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
MENSEN STOP MET REAGEREN OP DEZEN MAN HET IS DE ILLUMINATI DIE WILLEN DAT JE JE HIERMEE BEZIG HOUDT. TRAP ER NIET IN MENSEN WANT DE AIVD LEEST MEE EN RAPOTERENTN HET AAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG!!!!!!
Dat soort dingen kun je echt tegen ongeveer iedereen zeggen. Wat een onzin.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:11 schreef PRF het volgende:
Ik beland nooit in dat soort situaties waarbij ik dat kan zeggen.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:12 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ook de ouders van de eerste categorie kweken onopgevoede gedrochten. Een kind moet niet alleen liefde en veiligheid krijgen, maar moet ook weten waar de grenzen liggen: ouders moeten ook boos kunnen worden, want de echte wereld wordt soms ook heel boos. En een ouder heeft wel andere dingen aan z'n hoofd dan "komt wel goed" als 'ie dat door probeert te krijgen in een drukke winkel.
mm kan je niet zo goed duidelijk maken wat ik bedoel denk ik.
wat je inhoudelijk zegt over opvoeding en grenzen ben ik het helemaal met je eens, maar kinderen zoeken die grenzen op en vaak net in de supernarkt hahahaha
en soms zijn er dan ouders die je even aan kan kijken en zeggen komt wel goed joh.
[..]
In één zin?
Laat je niets aanpraten. Hobbys zijn niet nodig om goed gezelschap te zijn. Meestal hebben mensen met hobbys deze toch niet gemeenschappelijk met hun partner.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:32 schreef julia22 het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt. Ik heb dat idee ook altijd.
En dan niet dat ik zelf vind dat ik niets te bieden hebben, maar dat jongens dat vinden
Maar het is zo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je echt tegen ongeveer iedereen zeggen. Wat een onzin.
Right.. hier durf je genoeg te zeggen. Nouja, telkens hetzelfde maar dan x een heleboel. Niemand stond met een pistool op je knieschijven gericht toen je het typte.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:18 schreef PRF het volgende:
[..]
Maar het is zo.
Op school wilde niemand met me omgaan. Op het werk blijven de vrouwelijke collega's het liefst zo ver mogelijk uit mijn buurt. En ik niet het type persoon die zoiets zomaar spontaan durft te zeggen.
geef dan nu eerst maar eens een foto, dan oordeel ik daar eerst wel over dan d erest, menn je bent nu al vermoeiend en energieslurpendquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:18 schreef PRF het volgende:
[..]
Maar het is zo.
Op school wilde niemand met me omgaan. Op het werk blijven de vrouwelijke collega's het liefst zo ver mogelijk uit mijn buurt. En ik niet het type persoon die zoiets zomaar spontaan durft te zeggen.
Ja dat is dus de grap ik ven altijd positief geweest en langzaam aan gaat het beter nog steeds. Maar er is niemand in mijn leven al 9 jaar niet. Sinds me 16e doe ik het alleen. En als je NOOIT reactie terugkrijgt is dat heel frustreerend. Maar als ik dat zeg vinden mensen hier dat ik zielig doe. Privé heb ik met niemand meer contact. En dat Hyves doet me eigenlijk ook niks maar van de 49 niet een is gewoon erg weinig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:09 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Bekijk het anders: dat zijn 49 mensen minder om je zorgen over te maken. Hangt natuurlijk wel een beetje van de inhoud en taalgebruik in de berichten af natuurlijk. Maar het is maar Hyves. Ik kijk er af en toe eens op maar neem
Afwijzing kom je overal tegen. Ik ben op alle vlakken door mijn
toenmalige vrouw afgewezen. Als man, in bed, als vader,
overal. Het heeft me ontiegelijk veel pijn gedaan. Maar laat het
je sterken (dit, en al het andere advies wat je krijgt). Bijt eens
door, leer van osn advies. En kweek hoop, dat is het
belangrijkste. Hoop op een positieve toekomst, ongeacht wat er
gebeurt. En realiseer dat je aan het eind van de rit het toch zelf
in eerste instantie moet doen.
En nee, ik doe niet aan zweverigheden, ik ben zo nuchter als de
pest ;
Hier wel ja. Hier kan men mijn uiterlijk niet zien enzo. En ik ben vrij zenuwachtig omdat ik morgen waarschijnlijk K_W ga ontmoeten. Ik denk dat ik dicht ga klappen enzo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:19 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Right.. hier durf je genoeg te zeggen. Nouja, telkens hetzelfde maar dan x een heleboel. Niemand stond met een pistool op je knieschijven gericht toen je het typte.
Ja heel slim.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:19 schreef missyB het volgende:
[..]
geef dan nu eerst maar eens een foto, dan oordeel ik daar eerst wel over dan d erest, menn je bent nu al vermoeiend en energieslurpend
kut heb ik weer! hahahahhaquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja heel slim.
Nu heb je hem er voor het leven bij.
Er waren toch foto's? Of was dat van een andere lelijkerd?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef PRF het volgende:
[..]
Hier wel ja. Hier kan men mijn uiterlijk niet zien enzo. En ik ben vrij zenuwachtig omdat ik morgen waarschijnlijk K_W ga ontmoeten. Ik denk dat ik dicht ga klappen enzo.
Ik hoop dat hij jou eens dicht klapt. Mafketel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef PRF het volgende:
[..]
Hier wel ja. Hier kan men mijn uiterlijk niet zien enzo. En ik ben vrij zenuwachtig omdat ik morgen waarschijnlijk K_W ga ontmoeten. Ik denk dat ik dicht ga klappen enzo.
Maar ik ga niet afzeggen.
als je nu al denkt dat je dicht gaat klappen gebeurt dat ook dus denk eens iets anders as in haaai mooie dag he vandaag! wat heb je gedaan vandaag???quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef PRF het volgende:
[..]
Maar ik ga niet afzeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |