abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95516773
Woei , degene die ik leuk vind wou langs komen O+ Ik zag er alleen vanavond niet uit en gevraagd voor een andere keer . Dat staat nu ook , dus nu is het even afwachten wanneer hij kan en ondertussen kan ik even mijn voorbereidingen doen en zorgen dat ik er dan goed uit uitzie :Y
Wel lekker die spanning *O*
pi_95516840
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:13 schreef formerjellybean het volgende:
Woei , degene die ik leuk vind wou langs komen O+ Ik zag er alleen vanavond niet uit en gevraagd voor een andere keer . Dat staat nu ook , dus nu is het even afwachten wanneer hij kan en ondertussen kan ik even mijn voorbereidingen doen en zorgen dat ik er dan goed uit uitzie :Y
nice, van hieruit kan het alleen maar beter worden? :)
pi_95516848
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:09 schreef julia22 het volgende:

[..]

Maar daar gaat dit topic toch ook wel over, niet?
Ja, ik vind het wel een sleutelwoord. Aandacht is het bewuste ergens op richten. Loslaten is aandacht verleggen. Goed leven is aandacht spreiden.

[ Bericht 10% gewijzigd door deelnemer op 14-04-2011 22:19:34 ]
The view from nowhere.
pi_95516865
quote:
Ben je al over de bindingdangst heen? :)
Of gaan jullie leuk door zonder na te denken over hoe en wat?
pi_95516927
quote:
Jaloers O+
pi_95517693
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ben je al over de bindingdangst heen? :)
Of gaan jullie leuk door zonder na te denken over hoe en wat?
De laatste optie werkt bij mij het beste :) even lekker zonder na te denken hoe en wat en we zien verder wel hoe het gaat.
pi_95517964
Je hoeft ook niet formeel te besluiten dat je een relatie hebt.
The view from nowhere.
pi_95518094
Ik had zoiets bij 1 van mn eerste relaties eens gevraagd: ben je nu m'n vriendin? Want ik vond het zo onduidelijk. Dat was best awkward, maar een leermoment dus.
Ron Paul 2012
pi_95518218
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

De laatste optie werkt bij mij het beste :) even lekker zonder na te denken hoe en wat en we zien verder wel hoe het gaat.
Ik geef je groot gelijk. :P
pi_95518245
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:27 schreef deelnemer het volgende:
Je hoeft ook niet formeel te besluiten dat je een relatie hebt.
Mja, lees haar andere topic maar. :)
pi_95518550
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mja, lees haar andere topic maar. :)
Dat topic heb ik gevolgd. Ik heb alleen nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag.
The view from nowhere.
pi_95518615
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:29 schreef Supersoep het volgende:
Ik had zoiets bij 1 van mn eerste relaties eens gevraagd: ben je nu m'n vriendin? Want ik vond het zo onduidelijk. Dat was best awkward, maar een leermoment dus.
Ik zit meer in het grijsgebied waar ik zelf nog niet veel van snap, want ik zeg vaak single maar als je al 4 jaar met dezelfde aan het rommelen bent kan je eigenlijk niet zeggen van ik ben single.
Aan de andere kant werkt een labeltje bij mij ook niet echt want dan slaat de paniek toe. Ik ben daar een beetje raar in.
En zodoende werkt aankloten even het beste bij mij.
pi_95518617
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat topic heb ik gevolgd. Ik heb alleen nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag.
Welke vraag?
pi_95518744
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat was niet persoonlijk , maar meer omdat ik voor mezelf er even niet te veel mee bezig wilde houden omdat ik dan ga malen en dan besluit ik even het los te laten, was nogal aan het malen en ik had zoiets van laat het even voor wat het is.
pi_95518768
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik zit meer in het grijsgebied waar ik zelf nog niet veel van snap, want ik zeg vaak single maar als je al 4 jaar met dezelfde aan het rommelen bent kan je eigenlijk niet zeggen van ik ben single.
Aan de andere kant werkt een labeltje bij mij ook niet echt want dan slaat de paniek toe. Ik ben daar een beetje raar in.En zodoende werkt aankloten even het beste bij mij.
Herkenbaar. Ik had dat zelfs heel vroeger al, toen ik 9 was. Was enorm verliefd op een jongen, hij vroeg me verkering, helemaal in de wolken. Maar 's avonds in bed raakte ik in paniek. Vond het zo'n gek idee om bij iemand te 'horen'. Dus toen heb ik het 2 dagen later uitgemaakt. :')

And so it began. :')
pi_95518898
Aardbei, mannenverslindster. Ik had het moeten weten. O+
Ron Paul 2012
pi_95518963
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:40 schreef Supersoep het volgende:
Aardbei, mannenverslindster. Ik had het moeten weten. O+
Neuhh, ik hou ze eigenlijk altijd op afstand.
pi_95518970
I
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Herkenbaar. Ik had dat zelfs heel vroeger al, toen ik 9 was. Was enorm verliefd op een jongen, hij vroeg me verkering, helemaal in de wolken. Maar 's avonds in bed raakte ik in paniek. Vond het zo'n gek idee om bij iemand te 'horen'. Dus toen heb ik het 2 dagen later uitgemaakt. :')

And so it began. :')
Ik heb het ook een keer gepresteerd dat iemand een jongen vertelde dat ik hem leuk vond en toen zag ik hem daarna dat ik keihard wegrent ben. Later kreeg ik heel even wat met hem.
Vrouwen kunnen heel erg vreemd doen :Y
pi_95519049
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef formerjellybean het volgende:
I

[..]

Ik heb het ook een keer gepresteerd dat iemand een jongen vertelde dat ik hem leuk vond en toen zag ik hem daarna dat ik keihard wegrent ben. Later kreeg ik heel even wat met hem.
Vrouwen kunnen heel erg vreemd doen :Y
Ik heb precies zoiets meegemaakt, alleen toen rende ik weg uit de kantine. :')
pi_95519123
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb precies zoiets meegemaakt, alleen toen rende ik weg uit de kantine. :')
Meer details graag.
The view from nowhere.
pi_95519330
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:43 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Meer details graag.
Middelbare school, mensen gingen op de tafels trommelen in de kantine: Aardbei hartje Peter. En hij hoorde dat uiteraard, dus toen ben ik weggerend omdat ik hem niet onder ogen wilde komen en niet wist wat me gebeurde, ik wilde helemaal niet dat hij het wist. Daarna nog meer faal op faal acties, maar goed het is uiteindelijk niks geworden en achteraf ben ik blij toe. :') Vind hem nu alles behalve leuk.
pi_95519495
Het was natuurlijk een vreemde situatie omdat het zich in het publiek afspeelde. Hoe oud was je toen? Ben je nog lang verliefd geweest op Peter?
The view from nowhere.
pi_95519515
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Neuhh, ik hou ze eigenlijk altijd op afstand.
Beetje hetzelfde als met Formerjellybean dan?
Ron Paul 2012
pi_95519699
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Beetje hetzelfde als met Formerjellybean dan?
Denk het wel ja.
pi_95519754
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:48 schreef deelnemer het volgende:
Het was natuurlijk een vreemde situatie omdat het zich in het publiek afspeelde. Hoe oud was je toen? Ben je nog lang verliefd geweest op Peter?
Uhh ik was 14 geloof ik. Dan mag zoiets. :')

Ben denk ik een jaartje verliefd op hem geweest. Bij mij duurt dat altijd wel lang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')