Dat is geen plagen, dat met die brief vind ik pesten en gewoon voor schut zetten op een heel erge manier.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Mijn vader is ook zo. Het is gewoon dat ik het leuk vind om mensen af en toe te plagen, en dan doel ik op mensen die mij irriteren.
[..]
Lachen omdat ik soms mensen wil plagen he, omdat ik die drang voel. Miss is het wel ''erfelijk'', zoals K_W zegt.
Maar toch zou ik het persoonlijk niet zo willen, maar het is wel ideaal voor jullie.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het licht eraan, je kan ook iemand treffen die net zo is en dan werkt het op een rare manier![]()
Verder ben ik even in de wolken want hem boeide het niet hoe ik eruitzag , wat ik op zich best wel lief vind.![]()
Ben zo iemand die er goed wil uitzien voor haar kerel
Mag ook wel, na 4 jaar aankloten.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar toch zou ik het persoonlijk niet zo willen, maar het is wel ideaal voor jullie.
Ja, zegt wel wat dat het hem niet interesseert over hoe je eruit ziet, dan vindt hij je sowieso wel leuk.
Niet meer op die manier. Dat was ook gewoon een beetje stoer doen. Ik weet zelf ook wel dat pesten enzovoort iemand zijn/haar leven eigenlijk ''kapot'' kunnen maken. Zoiets doe ik dan ook nooit weer. Wie wel, van onze leeftijd?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is geen plagen, dat met die brief vind ik pesten en gewoon voor schut zetten op een heel erge manier.
Heeft een ban, ontmoet zaterdag Keep_Walking, verder geen nieuws.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:58 schreef PfenisBaron het volgende:
Ha gelukkig loopt dit topic door mijn inzet nog altijd voort! Hoe is het met die paap van een richard tegenwoordig?
volgensmij krijg je daar best wel mensenkennis van om te doen. dan weet je tot hoever je kan gaan e.d.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Mijn vader is ook zo. Het is gewoon dat ik het leuk vind om mensen af en toe te plagen, en dan doel ik op mensen die mij irriteren.
[..]
Lachen omdat ik soms mensen wil plagen he, omdat ik die drang voel. Miss is het wel ''erfelijk'', zoals K_W zegt.
Waarom een ban? Jullie willen m suïcidaal hebben?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft een ban, ontmoet zaterdag Keep_Walking, verder geen nieuws.
Er zijn mensen die dat grappig blijven vinden, omdat het ze niet kan schelen wat ze die andere persoon aandoen. Maar de meeste peskopjes ontgroeien het inderdaad wel. Of leren zich inhouden.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:59 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Niet meer op die manier. Dat was ook gewoon een beetje stoer doen. Ik weet zelf ook wel dat pesten enzovoort iemand zijn/haar leven eigenlijk ''kapot'' kunnen maken. Zoiets doe ik dan ook nooit weer. Wie wel, van onze leeftijd?
Hij was suicidaal, dat was de reden voor de ban.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:00 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Waarom een ban? Jullie willen m suïcidaal hebben?
Wut?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij was suicidaal, dat was de reden voor de ban.
Ironie..
Klopt het was ook niet in dit topic.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wut?
Hoe dan?
Dat heb ik even gemist volgens mij...
gevalletje 'die zien we nooit meer..terug!' dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij was suicidaal, dat was de reden voor de ban.
Ironie..
Misschien wel, misschien niet. Doet er niet echt toe.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:05 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
gevalletje 'die zien we nooit meer..terug!' dus
Ik hoop dat hij hulp gaat zoeken / krijgen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:05 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
gevalletje 'die zien we nooit meer..terug!' dus
Klopt, laten we onderwerp Richard maar afsluiten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Doet er niet echt toe.
Gefelicteerd jongemanquote:
Ook gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn moeder vandaag ook.Gefeli
Tis ook laat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Gefeliciteerd nog, sorry. Beetje dood (en off topic) weer dit topic.
Lijkt wel een puber.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:30 schreef formerjellybean het volgende:
Feliteerd en nu kan ik niet slapen omdat ik even verliefde vlinders heb![]()
Dat is wel leuk gewoon het leuke van even wat van hem gehoord te hebben
Jij ook nog gefeliciteerd. Dit is een van de feestelijkste delen tot nu toe.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:30 schreef formerjellybean het volgende:
Feliteerd en nu kan ik niet slapen omdat ik even verliefde vlinders heb![]()
Dat is wel leuk gewoon het leuke van even wat van hem gehoord te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat heb je als je goed verliefd bent![]()
Dat kan je wel zeggen ja, wanneer komt hij precies? Wat gaan jullie doen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:43 schreef formerjellybean het volgende:
He verdorie wilde tekstclipje van Kate Perry's teenage dream posten die was wel zo toepasselijk
Dat weet ik nog niet precies, ik wacht het af want dat is ook even spannendquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:48 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen ja, wanneer komt hij precies? Wat gaan jullie doen?
Tja, je bent wel erg blij, ik merk het aangezien je (ineens) aardig tegen mij doet. Once in a life time. Leuk voor je, geniet ervan zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet precies, ik wacht het af want dat is ook even spannendEn wat we gaan doen sexen natuurlijk
en bier drinken , en ik zorg dat ik voor hem even een mooi jurkje aan heb want ik heb wel wat goed te maken
dat mocht toch niet op een eerste Date?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet precies, ik wacht het af want dat is ook even spannendEn wat we gaan doen sexen natuurlijk
en bier drinken
Ze kent hem al 4 jaar. En ze hebben vast al seks gehad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dat mocht toch niet op een eerste Date?
Oohh dus toch wel? Jeetje, Confusing allemaal. Maar jij ging die ONS waarschijnlijk al Ervaren in.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:06 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is bij hem en mij wel gebeurd, zo hebben we elkaar leren kennen en het is ondertussen 4 jaar verder .
En wat mij betreft mag het best als er een klik is en je het zelf ook wilt , je moet het niet doen als je onder druk word gezet door een ander
Zo onaardig ben ik niet tegen jou. Ben af en toe wat bitchy aangelegd over het algemeen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tja, je bent wel erg blij, ik merk het aangezien je (ineens) aardig tegen mij doet. Once in a life time. Leuk voor je, geniet ervan zou ik zeggen.
Blijkbaar wel. Feitelijk zijn jullie fuckbuddy's van elkaar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
Het is een 4 jaar durige onenightstand![]()
Jullie doen nooit eens iets anders samen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
Het is een 4 jaar durige onenightstand![]()
Dat is ingewikkeld , dating is vaak toch wel gevoelskwestie , was trouwens niet het type voor een one-nightstand en hij ook niet maar het overkwam ons gewoon.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oohh dus toch wel? Jeetje, Confusing allemaal.
Oh, dat lijkt me wel heel prachtig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is ingewikkeld , dating is vaak toch wel gevoelskwestie , was trouwens niet het type voor een one-nightstand en hij ook niet maar het overkwam ons gewoon.De meningen zijn er trouwens heel verdeeld over de een heeft het wel de ander wil een langere tijd mee wachten. Het is waar je zelf achter moet komen en wat je zelf wilt.
Jawel stappen, we kennen elkaar ook van het uitgaan en zijn beiden gewoon niet zo heel daterige qua dat hele gedoe eromheen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:09 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Jullie doen nooit eens iets anders samen?
Trouwen? Kinderen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Jawel stappen, we kennen elkaar ook van het uitgaan en zijn beiden gewoon niet zo heel daterige qua dat hele gedoe eromheen.
Hij is ook gewoon daarbuiten ook een vriend want als er wat is dan is die er voor me zoals bij de zelfmoord van een vriend toen zijn we ook dichter naar elkaar toegegroeit
Ja, dat kan ook. Het groeit idd vanzelf uit tot een relatie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Jawel stappen, we kennen elkaar ook van het uitgaan en zijn beiden gewoon niet zo heel daterige qua dat hele gedoe eromheen.
Hij is ook gewoon daarbuiten ook een vriend want als er wat is dan is die er voor me zoals bij de zelfmoord van een vriend toen zijn we ook dichter naar elkaar toegegroeit
Dat willen we beiden niet. Hij wil geen kinderen en ik ook niet dus wat dat betreft passen we ook goed bij elkaar.quote:
Het ging ook door mijn hoofd, hahahaquote:Op donderdag 14 april 2011 11:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Match jij niet goed met Supersoep? Je hebt wat nerdische trekjes (electonica, Star trek). Dat is een vereiste voor Supersoep. Je bent een beetje mollig. Matchmaking.
So what.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:24 schreef minnemin het volgende:
Hey formerjellybean, wat een fijn verhaal!
[..]
Ik weet het ook niet hoor, op een avond als deze. Na het avondeten niks meer gedaan. En ik voel me dan zo nutteloos en niks. Daar wil een man toch niet mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |