Doe normaalquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:27 schreef Supersoep het volgende:
Dat dan weer niet, heeft niks met jou te maken. Mijn hart is al verkocht.
Ik zou er ook niet direkt op afknappen. Je kan toch goed gezelschap zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:24 schreef minnemin het volgende:
Ik weet het ook niet hoor, op een avond als deze. Na het avondeten niks meer gedaan. En ik voel me dan zo nutteloos en niks. Daar wil een man toch niet mee?
Niet zeiken dan maar veranderenquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:52 schreef minnemin het volgende:
bottom line is dat ik denk dat ik weinig tot niks te bieden heb en werkelijk altijd het negatieve zie. damn ik frustreer mezelf zo.
Gezeik, iedereen denkt wat jij denkt en is daarom te bang om iets te doen. Er is echt een horde mannen die het helemaal geen bal uitmaakt dat jij dentk niets te bieden te hebben. Want heel stiekum heb je dat wel alleen het is niet iets heel erg groots of romantisch. En weetje: dat hoeft ook NIET. Met een verslechterd zelfbeeld verheerlijk je dat wat je niet hebt of ziet op TV. Niet doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:52 schreef minnemin het volgende:
bottom line is dat ik denk dat ik weinig tot niks te bieden heb en werkelijk altijd het negatieve zie. damn ik frustreer mezelf zo.
ik heb extreem behoefte aan bevestiging en een arm om me heen en lieve woordjes en een vent op zondagmiddag in mijn bed. aaargh ik moet ook niet naar programma's als Generatie 2010 kijken.
Grappig dat je dat zegt. Ik heb dat idee ook altijd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:24 schreef minnemin het volgende:
Hey formerjellybean, wat een fijn verhaal!
[..]
Het ging ook door mijn hoofd, hahahaMaar volgens mij ben ik niet nerdy genoeg voor Supersoep. En ik houd heel erg van hoge hakken maar ik heb geen geld, al mijn oude paren zijn kapot. Unicum voor mij.
Ik weet het ook niet hoor, op een avond als deze. Na het avondeten niks meer gedaan. En ik voel me dan zo nutteloos en niks. Daar wil een man toch niet mee?
Nou dan ga je toch kijken naar wat je eventueel nog wil doen? Ik he b de laatste tien jaar vergooid aan mijn ex en werk, en later werkte ik alleen maar en deed het hele huishouden inclusief kind opvoeden.... tot de scheiding. Daarna echt volledig op het werk gestort. Het nadeel is: ik vindt mijzelf ook saai omdat ik niks eromheen heb. Maar na wat contacten met dames ben ik er compleet achter: je beeld je het in. Als je aan de praat raakt dan valt het allemaal wel mee. En als het serieuzer wordt dan komt het helemaal wel goed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef julia22 het volgende:
Ja dat is het probleem dus..ik heb niet echt een passie voor iets...en ja dat klinkt saai, maar het is gewoon zo.
Wat zijn jouw interesses formerjellybean?
Ik heb dat idee vaak wel ja. En ik vind het persoonlijk onzin.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:40 schreef missyB het volgende:
maar moet je ergens een vlammende passie voor hebben dan om interessant te zijn of ander iets te bieden?
ik ben ook maar gewoon hoor toch vind ik mezelf niet saai.
Ik vind dansen leuk (danssporten), tekenen , hou veel van films kijken en van lezen en van uitgaan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef julia22 het volgende:
Ja dat is het probleem dus..ik heb niet echt een passie voor iets...en ja dat klinkt saai, maar het is gewoon zo.
Wat zijn jouw interesses formerjellybean?
dat is ook onzin denk ik,quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:44 schreef julia22 het volgende:
[..]
Ik heb dat idee vaak wel ja. En ik vind het persoonlijk onzin.
Bij mij komt het doordat ik altijd moest werken 80 uur per week soms. En dan geen geld overhield om iets te doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:10 schreef Crutch het volgende:
Het verbaast met trouwens dat er nog zoveel mensen alleen zijn.
Ik vraag me af hoe je in zo'n isolement terecht komt.
Er zijn zoveel mogelijkheden om in
contact te komen met andere mensen,
werk, school, sport etc.
Passies hebben heeft niets te maken met verwachtingen van je omgeving te maken hoor. Je doet die dingen voor jezelf omdat je het leuk vind om te doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:26 schreef Crutch het volgende:
Mee eens.
Ik denk ook dat het te maken heeft met verlangens die je creëert omdat je niet voldoet aan de verwachtingen van je omgeving.
Als je voor je gevoel niets tekort komt voel je je een stuk gelukkiger.
Als je constant zegt dat je niets te bieden hebt werkt ook niet echt uitnodigend is niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:27 schreef Crutch het volgende:
Leuk gevonden willen worden straal je ook uit en dat werkt averechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |