abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95526596
Dat dan weer niet, heeft niks met jou te maken. Mijn hart is al verkocht.
Ron Paul 2012
pi_95526675
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 april 2011 01:27 schreef Supersoep het volgende:
Dat dan weer niet, heeft niks met jou te maken. Mijn hart is al verkocht.
Doe normaal :')

slijmbal
  vrijdag 15 april 2011 @ 01:35:41 #203
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95526775
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 01:24 schreef minnemin het volgende:

Ik weet het ook niet hoor, op een avond als deze. Na het avondeten niks meer gedaan. En ik voel me dan zo nutteloos en niks. Daar wil een man toch niet mee?
Ik zou er ook niet direkt op afknappen. Je kan toch goed gezelschap zijn.
The view from nowhere.
pi_95527041
bottom line is dat ik denk dat ik weinig tot niks te bieden heb en werkelijk altijd het negatieve zie. damn ik frustreer mezelf zo.

ik heb extreem behoefte aan bevestiging en een arm om me heen en lieve woordjes en een vent op zondagmiddag in mijn bed. aaargh ik moet ook niet naar programma's als Generatie 2010 kijken.
pi_95527059
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 01:52 schreef minnemin het volgende:
bottom line is dat ik denk dat ik weinig tot niks te bieden heb en werkelijk altijd het negatieve zie. damn ik frustreer mezelf zo.
Niet zeiken dan maar veranderen
pi_95527073
ben ik al mee bezig. drie dagen in de week van 9-15. Kom je es buurten?
pi_95527889
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 01:52 schreef minnemin het volgende:

ik heb extreem behoefte aan bevestiging en een arm om me heen en lieve woordjes en een vent op zondagmiddag in mijn bed. aaargh ik moet ook niet naar programma's als Generatie 2010 kijken.
Gezeik, iedereen denkt wat jij denkt en is daarom te bang om iets te doen. Er is echt een horde mannen die het helemaal geen bal uitmaakt dat jij dentk niets te bieden te hebben. Want heel stiekum heb je dat wel alleen het is niet iets heel erg groots of romantisch. En weetje: dat hoeft ook NIET. Met een verslechterd zelfbeeld verheerlijk je dat wat je niet hebt of ziet op TV. Niet doen.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_95532420
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 01:24 schreef minnemin het volgende:
Hey formerjellybean, wat een fijn verhaal!

[..]

Het ging ook door mijn hoofd, hahaha :D Maar volgens mij ben ik niet nerdy genoeg voor Supersoep. En ik houd heel erg van hoge hakken maar ik heb geen geld, al mijn oude paren zijn kapot. Unicum voor mij.

Ik weet het ook niet hoor, op een avond als deze. Na het avondeten niks meer gedaan. En ik voel me dan zo nutteloos en niks. Daar wil een man toch niet mee?
Grappig dat je dat zegt. Ik heb dat idee ook altijd.
En dan niet dat ik zelf vind dat ik niets te bieden hebben, maar dat jongens dat vinden
pi_95532546
Dat vind ik eigenlijk een beetje vreemd , je hebt toch ook interesses, en dingen die je leuk vind om te doen ??
Het belangrijkste is dat je zelf ook leert vermaken ook al ben je alleen en dan komt de rest vanzelf wel.
pi_95532699
Ja dat is het probleem dus..ik heb niet echt een passie voor iets...en ja dat klinkt saai, maar het is gewoon zo.
Wat zijn jouw interesses formerjellybean?
pi_95532743
maar moet je ergens een vlammende passie voor hebben dan om interessant te zijn of ander iets te bieden?
ik ben ook maar gewoon hoor toch vind ik mezelf niet saai.
pi_95532851
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef julia22 het volgende:
Ja dat is het probleem dus..ik heb niet echt een passie voor iets...en ja dat klinkt saai, maar het is gewoon zo.
Nou dan ga je toch kijken naar wat je eventueel nog wil doen? Ik he b de laatste tien jaar vergooid aan mijn ex en werk, en later werkte ik alleen maar en deed het hele huishouden inclusief kind opvoeden.... tot de scheiding. Daarna echt volledig op het werk gestort. Het nadeel is: ik vindt mijzelf ook saai omdat ik niks eromheen heb. Maar na wat contacten met dames ben ik er compleet achter: je beeld je het in. Als je aan de praat raakt dan valt het allemaal wel mee. En als het serieuzer wordt dan komt het helemaal wel goed.

Juist omdat je het gevoel bekropen is dat er niks aan is, ga je er op focussen en het buiten proporties opblazen.

Ga niet gedwongen interessant doen. Wees je zelf en open en laat het gewoon lekker gaan.
pi_95532881
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 10:40 schreef missyB het volgende:
maar moet je ergens een vlammende passie voor hebben dan om interessant te zijn of ander iets te bieden?
ik ben ook maar gewoon hoor toch vind ik mezelf niet saai.
Ik heb dat idee vaak wel ja. En ik vind het persoonlijk onzin.
pi_95532968
Maargoed nogmaals..ik zit in een omgeving met allemaal studenten die enorme sociale kringen hebben, minstens 3 verschillende hobbies beoefenen, enorm actief zijn op allerlei gebieden.
pi_95533061
Allemaal? Kijk nog maar eens heel goed.... niet iedereen doet er aan mee

(ninja-edit: en den bedoel ik jouw dus niet, maar ook andere studenten worstelen hiermee. Alleen die zie je niet omdat je op een bepaalde groep focust)
pi_95533108
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef julia22 het volgende:
Ik vind dansen leuk (danssporten), tekenen , hou veel van films kijken en van lezen en van uitgaan.
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:10:38 #217
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95533940
Het verbaast met trouwens dat er nog zoveel mensen alleen zijn.
Ik vraag me af hoe je in zo'n isolement terecht komt.

Er zijn zoveel mogelijkheden om in contact te komen met andere mensen, werk, school, sport etc.
Je moeder is een hamster
pi_95534015
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 10:44 schreef julia22 het volgende:

[..]

Ik heb dat idee vaak wel ja. En ik vind het persoonlijk onzin.
dat is ook onzin denk ik,

Ik hou van bijv lezen, zingen,denkpuzzels en raadsels
ben gewoon moeder van 2 en echtgenote van....
Ik kan enorm adhderig doen wat soms mensen stoort.
ben erg actief in mn wijk

maar dat er nu echt iets bijzonders is waar ik helemaal voor ga nee dat heb ik ook niet.
ik plof savonds nadat kinderen in bed liggen ook gewoon op d ebank en kijk oeverloos tv of internet wat.
Klets gezellig met mn man.
Mijn leven is nu niet wat je noemt 1 groot avontuur toch heb ik het goed naar mn zin en heb ik ook best gespreksstof als ik nieuwe mensen ontmoet.
pi_95534062
ik bedoel er dus mee, al zou ik single zijn heb ik wel gespreksstof.
maar ik hoef niet ergens super gepassioneerd over te zijn om ook leuk gevodnen te worden toch?

mannen wat is jullie visie?
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:26:13 #220
118585 Crutch
pi_95534559
Mee eens.
Ik denk ook dat het te maken heeft met verlangens die je creëert omdat je niet voldoet aan de verwachtingen van je omgeving.
Als je voor je gevoel niets tekort komt voel je je een stuk gelukkiger.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:27:45 #221
118585 Crutch
pi_95534636
Leuk gevonden willen worden straal je ook uit en dat werkt averechts.
Je moeder is een hamster
pi_95534682
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 11:10 schreef Crutch het volgende:
Het verbaast met trouwens dat er nog zoveel mensen alleen zijn.
Ik vraag me af hoe je in zo'n isolement terecht komt.
Er zijn zoveel mogelijkheden om in
contact te komen met andere mensen,
werk, school, sport etc.
Bij mij komt het doordat ik altijd moest werken 80 uur per week soms. En dan geen geld overhield om iets te doen.
Ik zat dus in de schulden.

Ik ben nu vaak 6 uur half 7 thuis enbdan moet ik boodschappen doen en koken en andere huishoudelijkheden.

Het scheelt wel dat ik heel leuk werk heb, maar het is nogal eenzaam werk.
Ik ben wel eens naar een modelbouw vereniging geweest, maar die mensen zijn te "normaal" voor mij. Op hele simpele vragen als waar kom je vandaan kan ik geen antwoord op geven. Dus die standaard praatjes probeer ik te vermijden en dan krijg je weer ongemakkelijke situatie.

Ik ben niet verlegen en kan me heel sociaal en open opstellen maar het is
niet waar wat ik vertel. Ik kan nooit eerlijk
zijn want dan ben ik meteen die jongen
met dat verhaal. Als ik vertel dat ik in een
internaat heb gezeten vragen de meeste
wat heb je gedaan dan.

De laatste tijd probeer ik contact te
krijgen met mensen die me al kennen
omdat ik niet alles moet uitleggen dan.
Maar krijg eigenlijk geen reactie terug.

Contact met mensen is geen probleem als ze maar niet persoonlijk worden
pi_95534852
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:26 schreef Crutch het volgende:
Mee eens.
Ik denk ook dat het te maken heeft met verlangens die je creëert omdat je niet voldoet aan de verwachtingen van je omgeving.
Als je voor je gevoel niets tekort komt voel je je een stuk gelukkiger.
Passies hebben heeft niets te maken met verwachtingen van je omgeving te maken hoor. Je doet die dingen voor jezelf omdat je het leuk vind om te doen.
En voor mij maakt het een boel uit. Zoals Martin die djt en voetbalt en is gek op varen en voetbal en schildert, dat maakt praten met elkaar ook leuker omdat je toch dingen doet.
Ik intresseer me voor zijn hobbies en hij heeft hetzelfde met mij, dankzij hobbies hebben we een boel gesprekstof.
Wel moet ik zeggen dat die hobbies er al waren voor ik hem ontmoette en ik die hobbies ook voor mezelf heb , maar vind het eigenlijk ook wel belangrijk dat als ik een man ontmoet hij ook hobbies enzo heeft waar die voor gaat, juist omdat dat het contact leuker maakt.
pi_95534940
Lieve schat,
als ik je mijn verhaal vertel zitten we hier morgen nog!

zal paar steekwoorden noemen, 15 jaar zelfstandig wonen,21 eerste kind,ex met losse handjes, prostitutie,wao,schulden.

Wij zitten bijv al 8 jaar in de schulden en lossen veel af weigeren in een wsnp te geraken.
tis niet makkelijk dat niet maar ben er wel creatief door geworden.
Juist door mijn isolement wat werk betreft ben ik nu zo actief in mn wijk.

en nieuwe mensen hoeven niet alles van je te weten.
je kan hen de info geven die nu van belang is en niet wat er vroeger toe deed.

je bent uiteindelijk geworden wie je nu bent maar je kan jezelf altijd verbeteren.
Een slechte of nare jeugd is geen excuus of vrijbrief, je hebt elke dag de keuze wie of wat wil ik zijn candaag?
Kijk ik elke dag terug of ga ik de uitdaging aan die het heden biedt?
En mocht een gesprek wel persoonlijk worden kun je ook eerlijk zijn.
je kan vertellen hoe en wat en zeggen: verder wil ik het hier eigenlijk bij laten dat is al zolang geleden.
of je verteld het wel, dan kun je dus reacties krijgen van mensen die je niet snappen of je gaan veroordelen weet ik veel wat maar jij kan altijd in jezelf kijken en weten hoe je bent.
mensen die er toe doen zullen jou d emoeite waard vinden en anders maar niet!
pi_95535014
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:27 schreef Crutch het volgende:
Leuk gevonden willen worden straal je ook uit en dat werkt averechts.
Als je constant zegt dat je niets te bieden hebt werkt ook niet echt uitnodigend is niet.
Ik denk eerder dat je eerst jezelf leuk moet vinden voordat een ander je leuk vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')