abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95508040
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:19 schreef julia22 het volgende:

[..]

Mooi + verlegen = schijnbare arrogantie?
Het punt is..ik ben introvert..en ik kruip niet altijd even snel uit m'n schulp. Gedraag je open is voor mij dus niet zo makkelijk (vooral in groepen eigenlijk).
Zelf was ik vroeger verlegen (dat is wat anders, namelijk angst). Over verlegenheid groeien de meeste mensen heen (geldt voor mij ook). Mensen vinden mij ook introvert, maar dat ben ik niet altijd. Ik zie het niet als een persoonskenmerk. Ik heb daarover al eens gepost (iets over tobben en fantaseren).

Een introvert kan zich best op zijn gemak voelen in groepen, maar is een rustig iemand. Niets mis mee. Als je vriendelijk bent en aandacht hebt voor anderen, ben je open . Open zijn betekent niet dat je spontaan bent of alle aandacht naar je toe trekt.

Straw is ook introvert (naar eigen zeggen). Misschien dat julle samen daarover ervaringen kunnen uitwisselen. Het onderwerp interesseert mij ook.
The view from nowhere.
pi_95508358
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Zelf was ik vroeger verlegen (dat is wat anders, namelijk angst). Over verlegenheid groeien de meeste mensen heen (geldt voor mij ook). Mensen vinden mij ook introvert, maar dat ben ik niet altijd. Ik zie het niet als een persoonskenmerk. Ik heb daarover al eens gepost.

Een introvert kan zich best op zijn gemak voelen in groepen, maar is een rustig iemand. Niets mis mee. Als je vriendelijk bent en aandacht hebt voor anderen, ben je open . Open zijn betekent niet dat je spontaan bent of alle aandacht naar je toe trekt.

Straw is ook introvert (naar eigen zeggen). Misschien dat julle samen daarover ervaringen kunnen uitwisselen.
Hier op fok is het natuurlijk wel anders, maar toch heb ik het idee dat in de 'echte wereld' vooral de spontane, extraverte mensen leuk gevonden worden. Nu zit ik wel nogal in een studentikoos sfeertje..misschien dat dat er ook mee te maken heeft. De rustige mensen die niet continu gek doen en lopen te grappen en grollen zijn saaaaaaaaai.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:35:06 #53
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95508376
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Zelf was ik vroeger verlegen (dat is wat anders, namelijk angst). Over verlegenheid groeien de meeste mensen heen (geldt voor mij ook). Mensen vinden mij ook introvert, maar dat ben ik niet altijd. Ik zie het niet als een persoonskenmerk. Ik heb daarover al eens gepost.

Straw is ook introvert (naar eigen zeggen). Misschien dat julle samen daarover ervaringen kunnen uitwisselen.
Introverte mensen zijn één-op-één meestal erg leuk om mee te praten.
Dan kunnen ze op een of andere manier wel ineens wat loskomen.

Ik merk zelf dat wanneer ik in grotere groepen ben ik eerst de kat uit de boom kijk voordat ik er een paar droge grappen uitgooi. :)
Je moeder is een hamster
pi_95508875
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef julia22 het volgende:

[..]

Hier op fok is het natuurlijk wel anders, maar toch heb ik het idee dat in de 'echte wereld' vooral de spontane, extraverte mensen leuk gevonden worden. Nu zit ik wel nogal in een studentikoos sfeertje..misschien dat dat er ook mee te maken heeft. De rustige mensen die niet continu gek doen en lopen te grappen en grollen zijn saaaaaaaaai.
Maar al die drukdoenerij is ook een beetje aandacht trekkerij. Daardoor verdwijn je misschien naar de achtergrond in groepen. Maar binnen een groep kun je ook wisselend 1-1 contact hebben met iemand die je aanspreekt. Dat doe ik vaak. Goed contact is trouwens intiemer en dat gedijt ook niet in luidruchtige groepen.
De kracht van introverte mensen

Saai zijn is iets anders. Straw ken ik nu wel een beetje en is beslist niet saai (juist populair). Mensen die te keurig en conventioneel zijn, worden vaak saai gevonden.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 14-04-2011 21:14:31 ]
The view from nowhere.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:42:35 #55
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95508954
quote:

[..]

Dat valt heus wel mee, geloof me. Ik zelf ben heel extravert, maar in mijn ervaring is het niet zo dat de stille mensen niet leuk gevonden worden. Ook niet saai. Kijk, introverte mensen zijn niet het meest gezellige in de discotheek of op een grote feest. Maar om samen met een groep betrouwbare DVD te kijken, picknicken, rustig terrasje pakken, chillen of gewoon praten zijn introverte mensen heel gewild (zoals ze maar vriendelijk zijn).

Dus ja, vergelijk jezelf niet met extraverte mensen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95511525
kleine update nav n postst van gisteren.

zit ik vandaag met dochter op de stoep te dollen, wachtende op taxi.
Komt mij een donkere jongeman voorbij, draait zich om, vangt mijn blik en geeft me een smile van oor tot oor.
Allicht was het geen versierpoging maar meer van goh leuk moeder met kind lol maken maar toch er heeft weer eens een man naar me gelachen, joepieee
pi_95511547
posts ook
  donderdag 14 april 2011 @ 21:18:30 #58
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95511725
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef missyB het volgende:
kleine update nav n postst van gisteren.

zit ik vandaag met dochter op de stoep te dollen, wachtende op taxi.
Komt mij een donkere jongeman voorbij, draait zich om, vangt mijn blik en geeft me een smile van oor tot oor.
Allicht was het geen versierpoging maar meer van goh leuk moeder met kind lol maken maar toch er heeft weer eens een man naar me gelachen, joepieee
:)
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95511948
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

:)
Had mn clownsneus thuis gelaten hoor
  donderdag 14 april 2011 @ 21:24:30 #60
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95512263
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef missyB het volgende:

[..]

Had mn clownsneus thuis gelaten hoor
Maar ik vond het toch een leuk verhaal. Dat zijn de dingen waarvan mensen een beetje opvrolijken. Ik heb bijvoorbeeld een vriendin waar ik steeds meer verliefd op word. Maar vandaag ging ik naar de supermarkt en een leuk meisje glimlachte om een grapje dat ik maakte en ging blozen. Op zich hoef het niks te betekenen, maar je gaat wel iets lekkerder in je vel voelen. :)
pi_95512477
ja idd!

Ik voel me laatste tijd gewoon zo oud worden, zo uitgerangeerd op 1 of andere manier en dat je opeens merkt dat iemand je even opgemerkt heeft, ja doet mij goed!
Morgen zelf maar eens wat langer lachen naar iemand, wie weet maak ik zijn dag dan wat leuker!
pi_95512573
Hé het gaat nu allemaal over aandacht krijgen/geven. Lipper, Julia22, MissyB, K_W
The view from nowhere.
pi_95512623
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef deelnemer het volgende:
Hé het gaat nu allemaal over aandacht krijgen/geven. Lipper, Julia22, MissyB, K_W
en dat mag niet?
pi_95513051
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:28 schreef missyB het volgende:

[..]

en dat mag niet?
Natuurlijk wel. Het is voor iedereen leuk. Sommigen krijgen veel te weinig aandacht. Het speelt in irl en dit topic doorlopend.
The view from nowhere.
pi_95513170
sorry dacht even dat ik dit topic onjuist gebruikte nl
pi_95513256
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:19 schreef julia22 het volgende:

[..]

Mooi + verlegen = schijnbare arrogantie?
Het punt is..ik ben introvert..en ik kruip niet altijd even snel uit m'n schulp. Gedraag je open is voor mij dus niet zo makkelijk (vooral in groepen eigenlijk).
Je open gedragen is iets anders dan heel extravert te zijn. Je hoeft niet luidruchtig op een tafel te dansen, maar simpele dingen als oogcontact maken, vriendelijk zijn en naar mensen glimlachen maken dat je je open stelt voor contact met anderen zonder dat je daarbij over je eigen grenzen heen gaat. Ik ben ook heel introvert, maar ik heb ontdekt dat mensen vanzelf wel contact met mij zoeken als ik mijn friendly face op zet. :)
pi_95513339
ook zoiets, tot hoever ga je met een simpele flirt en wanneer ben je die lijn over en is het een versierpoging?

in my twentys dacht ik daar nooit over na eigenlijk ging gewoon allemaal vanzelf en nu moet e al eerst goed gaan nadenken wat je zegt en doet zeker als je een partner hebt zoals ik maar gewoon even een snelle flirt leuk vind en meer niet.
pi_95513402
Bovenstaande was even een gedachte sloeg dus niet op post van L-E
  donderdag 14 april 2011 @ 21:38:27 #69
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95513549
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:36 schreef missyB het volgende:
in my twentys dacht ik daar nooit over na eigenlijk ging gewoon allemaal vanzelf en nu moet e al eerst goed gaan nadenken wat je zegt en doet zeker als je een partner hebt zoals ik maar gewoon even een snelle flirt leuk vind en meer niet.
toch eindigt de zin nog met een punt.
Hij lijkt zo oneindig.
pi_95513754
quote:
Mwah, dat valt best mee. Op van die aandachtshoeren zit lang niet iedereen te wachten.
pi_95513841
Ik ben blij dat je blij word van mijn ene punt.;)
pi_95516211
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar ik vond het toch een leuk verhaal. Dat zijn de dingen waarvan mensen een beetje opvrolijken. Ik heb bijvoorbeeld een vriendin waar ik steeds meer verliefd op word. Maar vandaag ging ik naar de supermarkt en een leuk meisje glimlachte om een grapje dat ik maakte en ging blozen. Op zich hoef het niks te betekenen, maar je gaat wel iets lekkerder in je vel voelen. :)
Je had toch al een vriendin :?
Children of the night. What music they make.
pi_95516275
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:07 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat zegt ie toch
pi_95516277
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:07 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

En nu even goed lezen.. ;)
pi_95516371
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef deelnemer het volgende:
Maar daar gaat dit topic toch ook wel over, niet?
pi_95516773
Woei , degene die ik leuk vind wou langs komen O+ Ik zag er alleen vanavond niet uit en gevraagd voor een andere keer . Dat staat nu ook , dus nu is het even afwachten wanneer hij kan en ondertussen kan ik even mijn voorbereidingen doen en zorgen dat ik er dan goed uit uitzie :Y
Wel lekker die spanning *O*
pi_95516840
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:13 schreef formerjellybean het volgende:
Woei , degene die ik leuk vind wou langs komen O+ Ik zag er alleen vanavond niet uit en gevraagd voor een andere keer . Dat staat nu ook , dus nu is het even afwachten wanneer hij kan en ondertussen kan ik even mijn voorbereidingen doen en zorgen dat ik er dan goed uit uitzie :Y
nice, van hieruit kan het alleen maar beter worden? :)
pi_95516848
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:09 schreef julia22 het volgende:

[..]

Maar daar gaat dit topic toch ook wel over, niet?
Ja, ik vind het wel een sleutelwoord. Aandacht is het bewuste ergens op richten. Loslaten is aandacht verleggen. Goed leven is aandacht spreiden.

[ Bericht 10% gewijzigd door deelnemer op 14-04-2011 22:19:34 ]
The view from nowhere.
pi_95516865
quote:
Ben je al over de bindingdangst heen? :)
Of gaan jullie leuk door zonder na te denken over hoe en wat?
pi_95516927
quote:
Jaloers O+
pi_95517693
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ben je al over de bindingdangst heen? :)
Of gaan jullie leuk door zonder na te denken over hoe en wat?
De laatste optie werkt bij mij het beste :) even lekker zonder na te denken hoe en wat en we zien verder wel hoe het gaat.
pi_95517964
Je hoeft ook niet formeel te besluiten dat je een relatie hebt.
The view from nowhere.
pi_95518094
Ik had zoiets bij 1 van mn eerste relaties eens gevraagd: ben je nu m'n vriendin? Want ik vond het zo onduidelijk. Dat was best awkward, maar een leermoment dus.
Ron Paul 2012
pi_95518218
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

De laatste optie werkt bij mij het beste :) even lekker zonder na te denken hoe en wat en we zien verder wel hoe het gaat.
Ik geef je groot gelijk. :P
pi_95518245
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:27 schreef deelnemer het volgende:
Je hoeft ook niet formeel te besluiten dat je een relatie hebt.
Mja, lees haar andere topic maar. :)
pi_95518550
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mja, lees haar andere topic maar. :)
Dat topic heb ik gevolgd. Ik heb alleen nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag.
The view from nowhere.
pi_95518615
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:29 schreef Supersoep het volgende:
Ik had zoiets bij 1 van mn eerste relaties eens gevraagd: ben je nu m'n vriendin? Want ik vond het zo onduidelijk. Dat was best awkward, maar een leermoment dus.
Ik zit meer in het grijsgebied waar ik zelf nog niet veel van snap, want ik zeg vaak single maar als je al 4 jaar met dezelfde aan het rommelen bent kan je eigenlijk niet zeggen van ik ben single.
Aan de andere kant werkt een labeltje bij mij ook niet echt want dan slaat de paniek toe. Ik ben daar een beetje raar in.
En zodoende werkt aankloten even het beste bij mij.
pi_95518617
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat topic heb ik gevolgd. Ik heb alleen nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag.
Welke vraag?
pi_95518744
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat was niet persoonlijk , maar meer omdat ik voor mezelf er even niet te veel mee bezig wilde houden omdat ik dan ga malen en dan besluit ik even het los te laten, was nogal aan het malen en ik had zoiets van laat het even voor wat het is.
pi_95518768
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik zit meer in het grijsgebied waar ik zelf nog niet veel van snap, want ik zeg vaak single maar als je al 4 jaar met dezelfde aan het rommelen bent kan je eigenlijk niet zeggen van ik ben single.
Aan de andere kant werkt een labeltje bij mij ook niet echt want dan slaat de paniek toe. Ik ben daar een beetje raar in.En zodoende werkt aankloten even het beste bij mij.
Herkenbaar. Ik had dat zelfs heel vroeger al, toen ik 9 was. Was enorm verliefd op een jongen, hij vroeg me verkering, helemaal in de wolken. Maar 's avonds in bed raakte ik in paniek. Vond het zo'n gek idee om bij iemand te 'horen'. Dus toen heb ik het 2 dagen later uitgemaakt. :')

And so it began. :')
pi_95518898
Aardbei, mannenverslindster. Ik had het moeten weten. O+
Ron Paul 2012
pi_95518963
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:40 schreef Supersoep het volgende:
Aardbei, mannenverslindster. Ik had het moeten weten. O+
Neuhh, ik hou ze eigenlijk altijd op afstand.
pi_95518970
I
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Herkenbaar. Ik had dat zelfs heel vroeger al, toen ik 9 was. Was enorm verliefd op een jongen, hij vroeg me verkering, helemaal in de wolken. Maar 's avonds in bed raakte ik in paniek. Vond het zo'n gek idee om bij iemand te 'horen'. Dus toen heb ik het 2 dagen later uitgemaakt. :')

And so it began. :')
Ik heb het ook een keer gepresteerd dat iemand een jongen vertelde dat ik hem leuk vond en toen zag ik hem daarna dat ik keihard wegrent ben. Later kreeg ik heel even wat met hem.
Vrouwen kunnen heel erg vreemd doen :Y
pi_95519049
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef formerjellybean het volgende:
I

[..]

Ik heb het ook een keer gepresteerd dat iemand een jongen vertelde dat ik hem leuk vond en toen zag ik hem daarna dat ik keihard wegrent ben. Later kreeg ik heel even wat met hem.
Vrouwen kunnen heel erg vreemd doen :Y
Ik heb precies zoiets meegemaakt, alleen toen rende ik weg uit de kantine. :')
pi_95519123
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb precies zoiets meegemaakt, alleen toen rende ik weg uit de kantine. :')
Meer details graag.
The view from nowhere.
pi_95519330
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:43 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Meer details graag.
Middelbare school, mensen gingen op de tafels trommelen in de kantine: Aardbei hartje Peter. En hij hoorde dat uiteraard, dus toen ben ik weggerend omdat ik hem niet onder ogen wilde komen en niet wist wat me gebeurde, ik wilde helemaal niet dat hij het wist. Daarna nog meer faal op faal acties, maar goed het is uiteindelijk niks geworden en achteraf ben ik blij toe. :') Vind hem nu alles behalve leuk.
pi_95519495
Het was natuurlijk een vreemde situatie omdat het zich in het publiek afspeelde. Hoe oud was je toen? Ben je nog lang verliefd geweest op Peter?
The view from nowhere.
pi_95519515
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Neuhh, ik hou ze eigenlijk altijd op afstand.
Beetje hetzelfde als met Formerjellybean dan?
Ron Paul 2012
pi_95519699
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Beetje hetzelfde als met Formerjellybean dan?
Denk het wel ja.
pi_95519754
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:48 schreef deelnemer het volgende:
Het was natuurlijk een vreemde situatie omdat het zich in het publiek afspeelde. Hoe oud was je toen? Ben je nog lang verliefd geweest op Peter?
Uhh ik was 14 geloof ik. Dan mag zoiets. :')

Ben denk ik een jaartje verliefd op hem geweest. Bij mij duurt dat altijd wel lang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')