ik hoop dat er wat terugkomt, want hij klinkt vrolijk en erg positief over dat het makkelijk is met meisjes.quote:hey, je kent me niet.
maar je post in dat topic over je nieuwe oldtimerauto op einde van pagina 1
quote:
"Ja, ben ook blij met de Suzuki.
Vrouwen vinden hem klein en lief. ( Menig vriendin aan overgehouden )
"
hoe doe je dat met een auto meisjes aantrekken?
ik ben 23 en wil ook een vriendin
ik heb zelf 2 autos:
Wat vinden jullie de "coolste" klassieke auto?
een peugeot 203 en peugeot 403
is die 203 goed geschikt om meisjes te trekken, hoe kan ik dat doen?
ik zit meestal met me problemen dat ik geen vrouwen ken rond te zwermen op het r&p forum... sorry daarvoor, maar ik ben erg nieuwsgierig.
ik had daar in een topic een keer gepost dat ik plannen had om naar een parkeerterrein bij een winkelcentrum met de 203 te gaan, en meisjes aankijken ofzoiets.
ik hoop dat je wat leuks terugstuurt over hoe dat moet enzo,
Groet
Grijsleven
lol, ik dacht dat alleen ik zulke grote faal-op-faal acties had.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Middelbare school, mensen gingen op de tafels trommelen in de kantine: Aardbei hartje Peter. En hij hoorde dat uiteraard, dus toen ben ik weggerend omdat ik hem niet onder ogen wilde komen en niet wist wat me gebeurde, ik wilde helemaal niet dat hij het wist. Daarna nog meer faal op faal acties, maar goed het is uiteindelijk niks geworden en achteraf ben ik blij toe.Vind hem nu alles behalve leuk.
Je kunt net zo goed naar buiten gaan, want het zijn daarbuiten ook allemaal falers.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
lol, ik dacht dat alleen ik faal-op-faal acties had.
Ik heb zoveel faal acties en faal momenten. Iedereen, denk ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je kunt net zo goed naar buiten gaan, want het zijn daarbuiten ook allemaal falers.
Maar op die manier kan je waarschijnlijk nooit een serieuze relatie aangaan. Lijkt me best fucked up, zo wil ik echt niet ''eindigen''. Daar ben ik bang voor.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
De laatste optie werkt bij mij het besteeven lekker zonder na te denken hoe en wat en we zien verder wel hoe het gaat.
Wel als het serieus wordt, zonder dat dat ook wordt uitgesproken. Ofzo.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar op die manier kan je waarschijnlijk nooit een serieuze relatie aangaan. Lijkt me best fucked up, zo wil ik echt niet ''eindigen''. Daar ben ik bang voor.
nee, toch doet "iedereen" het beter dan mij.(en met iedereen bedoel ik het gros van de mannen van me leeftijd")quote:Op donderdag 14 april 2011 23:41 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb zoveel faal acties en faal momenten. Iedereen, denk ik.
ik heb ook een liefdesbrief gehad. ik werd alleen zo opgelaten en angstig ervan dat ik hem ben kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Haha leuke verhalen. Op de middelbare was er een meisje verliefd op mij (wat ik zelf overigens niet door had). Het was echt zo'n lomp meisje; een beetje nerd-achtig en vooral onopvallend. Had ik op een dag een liefdesbrief in mijn kluis (gedicht en al erbij), afzender Dominique. Ik heb samen met vrienden die brief opgehangen tijdens de pauze bij de roosterborden, zodat iedereen het kon zien. Ging natuurlijk de hele school (bovenbouw) door. Zij huilend naar de concierge. Ik vond dat toen priceless, geweldig, grappig.Nu is het sneu natuurlijk.
Zulke dingen gebeuren op iedere school wel denk ik. Dan ben je nog jong en vind je dat grappig (tenminste ik vond het echt grappig). Nu zal ik het nooit weer doen; moet wel hard/vervelend zijn geweest voor haar.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Zulke mensen had ik ook wel op school. Die kotste ik altijd uit. Nogsteeds eigenlijk.
Zo compleet gevoelloos.
Het was niet eens echt een date. Meer gepraat over dingen enzovoort, vandaar zei ik ook: wish me luck.quote:
Ik hoop echt niet dat je trots daarop bent.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Haha leuke verhalen. Op de middelbare was er een meisje verliefd op mij (wat ik zelf overigens niet door had). Het was echt zo'n lomp meisje; een beetje nerd-achtig en vooral onopvallend. Had ik op een dag een liefdesbrief in mijn kluis (gedicht en al erbij), afzender Dominique. Ik heb samen met vrienden die brief opgehangen tijdens de pauze bij de roosterborden, zodat iedereen het kon zien. Ging natuurlijk de hele school (bovenbouw) door. Zij huilend naar de concierge. Ik vond dat toen priceless, geweldig, grappig.Nu is het sneu natuurlijk.
Want praten is moeilijk voor je?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef iwannabehigh het volgende:
Het was niet eens echt een date. Meer gepraat over dingen enzovoort, vandaar zei ik ook: wish me luck.
Dan heb je in ieder geval geleerd om rekening te houden met andere mensen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Zulke dingen gebeuren op iedere school wel denk ik. Dan ben je nog jong en vind je dat grappig (tenminste ik vond het echt grappig). Nu zal ik het nooit weer doen; moet wel hard/vervelend zijn geweest voor haar.
Ligt eraan waarover er gepraat moet worden. Gewoon een paar ''issues'' met dat meisjequote:Op donderdag 14 april 2011 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want praten is moeilijk voor je?
Hoe is die 'date' precies tot stand gekomen dan?
En nu vanaf het begin, want ik snap er niets van.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:50 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ligt eraan waarover er gepraat moet worden. Gewoon een paar ''issues'' met dat meisjeHeeft allemaal te maken met mijn jaloezie
Ik ben er niet trots op, zo heb ik wel meer gemene dingen gedaan (vroeger, om het zo maar te noemen). Nu heb ik soms de drang nog wel, maar niet om mensen opzettelijk te kwetsen. Gewoon soms een beetje plagen (sommige mensen dan). Misschien is het wel een ziektequote:Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik hoop echt niet dat je trots daarop bent.Hierdoor vind ik het ook niet erg dat je zoveel pijn ervaart wat betreft Megan Fox.
Hij ervaart pijn wat betreft Megan Fox?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik hoop echt niet dat je trots daarop bent.Hierdoor vind ik het ook niet erg dat je zoveel pijn ervaart wat betreft Megan Fox.
Dat is ook niet zo moeilijk, want je doet niets.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, toch doet "iedereen" het beter dan mij.(en met iedereen bedoel ik het gros van de mannen van me leeftijd")
Ik geef toe, dat dit wel de beste faal is tot nu toe.quote:ik heb ook een liefdesbrief gehad. ik werd alleen zo opgelaten en angstig ervan dat ik hem ben kwijtgeraakt.
ik durfde hem alleen maar voor een lamp te lezen, en de envelop niet open te maken.
er stond iets in dat ze me leuk vond, verlegen jongens ofzoiets. en allemaal andere dingen. ik weet zeker dat het voor mij was
en het eindigte dat ik binnenkort wel erachter zou komen wie ze was, of weet ik veel.
toen ben ik hem kwijtgeraakt omdat ik het niet meer op een rijtje had, en heb ik hem nooit goed kunnen lezen.
Ik ook wel. Maar hoe jij het vertelt... misschien is het inderdaad een ziektequote:Op donderdag 14 april 2011 23:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ben er niet trots op, zo heb ik wel meer gemene dingen gedaan (vroeger, om het zo maar te noemen). Nu heb ik soms de drang nog wel, maar niet om mensen opzettelijk te kwetsen. Gewoon soms een beetje plagen (sommige mensen dan). Misschien is het wel een ziekte
waar ontmoet jij meisjes?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:50 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ligt eraan waarover er gepraat moet worden. Gewoon een paar ''issues'' met dat meisjeHeeft allemaal te maken met mijn jaloezie
Dan is 't toch wel gezond. Toen ik het aan mijn moeder vertelde, moest ze alleen maar lachen. Een ziekte is het vast niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ook wel. Maar hoe jij het vertelt... misschien is het inderdaad een ziekte.
Er zijn wel grenzen. Als moeder daarom lachen vind ik wel sneu.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dan is 't toch wel gezond. Toen ik het aan mijn moeder vertelde, moest ze alleen maar lachen. Een ziekte is het vast niet.
Het licht eraan, je kan ook iemand treffen die net zo is en dan werkt het op een rare manierquote:Op donderdag 14 april 2011 23:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar op die manier kan je waarschijnlijk nooit een serieuze relatie aangaan. Lijkt me best fucked up, zo wil ik echt niet ''eindigen''. Daar ben ik bang voor.
Misschien is die ziekte wel erfelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dan is 't toch wel gezond. Toen ik het aan mijn moeder vertelde, moest ze alleen maar lachen. Een ziekte is het vast niet.
Misschien omdat je moeder ook zo was en je het van haar hebt?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Mijn vader is ook zo. Het is gewoon dat ik het leuk vind om mensen af en toe te plagen, en dan doel ik op mensen die mij irriteren.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Misschien is die ziekte wel erfelijk.
Lachen omdat ik soms mensen wil plagen he, omdat ik die drang voel. Miss is het wel ''erfelijk'', zoals K_W zegt.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Er zijn wel grenzen. Als moeder daarom lachen vind ik wel sneu.
En hij is dus ook zo, dus dan heb je geboft...of juist niet, moet nog uitwijzen natuurlijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het licht eraan, je kan ook iemand treffen die net zo is en dan werkt het op een rare manier![]()
Verder ben ik even in de wolken want hem boeide het niet hoe ik eruitzag , wat ik op zich best wel lief vind.![]()
Ben zo iemand die er goed wil uitzien voor haar kerel
oh ik moet eraan toevoegen dat ik er nooit ben achter gekomen wie het was.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:52 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk, want je doet niets.
[..]
Ik geef toe, dat dit wel de best is tot nu toe.
Dat is geen plagen, dat met die brief vind ik pesten en gewoon voor schut zetten op een heel erge manier.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Mijn vader is ook zo. Het is gewoon dat ik het leuk vind om mensen af en toe te plagen, en dan doel ik op mensen die mij irriteren.
[..]
Lachen omdat ik soms mensen wil plagen he, omdat ik die drang voel. Miss is het wel ''erfelijk'', zoals K_W zegt.
Maar toch zou ik het persoonlijk niet zo willen, maar het is wel ideaal voor jullie.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het licht eraan, je kan ook iemand treffen die net zo is en dan werkt het op een rare manier![]()
Verder ben ik even in de wolken want hem boeide het niet hoe ik eruitzag , wat ik op zich best wel lief vind.![]()
Ben zo iemand die er goed wil uitzien voor haar kerel
Mag ook wel, na 4 jaar aankloten.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar toch zou ik het persoonlijk niet zo willen, maar het is wel ideaal voor jullie.
Ja, zegt wel wat dat het hem niet interesseert over hoe je eruit ziet, dan vindt hij je sowieso wel leuk.
Niet meer op die manier. Dat was ook gewoon een beetje stoer doen. Ik weet zelf ook wel dat pesten enzovoort iemand zijn/haar leven eigenlijk ''kapot'' kunnen maken. Zoiets doe ik dan ook nooit weer. Wie wel, van onze leeftijd?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is geen plagen, dat met die brief vind ik pesten en gewoon voor schut zetten op een heel erge manier.
Heeft een ban, ontmoet zaterdag Keep_Walking, verder geen nieuws.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:58 schreef PfenisBaron het volgende:
Ha gelukkig loopt dit topic door mijn inzet nog altijd voort! Hoe is het met die paap van een richard tegenwoordig?
volgensmij krijg je daar best wel mensenkennis van om te doen. dan weet je tot hoever je kan gaan e.d.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Mijn vader is ook zo. Het is gewoon dat ik het leuk vind om mensen af en toe te plagen, en dan doel ik op mensen die mij irriteren.
[..]
Lachen omdat ik soms mensen wil plagen he, omdat ik die drang voel. Miss is het wel ''erfelijk'', zoals K_W zegt.
Waarom een ban? Jullie willen m suïcidaal hebben?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft een ban, ontmoet zaterdag Keep_Walking, verder geen nieuws.
Er zijn mensen die dat grappig blijven vinden, omdat het ze niet kan schelen wat ze die andere persoon aandoen. Maar de meeste peskopjes ontgroeien het inderdaad wel. Of leren zich inhouden.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:59 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Niet meer op die manier. Dat was ook gewoon een beetje stoer doen. Ik weet zelf ook wel dat pesten enzovoort iemand zijn/haar leven eigenlijk ''kapot'' kunnen maken. Zoiets doe ik dan ook nooit weer. Wie wel, van onze leeftijd?
Hij was suicidaal, dat was de reden voor de ban.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:00 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Waarom een ban? Jullie willen m suïcidaal hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |