nice, van hieruit kan het alleen maar beter worden?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:13 schreef formerjellybean het volgende:
Woei , degene die ik leuk vind wou langs komenIk zag er alleen vanavond niet uit en gevraagd voor een andere keer . Dat staat nu ook , dus nu is het even afwachten wanneer hij kan en ondertussen kan ik even mijn voorbereidingen doen en zorgen dat ik er dan goed uit uitzie
![]()
Wel lekker die spanning
Ja, ik vind het wel een sleutelwoord. Aandacht is het bewuste ergens op richten. Loslaten is aandacht verleggen. Goed leven is aandacht spreiden.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:09 schreef julia22 het volgende:
[..]
Maar daar gaat dit topic toch ook wel over, niet?
Ben je al over de bindingdangst heen?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:13 schreef formerjellybean het volgende:
Woei , degene die ik leuk vind wou langs komenIk zag er alleen vanavond niet uit en gevraagd voor een andere keer . Dat staat nu ook , dus nu is het even afwachten wanneer hij kan en ondertussen kan ik even mijn voorbereidingen doen en zorgen dat ik er dan goed uit uitzie
![]()
Wel lekker die spanning
Jaloersquote:Op donderdag 14 april 2011 22:13 schreef formerjellybean het volgende:
![]()
Wel lekker die spanning
De laatste optie werkt bij mij het bestequote:Op donderdag 14 april 2011 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je al over de bindingdangst heen?![]()
Of gaan jullie leuk door zonder na te denken over hoe en wat?
Ik geef je groot gelijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
De laatste optie werkt bij mij het besteeven lekker zonder na te denken hoe en wat en we zien verder wel hoe het gaat.
Mja, lees haar andere topic maar.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:27 schreef deelnemer het volgende:
Je hoeft ook niet formeel te besluiten dat je een relatie hebt.
Dat topic heb ik gevolgd. Ik heb alleen nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mja, lees haar andere topic maar.
Ik zit meer in het grijsgebied waar ik zelf nog niet veel van snap, want ik zeg vaak single maar als je al 4 jaar met dezelfde aan het rommelen bent kan je eigenlijk niet zeggen van ik ben single.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:29 schreef Supersoep het volgende:
Ik had zoiets bij 1 van mn eerste relaties eens gevraagd: ben je nu m'n vriendin? Want ik vond het zo onduidelijk. Dat was best awkward, maar een leermoment dus.
Welke vraag?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat topic heb ik gevolgd. Ik heb alleen nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag.
Dat was niet persoonlijk , maar meer omdat ik voor mezelf er even niet te veel mee bezig wilde houden omdat ik dan ga malen en dan besluit ik even het los te laten, was nogal aan het malen en ik had zoiets van laat het even voor wat het is.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat topic heb ik gevolgd. Ik heb alleen nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag.
Herkenbaar. Ik had dat zelfs heel vroeger al, toen ik 9 was. Was enorm verliefd op een jongen, hij vroeg me verkering, helemaal in de wolken. Maar 's avonds in bed raakte ik in paniek. Vond het zo'n gek idee om bij iemand te 'horen'. Dus toen heb ik het 2 dagen later uitgemaakt.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik zit meer in het grijsgebied waar ik zelf nog niet veel van snap, want ik zeg vaak single maar als je al 4 jaar met dezelfde aan het rommelen bent kan je eigenlijk niet zeggen van ik ben single.
Aan de andere kant werkt een labeltje bij mij ook niet echt want dan slaat de paniek toe. Ik ben daar een beetje raar in.En zodoende werkt aankloten even het beste bij mij.
Neuhh, ik hou ze eigenlijk altijd op afstand.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:40 schreef Supersoep het volgende:
Aardbei, mannenverslindster. Ik had het moeten weten.
Ik heb het ook een keer gepresteerd dat iemand een jongen vertelde dat ik hem leuk vond en toen zag ik hem daarna dat ik keihard wegrent ben. Later kreeg ik heel even wat met hem.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik had dat zelfs heel vroeger al, toen ik 9 was. Was enorm verliefd op een jongen, hij vroeg me verkering, helemaal in de wolken. Maar 's avonds in bed raakte ik in paniek. Vond het zo'n gek idee om bij iemand te 'horen'. Dus toen heb ik het 2 dagen later uitgemaakt.![]()
And so it began.
Ik heb precies zoiets meegemaakt, alleen toen rende ik weg uit de kantine.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef formerjellybean het volgende:
I
[..]
Ik heb het ook een keer gepresteerd dat iemand een jongen vertelde dat ik hem leuk vond en toen zag ik hem daarna dat ik keihard wegrent ben. Later kreeg ik heel even wat met hem.
Vrouwen kunnen heel erg vreemd doen
Meer details graag.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb precies zoiets meegemaakt, alleen toen rende ik weg uit de kantine.
Middelbare school, mensen gingen op de tafels trommelen in de kantine: Aardbei hartje Peter. En hij hoorde dat uiteraard, dus toen ben ik weggerend omdat ik hem niet onder ogen wilde komen en niet wist wat me gebeurde, ik wilde helemaal niet dat hij het wist. Daarna nog meer faal op faal acties, maar goed het is uiteindelijk niks geworden en achteraf ben ik blij toe.quote:
Beetje hetzelfde als met Formerjellybean dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuhh, ik hou ze eigenlijk altijd op afstand.
Denk het wel ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als met Formerjellybean dan?
Uhh ik was 14 geloof ik. Dan mag zoiets.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:48 schreef deelnemer het volgende:
Het was natuurlijk een vreemde situatie omdat het zich in het publiek afspeelde. Hoe oud was je toen? Ben je nog lang verliefd geweest op Peter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |